Blackmoores log- del 2


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lidt hurtig træning:

Dødløft:

2s*10r med 50kg

3s*5r med 90kg

15 speedsingles med 110kg

riiigtig god fart :tongue::tongue:

Yates rows:

10r med 90kg

2s*12r med 90kg

Front squat:

2s*10r med 50kg

3s*5r med 70kg

En hurtig omgang over i efterskolens lille gym, mens jeg hørte på 5 knægte der snakkede om, hvor mange bajere de skulle have i weekenden og hvem der bare skulle smaaaaaaadres! Måske er jeg bare blevet gammel, men jeg måtte virkelig tage mig ikke at grine når en gut der vejer 40 kg i vådt tøj og står og curler med 5lg vægtenew snakker om hvor mange han har tæsket :tongue::tongue:

Håber snart at få lidt mere struktur og fokus på træningen, lige nu er det mest bare når mit forjagede skema tillader det.. og kosten er heller ikke for god, træningsmæssigt for tiden.

Men, nu er tingene ved at være mere på plads, så mulighederne for at tage alvorligt fat og kyle en shake ind i kosten igen i ny og næ er helt klart til stede.

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Sejt, at du også er kommet igang med pushupbars :4thumbup: Så går jeg ud fra, at du presser mig lidt i jagten på en straddle planche pushup!!!

For fedt med vægtvest.. jeg har ikke kunne opdrive nogen i Netto - så ellers godt de havde dem på tilbud. Det er jo desværre aaaaaaaalt for dyrt at bestille de rigtige x-vest o.lign hjem fra US of A :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

AAh..god weekend, med masser af unger i huset.

det betyder også at man har spist alt for godt og lavet for lidt, men det blev da til lidt af den sjove cardio i går, asbjørn Elsker at tumle på legepladsen!

post-566-1171822155_thumb.jpg

og her er den lækre baby rygsæk i aktion:

post-566-1171822203_thumb.jpg

Endelig en tur ovre i det Lille gym i dag:

post-566-1171822255_thumb.jpg

supersæts med:

DP pullovers:

2s*10r med 42,5kg

Zercher squat:

2s*10r med 70kg

yates rows:

2s*15r med 70kg

Leg raises:

2s*20r

der skal leges lidt med pushup bars og gymball igen i aften, det er altså sjovt legetøj!!!

Link to comment
Share on other sites

Leg idag

I dag var det endelig tilbage til det "store" gym i Farsø. Lysten til at brænde aw var der, så det blev rent hovedet under armen, inducer så meget DOMS som muligt leg.

det var ganske rart :smile:

A1Hypers:

20,20

Skulderopvarmning (rotations, 3D skulder)

B1: Box squat:

12r med 60kg

2s*5r med 90kg

2s*5r med 110kg

10r med 90kg

kørt som supersæt med

B2: chunups:

5s*5r

B3: Leg raises

20,20,20,20,25

så var man ligesom varm :smile:

C1: dødløft:

2s*5r med 90kg

3 singles med 110kg

2 singles med 130kg

stadig "teknik singles".. kan sagtens trække meget mere, men teknikken skal være 110% i skabet først

supersættet med

C2: Leg presses:

15r med 90kg

12r med 120kg

10r med 150kg

15r med 150kg

D1: DB pullovers:

20r med 20kg

10r med 30kg

12r med 42,5kg

5r med 50kg

6r med 50kg

Den var hård, men lækker

E1: One arm DB rows

2s*10r med 42,5kg

for første gang i laaang tid, sad egentligt ok

F1: face pulls

3s*20r med 35kg

G1: DB sidebends:

10r med 50kg

tuungt!

H1 Seated chest press:

12r med 100kg

10r med 110kg

H2 Mågen

12r med 6kg

10r med 8kg

god endorfin inducerende træning. Alle pauser holdt korte.

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Morgencardio :smile:

1 1/2 times march gennem sneen for at komme på arbejde (turde ikke tage bilen og busserne kørte ikke)

Det er lang tid for at gå de 7 km, men vejret var godntok lidt bistert :tongue:

Er eneste mand på arbejde i Teknik og Miljø i dag., så... der må helst ikke ske FOR meget :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio :smile:

1 1/2 times march gennem sneen for at komme på arbejde (turde ikke tage bilen og busserne kørte ikke)

Det er lang tid for at gå de 7 km, men vejret var godntok lidt bistert :tongue:

Er eneste mand på arbejde i Teknik og Miljø i dag., så... der må helst ikke ske FOR meget :tongue:

Hej Blackmoore!

Så var der ikke nogen at skændes med. :tongue:

Jeg valgte at arbejde hjemme her torsdag/fredag, men har så også 50km. hver vej, så risikoen for at hænge i en senedrive i Roskilde vil jeg godt undvære.

Håber at du trods alt havde en rimelig rolig arbejdsdag.

Godt at se du har skruet op for træningen! Som sædvanlig sparer du ikke dig selv for en ordentlig gang volumentræning.

Fantastisk at du har plads til den træning, samt børn/familie og arbejde i de 24timer der nu kun er i et døgn.

Rigtig god weekend

Taurus

Link to comment
Share on other sites

hej Big T

jeg endte med at blive hjemme fredag grundet vejret.. gider kun gå ind på arbejde for en af de lange dage..en kort fredag er ikke turen værd

I dag.

en HEL masse let disco ovre i gymmet...

bare en masse "få blod gennem leddene" øvelser, og en del gode stræk

følte at kroppen havde brug for det

derefter: 1 times fjernen fygesne fra loftet :crazy::crazy:

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Træning i går i det "store" center

Der var prøveaften for en hel masse nye (tror nok der var en 30 nye dernede) så det var lidt svært at komme til. Men jeg fik stadigvæk en endda rigtig god worjout

Hypers:

30

Dødløft:

10r med 90kg

3s*5r med 120kg

Rene hurtige raketter, god power

front squat:

5r med 60kg

5r med 80kg

4r med 90kg

Utroligt gode og meget tighte sæt!

Back squat:

3s*5r med 90kg

Chins:

5,6

Yates rows:

2s*12r med 80kg

pure pump

One arm DB rows;

10r med 30kg

3s*10r med 40kg

Længe siden den har kørt godt..det gjorde den her!

DB pullovers:

10r med 30kg

10r med 40kg

10r med 42,5kg

med langsom tiiiight negativ

Face pulls:

10r med 30kg

2s*15r med 40kg

Chest press:

12r med 110kg

Cable crossovers:

25r med 20kg

One arm DB bench press:

10r med 28kg

8r med 32kg

æder dybt og ondt i abs!

DB sidebends:

3s*10r med 42,5kg

DB laterals:

12r med 10kg

15r med 10kg

12r med 14kg

2s*50r med 4 kg

de 2 sidste sæt for at få ekstra meget blod gennem min stadigt lidt rustne højre skulder. Det føles vildt godt, og som om det virkeligt hjælper på den!

God endorfin inducerende workout!!!!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

jeg er begyndt på et par af øvelserne fra magnificent mobility, + en hel masse warrior lounge stretches og glute/ham stretches, da jeg tror manglende smidighed er med til at begrænse mig i squat og DL, siær efter jeg har fået et F****** kontorjob, der ikke ligefrem er kendt for at gøre en mere katteagtig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hurtig træning her til aften

først 15 min Magnificent mobility leg.. det er godtnok noget der rumsterer og er lækkert

Squat:

2s*10r med 50kg

5r med 90kg

3s*3r med 110kg

Nok det bedste backsquat jeg har kørt meget længe.. Det var som om jeg kunne stå mere oprejst og komme bedre tilbage og ned i hullet.

Pushups med pushup handles:

20,25,30,40

alm pushups

40,40

I morgen skal jeg så til Frederikshavn og se Al Gore..det er jeg LIDT spændt på, om ikke andet så for at "se giraffen" :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jammen Klaus, sig da til når du er i byen, der er altid pils på køl , selv for en stor skaldet Liberalist :smile::smile:

I går var så store konferancedag.

Først til en lang dag om alternetive indgange til CO2/energipolitik ude i Aalborg. Det var nok især drengene fra Ingeniørforeningen der imponerede mig. De er bestemt ikke tree hugging hippies, men hardcore nørder, men de havde virkelig regnet på hvad det kunne betyde at være nogen af de første der fik et teknologisk forspring inden for grønne teknologier. (og der var faktisk overraskende god økonomi i det!) det var meget spændende, især fordi det bevægede sig væk fra "identificer problemet" til "kom med kreative forslag" fasen.Og fordi at de her hard core regnedrenge, sammen med dansk industri, faktisk var kommet frem til mål der var MERE ambitiøse end regeringens ide om 30% reduktion inden 2030.

Rapporten findes her

Resten af indlægene vekslede imellem ligegyldige (indkøb af biler i Kolling), over spændende (brug af solvarme i kommunale bygninger, også til solkøling) til det mere politisk showprægede (Svend Aukens standup..)

Derefter var det til Frederikshavn og høre Al Gore. Han sagde ikke meget jeg ikke allerede ved, og hans løsningsforslag er meget diffuse og svævende (sammenlignet med de seje ingeniører her i DK) men man kan ikke komme uden om der er karisma og et drive i hans oplæg der er temmeligt imponerende, og at han serverer budskabet så (tror jeg da) at andre end naturvidenskabelige nørder som jeg kan forstå det. Og..så var det jo også lidt fedt at se Giraffen :tongue:

I dag.. efter arbejde, affodring af familie og bettegøj og badning af ham var det over at træne. jeg havde spist lidt for tæt på træningen, så ingen squat.. det var endt i noget grimt, når man stadig har en halv omelet siddende i spiserøret:

Først 10 min MM opvarmning

Hypers:

2*15

Dødløft:

10r med 60kg

2s*5r med 90kg

5r med 120kg (Det bedste sæt meget længe, fik virkelig brugt benene godt, kom langt ned, og der var mindre kran og mere benaktivering end meget længe)

5r med 130 kg (det var så mere power og mindre stil, desværre)

5r med 120kg (mistede lidt fokus på 4 rep og så var det ligesom det)

Leg presses (med laaaaangsom negativ)

15r med 80kg

10r med 110kg

10r med 130kg

2s*10r med 160kg

12r med 160kg

Gav et godt pump i lårbasserne med den langsomme negative

Chinups:

5,6,7

Floor press:

10r med 60kg

2s*5r med 90kg

One arm DB rows:

10r med 30kg

3s*10r med 40kg

Så var tiden gået, og jeg skulle hjem igen, men..helt hæderlig omgang

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share