Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tind

Tillykke med resultatet

Hvor ligger du henne af i RAW dødløft?

Tak... Trak 232.5 kg raw rimeligt nemt til jul, men missede 240 kg. Jeg gætter på at min dødløftstyrke måske er steget en smule, da jeg er blevet mere eksplosiv :bigsmile:

Jenz

tillykke med resultatet :4thumbup: ærgeligt med de 250kg i dødløft, men de er der næste gang

Thx... Ja, så må jeg bare droppe min hemmelige passion for balletdans :tongue:

Squatfather:

Tillykke med det fine resultat, Måås.

Der var ikke ret mange løftere, så pauserne var minimale... Min puls var ikek engang nået at falde til ro mellem 2. og 3. løft, så det er nok også en grund til, at den blev ret tung... Har vidst ingen WC 

<{POST_SNAPBACK}>

Reglerne foreskriver minimum 6 løftere pr. runde, ellers skal der ligges ekstra pause ind. :smile: Men det kan jo være, at du har ret med hensyn til WC.

3. forsøg:

Fanme ærgeligt at få underkendt den på, især fordi jeg ikek selv mærkede det, og det sikkert kunne være undgået, hvis jeg havde husket at få babypudder på lårene... ( Den blev vidst grindet en del til slut  :innocent: ) Ellers et rigtigt fedt løft 

Husket at få babypudder på? Det er sgu ikke dig der skal huske på den slags, du skal bare koncentrer dig om at løfte. Alt hvad der har med udstyr og andre hjælpemidler er din hjælpers opgave. Så du må sgu hellere give ham en tur. [/b

Tak :bigsmile:

Ja, jeg må nok indrømme at min WC har ramt bunden... Alle de tunge treere har en pris, når man kæwer for meget :bigsmile: Jeg synes dog også at vi var meget få løftere... :innocent:

Tjah... Jeg tror bare, at de havde travlt med andre ting :bigsmile:

Pivklar:

Rigtig hjertlig tillykke med dine løft ... Hvor smukt.....

Thx :smile:

Garnhof:

Imponerende så stærk du er Moos

Tillykke med det flotte resultat, omend det var lidt ærgerligt med den kommentator

Tak :w00t:

Crawdaddy:

Tillykke med det Mås

Det var satme godt løftet og kun småting der gjorde at du ikke fik rekorden og de 250 i død Næste gang må du bare squatte rekorden i den ondeste GM stil og så fyre bootydance af på podiet foran dem der disser din stil Yeah Buddy!! Lee' :wink:

Yeah buddy! Til SM bliver det easy light weight! :devil: Og derefter... Bootydance :cooldance:

Hippo:

Tilløk med resultatet Moos

Det er da nogle habile løft

men det kan da godt være at vi skal have gjort noget ved din WC så du ikke skal gå forpustet på podiet :tongue:

og vi ved jo alle sammen godt at du nu går ned og trækker de 250 i dødløft i næste uge

Neeeeeeeej, da... Jeg er skam blevet helt fornuftig :4smartass: Nu ved jeg jo, at jeg kan få dem op, og det havde da også været træningsgodkendt :innocent:

Har allerede planlagt et nyt 6-8 ugers basistræningprogram... Det kune være, du skulle lege med? :wink::bigsmile:

Jeg tror bare, at jeg skal lade være med at snakke så meget, og træne noget mere... :blush:

Quantanamo:

T'løk med de flotte resultater hr. Moos!

Q

Thx :bigsmile:

Mass:

Super flotte løft mååååss din leee' tunge knægt fra helvede....

du må'byliaarghhh.... fuck mand, hvorfor trak i ikke ham kommentatoren udenfor og stak ham nogle go'e nogen..... :mad: fuckin' røvhul at svine Moos'en joooo

Tak! :w00t: Det må være vildt, når det kommer fra Zhe nasty Russian squatting machine :devil:

Yeah... Jeg blev fanme sur... :dry: Efter min mening skal han bare holde mund, og når man ikke engang kan se, hvorfor man misser et løft, hvad faen laver han der så?? :raisebrow::sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce::firebounce::firebounce:250 kg dødløft til Thy cup 2005 :firebounce::firebounce::firebounce:

Den er ret hurtigt i bunden, og bremser først rigtigt, da jeg begynder t køre den op af lårene, så babypudder havde nok hjulpet en del... :bigsmile:

Man kan se, at jeg rykker foden, lige efter jeg lader stangen falde... Ærgeligt, men så har jeg da haft den oppe... :bigsmile: Det betyder jo selvfølgeligt at jeg skal have endnu på til SM :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Som jeg allerede har sagt:

Satme godt løftet! Jeg er sygeligt imponeret over dine 250.

Du er 17 år!

Dvs. du har gainet ~14,71kg/år siden du blev født! :devil:

TJEK DEN HER GRAF!!!

post-3682-1116167011_thumb.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh:

Tak :smile:

Virkelig flot gået Moos.  :bigsmile:

Rekorderne skal nok komme med tiden.  :devil:

P.S. Så fik jeg ret, du skulle nok komme til at vælte i en af dine squatforsøg. :king:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er sikker på, at det er pga at du gjorde mig usikker :sneaky2::tongue:

Tak skal du have... Rekorder? Ptøj... Bare jeg får løftet nogle tunge vægte :tongue:

det er godt nok synd du ikke for den - men den skal du ihvertfald nok få til SM.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det håber jeg på... Måske endnu mere, endda? :innocent::bigsmile:

Hold da kæft, det ærweligt du ikke for den! Der er ellers god fart på den op til dine knæ.  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, der er rigtigt god fart... :smile:

Fandme imponerende, knægt! Jeg har sagt det før og gør det gerne igen, du er et supertalent!

:w00t:

Tak skal du have :smile:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce:  :firebounce:  :firebounce:250 kg dødløft til Thy cup 2005 :firebounce:  :firebounce:  :firebounce:

Den er ret hurtigt i bunden, og bremser først rigtigt, da jeg begynder t køre den op af lårene, så babypudder havde nok hjulpet en del... :bigsmile:

Man kan se, at jeg rykker foden, lige efter jeg lader stangen falde... Ærgeligt, men så har jeg da haft den oppe...  :bigsmile: Det betyder jo selvfølgeligt at jeg skal have endnu på til SM  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Var der forresten ikke noget med den var på video?

Link to comment
Share on other sites

:firebounce:  :firebounce:  :firebounce:250 kg dødløft til Thy cup 2005 :firebounce:  :firebounce:  :firebounce:

Den er ret hurtigt i bunden, og bremser først rigtigt, da jeg begynder t køre den op af lårene, så babypudder havde nok hjulpet en del... :bigsmile:

Man kan se, at jeg rykker foden, lige efter jeg lader stangen falde... Ærgeligt, men så har jeg da haft den oppe...  :bigsmile: Det betyder jo selvfølgeligt at jeg skal have endnu på til SM  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Var der forresten ikke noget med den var på video?

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du nu klikker på overskriften... :wink:

Link to comment
Share on other sites

FLot løftet

Specielt dødløften, syntes ellers der ser fin ud

men hvad ved jeg om dødløft

bliver spænden at følge din træning frem mod sm

<{POST_SNAPBACK}>

Tak :smile:

Omg! pinligt  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::tongue:

Super flotte løft du fik fyret aw igår Moos!! Pisse ærgeligt at de 250 i dødløften bliver underkendt på en lille detalje - du ser ikke VILDT presset ud på dem  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker... :smile: Jeg føler faktisk også, at jeg havde mere i mig... Men det er så hvad det nu kan blive til... :bigsmile: Skal ihf ikke ned og maxe... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

3. forsøg:

250 kg - Underkendt 2 - 1

Før den op i en lige bevægelse, med en god kamp, men åbenbart vipper jeg min ene fod en lille, bitte smule, hvilket man ikke må  :blink:  :dry: Fanme ærgeligt at få underkendt den på, især fordi jeg ikek selv mærkede det, og det sikkert kunne være undgået, hvis jeg havde husket at få babypudder på lårene... ( Den blev vidst grindet en del til slut  :innocent: ) Ellers et rigtigt fedt løft  :4thumbup:

Henning Friis fik filmet løftet, så regner med at det kommer op snarest muligt...  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

At det skulle være det med foden, forstår jeg altså ikke helt. :blink:

Diskvalificeringsgrunde i dødløft:

1. Enhver nedadgående bevægelse før stangen når slutstillingen.

2. Mislykket forsøg på at stå oprejst med skuldrene tilbage.

3. Mislykket forsøg på at låse knæene ved afslutningen af løftet.

4. Understøttelse af stangen på lårene under udførelsen af løftet. Hvis stangen trækker en kant på låret, men ikke understøttes, skal forsøget ikke underkendes. Tvivl bør ved alle dommerafgørelserne komme løfteren til gode.

5. Flytning af fødderne fremad eller tilbage, hvorimod bevægelse til siden af sålen eller vippen på fodsålerne tillades.

6. Sænkning af stangen før overdommerens signal hertil.

7. Tilbagesætning af stangen på podiet uden at bibeholde kontrol med begge hænder. Dvs. slippe stangen med håndfladerne.

8. Manglende overholdelse af kravene i den foran omtalte generelle beskrivelse af løftet.

Men super flot løftet, Moos! :4thumbup: Tillykke med det - haaaargghh leee'!! :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

3. forsøg:

250 kg - Underkendt 2 - 1

Før den op i en lige bevægelse, med en god kamp, men åbenbart vipper jeg min ene fod en lille, bitte smule, hvilket man ikke må  :blink:  :dry: Fanme ærgeligt at få underkendt den på, især fordi jeg ikek selv mærkede det, og det sikkert kunne være undgået, hvis jeg havde husket at få babypudder på lårene... ( Den blev vidst grindet en del til slut  :innocent: ) Ellers et rigtigt fedt løft  :4thumbup:

Henning Friis fik filmet løftet, så regner med at det kommer op snarest muligt...  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

At det skulle være det med foden, forstår jeg altså ikke helt. :blink:

Diskvalificeringsgrunde i dødløft:

1. Enhver nedadgående bevægelse før stangen når slutstillingen.

2. Mislykket forsøg på at stå oprejst med skuldrene tilbage.

3. Mislykket forsøg på at låse knæene ved afslutningen af løftet.

4. Understøttelse af stangen på lårene under udførelsen af løftet. Hvis stangen trækker en kant på låret, men ikke understøttes, skal forsøget ikke underkendes. Tvivl bør ved alle dommerafgørelserne komme løfteren til gode.

5. Flytning af fødderne fremad eller tilbage, hvorimod bevægelse til siden af sålen eller vippen på fodsålerne tillades.

6. Sænkning af stangen før overdommerens signal hertil.

7. Tilbagesætning af stangen på podiet uden at bibeholde kontrol med begge hænder. Dvs. slippe stangen med håndfladerne.

8. Manglende overholdelse af kravene i den foran omtalte generelle beskrivelse af løftet.

Men super flot løftet, Moos! :4thumbup: Tillykke med det - haaaargghh leee'!! :devil::devil::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak :smile:

Ja, jeg har også studeret reglerne og set det... Og jeg forstår det heller ikke! :raisebrow::dry: Men må jo gå ud fra, at de har dømt rigtigt, og så ellers bare gøre det bedre næste gang :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share