LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Til trods for at både jeg selv og Hoosier havde målebånd med (fee diskostil!!) glemte vi helt at måle guns på stribe, så jeg snuppede lige en hurtigt gunmåler herhjemme med leftoverpump på - 46 cm  Det er helt klart PR, sidst jeg målte dem var de 45 cm. med en del højere fedt % - fee!!

Feee. De så godt nok også store og beskidte ud i dag. Der sker noget for tiden.

Jeg måtte lige ind og tjekke mine, og de vil simpelthen ikke slæbe sig over 40,5

tsk tsk sølle sølle spagetti arme

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, er også svært glad for den fremgang jeg har nu her, men alt spiller faktisk også ok. træning, kost (den svipser med is, men det er ok) og mine vage punkter er laaangsomt på fremgang også, hvis mine gode sider også får lidt høvl, så er det da også ok :wink:

Det lyder da lidt vildt, troede du havde større guns, hmm, de ser u' af mere :4flex: :wink:

Det var sgu hyggeligt i dag! :bigsmile: Normalt snakker jeg ellers meget mere. :blink: Men kan godt være lidt genert, når jeg møder folk første gang. :blush:

Ser ganske godt ud med formen (men ja, bag delts'ene haltede nok lidt).  :4thumbup: Men abs'ene var da okay. :innocent:

P.S. Tillykke med gun-PR. :4flex: :cheer:

P.P.S. Cuuuuute unge. :w00t::biggrin:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx Hoosier - det er også first time ever at jeg kan holde en vægt med abs på det niveau den har nu - det er sq lækkert - og gun PR, altid fee!! :4thumbup: Synes nu altså også du selv holder en præsentabel form :shades::rolleyes: Og Annika, jeps hun er bare en supertøs, mit et og alt :blush::bigsmile:

Synes nu ikke det var så galt med genertheden, men ok. så forventer jeg rent vandfald :blahblah: hvis jeg kommer ud til TSK en dag :w00t::wink:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det må jeg sige, det er satmer da nogen store arme :4thumbup: :4thumbup:

Helt sober DB press, både hvad angår bryst og skuldre! :smile: Bliver cool til konkurrence! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Gunhof:

Jov takker! :smile: Ja det begynder da at hjælpe lidt på det. Har nu stadig lidt vej endnu, da det jo ikke er incline jeg ligger og leger med dem som dig og Maaaa, men det bider på patten og det er jo vigtigste og træningen jeps, den spiller sq fee for tiden.

Doc H:

Hehe, målet er at nå Granhofs 47 cm. :wink: Håber delten holder til den øgede workload den har fået, for den trænger en smule synes jeg nok.

Idag har jeg været hjemme, da de ikke ville have migned til ungerne med øjenbetændelse, så der er dælme blevet nakket nogle gutter i BF 2 :innocent: Det er sikkert godt for øjet. Havde lovet den store dåse at jeg også ville gøre lidt rent, så derfor dukkede mit forsvundne digicam op ... :4thumbup: Så hvorfor ikke tage et par pics. Fik mig en ny avatar og det her. Grisefarve og zero pump :laugh:

post-1757-1121692685_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Aftenawbrænding! :blink:

Bestemte mig for at køre ben, ryg og trisser her til aften, da vi skal til Århus med stramt program i weekenden, så jeg kommer ikke til at kunne særligt meget træning hvis jeg først fik det gjort imorgen. Var også pænt rastløs efter en hel dag alene herhjemme (godt nok med en hulens masse gaming :4thumbup: ) Dåserne var trætte og gik i seng samtidigt ved 20 tiden, så jeg susede afsted afsted til brændeland.

LvK var rimeligt fyldt trods klokken var mange. Der var fee 100 FM på anlægget med Britney i god stil så jeg bankede op for Arch Enmy party06.gif og så igang :headphonedance:

highrep ben, ryg og lidt triceps:

Squat:

15 x 20

12 x 40

10 x 70

10 x 100

12 x 130

10 x 140

8 x 140

Pheew, brændt aw! :crazy: Efter første sæt med 140 kunne jeg bare ikke få pulsen ned igen :blink: Så derfor gik jeg pænt kold på sættet efter. Stilen var også noget møg, men de sad nu ok. ville bare gerne have haft et par sæt mere, men sådan skulle det ikke være idag.

Træk til bryst:

15 x 70

4 x 12 x 90

Sad rigtigt godt! De første 3 sæt var med spadegrebet (det er sq fee!) og sidste 2 med alm. widegrip, da der var 2 andre gutter der snuppede den midt i mit squat nederlag :tongue: Det er prisen for at supersætte :tongue:

Siddende narrowgrip cable rows:

12 x 80

4 x 12 x 100

Same - sad fee! For en gangs skyld, det er ved at være længe siden at den har føltes som andet en dårlig roning :wacko:

Benpres (+ leg extensions) :

20 x 100

10 x 200

12 x 300 + 10 x 50 l.e.

12 x 300 + 10 x 50 l.e.

12 x 300 + 10 x 50 l.e.

15 x 300 + 10 x 50 l.e.

:bottom: Det brændte åndsvagt!! Damn en omgang, kunne næsten ikke rejse mig bagefter :4thumbup:

Db fransk pres:

15 x 10

12 x 17,5

3 x 10 x 20

Fee nok, men ville ikke køre mere triceps da de også kommer til at blive ramt inddirekte i morgendagens brænder.

Det var det. Skulle egentlig have haft en rygøvelse mere, og bagskulder er proppet på imorgen da jeg ikke når at have en hviledag imellem, og det var godt, for damn jeg var træt.

Bagefter måtte jeg lige sidde ligeså stille og bare komme til mig selv i omlædningen og nu her næsten en time efter er jeg stadig småflaa' :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lowrep pat og delts + lidt bi og læg:

Ankom latterligt våd til LVK efter 5.2 km på cyklen for åbne sluser, der var godt med knejt-ål og dårlig musik - de fik flexet en masse mave og skruet så højt op for deres lort at jeg måtte råwe af dem at de skulle skrue ned for jeg kunne ikke høre mit tråd (selvom jeg squtte har det på lavt niveau til træning :dry: )

Havde ikke så meget tid da jeg skulle hentes af tøserne og lige have mit damn øje chekket hos lægen. Det gik sådan her:

Incline db bænk:

(En smule RC opv.)

20 x 17,5

12 x 27,5

8 x 37.5

6 x 42,5

6 x 47,5 PR

6 x 47,5

6 x 47,5

8 x 42,5

Fee nok omgang! Var lidt indspireret af mit svar til Granhof tidligere, så jeg tænkte at når de 2 beskidte dyr i Slemborg kører incline så vil jeg også :laugh: der bare liiiige lidt kilo og reps endnu, men det var nu ok :smile:

Der var dog et par minusser. Første sæt med de 47,5 var halvlee at få op i stilling (har aldrig kørt med 47,5 i alm. incline før) så jeg fik en af de faste gutter dernede til at hjælpe dem op i 2. sæt, men så skred han. Prøvede først selv at få den op igen, men det var ikke lige sagen for skulderen. Så var der kun ålene tilbage og ham jeg fik fat i fik da en god forced dobbelt db curl ud af det :laugh: Det brød delten sig heller ikke så meget om, så den var lidt kvadret bagefter, men det gik nu rimeligt hurtigt væk igen.

Siddende lægpres:

5 x 12 x 50

Ok. omgang, har ikke kørt læg på det sidste så jeg starter lidt stille op

Db skulderpres + siddende laterals:

12 x 20 Sp

15 x 10 Lr

10 x 27,5 + 10 x 10

10 x 27,5 + 10 x 12,5

10 x 27,5 + 10 x 12,5

10 x 27,5 + 10 x 12,5

Huuargghh det brændte fee i delten :rocketwhore:

Cable curls - skrå greb:

15 x 50

3 x 10 x 80

Stille og roligt

DB flyes:

12 x 20

4 x 10 x 22,5

Godt stræk i kasserne.

B.o laterals:

10 x 10

10 x 12,5

10 x 12,5

Og så kom taxaen - synd ville gerne have haft lidt flere sæt, men sådan går det.

Fee nok træning hvor jeg satte ny PR i svederi - havde en hvid hospitals t-shirt på alt kunne ses igennem den tilsidst. Stod og øvede lidt latspread ved dobbelt spejlene og kunne se alle detaljer på ryggen :w00t:

Lige et hurtigt pic af danmarks yngste tøs der kan lave en abs'n'thighs :4thumbup: :laugh: Har ikke taget billeder af hende i et stykke tid pga. det manglene kamera, så nu bliver der blitzet løs hele tiden :blink::wink: Tog det her igår og synes det blev super godt :bigsmile:

post-1757-1121795535_thumb.jpg

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Pas nu på delten ikke brænder aw igen :wink: Du må hellere holde dig fra inlink :innocent::tongue:

Søøø datter, håber de kan undvære dig derhjemme når tiden bliver awprotning i svbg :smile:

Jeg er ikke på nettet det næste lange stykke tid, men ellers får jeg lige maaa til at smide en PM efter dig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Gode abs i øvrigt, dem kunne du godt lige hvae hevet frem i lørdags  :dry:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Q>> Vi var da nogen, der fik lov til at se dem. :innocent:

Lungbrush>> Endnu et rigtig sødt billede af den lille. :4thumbup:

Kom i.ø. endelig i TSK og brænd med os engang! :w00t::devil:

Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft en leee' beskidt gun mand :blink::crazy: direkte snyd :sneaky2:

Ja få du bare brændt nowt' inlink aw', det er noget der dur' :w00t:

Ellers får du sq også høvlet godt på klaveret mester, loaden og stilen er noget drengene i Slemborg syntes er rætti' feee' :4thumbup:

og totalt cute pic af datter pigen :smile:

:4flex: maa'

Link to comment
Share on other sites

[Incline db bænk:

(En smule RC opv.)

20 x 17,5

12 x 27,5

8 x 37.5

6 x 42,5

6 x 47,5 PR

6 x 47,5

6 x 47,5

8 x 42,5

Fee nok omgang! Var lidt indspireret af mit svar til Granhof tidligere, så jeg tænkte at når de 2 beskidte dyr i Slemborg kører incline så vil jeg også  :laugh: der bare liiiige lidt kilo og reps endnu, men det var nu ok :smile:

Der var dog et par minusser. Første sæt med de 47,5 var halvlee at få op i stilling (har aldrig kørt med 47,5 i alm. incline før) så jeg fik en af de faste gutter dernede til at hjælpe dem op i 2. sæt, men så skred han. Prøvede først selv at få den op igen, men det var ikke lige sagen for skulderen. Så var der kun ålene tilbage og ham jeg fik fat i fik da en god forced dobbelt db curl ud af det  :laugh: Det brød delten sig heller ikke så meget om, så den var lidt kvadret bagefter, men det gik nu rimeligt hurtigt væk igen.

Lee' incl press :4thumbup: Fik du tjecket de dér dumbell hooks? Jeg tror, jeg skal ha' fat i sådan et par. De kan spare skuldrene for meget unødigt slid.

Btw. Fee' rabatkort mm. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

[Incline db bænk:

(En smule RC opv.)

20 x 17,5

12 x 27,5

8 x 37.5

6 x 42,5

6 x 47,5 PR

6 x 47,5

6 x 47,5

8 x 42,5

Fee nok omgang! Var lidt indspireret af mit svar til Granhof tidligere, så jeg tænkte at når de 2 beskidte dyr i Slemborg kører incline så vil jeg også  :laugh: der bare liiiige lidt kilo og reps endnu, men det var nu ok :smile:

Der var dog et par minusser. Første sæt med de 47,5 var halvlee at få op i stilling (har aldrig kørt med 47,5 i alm. incline før) så jeg fik en af de faste gutter dernede til at hjælpe dem op i 2. sæt, men så skred han. Prøvede først selv at få den op igen, men det var ikke lige sagen for skulderen. Så var der kun ålene tilbage og ham jeg fik fat i fik da en god forced dobbelt db curl ud af det  :laugh: Det brød delten sig heller ikke så meget om, så den var lidt kvadret bagefter, men det gik nu rimeligt hurtigt væk igen.

Lee' incl press :4thumbup: Fik du tjecket de dér dumbell hooks? Jeg tror, jeg skal ha' fat i sådan et par. De kan spare skuldrene for meget unødigt slid.

Btw. Fee' rabatkort mm. :tongue: og rigtig cute datter :smile: .

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

Pas nu på delten ikke brænder aw igen    Du må hellere holde dig fra inlink 

Søøø datter, håber de kan undvære dig derhjemme når tiden bliver awprotning i svbg 

Jeg er ikke på nettet det næste lange stykke tid, men ellers får jeg lige maaa til at smide en PM efter dig  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ly'er bare kanon Gunhof, håber det bliver en daw jeg kan! Ellers er der ingen vej udenomn en specialtur til Slemborg - og jeps Inlink er fee :4flex: , men holdt mig nu fra dem idaw for ikke at friste skæbnen.

Hej mester

Tak for sidst. Det var herligt at få uddeelt nogle gode faarced, det var næsten på niveau med Monty med de tre-fire faarced på patværket :biggrin:

Gode abs i øvrigt, dem kunne du godt lige hvae hevet frem i lørdags 

Q

<{POST_SNAPBACK}>

Der skal jo være lidt tilbage at vise frem når man nu altid har tank-top på :tongue: Det var fee forced - yepzz!!

Gode abs i øvrigt, dem kunne du godt lige hvae hevet frem i lørdags  :dry:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Q>> Vi var da nogen, der fik lov til at se dem. :innocent:

Lungbrush>> Endnu et rigtig sødt billede af den lille. :4thumbup:

Kom i.ø. endelig i TSK og brænd med os engang! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Alt for tøserne :innocent::tongue: Ahh, de er nu langsomt ved at være på vej væk med bulken, men satser på at ca. holde den form jeg har nu og så se om jeg kan gaine en smule fra nu af og til januar trods det at jeg ikke æder totalt igennem. :w00t:

Det kunne faktisk være ritti fee at komme ud og få min elendige skwatteknik kørt lidt igennem. Q påpeger den jo gang på gang :blush: Vil arbejde i at få lavet en date ude ved jer nu her engang efter min ferie der er fra uge 32.

Og tøsen - jep hun er jo skøn .. lige nu render hun rundt og peger på sin næse og siger "Bussemand - peiiionng" og laver knips med fingrene :laugh: Gad vide hvem der har lært hende det :innocent::wink:

Hold da kæft en leee' beskidt gun mand  :crazy: direkte snyd  :sneaky2:

Ja få du bare brændt nowt' inlink aw', det er noget der dur'  :w00t:

Ellers får du sq også høvlet godt på klaveret mester, loaden og stilen er noget drengene i Slemborg syntes er rætti' feee' 

og totalt cute pic af datter pigen 

:4flex: maa'

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps hun er lee, og allerede i beskidt gang med at lære at vise obliiiiquezzz!!! :laugh:

Når jeg ikke kan battle dig på andet MAAAA så må det være a' gun, men efter jeg har set billederne fra fatter og måtters have, så er det da ikke ligefrem fordi du har tøsearme, dælme nogen leeeee'e trisser du render rundt med :devil: :4thumbup: Ritti Zane arm :4flex: :bigsmile:

Rall:

Yepsss og de ville afgjort gøre en forskel for mig - er ved at bestille grej til klubben og skal have forhørt mig om de også har dem :smile: - og jep... der er altid brochurer klar fra Kollerød Brændehandel :w00t::tongue:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Efter en uges træningsfri var det tid igen. Har været på forlænge weekend i Århus hvor jeg bla. var til min nevøs barnedåb - der var verdens bedste mad og det var squtte til at styre :devil: :4mewantfood: :laugh: . Iøvrigt var der også en hulens masse af min søster + kærestes bedste venner som jeg ikke har set i nok 4-5 år .. fee nok! Mellem fredag og lørdag var jeg på besøg hos nogle venner i Ålborg og vi var bla. ude at spille golf - som jeg aldrig har prøvet før. Det er dælme fee!! Totalt cool sport. Stille og roligt, men alligevel skide spændende og megasvært! Jeg er totalt hooked. Kan være jeg skulle sigte efter det istedet for BB - der er nok også flere penge i det :laugh::tongue:

Nå men til dagens træning. Med min bulk in mente + at jeg også gerne vil beholde lidt cardiomæssig form, samt Angels formidable indlæg omkring pw offseason (det var sq mange grunde :laugh: ) bestemte jeg mig for at snuppe en PW til work imorgen, da jeg alligevel skulle møgtidligt op for at åbne institutionen.

Morgencardio:

30 min. PW

Fee nok tur, men balskoene fra søndag + pw gav sq en vabel - harggh!!

Gik også til træning fra arbejde, da min ene cykel har stået der hele ugen. Så det blev også lige til 20 min. i alm gang tempo. Den tæller dog ikke helt som cardio..hehe, nok nærmere opv. Myhlers + buddy var iøvrigt også ved at brænde sig selv aw (den mand har altså bare den sygeste non-knævandring i squat :blink: ) Har kunne mærke min skulder rimeligt meget i ugens løb, men de sidste par dage har den ikke rigtigt sagt noget, så med en omgang ben og ryg in mente til imorgen stod den på:

highrep pat, delts og biz

(Rc sjov)

Db bænk:

20 x 17,5

15 x 27,5

10 x 37,5

12 x 42,5

10 x 47,5

10 x 47,5

10 x 47,5

15 x 42,5

Feee omgang. Skal lige op i gear igen, men fede ture og beskidt pump på patten :4thumbup: Fik også givet lidt råd til et par ål der var igang med 10 reps inlink med forced fra første rep med 20'erne - iøvrigt i den sørgeligste stil evah! :4flex: "Jamen jeg vil jo bare være større - er dog markeret, se selv!" (så løftede han op og viste abs) :laugh::laugh::laugh: :4thumbup:

Ved ikke rigtgt om det sank ind, men man har jo lov at håbe.

EZ-preachers:

12 x 30

10 x 40

2 x 10 x 45

Fee nok pump, kunne næsten ikke bøje armen - lee!! Men så kom der en gut og snuppede bænk og vægte og jeg gad ikke brokke mig, så jeg tog lidt kabler istedet.

Enarms cable curls:

3 x 10 x 35

Igen lee pump - der var ild i a' biceps idaw! :devil:

Smith decline bænk:

15 x 50

10 x 90

3 x 12 x 90

Ok. omgang, men delten bryder sig ikke helt om den, selvom den sidder ok. Sjovt nok da db decline som oftest ikke medfører brok. Træls, for det er sq lidt federe bare at kunne smide sig der og den sidder fee nok i patten.

Siddende lateral raises:

15 x 10

10 x 15

4 x 10 x 20

12 x 17,5 + 8 x 12,5

Brand i delten, og intet brok :smile: Raises er sq altid fee!! :4thumbup:

Db flyes:

12 x 15

10 x 22,5

10 x 25

10 x 25

15 x 17,5

Igen brokkeri :dry: , men ikke så slemt. Valgte dog at tage det sidste sæt med lav vægt. Det kunne heller ikke mærkes i skulderen.

Behind back - enarms cable raises:

12 x 10

10 x 15

12 x 15

12 x 15

10 x 15

Fee nok, de sidder altid suverænt!!

Det var det. Lækker nok træning, men jeg skal lige på forsigtighedsstien med skulderen igen. Jeg ved jo egentlig godt hvilke øvelser der er no-go, så det går nok. Er mest træt af at jeg nok ikke kan skulderpresse lige med det samme igen, men hvad, det går nok.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, så du er også blevet hooked på golf?! Jeg tror jeg har været ude at spille en 8-10 gange, og det er bare pisseskægt :4thumbup: men også meget svært. Så er det heldigt du bor i Nordsjælland - dér er formentlig flere golfbaner pr. indbygger end noget andet sted i universet. Jeg ved der i hvert fald er en par 3 bane i Nivå som man kan bruge uden at have det officielle golfkort.

Noget andet er: har du nogensinde fået diagnosticeret skulderen? og laver du nogen form for re- og prehab? Disse øvelser kommer rekommanderet fra selveste sas. Jeg tror man kun kan nå op på et vist styrkeniveau (som du forlængst har passeret) uden at tænke på prehab.

Well..fortsat god vind mod DM i BB, du er ved at have en rigtig flot form. Man må unægteligt tage hatten af for dine præstationer, specielt når man tager i betragtning, at du både har fuldtidsjob, en bette datter der skal passes og plejes og en kæreste med studier og underlige arbejdstider. Og du er stadig oppe powerwalke klokken lort. Det kunne folk som jeg fandme godt lære noget af :1356:

Grove Street for life, nigga :pimp:

Link to comment
Share on other sites

vi var bla. ude at spille golf - som jeg aldrig har prøvet før. Det er dælme fee!! Totalt cool sport. Stille og roligt, men alligevel skide spændende og megasvært! Jeg er totalt hooked. Kan være jeg skulle sigte efter det istedet for BB - der er nok også flere penge i det 

Well du må sige hvis du er frisk en dag. Jeg har et golf sæt, og har spillet en lille bitte smule. (Kun i USA). Men der ligger en Pay and Play bane bla i Målev.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, så du er også blevet hooked på golf?! Jeg tror jeg har været ude at spille en 8-10 gange, og det er bare pisseskægt :4thumbup: men også meget svært. Så er det heldigt du bor i Nordsjælland - dér er formentlig flere golfbaner pr. indbygger end noget andet sted i universet. Jeg ved der i hvert fald er en par 3 bane i Nivå som man kan bruge uden at have det officielle golfkort.

Noget andet er: har du nogensinde fået diagnosticeret skulderen? og laver du nogen form for re- og prehab? Disse øvelser kommer rekommanderet fra selveste sas. Jeg tror man kun kan nå op på et vist styrkeniveau (som du forlængst har passeret) uden at tænke på prehab.

Well..fortsat god vind mod DM i BB, du er ved at have en rigtig flot form. Man må unægteligt tage hatten af for dine præstationer, specielt når man tager i betragtning, at du både har fuldtidsjob, en bette datter der skal passes og plejes og en kæreste med studier og underlige arbejdstider. Og du er stadig oppe powerwalke klokken lort. Det kunne folk som jeg fandme godt lære noget af  :1356:

Grove Street for life, nigga :pimp:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for alle de pæne ord Clay! :smile: Synes også det engang imellem kræver sin (far)mand, men som regel kommer det hele til at spille og når kæresten er med på det jeg sigter imod, så er det vigtigste klaret :bigsmile:

Mht. skulderen så tror jeg til stadighed at jeg får min infraspinatus irriteret og dermed betændelsesramt, det er hvad jeg fik at vide første gang jeg var ved lægen med den og det er samme måde det gør ondt på som dengang, når den er træls.

Jeg laver (når jeg kan tage mig sammen til det :innocent::blush: ) diverse RC øvelser for at styrke de svage sider og når jeg gør det giver det som regel også pote hvis jeg holder mig fra de øvelser jeg ved der har nemt ved at udløse det. Så det er egentlig bare min egen skyld når det fucker, men det er jo svært at styre sig altid :devil::blush: Vil prøve at lave de øvelser du linker til (kører et par af dem i forvejen) Det ser ud til at være lige noget for mr. weakassshittydelts :tongue:

Jeg har godt luret lidt på hvad der ligger herovre af golfbaner og som Blackice også siger så er pay and play (pay 'n' spray :laugh: ) vist ikke svært at finde. Der skulle iøvrigt ligge en helt suveræn en oppe ved Gilleleje, så det er bare frem med jernet :4thumbup: Måske engang at det kunne blive til en MOL-turnering :w00t:

:cooldance:

hamster_golf.jpg

vi var bla. ude at spille golf - som jeg aldrig har prøvet før. Det er dælme fee!! Totalt cool sport. Stille og roligt, men alligevel skide spændende og megasvært! Jeg er totalt hooked. Kan være jeg skulle sigte efter det istedet for BB - der er nok også flere penge i det 

Well du må sige hvis du er frisk en dag. Jeg har et golf sæt, og har spillet en lille bitte smule. (Kun i USA). Men der ligger en Pay and Play bane bla i Målev.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er absolut frisk!! Det må være en koordineringssag en gang ikke så langt ude i fremtiden :bigsmile: Og husk at det giver 0,456% mere på guns at spille golf :4flex: :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Heavy ben, ryg, triceps og reardelts:

Vågnede egentlig imorges og var slatten i det. :sleepy::blink:

De sidste 3 dage er jeg kommet aaaaalt for sent i seng da mig og en kammy har genopdaget vores helt igennem sindsyge kærlighed til Unreal Tournament (det orginale fra 99) Så jeg har siddet med headset på og fragget løs som var der ikke en dag imorgen, :cooldance: og det spiller bare maxxx - iøvrigt er den her :rocketwhore: faktisk derfra :4thumbup:

Nå men derfor havde jeg kun sovet ca. 3,5 time inat og da jeg fik fri og skulle ned og brænde, havde jeg noget med noget preexhaust i maskiner og noget maskinbenpres i tankerne, for squat! :dry: Det gad jeg dælme ikke når jeg var så smadret. Da jeg så kom ned i klubben, fik hevet en megabanan og en røvfuld rosiner ned, sammen med noget feeeee smaa'er i ørene, så var det som om Kern hoppede op på skulderen af mig, og gentog hvad jeg fik at vide af ham ude til fællesjuletræningen i TSK :laugh:

"Der skal vist arbejdes lidt på de der stænger, de et' lee nok!" "Igang med squatten!!!" Så inspireret af skwatmesteren selv :bowdown: gik jeg igang. :headphonedance:

Squat:

(Opv. Hyperextensions og goodmornings i skønsom blanding)

15 x 40

10 x 70

6 x 110

5 x 160 PR

5 x 160

5 x 160

10 x 130

Totaaaalt fee omgang! Bestemte mig for efter de første par sæt at det huleme ikke kunne være rigtigt at jeg kun havde snappet 3 reps med 160 i et enkelt sæt og at der skulle være til et worksæt! De sad kanon og der var blodsprængninger i begge øjne .. huaarghh! :blink: Sidste sæt rev så meget tænder u' ! Lænden var også ok. ramt i backoffen :devil:

Træk til bryst - spadegreb:

15 x 50

10 x 90

10 x 100

10 x 100

10 x 100

Sad superfee, stiger ok. i styrke i den her, der var en smule overskuu på alle sæt

Benpres:

15 x 100

12 x 250

10 x 330

10 x 330

10 x 330

10 x 330

Ok. Alle de store lee' skiver var optaget rundt omkring, så vægten blev lidt nede. Til gengæld prøvede jeg at køre med en del langsommere ecc. fase end jeg plejer i dem og DET :crybaby: sveee'!!! Så quadsne fik ok. med tudekiks :4thumbup:

Db rows:

12 x 37,5

10 x 47,5

10 x 50

10 x 50

10 x 50

10 x 50

Sad ok. Det var i øvrigt den eneste gang idag at delten brokkede sig, og det var ikke meget. I uge 33 kommer de nye håndvægte, så er det 10 kilo mere at gøre godt med - fee :bigsmile:

Db fransk pres:

15 x 12,5

10 x 17,5

10 x 17,5

10 x 17,5

10 x 17,5

Sad nogenlunde, men der var ikke rigtigt drøn på trisserne idaw.

B.o laterals:

12 x 7,5

12 x 10

10 x 12,5

10 x 12,5

10 x 12,5

Ok. Hold vægten lidt nede af hensyn til skulderen.

Enarms pushdowns - uh. greb:

4 x 10 x 30

Sad også fee, men der var igen ikke meget hesteskospower at komme efter - brændt aw! :raisebrow:

Vejede mig lige på vej ud i badet og jeg har passeret grænsen til mand igen (godt nok kun i træningstøj, men det tæller vel også lidt. :wink: )

100,2 kg. :devil::cooldance:

Så var det bare ud og shake den aw og op på jernehesten og cykle 6 km hjem til aftensmaden :4mewantfood: (der var stinkende lækker!! oksesteaks, krydrede kartofler, spinatflødesovs med hvidløg og pinjekerner :4thumbup: ) den tur trak næsten mere tænder end selve bentræningen :laugh:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

100,2 kg.  :devil:  :cooldance:

Så var det bare ud og shake den aw og op på jernehesten og cykle 6 km hjem  til aftensmaden  :4mewantfood: (der var stinkende lækker!! oksesteaks, krydrede kartofler, spinatflødesovs med hvidløg og pinjekerner  :4thumbup: )  den tur trak næsten mere tænder end selve bentræningen  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ser godt ud med træningen der Børste :4thumbup:

Synes dog at du skulle have presset vægten længere ned på din prøvediæt, så du kunne se hvordan du reagerer når du bliver presset, fordi det har du overhovedet ikke prøvet endnu :wink: Men det går vel alligevel :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, det kan du sfli have ret i Sune, men målet for mig var ikke at prøve det sidste lede stræk af, altså en prøvediæt, og komme ned i den superbeskidte form. Det var at komme ned på en fedt % der var nemmere at styre, og bibeholde den så godt at det muligt for mig at ramme en acceptabel form på k dag, med en forberedelsestid på ca. 6 mnd. Jeg ville da gerne have været en tak længere nede, men den form jeg endte på synes jeg selv er ok. som udgangspunkt senere. Jeg har tænkt på at starte på en lille diæt igen her om en måned eller 2 og så tage det sidste stræk frem mod starten af den "rigtige" diæt med vedligeholdelse som udgangspunkt.

Det kan lyde lidt kryptisk, men for mig handler det også om at hver PW og hvert vægtpas går ud over min tid med familien. På den anden side ved jeg godt at jeg er noob i det her game og det bliver MØG-ondt, og svært, at komme ned hvor jeg skal (og specielt for et badedyr som mig - du ved sikkert også at jeg altid liiige kunne bruge at smide 3-5 kilo da jeg svømmede)

Nå, det blev lidt af en smøre, men det var nu egentlig cool at du fik sat lidt tanker igang hos mig omkring det, for har jo egentlig været på bulken siden 1. juni stort set og formen SKAL bare holdes ok. i snor :smile: Tak for det!

_______________________________________________________

Dagens træning var lee beskidt og præget af den ringe delt, men det gik nu ok.

Blev kørt på arb, så da jeg havde fri var det ud på 15 min. PW og så igang :bigsmile:

Lowrep pat, + biceps & delts

Low incline db bænk:

Opv - godt med rc øvelser med LAV vægt

20 x 15

12 x 27,5

12 x 32,5

8 x 37,5

6 x 42,5

6 x 47,5

6 x 47,5

7 x 47,5

7 x 42,5 + 7 x 37,5 (m. ca. 30 sek. pause imellem)

Feeed omgang!! Delten skulle liige varmes op, men så gik det også kanon! Dropsættet tilsidst var med ok. overskuu, men ville ikke presse citronen for meget og fucke mere op med a' delt

Incline db curls:

12 x 12,5

10 x 17,5

10 x 17,5

10 x 17,5

Ok. nem omgang, mest for at have noget at supersætte med, men gad ikke så mange sæt. På de to første sæt med 17,5 kørte jeg helt ned og lå i samme stilling på bænken som til low incline patten, det var dælme lee bite i a gun!!!!! Delten kunne dog ikke rigtigt helt lide det, så op i lidt mere alm stilling :dry: igen.

Decline db pres:

10 x 32,5

Ikke fedt for delten, næste øvelse

Incline bænkpres:

10 x 50

2 x 8 x 70

Hmm, lidt bedre, men ikke prangende fedt, sagde mr. delt, næste øvelse

Siddende laterals:

15 x 10

12 x 10

12 x 15

12 x 17,5

12 x 17,5

12 x 17,5

Ok. omgang, skulle lige være varm og holdt vægten fra de tunge fætre.

Lean away db laterals:

12 x 10

10 x 12,5

10 x 12,5

12 x 12,5

12 x 12,5

Sidste 2 sæt blev kørt alm. stående, ellers ok, synes den rammer ok fee, men ikke altid, man skal virkelig køre dem strict :blink:

Cable curls - skrå greb:

12 x 80

3 x 10 x 90

Sad som altid feeee!! :4flex:

Flad db bænk:

8 x 37,5

6 x 42,5

Lige for at teste den aw tilsidst, de var faktisk ok, så jeg kan køre low incline og alm flad bænk, cool nok :smile: Så skal der bare køres på med RC træning og fornuftigheden :innocent: Så skal det nok gå.

Fee nok omgang, hvor Big Mike, Q og Myhlers invaderede stedet i den sidste halvdel af min træning. Fik helt lyst til at træne mere, men skulle ud og PW, den aw hjem også. Fik dog liiige spottet Mike i hans leee'e patpres og Q fik også truttet den godt aw med dødløften :devil::laugh:

Cardio:

35 min. PW

Blev samlet op af en af de faste gutter der kørte ind til siden (gik et godt stykke fra LvK så han troede vist min cykel var flad eller noget :laugh: ) og fik et lift det sidste stykke vej, da jeg egentlig skulle skynde mig da svigermekanikken var ¨på besøg. Så turen blev lige 5-7 min. kortere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share