Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

Blackmoore<< Lyder godt. Det ville jo nok være nemmeste hvis du kom et smut til O'ense :innocent: Tror nok man kan skrabe nogle øldrikkende styrkeløftere sammen oppe i OBBC  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det burde ikke volde de store problemer :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Skulle egentligt have trænet i dag, men efter idrætsdag i går og efterfølgende idrætsfest... Så... Nej... :4whistling:

Det blev til en del dans, blandt andet med den nye pige i min klasse. Hun virkede glad for at vi gad snakke med hende, så det var jo herligt. Hun virker også selv som en fin person :smile:

Aftenen gik lidt hurtigt, eftersom jeg nærmest blev forfulgt af mine venner, der ville have øl, på øl, på øl... Og det kunne jeg jo ikke sige nej til :biggrin:

Vi skulle have været i byen, men var først lige forbi en kammi og drikke noget sprut... Snakkede lidt med Jan og Troels, og så gad folk lige pludselig ikke mere... Jeg husker det ikek så tydeligt, men det var vidst noget med at jeg satte mig i sofaen og knaldede brikker. Jan har vidst nok ringet til mig imens, men det husker jeg ikek så tydeligt...

Anyway, så vågnede jeg kl 4 og besluttede mig for at trille hjem... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Snakkede lidt med Jan og Troels, og så gad folk lige pludselig ikke mere... Jeg husker det ikek så tydeligt, men det var vidst noget med at jeg satte mig i sofaen og knaldede brikker. Jan har vidst nok ringet til mig imens, men det husker jeg ikek så tydeligt...
klasse :4thumbup:
Link to comment
Share on other sites

Gentog lidt succesen... I går fejrede vi min mors 50 års fødselsdag... Hyggelig aften med masser af gæster, hvorfor der også blev indtaget mængder af alkohol. Morede mig sq egentligt :4thumbup:

Derefter i byen med min storebror og hans kæreste... Hvilket var cool nok :smile:

Link to comment
Share on other sites

ME squat/DE dødløft

Har jo holdt et par dage fri, og det betød at jeg var rimelgit fyldt med energi i dag, selvom det meste gik op i druk. Havde haft en super lortedag, og det var da også det første Hippo sagde til mig... Stærkt efterfulgt af at jeg så ud til at være brændt af :bigsmile:

Ud over det, udemærket runde, og det hjalp på humøret at få kæwet med drengene. Det er sq genialt, sådan noget :bigsmile:

Squat:

Opv til single på 150 kg

Knæbind:

3 x 170 kg

3 x 180 kg Tangering af PR

2 x 190 kg PR Den sidste beeeeeeeeee' :laugh:

Lidt ustabil i bunden, ved ikke hvorfor. Ellers er jeg stadig for dårlig til at vende den i bunden og super topsvag. Derfor

Høj boxsquat:

3 x 160 kg

3 x 180 kg

3 x 190 kg

Sidste sæt var tungt. Det skal altså forbedres væsentligt!

Dødløft:

Sumo, afprøvede ny teknik:

8 x 1 x 130 kg

2 x 1 x 150 kg

2 x 1 x 160 kg

Konventionel:

8 x 1 x 130 kg

Ny teknik i sumo, det kørte MEGET bedre. Skal have arbejdet mere med den :smile:

Goodmornings:

8 x 50 kg

8 x 90 kg

5 x 5 x 110 kg

Styrken er allerede godt på vej op igen. Kørte fint... Intet bælte, så går den super godt i hele kroppen. Tror jeg er skabt til at lave goodmornings :tongue:

Pull down abs: 5 sæt

Hyperextensions: 2 sæt

Læg: 2 sæt

Udemærket omgang :smile: God volumen, generel ok teknik og følelse med løftene. Topstyrke i squatten samt reversal strength skal opprioriteres, det kan ikke passe at jeg ikke kan hente mere i udstyret :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nasty squat, du er ved at have dig der.  Du beviser jo at små prinsesser sagtens kan squatte tungt :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak :smile:

Det må være de nye højhælede :wub:

Fin indsats i dag  :4thumbup:

og så fik vi vist afklaret hvor der skal sættes ind  :4smartass:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

I lige måde :tongue: Ja, det er tydeligt, hvor fokus skal ligges :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeps, godt skvatten må jeg også sige.  :devil:

Så burde der vel være til omkring en 2er med 230kg i fuldt udstyr ihvertfald  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Drøm videre :laugh:

Godt skvattet i dag  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak :wink:

Du er så syg med de ben moos :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Goodmornings:

8 x 50 kg

8 x 90 kg

5 x 5 x 110 kg

Styrken er allerede godt på vej op igen. Kørte fint... Intet bælte, så går den super godt i hele kroppen. Tror jeg er skabt til at lave goodmornings  :tongue:

Udemærket omgang :smile: God volumen, generel ok teknik og følelse med løftene. Topstyrke i squatten samt reversal strength skal opprioriteres, det kan ikke passe at jeg ikke kan hente mere i udstyret  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

tekniktræning i kødløft og i fuldt udstyr i skvattens kal nok få dig op på nogle lede kg :smile:

Det ser godt ud lille dreng.

Jeg er nu mest imponeret over at du har vist du kan smide oveflødige kg! Impressive :wink:

btw: Goodmornings Rock!

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Goodmornings:

8 x 50 kg

8 x 90 kg

5 x 5 x 110 kg

Styrken er allerede godt på vej op igen. Kørte fint... Intet bælte, så går den super godt i hele kroppen. Tror jeg er skabt til at lave goodmornings  :tongue:

Udemærket omgang :smile: God volumen, generel ok teknik og følelse med løftene. Topstyrke i squatten samt reversal strength skal opprioriteres, det kan ikke passe at jeg ikke kan hente mere i udstyret  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

tekniktræning i kødløft og i fuldt udstyr i skvattens kal nok få dig op på nogle lede kg :smile:

Det ser godt ud lille dreng.

Jeg er nu mest imponeret over at du har vist du kan smide oveflødige kg! Impressive :wink:

btw: Goodmornings Rock!

<{POST_SNAPBACK}>

Svin! :tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Topstyrke bænkpres

Udemærket start på dagen, masser af søvn ( Dog ikke ret meget mad). Ikek så mange timer på gym, hvilket er herligt... Men da jeg skulle køre til træning, fandt jeg ud af at min og mange andres cykler, var blevet piftede :mad: Jeg sværger, hvis jeg nogensinde fanger en person, der er i gang med at pifte min cykel... :bottom:

Zoa var for første gang med som medlem i klubben i dag, og han kylede mig i Kerns trøje, hvilket gik rigtigt godt :smile: Jens og Poille lavede det også rigtigt godt :wink:

Bænkpres:

Opv.

Trøje, Fury størrelse 46

4 boards

3 x 120 kg

3 boards

3 x 140 kg

2 x 150 kg

2 x 160 kg

2 boards

2 x 150 kg

1 board

3 x 150 kg

1 x 155 kg

1 x 160 kg

1 x 165 kg

4 boards:

2 x 3 x 160 kg

Tror jeg nok... Fik kørt en masse forskelligt, ret umuligt at huske... Min hukommelse lagger :tongue: Trøjen sad rigtigt godt på mig, omend ret stramt. Kan godt forstå at Kern ikke har kunnet få lavet så meget i den, med hans arme :smile: Generelt god teknik, hvis jeg selv skal sige det... God styrke, følelse med løftet og solidt pres... Det spiller max :4thumbup: Hvis bare jeg får trøjen til at spille helt til patten, bliver der trykket nogle lede kg til oktober :bigsmile:

CG bænkpres:

5 x 90 kg

5 x 100 kg

5 x 90 kg

Fucking brændt aw... :laugh:

Pull downs: 4 sæt

Facepulls: 6 sæt

Straigth arm pull downs: 4 sæt Supersetted med

Push downs: 4 sæt

Hammercurls: 2 sæt

God omgang! Giver et håb om en leeee' total til SM :smile:

Jeg er fanme skabt til at bænkpresse i trøje :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Godt presset idag :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, i lige måde :smile:

Godt presset i dag.  :4thumbup:

Bare sig til en anden gang hvis jeg skal holde din hånd, når den store stygge trøje gør så ondt på den lille Moos  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Behøver jeg sige mere? :poking:

post-3597-1125522867_thumb.jpg

:4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Godt presset idag :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, i lige måde :smile:

Godt presset i dag.  :4thumbup:

Bare sig til en anden gang hvis jeg skal holde din hånd, når den store stygge trøje gør så ondt på den lille Moos  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Behøver jeg sige mere? :poking:

post-3597-1125522867_thumb.jpg

:4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Kæft et grimt garn du havde den gang. :laugh::w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share