Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Sikke hyggeligt med dem, der har holdt gang i loggen... :wink:

Jeanette, tak for det :smile:

SM trekamp blev afholdt i dag... Det var et af de bedste stævner, jeg har været med til, da jeg synes at jeg fik snakket godt med de forskellige mennesker, det var bare fedt :smile:

Klarede også selve løftene udemærket :smile:

Mere opdatering i morgen ( Og loggen er hermed skudt i gang igen :bigsmile: )

Link to comment
Share on other sites

Billede fra Moos' dødløft...

50721734.jpg

Led knægt. Alle løft, alting, psyken, fysikken, ja selv håret er blevet bedre og ondere siden sidst :devil:

Til lykke med det flotte resultat, næste gang owner du 260 i kødløften. Mht squatten? Ingen af os aner hvad du kan for du var ikke i nærheden af at løfte dig ud... led led led...

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var fandme nogle flotte løft, du fyrede af i går!! :devil: Leeeee'!! :king:

Som Poul siger, din fysik er klart blevet ondere - Benedikt wannabe :devil: - og lækkert hår. :wink:

Tilføjelse: Og tak for massagen. :4thumbup: Det gjorde du sgu godt - har du været i lære hos Tossen? :wink::tongue:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Congrats :smile:

Tak :smile:

:4thumbup: :4mewantfood: :cooldance::tongue::strat::satisfied::smilejap::beerchug::firebounce::alright::4trumpet::sun::ilovemuscle::weight_lift::banana: :4band: :boobs::kickass::partytime2:

Tillykke med i går ...

Fik lige en referart af dagen

og damn man kan ikke være andet

end stolt af dig knægten med håret.

:tease:

:laugh:

Tak :wink:

Billede fra Moos' dødløft...

50721734.jpg

Led knægt. Alle løft, alting, psyken, fysikken, ja selv håret er blevet bedre og ondere siden sidst :devil:

Til lykke med det flotte resultat, næste gang owner du 260 i kødløften. Mht squatten? Ingen af os aner hvad du kan for du var ikke i nærheden af at løfte dig ud... led led led...

Hehe... :smile:

Tak skal du have... Du er bare vild med mit hår... :tongue:

tillykke med det, godt løftet :4thumbup:

Tak :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var fandme nogle flotte løft, du fyrede af i går!! :devil: Leeeee'!! :king:

Som Poul siger, din fysik er klart blevet ondere - Benedikt wannabe :devil: - og lækkert hår. :wink:

Tilføjelse: Og tak for massagen. :4thumbup: Det gjorde du sgu godt - har du været i lære hos Tossen? :wink::tongue:

Tak :smile: ( Og til det med fysikken: :blush: )

Håber det hjalp :bigsmile:

fandme godt løftet igår mååås! er sikker på at det nye garn havde noget at sige med hensyn til styrken.. og tillykke mede de leee rekorter!

Tark :bigsmile:

Ja, håret gav lige de sidste par kg, helt sikkert :tongue:

Tilykke herfra. :bigsmile:

Du er alt for vild din mutantknægt. :w00t::devil:

Tak :smile:

Tillykke med det hele igår store uhyre. :4thumbup:

Takker, oh store Jan Siders :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Sjællandsmesterskaberne 2005

Oh, hvilken fryd i øjet var det at gense den kære Anders :bigsmile:

Som sædvanligt en hyggelig køreturen med drengene, dog kunne musikken godt have været bedre og Jens køreegenskaber kunne også godt finjusteres :tongue:

Havde været nervøs for at veje for meget, og derfor ikke spist ret meget i løbet af dagen... Og fanme om ikke jeg så vejede ind på 108.1 kg... :blink: Totalt useriøst :tongue:

Det var fedt at gå¨og snakke med folk, der var en super god stemning og især i de tunge klasser synes jeg at folk kæwede godt :tongue:

Men der blev jo også løftet:

Squat:

1. forsøg: 210 kg Godkendt 2-1

2. forsøg: 220.5 kg Godkendt 3-0 og ny DK rekord ( Og PR :smile: )

3. forsøg: 230 kg Godkendt 3-0 og ny DK rekord ( Og PR)

Faktisk føltes de 230 kg som de bedste og nemmeste løft, og langt fra all out... :smile: Vidste godt, at jeg ikke var klar over hvad jeg kunne lave, men dét var nu alligevel en overraskelse... Fedt :smile:

Bænkpres:

1. forsøg: 150 kg Godkendt 3-0 ( Tror jeg)

2. forsøg: 160.5 kg Missed ( Forsøg på ny DK rekord, fik den i forkert bane og var ved at banke den ned i hovedet på mig selv :gal: )

3. forsøg: 160.5 kg Underkendt 2-1 på skæv udstrækning... Den var skæv, så det er fair nok, men er også tilfreds med at kunne løfte den :smile: )

Dødløft:

1. forsøg: 230 kg Godkendt 3-0 ( Ny DK rekord)

2. forsøg: 250 kg Gokendt 3-0 ( Max psyket, det var fedt :w00t: Igen, ny DK rekord :smile: )

3. forsøg: 260 kg Missed ( Fik den vidst til knæene, før den stoppede. Der var vidst ikek til dén, efter de 250 kg :smile: )

En forbedring på:

Squat: fra 210 ( Thy cup) til 230... +20 kg

Bænkpres: fra 130 ( Thy cup) til 150 kg... +20 kg

Dødløft: fra 235 kg ( Thy cup) til 250 kg... +15 kg

Total: fra 575 kg ( Thy cup) til 630 kg... Man må jo være tilfreds :bigsmile:

Der blev løftet af folk, man kendte, stort set hele tiden, og med opvarmning, hjælperi, løfteri osv., var man på nonstop... Så da vi endelig kom hjem ( Efter et lille smut forbi Lalandia :tongue: ) var jeg bare smadret... :sleeping:

Super fed dag, super opbakning og rigtigt mange gode oplevelser :bigsmile:

Tak folkens :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share