Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Dagens træning:

Løb: 26:40 min.

Klatrebjælke Pullups: 1,2,3,4,5,6,7,8 x 10kg

Dive Bomber Pushups: 8 x 10 x BW

Fik 1 times massage i formiddags. Lækkert at få løsnet lidt op. Især i nakken, som blev godt mørbanket i går. Da jeg kom hjem faldt jeg i søvn... vågnede alt for sent, og var stadig lidt udmattet, så træningen blev lidt anderledes end planlagt -alligevel ok omgang!

----------------------------------------------------------

Candygirl: Ja det lykkedes til sidst! :laugh:

Blanco: Thanx dude..Den har sine få øjeblikke. Ift. MOL-dogmer er jeg jo bare en 'tynd ål'. Andre 'almindelige' mennesker synes ligefrem jeg er for stor ( :blink: ?). I bund og grund afspejler min fysik jo bare de krav, jeg stiller til den! :devil:

Los: Hjelm it is!! Ser fedt ud med det løb.... måske man skulle prøve at tage cyklen med til Århus. Har hørt der skulle være fede ruter. Held og lykke med din træning og fam.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

No gi grappling: 1,5 time.

- Fuld gas med guard pass og sparring. Jeg havde ikke ret meget energi og tabte lidt for meget. Efter en time var jeg ved at brække mig og give op. Fik dog taget mig sammen og sluttede ok af! Fik et par gode tips, så helt dumt var det ikke.

Regner med 1-3 træningspas mere inden et par dages restitution.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

No gi grappling: 1,5 time.

- Fuld gas med guard pass og sparring. Jeg havde ikke ret meget energi og tabte lidt for meget. Efter en time var jeg ved at brække mig og give op. Fik dog taget mig sammen og sluttede ok af! Fik et par gode tips, så helt dumt var det ikke.

Regner med 1-3 træningspas mere inden et par dages restitution.

Minder meget om min træning i dag... altså bare mht energien :tongue:

Træner du egentlig mod et stævne eller lignende?

Og hvad er guard pass?

SpørgeCandyG

Link to comment
Share on other sites

Minder meget om min træning i dag... altså bare mht energien :tongue:

Træner du egentlig mod et stævne eller lignende?

Og hvad er guard pass?

SpørgeCandyG

Tja, selv Superman skal være Clark Kent nogle gange! :wink: Jeg har en kamp til et stort stævne på lørdag. Det er derfor der har været lidt ekstra fokus på den del af træningen de sidste par uger.

Kort fortalt så er 'guard' en position, hvor man ligger på ryggen. Man kan så have sin ben i forskellige positioner. Fx omkring livet på sin modstander (lukket guard). Hvis det ikke er med slag og spark, er det en neutral position, da man også kan angribe derfra. Ens modstander vil så forsøge at komme forbi benene... hvis det lykkedes, har han lavet et 'guard pass'. Håber ikke det var FOR forvirrende! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Tja, selv Superman skal være Clark Kent nogle gange! :wink: Jeg har en kamp til et stort stævne på lørdag. Det er derfor der har været lidt ekstra fokus på den del af træningen de sidste par uger.

Kort fortalt så er 'guard' en position, hvor man ligger på ryggen. Man kan så have sin ben i forskellige positioner. Fx omkring livet på sin modstander (lukket guard). Hvis det ikke er med slag og spark, er det en neutral position, da man også kan angribe derfra. Ens modstander vil så forsøge at komme forbi benene... hvis det lykkedes, har han lavet et 'guard pass'. Håber ikke det var FOR forvirrende! :blush:

Nej det gav meget god mening - de gange jeg ikke fik andre associationer :tongue:

Det bliver da spændende så... vil krydse fingre så (mind mig lige om det ikke - ellers får jeg nok lidt ondt i fingrene inden da :innocent: )

Og jeg vil altså ikke være Clark Kent :nonono: Må give den gaZ i morgen :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Træningspas # 1:

Opvarmningsløb: 8-10 min

Intervalløb: 20 x 300 meter med 1 min. pause. (omgangstid 53-60 sek)

Afjog: 8-10 min

- Må se om jeg igen kan få fat på et pulsur. Kunne være interessant at se pulskurve under intervalløb. Især på mine weekend hill-sprints!

Træningspas # 2:

Klatrebjælke Pullups: 5 x 10 x BW

Janda Situps: 5 x 10 x BW

Hurtig omgang med god overskud så kroppen kan få lidt restitution. Nupper dog muligvis et enkelt træningspas inden kampen lørdag.

----------------------------------------------------

MaxP & Candygirl: Associationer og service mindet. Get a room! :tongue:

Onkel Troels: GrrrrrThanx... En kriger som dig ved jo hvad det drejer sig om!! :devil: Det bliver en sand fornøjelse at være en del af frontlinien med dig. Det gælder sgu om at holde sig fit, da vi jo som bekendt ofre de svage som forhindringer og lokkemad mm. når Orker, Aliens, sabeltigre mm. vælter frem mod os!! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Dagens kropsvægts-lir:

Pullups: 5 x 12 x BW

One Arm Pushups: 8 x 5/5 x BW

Hanging Leg Raises: 5 x 10 x BW

Dips: 20, 15, 12 x BW

Hurtig omgang....

------------------------------------

Blackmoore: Thanx comrade! :smile:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Så kom 'hun' endelig:

post-67-1178216582_thumb.jpg :superman:

Jeg fik sat nogle super fede pedaler på, så man står godt fast uden brug af cykelsko. Gear er pt. en billig Shimano model, men jeg kan muligvis overtale min bror til at bytte dem ud med de XTR, som er på hans bike. (han kører alligevel kun transport-cykling).

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Guarden: Ja, ved ikke lige hvorfor der sad reflekser på, da jeg fik den. Det er ikke særlig god camouflage til ragnerok! :devil: Mht. i morgen er jeg nok så klar, som jeg bliver :superman: Hils Pavel & crew.....

therealstud: Thanx dude!

Dochylle: Cool... så må jeg komme op og give den gas en dag. Det var også et stort nederlag med skærme, men desværre en nødvendighed, da jeg jo også kører en del transportcykling i lortevejr. Vi kan jo ikke allesammen ha' et job, hvor man flyver frem og tilbage :wink:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Du siger bare til hvis du vil en tur i skovene heroppe.

Mht skærme, så er det desværre (for forfængeligheden) lovpligtigt :innocent:

DBM>Skal du til RKC?

Siden hvornår er skærme blevet lovpligtige? :crazy:

Det er da nok nærmere reflekser der er det.

Og mens jeg husker det - god kamp i morgen (hvis jeg husker ret)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share