Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det skal gentages...

Ja, helt sikkert! Det var pisse fee da du ligepludsligt stod oppe på Scenen og fyrede den af i kaeroke :4thumbup: ´

Det der drikke spil Jens kom med var faktisk også supersjovt...Især fordi det ham selv der skulle drikke hele tiden :laugh:

Hvad tid er du oppe og brænde mandag?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja... Især fordi jeg kunne sangen :laugh::cooldance:

Jæ' lee' :tongue:

Regner med at smutte afsted om lidt. Er lige kommet hjem fra skole, så skal have prottet aw og pakket... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det skal gentages...

Ja, helt sikkert! Det var pisse fee da du ligepludsligt stod oppe på Scenen og fyrede den af i kaeroke :4thumbup: ´

Det der drikke spil Jens kom med var faktisk også supersjovt...Især fordi det ham selv der skulle drikke hele tiden :laugh:

Hvad tid er du oppe og brænde mandag?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det var skide godt, det skal vi gentage :smile:

Link to comment
Share on other sites

WSB

DE squat/dødløft

Lidt træt i dag efter lang skoledag og idræt...

High bar squat:

8 x 3 x 90 kg

Lige lidt afslapning for delten...

Dødløft:

20-30 singles x 130/150 kg, skiftende mellem konv. og sumo

Det meste noget lort...

Pull down abs:

6 sæt

Mine DE dage fungerer slet ikke... Intet drive, alt er noget lort, teknikken fucker. Min dødløft er noget lort, der er ikek sket en skid det sidste lange stykke tid, og jeg bliver nødt til at finde en ny approach, tror jeg. Sjovt nok var det faktisk langt bedre at løfte konv end sumo... :raisebrow:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

P1kz0r>>>

Helt klart :smile: Godt du fik compen i orden, forøvrigt  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Compen er ikke helt i orden endnu, kan stadig kan bruge nettet, men det er også det vigtigste :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jada... Hvordan skulel man ellers hente fri purn? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan jeg ikke engang, jeg har hverken adgang til media player, winamp. ikke engang til min egen harddisk...

Link to comment
Share on other sites

P1kz0r>>>

Helt klart :smile: Godt du fik compen i orden, forøvrigt  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Compen er ikke helt i orden endnu, kan stadig kan bruge nettet, men det er også det vigtigste :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jada... Hvordan skulel man ellers hente fri purn? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan jeg ikke engang, jeg har hverken adgang til media player, winamp. ikke engang til min egen harddisk...

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan jeg nu :innocent: har fået det løst. må bare klare mig uden skrivebord...

Link to comment
Share on other sites

P1kz0r>>>

Helt klart :smile: Godt du fik compen i orden, forøvrigt  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Compen er ikke helt i orden endnu, kan stadig kan bruge nettet, men det er også det vigtigste :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jada... Hvordan skulel man ellers hente fri purn? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan jeg ikke engang, jeg har hverken adgang til media player, winamp. ikke engang til min egen harddisk...

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan jeg nu :innocent: har fået det løst. må bare klare mig uden skrivebord...

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad skal man også med et skrivebord for at glo purn? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

WSB

ME bænkpres

Var lidt flad i dag, det er hårdere at starte i skole end jeg havde regnet med... Polle måtte desværre aflyse, så jeg stod uden makker, men fik temaet op med Trolle på det meste, og da der også var andre folk i hulen, blev der kæwet godt...

Igen dårlig indstilling i dag, ingen energi... Men der blev arbejdet godt, så jeg er tilfreds :bigsmile:

Reverse purple band bænkpres:

3 x 120 kg

3 x 130 kg

3 x 135 kg

3 x 140 kg

2 x 145 kg

1 x 150 kg

1 x 155 kg

Gamle PRs var 3 x 130 kg, 2 x 140 kg og 1 x 150 kg... Så fin runde :smile:

Double reverse purple band bænkpres:

1 x 160 kg

6 x 3 x 140 kg

Ked af at indræmme det, men den sad faktisk uhyggeligt godt i triceps og mindede meget om at løfte i trøje... Så faktisk helt fed :bigsmile:

Supersettet med

BB shrugs:

2 x 15 x 110 kg

Bare lige for at lave lidt ekstra... Easy peasy...

Reverse purple band close grip floorpress:

8 x 100 kg

3 x 6 x 100 kg

Fuldstændigt awbrændte triceps :w00t::laugh: Bandsne tog under 30 kg, så ikek så stor en forskel... Sad sq helt godt :bigsmile:

Medium grip pull down: 8 sæt

Facepulls: 7 sæt

Laterals: 5 sæt

DB curls: 4 sæt

Ok runde, manglende energi i de tunge løft, men ud over det ganske udemærket... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ondskabsfuld bænk. :4thumbup:  Hvad går den type bænk, som du kører, egentlig ud på?  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker :smile:

Reverse band bænk går ud på, at man har en elastik, der tager kg fra stangen i bunden, men ikke i toppen, alt efter hvordan den bliver spændt ud. På den måde kan man træne toppen af bænkpres og samtidig køre mere trøje-specifikt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ondskabsfuld bænk. :4thumbup:  Hvad går den type bænk, som du kører, egentlig ud på?  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker :smile:

Reverse band bænk går ud på, at man har en elastik, der tager kg fra stangen i bunden, men ikke i toppen, alt efter hvordan den bliver spændt ud. På den måde kan man træne toppen af bænkpres og samtidig køre mere trøje-specifikt :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

På den måde kan man losse en masse kg på stangen så det ser vildt ud... især hvis man looper elastikkerne en 4-5 gange :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ondskabsfuld bænk. :4thumbup:  Hvad går den type bænk, som du kører, egentlig ud på?  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker :smile:

Reverse band bænk går ud på, at man har en elastik, der tager kg fra stangen i bunden, men ikke i toppen, alt efter hvordan den bliver spændt ud. På den måde kan man træne toppen af bænkpres og samtidig køre mere trøje-specifikt :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

På den måde kan man losse en masse kg på stangen så det ser vildt ud... især hvis man looper elastikkerne en 4-5 gange :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hell yeah! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Double reverse purple band bænkpres:

1 x 160 kg

6 x 3 x 140 kg

Ked af at indræmme det, men den sad faktisk uhyggeligt godt i triceps og mindede meget om at løfte i trøje... Så faktisk helt fed 

Yeah, du var ellers ikke meget for at indrømme at det var en god opsætning jeg havde fundet på, da den ikke helt fulgte de gyldne regler for brugen af Bands. Men efter nogle sæt kunne du jo slet ikke styre det :w00t::devil:

Godt løftet, men irriterende så stærk du efterhånden er blevet i bænkpres. Den gamle her skal da vidst til at tage sig gevaligt sammen hvis du ikke snart skal ligge og reppe med mit max :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Double reverse purple band bænkpres:

1 x 160 kg

6 x 3 x 140 kg

Ked af at indræmme det, men den sad faktisk uhyggeligt godt i triceps og mindede meget om at løfte i trøje... Så faktisk helt fed 

Yeah, du var ellers ikke meget for at indrømme at det var en god opsætning jeg havde fundet på, da den ikke helt fulgte de gyldne regler for brugen af Bands. Men efter nogle sæt kunne du jo slet ikke styre det :w00t::devil:

Godt løftet, men irriterende så stærk du efterhånden er blevet i bænkpres. Den gamle her skal da vidst til at tage sig gevaligt sammen hvis du ikke snart skal ligge og reppe med mit max :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Dream on :tongue::laugh:

Ja, den var sq feeee'... Super opstilling, faktisk... Mere af den slags :w00t:

Jeg takker :wink:

Link to comment
Share on other sites

På den måde kan man losse en masse kg på stangen så det ser vildt ud... især hvis man looper elastikkerne en 4-5 gange  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er faktisk nok den specifikke træningsteknik fynserne er mest kendt for "The Quadriple Looping Reverse Strong Band Method". Den er ISÆR god hvis man har et svag punkt cirka midt til top i sit EGO. Det er nu sjældent man ser svage ego'er i OBBC, men de træner lystigt med denne metode uanset. :poking:

:laugh::blahblah::santa2::partytime2:

Link to comment
Share on other sites

På den måde kan man losse en masse kg på stangen så det ser vildt ud... især hvis man looper elastikkerne en 4-5 gange  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er faktisk nok den specifikke træningsteknik fynserne er mest kendt for "The Quadriple Looping Reverse Strong Band Method". Den er ISÆR god hvis man har et svag punkt cirka midt til top i sit EGO. Det er nu sjældent man ser svage ego'er i OBBC, men de træner lystigt med denne metode uanset. :poking:

:laugh::blahblah::santa2::partytime2:

<{POST_SNAPBACK}>

Fornemmer man den søde duft af sarkasme her fra morgenstunden ? :laugh:

Bare vent...Tossen ender på samme måde... :w00t::laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

På den måde kan man losse en masse kg på stangen så det ser vildt ud... især hvis man looper elastikkerne en 4-5 gange  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er faktisk nok den specifikke træningsteknik fynserne er mest kendt for "The Quadriple Looping Reverse Strong Band Method". Den er ISÆR god hvis man har et svag punkt cirka midt til top i sit EGO. Det er nu sjældent man ser svage ego'er i OBBC, men de træner lystigt med denne metode uanset. :poking:

:laugh::blahblah::santa2::partytime2:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er bange for at vi vil se MANGE tyndbenede indlæg af samme type fra Ærgeligwårn efter han er blevet arbejdsløs....

Jeg må erkende det desværre var et ganske underholdende et af slagsen.

Link to comment
Share on other sites

På den måde kan man losse en masse kg på stangen så det ser vildt ud... især hvis man looper elastikkerne en 4-5 gange  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er faktisk nok den specifikke træningsteknik fynserne er mest kendt for "The Quadriple Looping Reverse Strong Band Method". Den er ISÆR god hvis man har et svag punkt cirka midt til top i sit EGO. Det er nu sjældent man ser svage ego'er i OBBC, men de træner lystigt med denne metode uanset. :poking:

:laugh::blahblah::santa2::partytime2:

<{POST_SNAPBACK}>

Store ord... Hvornår har du forøvrigt sidst fået forced i dødløft? Eller, eftersom du garanteret ikke kunne finde på sådan noget, så sidst overværet det?

:tongue::w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share