SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Træning d. 3/7 2008

- fast in, fast out! Lassefar sad meget koncentreret og lavede single leg-extensions - jeg ville ikke forstyrre ham ved at hilse.

Hus forbi, det var ikke mig. Men du har ret i at når jeg laver single leg-extensions så vil jeg fandeme ikke fordtyrres. Så ryger mit opspænd totalt.

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 18/7 2008

- FDK Nørrebro med Quads!

- lidt til delts. AndersL og Lassefar var flotte. AndersL var flot fordi han havde flot hår og Lassefar var flot i hans nye GASP!

Ja, efter jeg har anskaffet mig et par GASP!Muscle-Wear, OMG OMG shorts er jeg blevet så meget BB, plus, jeg passer meget bedere ind i billedet når jeg træner på Nørrebro.

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 24/7 2008

- FDK Nørrebro med Hulli!

Opvarmning

Armbøjninger

20 @ BW

Hyperextensions

20 @ BW

Swissball-crunches

20 @ BW

High Incline DB BP

12 x 40kg

10 x 40kg

10 x 40kg

10 x 40kg

10 x 40kg

10 x 40kg

Stående DB-curls - alternating

8 x 24kg

8 x 24kg

8 x 24kg

Siddende DB-curls - alternating

8 x 22kg

8 x 22kg

8 x 22kg

Cable-flies

12 x 21kg

12 x 21kg

5 x 31.5kg

Lateral raises

12 x 13kg

Crosstrainer

10 min @ div levels

- DEJLIGT! Desværre er der pause i en uge pga. work og et par dages sommerhus-tur.

Linis havde ret i sin rapport fra Wellness.dk, ren disco. En hel træning nede ved håndvægtsracket.

Men resultatet er jo også a hunk of a man :shades:

Link to comment
Share on other sites

Regler for brug af Motion-online's diskussionsfora

1. Alle brugere på MOL er fede og dovne

2. Kommunister er hjernedøde og burde dø.

3. Hej Simon - din log er kedelig. Lad os snakke om tis.

4. Hej Simon - lad os snakke om tis.

5. Negre er tykke!

6. Brug AS - det går meget hurtigere. PS husk at køre en Post Cycle Treatment - spørg mig og Søren Møller/Mass fra Svendborg om hvordan; har du f.eks kørt 500mg test e EW, så kør blot 40mg Tamixofen i 14 dage og dernæst 20mg i 7 dage.

7. Køb noget Viking! - så støtter i min brors butik og så kan jeg få de 10.000kr tilbage som han skylder mig.

8. Køb NO!-Xplode hos www.sublimsport.dk - det virker vanvittigt godt! Alle bruger det.

9.

Du glemte regel nr 9: For at få store arme skal man squatte.

Link to comment
Share on other sites

Regler for brug af Motion-online's diskussionsfora

1. Alle brugere på MOL er fede og dovne

2. Kommunister er hjernedøde og burde dø.

3. Hej Simon - din log er kedelig. Lad os snakke om tis.

4. Hej Simon - lad os snakke om tis.

5. Negre er tykke!

6. Brug AS - det går meget hurtigere. PS husk at køre en Post Cycle Treatment - spørg mig og Søren Møller/Mass fra Svendborg om hvordan; har du f.eks kørt 500mg test e EW, så kør blot 40mg Tamixofen i 14 dage og dernæst 20mg i 7 dage.

7. Køb noget Viking! - så støtter i min brors butik og så kan jeg få de 10.000kr tilbage som han skylder mig.

8. Køb NO!-Xplode hos www.sublimsport.dk - det virker vanvittigt godt! Alle bruger det.

9.

10. Hvis ikke du kører 5x5 er du en ignorant discopumper, discopumpere er dårlige mennesker og må kun poste på bb.dk eller bh.dk.

11. Isolationsøvelser giver ikke masse. Det er kun basisøvelser der er den sikre vej til niravana. Træner du WSB er isolationsøvelser dog essentielle for at få f.eks. triceps til at vokse.

12. Hvis du starter en post med at skrive: Jeg er fysioterapeut. er alt du skriver i din post den ultimative sandhed og kan ikke anfægtes på nogen vis.

13. Bliv ved med at spørge og du skal få det svar du gerne ville have fra starten af. Afvis alle andres svar og argumentation, kald dem gerne for haters og gør hvad du havde tænkt dig at gøre fra starten af. For dette er vejen til visdom.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

12. Hvis du starter en post med at skrive: Jeg er fysioterapeut. er alt du skriver i din post den ultimative sandhed og kan ikke anfægtes på nogen vis.

Lige et tillæg du glemt:

12.

§ 2 Ovenstående gælder dog ikke fysioterapeutstuderende, som gerne må anfægte alt de har lyst.

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

http://www.metro.dk/Default.aspx?ID=59 <- Side 18

Hvis ikke jeg havde 2 industrimaskiner i forvejen, så havde jeg købt en :smile:

Yes, har kigget på den.. Skal der bare hældes vand i eller skal den hookes op til vandhanen? Og hvad med strøm? Har set at en større model krævede jord.

Har du forresten flere tips til mixes? De to sidste ramte lige i I love you :smile:

Er pt ved at downe næsten hele denne post

Link to comment
Share on other sites

Ja, i know...stalker dig for hårdt via ham, du skulle bare vide! :tongue: Jeg træner faktisk næsten på samme tidspunkter som dig, jeg er bare en Nygårdsvej gym rat :)

Og jeg har oploadet billedet til gruppen..men kom self. til at slette det oprindelige billede først, totalt blond.. haha

vi ses iaften/nat :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share