Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

GRRRRRauf: Thanx dude!! Tror det bliver ret cool.... du kan da evt. tage med Jacob og undertegnede. Det kunne være et ondt tag-team!! :superman: Jeg har jo heller ikke haft fornøjelsen af at deltage i morgentræningen efter du er stødt til!!

Candygirl aka. spinning freak: Skal jeg virkelig stadigvæk høre for, at jeg ikke lige fik opdateret 2 træningspas?? :laugh: Jeg HAR da passet min træning! :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Candygirl aka. spinning freak: Skal jeg virkelig stadigvæk høre for, at jeg ikke lige fik opdateret 2 træningspas?? :laugh: Jeg HAR da passet min træning! :innocent:

Ja da - sløseri hører ingen steder hjemme og det kommer man til at høre for 0525.gif

GRRRRRauf: Thanx dude!! Tror det bliver ret cool.... du kan da evt. tage med Jacob og undertegnede. Det kunne være et ondt tag-team!! :superman: Jeg har jo heller ikke haft fornøjelsen af at deltage i morgentræningen efter du er stødt til!! <- Mere sløseri :nonono:

:tongue:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Tid til opdatering for at tilfredsstille Candygirl!

Træning mandag:

Brazilian Jiu Jitsu:1,5 time

- Halfguard halløj og escapes fra side control.

Træning tirsdag:

Let løb: 5-8 min.

Intervalløb: 20 x 200 meter (40/20 sek. løb/pause) - Hårdt!

Supersæt:

A) Dips: 6 x 12 x BW

B) Pullups: 6 x 12 x BW

Link to comment
Share on other sites

Tid til opdatering for at tilfredsstille Candygirl!

Træning mandag:

Brazilian Jiu Jitsu:1,5 time

- Halfguard halløj og escapes fra side control.

Træning tirsdag:

Let løb: 5-8 min.

Intervalløb: 20 x 200 meter (40/20 sek. løb/pause) - Hårdt!

Supersæt:

A) Dips: 6 x 12 x BW

B) Pullups: 6 x 12 x BW

Han skrev tilfredsstille e030.gif

Men godt at se du lytter efter :tongue:

Link to comment
Share on other sites

GRRRRRauf: Thanx dude!! Tror det bliver ret cool.... du kan da evt. tage med Jacob og undertegnede. Det kunne være et ondt tag-team!! :superman: Jeg har jo heller ikke haft fornøjelsen af at deltage i morgentræningen efter du er stødt til!!

Det lyder über weltklasse!

Jeg hiver min 15-årige bror med om lørdagen, så hvis i tør hænge med ham er vi klar :laugh: :4thumbup:

Søndag er der vist noget med sviger'n og mandag har jeg læsegruppe hele dagen.. Lørdag er den store dag!

Ja, hvorfor hulen er du egentlig hoppet fra om onsdagen - salen burde da være stor nok til os alle :smile:

Nu hvor ham GRRRRUARDEN er skadet er Musashi og jeg begyndt at lege ved Kasernen - skal du med næste gang? evt. onsdag, alt efter hvad mester Musashi finder ud af..

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løb: 24:34 min

Intervalløb: 4 x 800 meter (fuld skrue).

One arm pushups: 7 x 5/5 x BW

Klatrebjælke Pullups: 3 x 12 x BW

Er bange for, at jeg er ved at få en omgang skinnebensbetændelse! :mad: Kroppen er generelt lidt mærket efter 2 dages intervalløb!

-----------------------------------------------------------------------

Musashi & Kauf: Morgentræning passer ikke så godt ind i mine mødetider for tiden... men giv endelig lyd, hvis i træne på andre tidspunkter!

Candygirl :tongue:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Fortrød ellers at jeg havde postet dem, så jeg slettede mit indlæg (troede jeg :laugh: ) Længe leve mine computeregenskaber! Nå, det jeg skrev var, at det var fra indvejningen til min sidste kamp....fotografen lokkede mig lige til en indvejnings-posering! :laugh: Total attention whore!!

Og thanx for :4thumbup: ..... altid rart når det kommer fra et par af MOL's krigere! Mht. abs må det være de mange mavebøjninger - NOT! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Fortrød ellers at jeg havde postet dem, så jeg slettede mit indlæg (troede jeg :laugh: ) Længe leve mine computeregenskaber! Nå, det jeg skrev var, at det var fra indvejningen til min sidste kamp....fotografen lokkede mig lige til en indvejnings-posering! :laugh: Total attention whore!!

Og thanx for :4thumbup: ..... altid rart når det kommer fra et par af MOL's krigere! Mht. abs må det være de mange mavebøjninger - NOT! :wink:

Syntes ellers det var et meget godt valg at poste dem :innocent:

I want those abs too - eller noget :tongue:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

ØV... jeg kommer altid for sent til at se du flasher de onde abs. :laugh:

Go' Pinse.

//Hebnes

Gjorde jeg også den her gang, og hvis formen er bare noget nær, hvad den har været på tidligere pics, kan Den Brutale Maskine vist godt tillade sig at lade billedet ligge liiiidt længere :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træningspas # 1:

Pullups:

1 x 5 x BW

3 x 5 x 15kg

3 x 5 x 20kg

1 x 10 x BW

Close grip bænk:

5 x 5 x 80kg

Dragoon Flags:

3 x 8 x BW

Træningspas # 2 (late night disco):

KB Snatch:

8 x 10/10 x 24kg

KB Windmills:

3 x 5/5 x 24 kg (super øvelse mod lidt skulderknas!)

Lidt bedring mht. skinnebenet, men stadigvæk ikke godt. Regner med at få lavet en ny løbetest i morgen, for at se om jeg skal vælge en anden model løbesko. (Skal have nye uanset hvad). Jeg havde overvejet at smide et par kg, men de sidste 5-7 dage har bekræftet mig i, at det er svært med forholdsvis lav BF% og høj-intens aktivitetsniveau = :4mewantfood:

-------------------------------------------------------------------

Cool med :4thumbup: fra loggens faste læsere til pics (og velkommen SHP).... jeg har et lidt ambivalent forhold til at poste billeder i loggen! Synes selv det er fedt, når andre har billeder i deres log - og sjovt at se billeder fra træning osv. Blufærdigheden og anonymiteten trækker lidt i den anden ende. Jeg vil forsøge at få en tid hos huspsykologen Svendsen, som forhåbentlig kan få mig til at bekende mit narcissistiske disco-pumper-jeg og oploade flere pics!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu (no-gi): 2 timer.

- Lagede ud med at blive kastet ned på nakken. Av! Nå, ellers fed træning med en masse nedtagninger og lidt crazy stuff! Fik noget ud af det i dag: Godt tempo/intensitet med en super sparringsmakker, som vist også smuglæser på MOL (?) :wink: Han gav mig lidt ekstra straf-mavebøjninger, når jeg tabte.... så er der lidt ekstra riller på dunken til de næste billeder til Svendsen. :laugh:

Fik også købt nye løbesko i dag. Valget falgt (igen) på: Asics Gel-Nimbus 8. Jeg kunne godt nok ha' sparet 300 spir ved at bestille dem over nettet, men så ville der jo ikke være løn til hende den søde ekspedient, der testede mig på løbebåndet, og mente at de samme ville være et fint valg! :innocent: Så skal skinnebensbetændelsen bare gå væk - NU!!!!

----------------------------------------------------

Taninja: Trash talker Guarden mig bag min ryg??? Okay then, I must show him flying fist of judah...Nigga's straight from Mortal Kombat!! All right then, this is a Chinese restaurant, but like Burger King - Have it your way! :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

Fik også købt nye løbesko i dag. Valget falgt (igen) på: Asics Gel-Nimbus 8. Jeg kunne godt nok ha' sparet 300 spir ved at bestille dem over nettet, men så ville der jo ikke være løn til hende den søde ekspedient, der testede mig på løbebåndet, og mente at de samme ville være et fint valg! :innocent: Så skal skinnebensbetændelsen bare gå væk - NU!!!!

Det er go gammel skipper-stil at vælge sko alt efter hvor lækker ekspedienten er... det handler ikke om penge, det handler om om alt andet end penge. det er conspicious consumption, personalization, storytelling og alt andet end de 300 spir. Tillykke. husk skinnebenbetændelse skal løbes væk

W

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu (no-gi): 2 timer.

- Lagede ud med at blive kastet ned på nakken. Av! Nå, ellers fed træning med en masse nedtagninger og lidt crazy stuff! Fik noget ud af det i dag: Godt tempo/intensitet med en super sparringsmakker, som vist også smuglæser på MOL (?) :wink: Han gav mig lidt ekstra straf-mavebøjninger, når jeg tabte.... så er der lidt ekstra riller på dunken til de næste billeder til Svendsen. :laugh:

Fik også købt nye løbesko i dag. Valget falgt (igen) på: Asics Gel-Nimbus 8. Jeg kunne godt nok ha' sparet 300 spir ved at bestille dem over nettet, men så ville der jo ikke være løn til hende den søde ekspedient, der testede mig på løbebåndet, og mente at de samme ville være et fint valg! :innocent: Så skal skinnebensbetændelsen bare gå væk - NU!!!!

----------------------------------------------------

Taninja: Trash talker Guarden mig bag min ryg??? Okay then, I must show him flying fist of judah...Nigga's straight from Mortal Kombat!! All right then, this is a Chinese restaurant, but like Burger King - Have it your way! :4boxing:

:beerchug: :beerchug: :beerchug::cooldance: :cooldance: :cooldance::beerchug::beerchug::beerchug::wink:

Det er go gammel skipper-stil at vælge sko alt efter hvor lækker ekspedienten er... det handler ikke om penge, det handler om om alt andet end penge. det er conspicious consumption, personalization, storytelling og alt andet end de 300 spir. Tillykke. husk skinnebenbetændelse skal løbes væk

W

Hahahhahahah :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Havde lige 20 min. der skulle fordrives inden aftensmad:

Cirkeltræning:

1) Klatrebjælke Pullups: 4x10, 3x8, 1,6 x BW

2) Pistols: 8 x 5/5 x BW

3) One arm Pushups: 8 x 5/5 x BW

70 pullups, 80 pistols, og 80 one arm pushups - tid: 19:54. Ingen nævneværdige pauser mellem sæt og runder. Pulsen kom op i det røde felt og sveden haglede af mig. Fedt!! :superman:

Var iø. til CPH Active med Musashi og Guarden... rigtig hyggeligt. Slog Guarden i basket, tabte til Musashi i kajak-ergometer og dagens højdepunkt: Guarden vs. Judo-fyr (Guarden sub. på jydekrogen).

Min gamle far blev 73(!!) år i dag.....(ja, jeg er big-time efternøler) i den anledning var jeg ude og træne med ham. Den gamle bokser snatcher og laver C&J med 16kg kettlebell!! Min helt!!!!! :smile:

--------------------------------------------------------------------------

Waits: Du har så evigt ret!!! Skipper-stilen går aldrig af mode :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag:

Concept 2: 10:00 min - 2497 meter

Pullups: 15,15,12,12,10 x BW

Bænkpres: 5 x 5 x 85kg

Hanging leg raises: 4 x 10 x BW

Sløj omgang... var lidt lidt ugidelig da min test af højre skinneben dumpede! Fuck hvor er bænkpres en badeferie ift. one arm pushups! :laugh:

Edit: Vi snakker ikke kg mæssigt Jhax meister!

------------------------------------

TRS: Thanx dude... Skulle du ikke begynde til noget bjj snart??

Guarden: Var jo blevet inspireret af dit GRrrrrrrrSelskab! :superman:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share