Blackmoores log- del 2


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tak for nytårshilsnerne.

mellem jul og nu har den stået på et par løbeture med Vollbeat og Satyricon på hørebøfferne ( Kongen har ret..det er Feeee plader.. jeg er helt pjattet med Satyricons K.I.N.G!!! )

men efter 2 dage med det ultimative kaos, det der kaldes kommunalreformen, er det tid til at lege med vægtene!!! Rart at få hovedet væk fra ny lovgivning, nye kollegaer og nyt alt!

Hypers:

20,20

Dødløft:

10r med 60kg

3s*3r med 90kg

2s*3r med 120kg

1r med 150kg

god power hele vejen igennem!!!

Chins:

3,3,10

Squat:

50r med 60kg

aaaaav!! :devil::devil::devil:

2s*5r med 90kg

Incline DB presses:

25r med 20kg

10r med 30kg

8r med 40kg

Straight arm pulldowns

2s*12r med 50kg

DB pullovers:

10r med 30kg

2s*12r med 40kg

DB scrugs:

15r med 40kg

DB laterals:

15r med 14kg

Saxon sidebends:

2s*10r med 6kg

Oh, lord have mercy, den er stadigvæk grum!

Face pulls:

15r med 30kg

3s*10r med 40kg

10r med 45kg

10r med 50kg

Rope pushdowns:

10r med 50kg

down the rack fra 55 kg til 35 kg

Thats it and thats that, god omgang med god power :superman::superman:

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

mellem jul og nu har den stået på et par løbeture med Vollbeat og Satyricon på hørebøfferne ( Kongen har ret..det er Feeee plader.. jeg er helt pjattet med Satyricons K.I.N.G!!! )

Cool!! Det er også de eneste to plader jeg lytter til p.t. Absolut topklasse. Man kan ikke andet end blive våd i trussen over, at Volbeat barsler med deres andet album til foråret, inkl. turné der bringer dem til Studenterhuset i Aalborg d. 22. februar, samt en senere dato i Århus d. 29. marts. Gæt selv hvem der står og rocker med begge aftener. :wub:

Blackmoore hører black-metal. Sådan! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Satyricon har jo gjort Black Metallen..catchy! Ja, det er tungt og ondt, men det svinger, med gode breaks og det hele!!!

perfekt til en løbetur i måneskær!

Fuldstændig enig. Satyricon er gået hen og blevet en ganske habil ambassadør for den mest dystre ende af metalspektret. Ligesom Dimmu Borgir har ramt den mere symfoniske og "poppede" ende af blackmetal og dermed ført musikken ud til masserne. En klar pendant til det grumme Mayhem og Darkthrone. Alt sammen fra Norge. :devil: Nå ja, og det ubestridt bedste blackmetal Emperor kommer også derfra.

De må komme noget i deres vand deroppe... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Dagens leg

jeg havde SÅ meget squat doms fra 50 repperen sidste gang

men det er ingen undskyldning for ikke at lege lidt:

Hypers:

2s*20r

Frontsquat:

3s*5r med 50kg

5r med 60kg

2s*5r med 70kg

3r med 80kg

2r med 90kg

det bedste front har kørt meget meget længe!!!

Chinups:

5,6,6,7

Goodmornings

2s*6r med 50kg

Lying leg curls:

12r med 4 blokke

10r med 5 blokke

Standing leg curls:

10r med 10kg

12r med 10kg

DB sidebends

15r med 30kg

15r med 42,5kg

Farmerwalk med 2*40 kg.

. 2 omgange til failure, fik ikke talt skridt, men det var HÅRDT!

Standing calf raises

3s*12r med 70kg

Scap pushups:

2s*20r

face pulls:

15 r med 40kg

15r med 50kg

så er det møflen med flyttekasser resten af weekende, vi flytter næste lørdag, så nu skal der gøres klar..

den gode nyhed er at der er kommet et squat rack i den hal som jeg kommer til at bo 40 meter fra i vores nye hjem... sweeeet :wub:

Squatrack og 2 sandsække, det kan godt give lidt sjov ved siden af det sore center :tongue:

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Du skulle næsten være flyttemand, sådan som du flytter rundt. :tongue:

Først Læsø/Farsø, og nu Farsø/et eller andet sted.

Hvor skal du flytte hen?

Rart at se, at du også flytter lidt rundt på vægtene.

Jeg kunne jo nok regne ud, at det var den der kommunalreform-ting, som lagde beslag på meget af din tid.

Oksen har desværre været lidt nede pga. en eller anden dum virus, så den har stået på opiums-hostesaft (crazy, maaan) det sidste par dage. Regner dog med at tage en lille, forsigtig opstart på cyklen i morgen.

Keep pumpin´ :4thumbup:

Ox

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Okse..

er flyttet de 7 Km til haubro, en lille by mellem Aars og Farsø.

Fint hus, nu er vi ved at være på plads.

Gymmet i hallen ved siden af har fået en masse frie vægte og et squat rack siden sidst, så jeg har skumle planer om snart at lege lidt der, ved siden af træning i Farsø

so far har jeg bare trænet med ca 10000000 flyttekasser de sidste par dage..det er TUNGT at være bibliopat, og være gidt med en lige så stor bogfreak! :smile::smile:

Link to comment
Share on other sites

Fat mod, Blackmoore :smile: !

Selv ikke kommunalreformen kan vel vare evigt. Og på hjemmefronten falder det vel snart på plads.

Når du lige får tid til at give den en skalle igen, skal du nok komme tilbage i fin stil.

Jeg købte nye grippers i dag. Og fååårk, mine underarme er ømme! Men jeg skal nok komme efter det.

C U!

Oksen

Link to comment
Share on other sites

Fat mod, Blackmoore :smile: !

Selv ikke kommunalreformen kan vel vare evigt. Og på hjemmefronten falder det vel snart på plads.

Den kommunalreform har nu trukket nogle dybe spor af frustrationer med sig der desværre nok holder i lang tid fremefter. Det både være sig over for de 'menige' ansatte (folkene på gulvet om man vil), såvel som de enkelte borgere.

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Ja.. det er vildt ærgeligt når en borger ringer og spørger til en sag og man må sige "Jammen,det ligger i et E arkiv vi ikke har adgang til endnu..og som vi ikke VED hvornår vi får adgang til".. det er fustrerende for borgeren, og også for os.

Træning.. Jeg er alene hjemme med Bettebjørnen i dne her uge mens Hustruen er på studietur med skolen (studietur= skitur i Norge) så det bliver kun hjemmetræning, da jeg skal passe gøjen hele tiden.

Oven i det er han snottet..har mellemørebetændelse i begge ører og hoster.. så han er meget ressourcekrævende.. Men stadigvæk umådelig sjov, charmerende og fantastisk... så den næste uge bliver mere snotklud ens squatrack :cool:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har da fået trænet lidt det sidste stykke tid, en del pushups , både almindelige, med vægtvæst på og på gymball

Søndag legede jeg ldit i centeret, ikke det store, bare en del frontsquat

Idag fik jeg lavet lidt mere, nok til jeg gider logge det:

Dødløft:

2s*5r med 50kg

2s*10r med 90kg

2s*5r med 110kg

5 singles med 130kg

Squat:

10r med 50kg

2s*5r med 90kg

2s*3r med 110kg

Yates rows:

5s*10r med 90kg

Link to comment
Share on other sites

Lidt hurtig træning i dag:

Dødløft:

3s*5r ,ed 70kg

3s*5r med 90kg

3 singles med 120kg

2 singles med 140kg

Derudover har jeg arbejdet en del med sjove pushups her i weekenden. Har fået mig et par "håndtag" model Maxpower, så der kan leges en del.. som Pushups med og uden håndtag, med og uden vægtvest og med og uden benene på gymball..

Har også leget med core øvelser med gymball og forsøg på L sits med håndtagene.. kan kun holde et par sekunder so far, men det kommer!!!

I nat bliver der virkeligt koldt og fygning..det skal udnyttes, så jeg pakker sovepose og underlag og snupper en nat i den lokale shelter nede ved lejrpladsen... en god nats fygning skal udnyttes!!!

Link to comment
Share on other sites

I nat bliver der virkeligt koldt og fygning..det skal udnyttes, så jeg pakker sovepose og underlag og snupper en nat i den lokale shelter nede ved lejrpladsen... en god nats fygning skal udnyttes!!!

Pas nu på, at du ikke får lungebetændelse, og at Den Afskyelige Snemand ikke kommer efter dig :laugh: .

Helt seriøst: Bliv nu ikke syg. Du kan ikke så godt undværes. Endnu er der ikke kommet noget sne her.

Hvad siger damen til, at du hellere vil ligge ude i kulden end hos hende? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hun ved godt jeg nogen gange er lidt sær på det område

men det er da hyggeligt at ligge i en shelter ude i snevejret med pandelygten og Læse BS...

Og lidt kulde er sikkert sundt, soveposen holdt mig pænt varm, det var kun koldt da jeg skulle ud og tisse kl 2 i nat :crazy:

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Hej Blackmoore!

Man er ikke i tvivl om at der stadig bor en stor militærmand i maven på dig.

Vi andre skruer op for varmen, lukker vinduer og sidder med en kop varm kakao foran fjernsynet når der varsles snestorm. :smile:

Du skulle nu prøve en rigtig kold og klar vinteraften, at sætte dig i en liggestol og se på de tindrende stjerner, med et varmt tæppe over dig og bare nyde denne udsigt. Jo koldere og mørkere sted desto bedre - jeg tror faktisk du ville kunne lide det!

Rigtig god mandag

Taurus

Link to comment
Share on other sites

hej Big daddy bear

det er sådan en vest med 20 små sandsække i. Jeg skal nok prøve at tage et billede, men det ligner en lidt klodset skudsikker vest.. Det giver +10 kg til belastningen, og sidder meget bedre end divserse rygsække og hvad man ellers kan lege med.

Link to comment
Share on other sites

Det nye legetøj:

Vægtvest:

post-566-1171310054_thumb.jpg

Monteret på Blackmoore:

post-566-1171310089_thumb.jpg

Pushup handles:

post-566-1171310115_thumb.jpg

Godt legetøj.. 30 langsomme pushups, helt i bund på håndtagene, med vesten på, er omkring lige så tunge som 50 almindelige, så det giver en højere load.

har taget en del blandede pushups i aften..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share