SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Hey Reemski! Tak for sidst, i holdt godt ud :tongue: og super med billedet. Hvem tog det og med hvad? :smile:

Hvorfor træner du på Nygårdsvej?

Selv tak...hvis i ikk sku lukke, så var jeg sikkert blevet der til kl. 8 :tongue: Min søvnrytme er efterhånden pænt ødelagt hehe..

Jeg tog det..med mit canon ixus et el. andet nummer :)

Og Nygårdsvej er altså langt bedre...på mange, mange, mange punkter :)

Link to comment
Share on other sites

I'm in!

LÆKKERT!!!

"Høje lækre mænd", det må være temaet! :w00t:

Så må vi lige mødes til lidt nøgne-mænd-rør-ved-hinanden-med-tang-og-målebånd ting, så vi har etableret et starting point.

Jeg var på vægten for første gang efter min discslip - 102.8kg, vha spejl og lidt hovedregning på tabt muskelmasse etc, placere det mig med en fedtprocent lige i omegnen af de 18%.

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Anders er ligeså vis, som han er smuk. Vi mindes alle, at maj var lutter solskin i år og havde givet fine muligheder for at fremvise flotte former på Nørrebrogade under indflydelse af alkohol.

Præcis! Hele maj måned kunne vi ha' stået foran Kassen i et andet end jockstraps og krop i helt, helt perfekt vejr!

Skal vi nu i sommerform til sommeren 09'? Jeg kan nu godt lide at være lidt kvabset. LOLZ. Hey men wtf - jeg er frisk. Må jeg stacke med NO Xplode og good ol' protein? Eller er det cheat?

Intet er cheat! Man gør, hvad man føler er nødvendigt for at nå målet. :superman:

Link to comment
Share on other sites

- lortetræning, havde pisseondt i venstre skulder og kunne ikke lave en skid. Ibuprofen-treatment initiated. Det lyste dog lidt op at Queenpearl var nede for at bodybuilde.

Dette kommer fra manden der skrev "Men er du klar på en ordentlig omgang træning?" tidligere i dag... og hvad blev det til? Piv, fail og bail! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hammersmith-curls

10 x 50kg

10 x 35kg

WTF?! :blink:

Det lyder da alligevel ligegodt røvfesent (Med fersken på, for at fremhæve fesenheden)!!!

EDIT: Jeg er en hjernelam idiot der skal smutte hjem fra arbejde og sutte på mine tæer, hej heeeeej!

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share