Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

Hej Stefan

HVOR ER JEG BARE STOLFT AF DIG :w00t:

FANDME FLOT... flere nye DK-rekorder

--> HVOR ER DU BARE LEE' :devil:

Håber at du får en invite til landsholdstræning snart for du har sgu da det vildeste potentiale :4flex:

KÆMPE KNUZ

/NO

:cheer:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hejsa.

Der skal også lyde et stort tillykke fra mig. Jeg fik ikke rigtig hilst på dig i går - beklager!

Regner med at vi ses til DM-diverse i marts medmindre du vælger at stille op til DMA i april.

Med hensyn til dine løft og valg af kg. kan jeg kun rose dig. Jeg synes selv, at vi er rimelig konservative i Hvidovre med hensyn til startvægte osv. og min erfaring er, at det betaler sig!

Du valgte nogle rigtig fornuftige vægte i går - det mener jeg helt sikkert andre kan lære af. Herunder også dine træningskamerater fra OBBC.

Med venlig hilsen

Daniel Vetö

PS. Det er fandme flot med 3 nye ungdomsrekorder. squat, dødløft og ikke mindst total-rekorden i 110kgs-klassen.

Link to comment
Share on other sites

og du har jo kvalificeret dig til DM A :devil:

Nå ja... :bigsmile:

Drønflot resultat!

Tak :smile:

Kæft, hvor er det bare modbydeligt løftet! :4thumbup:

Takker :smile:

Crazy løft.

Tillykke med rekorderne

Thx :smile:

Satme godt løftet moos!

Rigtig mange gange tillykke med rekorderne, det er for fedt! :worship::devil:

Thx :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Super flot løftet min egen lille Mååseskat! :4thumbup:

Tak skat. Jeg er dog skuffet over at du ikke fortsatte... :dry::wink:

Hej Stefan

HVOR ER JEG BARE STOLFT AF DIG :w00t:

FANDME FLOT... flere nye DK-rekorder

--> HVOR ER DU BARE LEE' :devil:

Håber at du får en invite til landsholdstræning snart for du har sgu da det vildeste potentiale :4flex:

KÆMPE KNUZ

/NO

:cheer:

Tak :bigsmile:

Fik faktisk besked om at jeg var inviteret til næste landsholdssamling, såå... :bigsmile:

Hejsa.

Der skal også lyde et stort tillykke fra mig. Jeg fik ikke rigtig hilst på dig i går - beklager!

Regner med at vi ses til DM-diverse i marts medmindre du vælger at stille op til DMA i april.

Med hensyn til dine løft og valg af kg. kan jeg kun rose dig. Jeg synes selv, at vi er rimelig konservative i Hvidovre med hensyn til startvægte osv. og min erfaring er, at det betaler sig!

Du valgte nogle rigtig fornuftige vægte i går - det mener jeg helt sikkert andre kan lære af. Herunder også dine træningskamerater fra OBBC.

Med venlig hilsen

Daniel Vetö

PS. Det er fandme flot med 3 nye ungdomsrekorder. squat, dødløft og ikke mindst total-rekorden i 110kgs-klassen.

Tak skal du have. Beklager at jeg ikke fik hilst på dig heller, men ved vidst ikke hvordan du ser ud :smile: Tak for rosen. Ja, jeg synes også det var ganske fornuftigt... :bigsmile:

Yir Moose boy!

Det er fanme stærkt løftet! :devil:

Hvad så nu?

Hvilken slags træning skal der ligges for døren?

Tak :smile:

Tjah, fundamenttræning kombineret med lidt disko :innocent: i et stykke tid, derefter fokus på trekampen igen, enten fremimod DM diverse eller DM A, alt efter hvordan det går :smile:

Chalze>>> Tak :smile:

Link to comment
Share on other sites

Flot løftet, du bliver stor inde for styrkeløft hvis du fortsætter i den stil, det er der slet ingen tvivl om. tillykke her fra. :wink:

Tak :smile:

Jeg skal da gøre mit bedste...

Tillykke med resultatet. Flot fremgang du har haft :wink:

/ Søren :innocent:

Thx :wink:

stækt gået igår :devil:

endelig fik du den DL record :w00t:

tillykke med alle rekorderne og en kanon total :devil:

Takker ydmygt :bigsmile:

Satme stærkt løftet moos! Stort tillykke med resultatet + de danske rekorder, det var os på tide der var en som slog den dødløft rekord :4thumbup:

Jeg kan kun sige: damn! du har forbedret din bænk styrke voldsomt siden jeg så dig til ER i febuar! keep it up!!

Tak. Ja, min bænkstyrke er steget godt, men må faktisk sige at netop bænken nok desværre ikke toppede helt denne gang. Det gjorde resten dog, så kan vidst ikke være utilfreds :tongue:

Tillykke med alle rekorderne. Du ser rigtig lee ud i DL. Der er lidt benedikt over dig :devil:

Tak. Ja, tossen ( Zoa) Havde også fået lov til at klippe mig med trimmeren, netop i denne anledning :laugh:

:blink::blink::blink:

Det er få der får de berømte ord, men dælme om du ikke skal have dem med på vejen:

HEPPE HEPPE HEP!

Fa.... flotte løft du har fået præsteret

Måske du lige kunne bage en kage så vi kunne fejre det på behørig vis :tongue::wink:

Jeg er meget beæret over den fine hilsen :blush:

Kage? Var der ikke noget om nogen muffins, du selv mangler? :sneaky2::wink:

Arh, ok, måske det godt kunne blive til noget kage, så :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Tung squat/Speed dødløft

Godt selskab, og fik for første gang prøvet at lave reverse band squat :smile:

Reverse band boxsquat: ~60 kg fra i bunden

Opv.

3 x 150 kg

3 x 160 kg

3 x 170 kg

3 x 180 kg

Bælte:

3 x 190 kg

3 x 200 kg

3 x 210 kg

2 x 220 kg Den sidste brææææææændte :laugh:

Godt nok ustabilt at stå med... Kørte til en lidt bredere box i dag, så svært at komme til at stå ordentligt... Men solidt pres i benene :smile: Har stadig meget at hente i topstyrke :blink::dry:

du må have dig nogle ordentlige kæder....

Sjællandsmesterskaberne 2005

Squat:

3. forsøg: 230 kg Godkendt 3-0 og ny DK rekord ( Og PR)

Bænkpres:

1. forsøg: 150 kg Godkendt 3-0 ( Tror jeg)

Dødløft:

2. forsøg: 250 kg Gokendt 3-0 ( Max psyket, det var fedt :w00t: Igen, ny DK rekord :smile: )

du er vild moos :bowdown: Har du noget på video?

post-1926-1129530362_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cookie>>> Soooo... Var det noget med nogle øl, jeg skulle have? :innocent::tongue:

Nej, stiller ikke til CPH cup... Nu skal jeg have lavet mere fundamenttræning og derefter er planen DM diverse og DM A :smile:

Rommelkuglen>>> Tak. Hyggeligt lige at hilse på. Du må undskylde, at jeg er så distræt til stævner :blush:

Devito>>> Ja, der er vidst også snak om kæder i klubben :smile: Tak skal du have! Der ligger en del videoer i Hippos log, mmen du kan se et par af mine løft HER :bigsmile:

Blackmoore>>> Tak :biggrin:

Blackice>>> Du kigger bare forbi, hvis du vil have et kig på teknikken :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fundamenttræning efteråret 2005

Stille og rolig omgang, stadig rimeligt busted fra weekend :smile:

Startede ud med en ordentligt foredrag hos Champen, der sagde at det virkede som om jeg havde talent, selv om han jo også selv havde trukket 250 kg, da han var på min alder... Selv om han kun vejede 75 kg :bigsmile:

Kæwede med folk, det var udemærket...

Begynder noget ala 5x5 i de næste par uger...

Oly squat:

Opv.

6 x 6 x 90 kg

Let vægt, skulle bare lige prøve, da jeg vil til at køre væsentligt mere oly squats nu, end tidligere... High bar, intet bælte, helt i kælderen... Føltes udemærket :smile:

Bænkpres:

5 x 5 x 90 kg

Dødløft: 3 x 10 x 60 kg

Triceps kabel: 6 sæt

Low rows: 2 sæt

Mave: 5 sæt

Ok gang, for lige at røre sig. Min ryg er godt smadret, men ren doms og den føltes super ift lige at have kørt så tungt. Fedt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share