SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

- HERLIG omgang. Selvom vi ikke flyttede de store tunge vægte, så blev pressetøjet smækket godt igennem. En uge mere med kcal overskud hvor der skal være fokus på ydre del af delts, abs og arme. Så WHIP me hvis jeg laver andet. Derefter Destroy The Fat! et par uger.

Warming up the good ol' WHIP-O-MATIC… Erh… Eller noget! :tongue:

Jeg smutter også tilbage på Destroying The Fat når jer færdig med mit pat-ryg-delt-quad-glute-triceps-hammie-pat-trapz-pat fokus med Sheiko om en 6 ugers tid. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 18/10 2007

- FDK Nørrebro

Opvarmning

Swissball-crunches

20 @ BW

Hanging reverse crunches

12 @ BW

12 @ BW

12 @ BW

- lidt twist hist og pist

Cable-crunches

8 x 75kg

6 x 75kg

12 x 34kg

12 x 34kg

Serratus-crunches

20 x 35kg

20 x 35kg

16 x 35kg

Ab-crunch-maskine

16 x stakken

16 x stakken

16 x stakken

Det her kunne du have undværet til fordel for noget HardCore i dag :devil:

Link to comment
Share on other sites

Thanks Jacob :bigsmile: Jeg har haft god til til træning i mange måneder og været inde i en god spiral hvor resultater har givet ekstra motivation og det var skægt at prøve at veje 100kg uden BF%'en var helt i skoven. Men velbefindendet er ikke helt i toppen med den vægt, jeg føler mig alt for tung og langsom, så fra i morgen går det mod de 90kg igen med fokus på at være i lidt bedre allround form. De 100kg ser jeg lidt som en granitblok hvorfra jeg kan udhugge den ønskede form - kosmetisk såvel som funktionsmæssigt.

Do I smell Harcore, Swissballs and Pink Yoga inhere???? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Thanks Jacob :bigsmile: Jeg har haft god til til træning i mange måneder og været inde i en god spiral hvor resultater har givet ekstra motivation og det var skægt at prøve at veje 100kg uden BF%'en var helt i skoven. Men velbefindendet er ikke helt i toppen med den vægt, jeg føler mig alt for tung og langsom, så fra i morgen går det mod de 90kg igen med fokus på at være i lidt bedre allround form. De 100kg ser jeg lidt som en granitblok hvorfra jeg kan udhugge den ønskede form - kosmetisk såvel som funktionsmæssigt.

I'll race ya back to da 90kg! :devil:

Hvis du har brug for en diætmakker. Så starter jeg op på Destroying The Fat og hartkåre diæt når Sheikoen er slut. Skal vi teame op?

Link to comment
Share on other sites

Kost: Kcal-indtaget halveres ift. nu :devil: Man kan lige så godt cutte hårdt når fedtdepoterne er størst (følgelig i starten) og energytransfer'et derfra ligeså.

Second that! :superman:

Sjovt, sådan som alle er begyndt at cutte nu her til vinter :laugh:

Jeg er også lige gået i gang med take II af Get Shredded Diet - det er en principsag nu, skal bare gennemføres :devil:

Er der så heller ingen alkohol til dig? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Link gerne!

Jo, jeg har noget arbejdsrelateret indtag der bliver opretholdt under hele turen :laugh:

Get Shredded finder du her

Og tjek også lige Getting Unshredded - MEGET vigtigt!

Jeg lover dig for, at fedtet smelter i løbet af no time, men man skal virkelig - og det her kan ikke understreges nok - lægge en plan for, hvordan man kommer af diæten, ellers ryger det hele straks på igen.

Arbejdsrelateret alkoholforbrug???? :blink.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
(Synges) "For han er en af vor egne - ja, han er en af vor egne, han er en af vor egne - en rigtig....." :4thumbup:

Det var simon der begyndte :tongue: Med cikane med dejlige damer billeder på min side :laugh: Og man da ikke finde sig i sådan et svineri :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share