Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

Det stod på +1 times fodbold mm. i skolen i dag... Hvor en del af det, egentligt mest gik ud på at styrte rundt på banen :w00t::tongue:

Jeg er nok den mest elendige fodboldspiller, jeg kan komme i tanke om... Mon ikke FC Zulu kunne se noget potentiale i mig? :cooldance:

Anyway... Det var med fuld hammer... Og det var hårdt :blink: Min form er slet ikke til den type idræt ( Og så hjalp det heller ikke at jeg tiilhører de 5% på mit hold, der ikke spillede i fodboldstøvler :tongue: De er satme lee' nogle af dem :blink: )

Især mine abs er helt smadrede... :raisebrow:

Forøvrigt en god doms fra i går... Føler mig exceptionelt væsket i ryggen... Ikke at det gør noget :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

20-30 singles x 130/150 kg, skiftende mellem konv. og sumo

Det meste noget lort...

Mine DE dage fungerer slet ikke... Intet drive, alt er noget lort, teknikken fucker. Min dødløft er noget lort, der er ikek sket en skid det sidste lange stykke tid, og jeg bliver nødt til at finde en ny approach, tror jeg. Sjovt nok var det faktisk langt bedre at løfte konv end sumo...  :raisebrow:

du skulle vel aldrig have spist....

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Dødløft:

20-30 singles x 130/150 kg, skiftende mellem konv. og sumo

Det meste noget lort...

Mine DE dage fungerer slet ikke... Intet drive, alt er noget lort, teknikken fucker. Min dødløft er noget lort, der er ikek sket en skid det sidste lange stykke tid, og jeg bliver nødt til at finde en ny approach, tror jeg. Sjovt nok var det faktisk langt bedre at løfte konv end sumo... :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

lyt og lær :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

Mine DE dage fungerer slet ikke... Intet drive, alt er noget lort, teknikken fucker. Min dødløft er noget lort, der er ikek sket en skid det sidste lange stykke tid, og jeg bliver nødt til at finde en ny approach, tror jeg. Sjovt nok var det faktisk langt bedre at løfte konv end sumo...

Tag dig sammen :devil: DE dage er mindst lige så vigtige som ME dage. Der skal indstilling og power på træningen. Ellers kan man ligeså godt tage en tur til jazzballet...

Hvis der ikke er nogen til at holde øje med dig så fedter du åbenbart rundt..Og hvis rigtig dødløft passer dig bedst, så skift dog tilbage til det :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mine DE dage fungerer slet ikke... Intet drive, alt er noget lort, teknikken fucker. Min dødløft er noget lort, der er ikek sket en skid det sidste lange stykke tid, og jeg bliver nødt til at finde en ny approach, tror jeg. Sjovt nok var det faktisk langt bedre at løfte konv end sumo...

Du er jo heller ikke bygget til sumo. Bare fordi et par af dine klubkammerater har succes med sumo betyder det ikke at det er det eneste rigtige. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mine DE dage fungerer slet ikke... Intet drive, alt er noget lort, teknikken fucker. Min dødløft er noget lort, der er ikek sket en skid det sidste lange stykke tid, og jeg bliver nødt til at finde en ny approach, tror jeg. Sjovt nok var det faktisk langt bedre at løfte konv end sumo...

Du er jo heller ikke bygget til sumo. Bare fordi et par af dine klubkammerater har succes med sumo betyder det ikke at det er det eneste rigtige. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

kloge ord fra den gæve jyde...hvis sumo slet ikke funker for dig,

så skift dog tilbage til din gamle kran-stil...så bliver Troels os glad :w00t::laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Alternativ WSB split

ME dødløft/DE squat

Prøver med en ny fremgangsmåde, da mit dødløft stinker. Hvilket det også gjorde i dag. Var ellers frisk og så frem til det, men var alligevel ikke helt i humøret... Kunne kun lige komme i min dragt, jeg er vokset :innocent: Især benene og trapz :w00t::tongue: Til gengæld var det umuligt for mig at løfte konventionelt i den... :dry:

Dødløft:

Opv.

Bælte

1 x 160 kg

1 x 180 kg

1 x 200 kg

1 x 210 kg Kranløft

Dragt, bælte, konventionelt

1 x 200 kg

1 x 220 kg

1 x 230 kg Tungt

Dragt, bælte, sumo

2 x 1 x 200 kg

1 x 210 kg

1 x 220 kg

Alt taget i betragtning... Noget lort. Sumo gik dog egentligt ok, mine sumo-evner taget i betragtning... :smile:

Rimelig høj volumen i dag, egentligt...

Boxsquat, intet bælte:

2 x 3 x 90 kg

7 x 2 x 105 kg

Træt i lænden. Ellers ok.

Sumodødløft stående på skive, intet bælte

5 x 5 x 120 kg

Man skulle tro, det var langt flere kg... Men hvad, det var ikke så hårdt, at jeg ikke sagtens kan øge...

BB shrugs:

3 x 10 x 120 kg

Ok.

Pull down abs:

4 sæt

Plus nogle hyperextions og GHraises...

Fik snakket lidt rigeligt i dag...

Egentligt ok runde. Bare en skam, mit dødløft babber gren for tiden. Men det er der jo kun én ting at gøre ved :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det gik da bedre end konventionelt

Jamen, så er der jo ikke noget at pive over. Du sagde det hele gik af lort idag. Desuden kan man jo heller ikke forventet at kunne komme ned til stangen i en str. dværg dragt når man vejer 112kg :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjah, ikke så meget dragten, mere drive og følelse, samt naturligvis styrke... :blink:

Det gik jo også af lort, på trods af at sumo var lidt bedre...

Dine løft var ikke dårlige, men måske er det ATP tid?

<{POST_SNAPBACK}>

Det synes jeg nu... Men ja, det er planen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jamen, skal sådan set bare have Bamz'far til at poste den... :w00t::tongue:

Det varmer mit hjerte at selvtilliden, der følger af en tiltagende metroficering, er på vej opaf

Måske en rød dragt næste gang? Tror virkeligt den kunne bringe liv til dine øjne

:shades:

Måske man også skulle få lyserøde knæsokker? :pimp:

Link to comment
Share on other sites

WSB

DE bænkpres

Bænkpres:

Opv.

8 x 3 x 100 kg

Ok, når jeg tog mig sammen :tongue: Skal lige have følelsen for straight weigth igen :smile:

Sidepress:

8 x 15 kg

8 x 20 kg

8 x 26 kg

6 x 30 kg Rep PR :smile:

15 x 15 kg

Kunne lige så godt smadre mine delts helt :tongue: Sjovt at blive stærkere i en øvelse, uden at træne den :bigsmile:

WG pulldown:

5 x 8

Plus noget curls og laterals, sauna, massage, udstrækning og så hjem... Og finde ud af at mit dæk var fladt :dry:

Min ryg er egentligt ikek så smadret som forventet, så i morgen bliver squat i udstyr... Kommer nok til at gå af lort, men bliver spændende :smile:

Link to comment
Share on other sites

ME squat/DE dødløft

Udemærket humør i dag, men fik det dog ret dårligt, med svimmelhed mm. da jeg kørte til træning. Op til da var der intet at mærke :blink: Gik dog væk efter et par liter vand og noget protbar :bigsmile:

Måtte lappe cykel osv inden træning, så blev lidt sen på den, og fik ikke set Polle være lee' i squatten... Forhåbentligt sker det snart igen :wink:

Lidt doms i obliques efter sidepress i går, ellers ganske frisk i kroppen, egentligt...

Squat:

Fuldt udstyr

1 x 190 kg

1 x 200 kg

1 x 210 kg

Ingen ko på isen. Alt kørte fint, det hele blev godkendt... :smile: De 210 virker som en sikker startvægt til SM, men lad os nu lige se ad... Alt i dag var i hvert fald rigeligt let :bigsmile:

Boxsquat:

1 x 150 kg

1 x 165 kg

1 x 175 kg

1 x 190 kg PR :smile:

Og aben er sendt videre... Faktisk var den ikke ret meget tungere end de 210 i udstyr... Snak om at være dårlig til at udnytte udstyret :blink: Må bare mere i det :smile:

Goodmornings:

8 x 60 kg

4 x 6 x 85 kg

Ja, lidt vej tilbage til fordums styrke. Starter let op... :smile:

Pull down abs:

5 sæt

Hyperextensions:

2 x 20

Læg:

4 x 15

Udemærket omgang, masser af godt selskab. Lidt underligt ikke at hente mere ud af udstyret, men det kan jo nok forbedres. Det var positivt at jeg kunne komme under parallel med 190 kg, selv om min dragt er væsentligt strammere ( I fredags efterlod den streger på mine delts og blå mærker i armhulerne :w00t: ) På den måde undgår jeg også at skulel køre for tungt op til SM :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share