SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Ser efterhånden ud til din træning er blevet rimeligt stabil på det sidste! Godt at se din log bliver opdateret jævnligt :wink:

Der er vidst en, der har kigget for dybt i kruset :laugh:

Vi havde en mission om at komme igennem drinkskortet... Det kan godt være jeg var lidt stiv, men jeg tror stadig at det var Simon jeg så... måske.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jaer, jeg havde undtagelsesvist taget fri, men var lige forbi ad 2 omgange og få guf. Jeg så dig desværre ikke, men vi skulle da lige ha hilst - ved jo godt hvordan du ser ud efter vi har talt sammen i IK99 :smile:

MUAHAHA vild ambition! :w00t: :4thumbup: Men kom igen og resume missionen snart :cooldance:

Jeg hilser næste gang!

Jeg er ved læse til nogle eksamener lige pt, men når de er overstået kommer vi helt sikkert forbi for at genoptage missionen.

PS. Jeres Ginger Lemonade Iced Tea smager helt sygt ringe.... Den kan i umuligt sælge ret mange af!

Link to comment
Share on other sites

Aloha!

Tak for i lørdags! Super endeligt at komme derned! Gode drinks må jeg sige - jeg er specielt begejstret for den der valnødde-ting! Hvad hedder det?

Chins

7 @ BW

7 @ BW

7 @ BW

7 @ BW

7 @ BW

7 @ BW

7 @ BW

10 @ BW

10 @ BW

8 @ BW

8 @ BW

6 @ BW

4 @ BW

5 @ BW

2 @ BW

Ubehagelig omgang chins!

- træning med lav energi as usual om søndagen, dog var jeg lidt motiveret efter at ha se Christianspoer og Quantanamos posedown på Kassen i nat! :devil:

Haha... Det var en flot "indgangsreplik" du fyrede af: "Lad mig lige se din gun"

Link to comment
Share on other sites

Frangelico hedder det. Det er dog hasselnød :smile: Men ja! - godt smager det!

Frække sager. Jeg er tydeligvis enormt god til både at huske og smage, når jeg er stiv :nonono:

Hvor køber jeg den læskedrik henne? Og jeg går ud fra at det var med vilje, at det ikke var koldt?

Den var også hyoge!! Var nødt til at bede dig løfte den op så folk kunne være der :devil:

bum :cool:

Link to comment
Share on other sites

Send mig en vendekasse, så drøner jeg en flaske afsted til dig. Men kun hvis du på forhånd er glad for daiquiries :tongue:

Du kan jo kaste et blik på min avatar :4mewantfood: Jeg vender lige tilbaget til dig..

BTW: Der er lidt cocktail-læsning i gruppen her og der kommer mere hver uge, så join hvis du har lyst: http://www.facebook.com/group.php?gid=12768522845

Har tilmeldt mig. Helt sjovt at læse om klassiske cocktails på dansk. Det finder man ikke mange steder

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Slettet bruger

Simon du kan da ikke have nået at få sved på panden af det korte program :4smartass: Det må være bankrøver programmet :tongue: hurtigt ind og ud :laugh:

Men du forøger da dine chance for ikke at få en overbelastnings skade :4flex: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey Simon, jeg kom til at tænke på: Hvordan har du det med den nye svenske lovgivning om overvågnin af internettet? :smile:

KH

Simon

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Dødløft

10 x 100kg

6 x 120kg

5 x 120kg - for meget sved i håndfladerne til at holde grebet

Det er derfor man bruger straps, for at komme udenom sådanne små praktikaliteter.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er straps bøsset men magnesium ikke?

Hvis du ikke kan holde fast på vægten uden at binde dig fast til den, er det ikke funktionelt. Det burde du vide efter alle de diskussioner du har været i angående funktionel træning - indsæt blinksmiley eller tungesmiley efter eget valg -

Serious: I forhold til den primære funktion af løftet (her tænker jeg ryg og ben) kan jeg sagtens se argumenter for at bruge straps, men i forhold til at kunne løfte en vægt fra jorden, kan jeg ikke se fordelen i at løfte noget uden at kunne holde fast i det.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Serious: I forhold til den primære funktion af løftet (her tænker jeg ryg og ben) kan jeg sagtens se argumenter for at bruge straps, men i forhold til at kunne løfte en vægt fra jorden, kan jeg ikke se fordelen i at løfte noget uden at kunne holde fast i det.

Nej, det er nu rigtigt nok. Og grebet vil tit være flaskehalsen.

Men når man ser på BozoHPs træning vil jeg mene den er langt fra at være tilrettelagt efter nogen funktionalitet. Ja jeg ved slet ikke hvad den er tilrettelagt efter.

Link to comment
Share on other sites

Nej, det er nu rigtigt nok. Og grebet vil tit være flaskehalsen.

Men når man ser på BozoHPs træning vil jeg mene den er langt fra at være tilrettelagt efter nogen funktionalitet. Ja jeg ved slet ikke hvad den er tilrettelagt efter.

Glædelig Sankt Hans :smile:

Link to comment
Share on other sites

Er det tilladt dernede?
Ingen brokker sig - hvis bare man ikke sviner med det.

Jeg har altid magnesium med i form af en magnesiumbold. Bolden ligger i min lille klatrepose, som jeg altid åbner og lukker efter brug. Så længe jeg stikker poterne ned i posen, sviner jeg ingen steder og ingen brokker sig. Sagen ville nok være anderledes, hvis jeg stod og baskede poterne sammen i skyer af hvidt pulver.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share