Blackmoores log- del 2


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

Jeg har det med Dips som jeg har det med chinups, det er egentligt en øvelse jeg virkelig elsker.. en slags "upper body squat".

Mine erectors er pænt ømme idag af at køre DL med mindre skiver, det giver en længere vandring, jeg glæder mig helt til at komme tilbager til Farsø gymmet med god stang og alm skiver og mærke den lækre forskel.

So far virker single programmet helt godt.. det er rart at have fuld fokus på hver eneste rep, især når man som undertegnede skal være opmærksom på at komme "ordentligt ned" til stangen.

hvornår bliver der forresten "true metal & Squat" festival i KK's hjemmegym?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hvornår bliver der forresten "true metal & Squat" festival i KK's hjemmegym?

Godt spørgsmål. :innocent:

Centeret skal lige laves først. Vi har rodet med hestefolde osv. for at få kærestens heste hjem, og det er nu gjort. Nu skal vi lige trække vejret, lade gå et par måneder så vi får overblik over økonomien igen, og så begynder jeg så småt at kigge mig omkring efter de få ting der skal til. Jeg håber stadig projektet kan gennemføres i 2007. Vi er trods alt kun en tredjedel inde i året, så der er lidt tid endnu. :smile:

Én ting er dog sikkert: Jeg skal nok få det lavet. :devil:

Og så er det bestemt ikke utænkeligt at jeg er vært med en stang, nogle kiks og en masse mælk! :superman: :4flex: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

det bliver stort den dag KK's hjemmegym skal indvies med vi smider en flaske hårbalsam imod squatracket :tongue:

træning i går:

1 times mobilitetstræning. Arbejdede virkeligt igennem på de fleste af MM øvelserne. Der er godtnok nogen af dem der er svære, det er især når jeg skal arbejde med smidigheden med hoften på planet "på tværs af kroppen" (højre ben til venstre hånd type øvelserne)

men efter en god times arbejde, nogen statiske stræk tilsidst (elsker warrior lounge stretches), en kort løbetur, en røvfuld walking lounges og noget soft tissue arbejde omkring hofter, baller og baglår havde jeg det simpelthen fantastisk!

jeg kan mærke idag at min Gluteus aktivering har været Ok, da jeg kan mærke det i ballerne.. det er er godt tegn. Det er helt klart noget det kan betale sig at arbejde endda ret hårdt med!

det går stadigt fint med at holde Kcal nede og spise sundt:

mad igår var:

Morgenmad:

Havregrød lavet på vand med ca 100 g gryn

proteinshake med 40 g protein og 500 ml minimælk

Formiddag:

1 æble

Middag:

Pastasalat med masser af salat og en smule creme fraice dressing

1 L mælk

Eftermiddag:

2 skiver rugbrød med 30 g ost

1 pære

Aften:

3 skiver nakkesteg

150 g fuldkornspasta

en masse salat

1 øl (Det er torsdag og min lange arbejdsdag, så det er mit ritual at drikke en øl når jeg kommer hjem efter 10 timer på kontoret)

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Morgenmad:

Havregrød lavet på vand med ca 100 g gryn

proteinshake med 40 g protein og 500 ml minimælk

Formiddag:

1 æble

Middag:

Pastasalat med masser af salat og en smule creme fraice dressing

1 L mælk

Eftermiddag:

2 skiver rugbrød med 30 g ost

1 pære

Aften:

3 skiver nakkesteg

150 g fuldkornspasta

en masse salat

1 øl (Det er torsdag og min lange arbejdsdag, så det er mit ritual at drikke en øl når jeg kommer hjem efter 10 timer på kontoret)

Det var nu en beskeden omgang...

Hvad siger vægten? Vel ikke i nærheden af et tocifret, og dermed direkte feminint, tal?! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

I dag: 6 timers handyman arbejde på byens fælles legeplads. Der blev arbejdet hårdt på at udbedre de lejeredskaber der var skadet for meget efter en lang vinter. Der er blevet slæbt bjælker, flyttet store sten, skovlet jord, boret, savet, hamret, leget med nedstryger og mande-bonded!

Jeg er faktisk RIGTIGT træt efter den her gang arbejde!

Ugens cheat meal var de Hotdogs med landkær sodavand der hører til når man laver sådan noget :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

jeg har været en DEL mere syg siden jeg fik en lille fyr hvis hobby det er at tage ned til dagplejen, få alle virusser i hele landet og så nyse mig i ansigtet

Okay. Så er jeg mere rolig. :bigsmile:

Eller er jeg? :crazy: For jeg har selv et jernhelbred, men kan så følge med her i hvordan det stille og roligt nedbrydes af fremtidige familieforøgelser. :laugh:

God bedring, Peter. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nu nok at man med tiden bliver mere hærdet, men den søde rare bettegøj er udover at være verdens 8 vidunder også en lille vektor for smidtespredning helt uden sidestykke. Man kan høre på hans vredesbrøl når hænderne skal vaskes eller næsen pudses at det er hans mål i verden at sprede baktusser!!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

God 1. maj i morgen, røde våben-broder (selv om du vel ikke skal drikke ølz, synge, og høre taler).

Jeg kan love dig for, at jeg, efter 12 benhårde dage med arbejde ved PC´en, skal vælte hele fårking Århus, med druk, sang og ræverød attitude. :laugh:´

Nå, ja, og så god bedring til dig, med alt dit snotten osv.

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Henry... I DK

det lyder sgu godt

Jeg PM'er når jeg har chekket kalender, jeg har et møgtight program omkring pinsen

Træning fredag:

Dødløft 115 kg

15 singles

singles er ven, teknikken bliver bedre og bedre!

Frontsquat:

3r med 50kg

2s*3r med 54kg

2s*3r med 58kg

2s*3r med 64 kg

teknik..sad rigtigt godt

Chinups:

5,5,6

Pushups

40

Pushups, feet elevated:

30

En hurtig omgang hvor kroppen stadigvæk var lidt æv, men det gik da!

Musik: Hatespehere

Link to comment
Share on other sites

God 1. maj i morgen, røde våben-broder

same to ya, selvom der ikke bliver meget 1 maj til mig..udover at jeg da skal have en rød Tuborg eller 2.. dejligt denne øls er tilbage i mit spisekammer!!!

weekenden bød på Ørkenens sønner, hvor jeg også mødte den Store Taurus. Rart at få sat ansigt på denne særdeles behagelige mand, der er bygget som en kampestensvæg, men heldigvis har et venligt smil! Oven i det var jeg ude ved en kammerat der laver verdens bedste Bernaise fra bunden, så der røg diæten liiige lidt af sporet for lørdag aften med Bernaise, oksekød og alt for meget god rødvin

Træning her til aften:

Dødløft:

15singles med 110kg

sådan, rigtig god fart, men banen kørte bedre i fredags!

Dips

4s*5r

laaaangsomme kontrollerede reps, men den er måske virkelig ved at være OK igen!

DB rows:

10r med 42,5kg

10r med 42,5kg

10r med 47,5kg

Squats:

10r med 50kg

2s*5r med 90kg

her var teknikken til gengæld i skoven, så jeg stopped her, kunne BARE ikke ramme en god bane, og mine ynkelige lår var ikke klar på først at cykle 15 K i dag og derefter squatte.. :nonono::nonono:

Barbell curls:

6r med 50kg

Musik:

Pantera

Arch Enemy

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Hej Blackmoore!

Fik da lavet lidt i går aftes efter en date med min nye bedste ven, Otrivin næsesprayen. :4thumbup:

Denne her måtte have haft sin indvirkning, jeg syntes ikke at kunne høre noget på dig i lørdags.

Og det med småbørn, de er både hyggespredere og smittespredere, så intet er skidt uden at det er godt for noget og det er du heldigvis mand for at se :bigsmile:

weekenden bød på Ørkenens sønner, hvor jeg også mødte den Store Taurus. Rart at få sat ansigt på denne særdeles behagelige mand, der er bygget som en kampestensvæg, men heldigvis har et venligt smil! Oven i det var jeg ude ved en kammerat der laver verdens bedste Bernaise fra bunden, så der røg diæten liiige lidt af sporet for lørdag aften med Bernaise, oksekød og alt for meget god rødvin

Squats:

10r med 50kg

2s*5r med 90kg

her var teknikken til gengæld i skoven, så jeg stopped her, kunne BARE ikke ramme en god bane, og mine ynkelige lår var ikke klar på først at cykle 15 K i dag og derefter squatte.. :nonono::nonono:

Nu var du jo ret nem at få øje på med den størrelse, og som jeg skrev i min log så ER du en stor mand :crazy: men helt sikkert med et lige så stort hjerte, - det var dejligt at få hilst på dig Peter - det glædede mig meget at jeg nåede det! :bigsmile:

Tak for de meget pæne ord! :blush:

Det med maden; kender man et menneske med kulinariske evner, så skal det selvfølgelig udnyttes :tongue: den fristelse skal man ikke lade gå fra sig.

Squat og cykling samme dag, det må vist betegnes som et hårdt benprogram. Imponerende at du så med lidt sygdom i kroppen præsterer at køre dig selv så hårdt. Pas nu godt på dig selv!

De bedste ønsker herfra

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke, at jeg kan se noget tabata?? :superman:

Tabata og snot i næsen hænger skidt sammen, men i aften bliver der DBM leg! jeg har fået en dejlig ny "løbe/løfte" bjælke af en gammel telefonmast der er vidunderlig uhandy :tongue:

Link to comment
Share on other sites

aftentræning model DBM bacis mix it:

Leg med vægtvest på 10 kg og den nye "løbekævle" der nok vejer en 30 kg

post-566-1178043218_thumb.jpg

B.la løb med vesten på og kævlen på skulderen

(sender pulsen i høj zone med det samme)

Diverse bæreøvelser med kævlen (i favn og overhead)

Walking lounges med kævlen og vægtvesten

(det mærkes hurtigt i stængerne)

Weighted chinups

(for pokker, hvor er +10 kg til chinups en del..jeg mister HELT farten opad.. makes me think, når jeg får cuttet ned til de ca 100 kg burde alm chinups godtnok blive en del hurtigere...)

weighted pushups

(både almindelige og med fødderne løftet... her er de +10 kg bare enormt lækre og giver dejligt)

talte ikke rigtigt noget, men arbejdede bare igennem en halv time, det gav godt med sved. Og det er da for lækkert at træne udenfor en dag som i dag!

Derefter:

10s*30 pushups på pushup handles

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Slaaaaaaaaaap af en fed træning!! That's how I like it!!!! Jeg er sgu stolt af at få sådan en omgang opkaldt efter mig........... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, løber du egentlig på gader og stræder sådan der, eller sker det i en lukket have?

For umiddelbart ville en del ældre damer og børn nok kunne blive skræmt ved synet... Og andre for den sags skyld... Vægtvesten kunne vel i øvrigt for det utrænede øje forveksles med en skudsikker vest...

Ja, jeg kan lige se folks ansigtsudtryk for mig! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share