SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Tak for i går Simon! Super arbejde med Kassen, det er let at se at populariteten er steget siden første gang jeg var der og med god grund!

Hvad var det i øvrigt du kastede i hovedet på mig lige da jeg kom? Var det fernet minta eller noget andet i den dur?

Mit hoved har været skruet helt forkert på hele dagen... puuh

PS. Den Vodka var fanme også klam! (Ja, den PTPoul drikker...)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
- og så ikke mere tid. Men fint nok, for vi træner igen i morgen. Cilius og AndersL stod i omklædningen og blev fanget på fersk gerning i at flexe da vi kom derop. De havde goe guns.

Jeg skal bare tabe mig 8% til, så vil det ligne jeg flexer selv når jeg sover! :devil:

Og husk nu at der blev givet hånd på 90/8 dealen!!!

Link to comment
Share on other sites

Tak tak Troels :) Styrken er dog pænt nede pt., men det er jeg selv skyld i når jeg ikke får trænet nok. Men det må jeg jo så bare få ændret.

Bentræning (udover dødløft) er bevidst fravalgt, for jeg holder meget af at gå i jeans og hvis jeg træner ben, så er det komplet uladesiggørligt.

Okay, det er jo helt fair selvom det godt nok lyder vildt at dine ben reagere så kraftigt på bentræning :w00t: Jeg har nøjagtig samme højde og vel også omkring samme vægt(102kg) og har ben på 68-70cm og jeg synes nu ikke det er svært at finde jeans der sidder godt.

Men som Fast siger så kan et par brede skuldre og ryg jo kompensere for meget, og det er jo trodsalt også det man kan se når man står bag bagdisken :cool:

Link to comment
Share on other sites

Okay, det er jo helt fair selvom det godt nok lyder vildt at dine ben reagere så kraftigt på bentræning :w00t: Jeg har nøjagtig samme højde og vel også omkring samme vægt(102kg) og har ben på 68-70cm og jeg synes nu ikke det er svært at finde jeans der sidder godt.

Muligvis, men når man som Simon insistere på KUN at gå i Cheap Monday jeans, så er det en heeelt anden verden!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share