Blackmoores log- del 2


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

Tja..for mig er alt løb svært :w00t::dry::blush:

men det er hårdt for traps, og det er ikke muligt at få samme "svingrytme" på armene, når der ligger en bjælke på den ene skulder.

Det er meget nemmere at løbe med en rygsæk.

jeg skal forresten vist ud og finde en lidt tungere pind på et tidspunkt

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hrmm., røg i en wiskey smagning i går, så min mund smagte af tørvemose og død sømand i morges..

men når man har nydt en god Ardbeg, en Bowmore dusk, Bowmore Darkest og Bowmore Dawn, samt en Lagavullin 12 års cask strength, en Highland park og en Mcallan special destillery, så kan ens mund godt smage af det.

Dagens leg:

"træstammeløb"

2*400 m

Pushups

2*30

Fat man pullups i træ:

2s*15r

Seesaw press m. 2 cementrør

3s*15r

Overhead press m. palle

2s*10r

og nu venter et par dage på fastlandet, så min Økuller kan gå et par banjofaktorer ned!

Link to comment
Share on other sites

& hvordan går det med 'diæten'?

så snart jeg holder op med at tælle Kalorier står den stille, :blush: (men stiger ikke) så det starter igen så snart jeg kommer hjem fra fastlandet igen..

men selvom vægten ikke rykker sig meget nedaf (kun i små hak) ser kropskompositionen bedre ud end længe, hvis jeg skal sige det selv..

Nu skal der lige sniges en 6-7 kg mere aw, så hjælper det på det.

Link to comment
Share on other sites

. Rart at se, at du godt kan tage en lille én, selv om du er meget seriøs med din træning.

AAH..Seriøs og seriøs.. jeg elsker at træne, men jeg er på ingen måde seriøs som de hårde i gamet..

Og ja, jeg elsker god ildvand, især en god singlemalt.

Lagavullin 12 års cask var en lækker lækker en at smage, jeg har kun haft den i alm styrke før, men der er virkelig drøn på casken! Til gengæld var de 3 bowmores lidt en skuffelse, god smag, men eftersmagen var lidt for..parfumeret..for min smag.

Link to comment
Share on other sites

Hjemme efter en forlænget weekend med alt for mange KM i bil, alt for mange tarvlige Carbs, alt ALT for lidt søvn og en masse hygge, familietamtam og lerdueskydning. Totalt smadret, men lidt skulle kadaveret da røres, så på med Illdisposed's 1-800 Vindication og så ud i aftensolen.

Fandt en ny løbekævle på ca 20 kg og legede med den:

2 K powerwalk.

1 Km powerwalk med 20 kg kæwle over skulderen.

250 meter gang med kævle i strakte arme over hoved (troede jeg skulle dø)

diverse curls og overhead press med kævle.

Pushups:

6r af 30 reps.

Link to comment
Share on other sites

hej Anto..det kunne da være for cool med en gang hulemands træning ude på P pladsen foran AUS... Farmer walks, skubbe biler, Overhead carry, crusifixion holds og den slags :bigsmile::bigsmile:

I dag var det mandag..RIGTIG mandag på kontoret..får godtnok rodet mig ud i nogen sære sager for tiden :blink::blink: Gælder afstandskrav til skel med byggelinjer f.eks for Pølsevogne der kan flyttes?? :blink:

Til gengæld var i dag første dag bettemanden skulle ha rigtig morgenmad, så det var et HIT at stoppe havregrød i hans grådige fjæs, mens jeg selv sippede mit tarvelige næringsforladte prot pulver :innocent:

Dagens hurtige minimalistiske leg: Ville have taget en omgang Zercher squat til jeg døde, men benene var seriøst døde efter gårsdagens bjælke sjov.

(Træning igen til 1-800 Vindication..rigtig god træningsmusik der!!! :devil::devil::devil: )

Chins:

1,2,3,4,5,6,7,8,8,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,1,2,3,4,5

Kun sølle 97 chins i dag, men der var god power på hele vejen!

One leg Ian king squats:

5,8,10,12

One leg leg press:

2s*10r med 70kg

One leg standing leg curls:

8r med 18kg

2s*10r med 18kg

2s*8r med 24kg

Link to comment
Share on other sites

Aftencardio:

46 minutters cykling i godt tempo ude i den forårsgrønne og våde natur.. sweeet.

Fik mig ellers et adrenalinboost i dag... Sad på kontoret og fiflede med en sommerhussag da telefonen ringede og en lettere ophidset mand ringede. Han sad og overvågede lufttrafikken over Læsø, og en Cessna der havde meldt tur til Læsø havde ikke meldt landing. Da der var gået et vist stykke tid stod de nu og skulle starte en eftersøgning, men de ville pokkers gerne vide om Piloten bare havde været en knold og glemt at melde landing, eller om flyet lå et sted ude i havet.

Okay.. Blackmore i fart. Kommunebilen var ude og køre, så ind til Borgmesteren, låne hans bil, og hamre op til flyvepladsen, hvor en Cessna var ved at lette mens et filmhold stod og filmede. De så NOGET forbløffede ud da en meget korthåret +100 kg Blackmoore kom spurtende ud over landingsbanen mens han råbte "HVAD FANDEN ER REGISTRERINGSNUMMERET PÅ DET FLY"??

Heldigvis VAR det det fly der havde glemt at melde aw, men var jeg kommet få minutter senere havde det været helt væk igen (på vej imod Samsø) og så skulle jeg ringe ind og sige "flyet er her ikke, det kan måske være styrtet ned"

Jeg behøvede ikke fortælle dem de var en flok knolde, de så stadigt nervøse ud over min tidligere råben :bigsmile:

Så er dagen ligesom igang :wink::wink:

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Hej Blackmoore!

I dag var det mandag..RIGTIG mandag på kontoret..får godtnok rodet mig ud i nogen sære sager for tiden Gælder afstandskrav til skel med byggelinjer f.eks for Pølsevogne der kan flyttes??
Netop dette gør arbejdsdagen spændende, - at få nogle besynderlige opgaver der afviger fra standarden. Nogle af dem kan så være irriterende, men man får brudt et mønster.

Idag blev jeg ringet op af en borger som ville vide hvortil hun havde rydningspligten på fortovene i.f.b. med snerydning (nu er det altså sommer). Ikke lige en opgave jeg havde forventet på denne årstid.

Chins:

1,2,3,4,5,6,7,8,8,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,1,2,3,4,5

Kun sølle 97 chins i dag, men der var god power på hele vejen!

SØLLE!!! :shades: Husker jeg ret er din vægt omkring de 100kg. Så det skal dine arme og ryg altså løfte 97 gange.

Jeg har prøvet chins ude i vores carport for et stykke tid siden og det var ikke ligefrem en pralende succes, det kunne mærkes med det samme i armene og skuldrene, så jeg præsterede ca. 1/20 af det du lige foretog 97 af.

Noget råstyrke er der altså over dig, tag endelig ikke fejl af det. Her vil jeg meget nødig konkurrere med dig!

46 minutters cykling i godt tempo ude i den forårsgrønne og våde natur.. sweeet.
Du er en alsidig herre Blackmoore. Du får brugt dine sanser, det er mere end vi der træner indendørs får gjort. Det kunne flere af os godt arbejde lidt på også.

Taurus.

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile: Hej Taurus, hyggeligt som altid når du kigger forbi.. er du også Kommunal mand?

Mht Chins, så er det ret nemt at nå mange reps når man kører de ladders jeg bruger. det er også målet med at køre Chins på den måde, for på mange måder ville jeg blive lige så smadret af at køre f.eks 3*10, men ville så ikke nå samme volumen. (og målet er volumen i de her uger)

Jeg elsker chins, det er som en slags overkrops squats :bigsmile: Og .. denne her måde at lave dem på give ren dyb intens doms fra traps og hele vejen ud gennem lats, det er bestemt ikke tosset

Mht at cykle og træne udendørs. det er faktisk ikke optimalt for mig nu her grundet F****** græspollen, men.. da der ikke er svømmehaller, bokseklubber eller klatreklubber herovre, så foregår alt cardio enten på løbebånd eller kondicykel..eller udenfor. Og så er udenfor mere motioverende, jeg gider aldrig cykle særligt langt på en kondicykel.

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

:bigsmile: Hej Taurus, hyggeligt som altid når du kigger forbi.. er du også Kommunal mand?

Mht Chins, så er det ret nemt at nå mange reps når man kører de ladders jeg bruger. det er også målet med at køre Chins på den måde, for på mange måder ville jeg blive lige så smadret af at køre f.eks 3*10, men ville så ikke nå samme volumen. (og målet er volumen i de her uger)

Jeg elsker chins, det er som en slags overkrops squats :bigsmile: Og .. denne her måde at lave dem på give ren dyb intens doms fra traps og hele vejen ud gennem lats, det er bestemt ikke tosset

Mht at cykle og træne udendørs. det er faktisk ikke optimalt for mig nu her grundet F****** græspollen, men.. da der ikke er svømmehaller, bokseklubber eller klatreklubber herovre, så foregår alt cardio enten på løbebånd eller kondicykel..eller udenfor. Og så er udenfor mere motioverende, jeg gider aldrig cykle særligt langt på en kondicykel.

Hej igen!

Ja, jeg er kommunalt ansat.

Jeg sidder i entreprenørenheden på det administrative niveau, men har en håndværksmæssig baggrund.

Jeg valgte for 12 år siden at læse videre og sidder nu inde på mit kontor og kigger ud på det gode vejr (om sommeren er det slemt med kontorarbejde, men jeg savner bestemt ikke vinterarbejdet).

Med Chins siger man faktisk at skal man vælge 2 øvelser kun, een for underkrop og een for overkrop, så er det hhv. Squat og Chins.

Skal man kun vælge een øvelse at træne, så er det dødløft.

Det skulle være vise ord fra dem der ved bedst.

Det med kondicykel er heller ikke lige mig hvis det skal foregå i halve eller hele timer.

Skal jeg træne konditionstræning ville jeg vælge Max-OT Cardio, det er nemlig højintensivt, muskelopbyggende og koster kun 16min. af ens tid. Det er til at overse.

Taurus.

Link to comment
Share on other sites

Hej T.. endnu en kommunal mand, syret :bigsmile:

Jeg skal have læst noget op på din Max OT træning en dag. har du et godt link?

Dagens leg.

Var for smadret efter en hektisk dag hvor ord som "poilitianmeldelse" og "få styr på jeres papirer eller vi lukker butikken" føg gennem den lille afdeling.. der var drøn på. det var faktisk meget interessant og lærerigt, men jeg var bustet da jeg kom hjem.

men efter aftensmad var det udenfor og lege:

Jogging: 9 min i middeltempo;

Overhead press med løbestolpe: 3s*12r

saxon sidebends med 4 kg: 3s*12r

3 *60 meters gang med stolpe i strakte arme (tæsker vore og traps og skuldre vildt)

200 m løb med stolpe over skulder

400 m løb med stolpe over skulder

2s*30 pushups

2s*30 pushups, feet elevated.

Link to comment
Share on other sites

Hej Blackmoore!

Jeg kan anbefale følgende link:

Max-OT

Var for smadret efter en hektisk dag hvor ord som "poilitianmeldelse" og "få styr på jeres papirer eller vi lukker butikken" føg gennem den lille afdeling.. der var drøn på. det var faktisk meget interessant og lærerigt, men jeg var bustet da jeg kom hjem.
Det kedelige ved mennesker generelt er, at de meget nemt bliver fordømmende - hvilket meget sjældent fører noget godt med sig for alle involverede parter.

God weekend!

Taurus.

Link to comment
Share on other sites

Hej T

Ja..nogen dage er der konflikter der ikke burde være der. Men det meste løste sig med en blanding af "good byggesagsbehandler/Bad kommuneingenør", hurtig tænkning og smidighed

træning i dag:

Havde glædet mig rigtigt meget, men.. det var svært at komme i "The Zone " dag da der gik et par yderst glade men snaksagelige +45 kvinder rundt i hulen og hørte soft rock da jeg kom. Bugger, jeg havde ellers gustne planer om at skrue helt op for Slipknot, men.. det skulle så ikke til. Så, meget af træningen var ikke med den intensitet jeg kan nå hvis jeg virkelig fokuserer..jeg er vist for vant til at træne alene.. :dry:

Hypers:

20,20

Zercher squat:

2s*5r med 60kg

3r med 92,5kg

2s*3r med 102,5kg

En slags billig PR, så vidt jeg husker

Ville ikke brænde igennem med Ben, da højre knæ har værket lidt efter et skrup det fik for et par dage siden. generer ikke under træning, men mere når jeg sidder stille, så ..jeg tager det lidt roligt med volumen og især med alle former for løb det næste stykke tid her..

Pre exhaust Pec kompleks:

Incline DB flies:

12r med 15kg

12r med 17,5kg

10r med 22,5kg

Pec dec:

3s*12r med stack

(meget kort pause melem sæt)

Incline DB presses:

12r med 32,5kg

8r med 37,5kg

7r med 42,5kg

smadret tilsidst

One arm DB bench press:

8r med 27,5kg

8r med 32,5kg

Yates rows:

10r med 60kg

10r med 90 kg

2s*6r med 110kg

der kom fokus..de 2 sidste sæt var perfekte! Jeg var virkelig tilstede, skarp og fik lavet en rigtig god visualisering inden sættet.

DB Sidebends

2s*12r med 37,5kg

12r med 42,5kg

kunne mærke saxons fra i går..trak godt!

Seesaw DB skulder pres

10r med 17,5kg

10r med 20kg

DB scrugs:

10r med 37,5kg

10r med 42,5kg

så var tiden gået og jeg skulle hjem og fylde gullerodsmos på grødmonsteret herhjemme :bigsmile:

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

:devil::devil::devil: Enter the chinup nightmare :devil::devil::devil:

sidste omgang af mit "chinups for volume" program.. I dag skulle lats brændes helt og aldeles aw!

3,3,3,3,4,4,1,2,3,4,5,1,2,3,4,5,1,2,3,4,5,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,

,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,1,2,1,2,1,2

det giver i alt 162 chinups, en workload på 17,3 tons!

Og, jeg kunne have brændt endnu mere aw hvis jeg kunne have smækket noget højt musik på og kommet "In the zone" men der var en hyggelig gammel sømand nede i Gymmet der hele tiden liiige havde enndu en anekdote han ville fortælle. At jeg hang i armene og lignede en dampmaskine der var ved at ryge i luften forstyrrede ham ikke :cool::cool:

still, a good workout!

DOMS udsigten for i morgen er dødbringende meget doms!

Nu vil jeg køre en 10 min challenge næste gang, og så skifte over til at prøve at øge Max antal pr sæt i stedet for dette volumen galskab.

men..det er sjoooovt!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

:devil::devil::devil: Enter the chinup nightmare :devil::devil::devil:

sidste omgang af mit "chinups for volume" program.. I dag skulle lats brændes helt og aldeles aw!

3,3,3,3,4,4,1,2,3,4,5,1,2,3,4,5,1,2,3,4,5,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,

,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,1,2,1,2,1,2

det giver i alt 162 chinups, en workload på 17,3 tons!

Og, jeg kunne have brændt endnu mere aw hvis jeg kunne have smækket noget højt musik på og kommet "In the zone" men der var en hyggelig gammel sømand nede i Gymmet der hele tiden liiige havde enndu en anekdote han ville fortælle. At jeg hang i armene og lignede en dampmaskine der var ved at ryge i luften forstyrrede ham ikke :cool::cool:

still, a good workout!

DOMS udsigten for i morgen er dødbringende meget doms!

Nu vil jeg køre en 10 min challenge næste gang, og så skifte over til at prøve at øge Max antal pr sæt i stedet for dette volumen galskab.

men..det er sjoooovt!

Ikke så mange ord herfra!! :1356: :1356: :1356: :flowers:

&... god fornøjelse med at tage trøjer på, klø sig i *****/ på ryggen imorgen :tongue::wink:

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

:devil::devil::devil: Enter the chinup nightmare :devil::devil::devil:

sidste omgang af mit "chinups for volume" program.. I dag skulle lats brændes helt og aldeles aw!

Hmm, den eneste grund, til at jeg endnu ikke har udstyret hjemmegym'et med en chin ups-stang, er, at jeg er bange for at falde i at skulle hænge på dig i denne øvelse og dø i forsøget... :dry:

Heldigvis er jeg vist efterhånden så meget federe end dig, at jeg kan bruge dét som undskyldning... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ikke så mange ord herfra!! :1356: :1356: :1356: :flowers:

&... god fornøjelse med at tage trøjer på, klø sig i *****/ på ryggen imorgen :tongue::wink:

:ninja: krammere, Tania

Tak fightergrrrrrrrl

Indtil du er jeg mest bare tight i lats, ingen ægte doms endnu...

Hvad har jeg gjort forkert :crazy::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share