SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

AndersL kunne næsten ikke kæmpe sig frem for fans dernede der syntes hans Inzer-T-shirt var DaBomb! :yo:

På tirsdag skal der maxes i bænken! Satser på +125kg!

Det er vidst på tide at begynde at træne i min "Dont play well with others" t-shirt igen. Blev op til 30 sekunder forsinket mellem et sæt pga folk der ville snakke. :sneaky2::tongue:

Jeg tager heppekor og guldbajer med til på tirsdag så! :4thumbup:

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Slettet bruger
Cable-flies - the most potent massbuilder!

10 x 17.5kg

10 x 15kg

8 x 15kg

Simon, I'm going to have to disagree with you on this one. Cable-flies are more of a muscle shaper, a muscle definer than a traditional mass builder.

Link to comment
Share on other sites

Nej desværre ikke, ville ellers gerne ha hørt Jose Gonzales. Men var til en vanvittig fest i Odd Fellow-palæet i går + diverse små listige steder nær Pisserenden i nat. Christ nogle tømmermænd i dag :crazy:

Var du derude?

Nej, desværre.... Sku' op kl. 06, så det harmonerede ikke lige med late night disco! :unhappy: Har aldrig været på OFP - er der jævnligt noget?

Edit: og træningsrelateret... godt bænket! :strat:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Nej desværre ikke, ville ellers gerne ha hørt Jose Gonzales. Men var til en vanvittig fest i Odd Fellow-palæet i går + diverse små listige steder nær Pisserenden i nat. Christ nogle tømmermænd i dag :crazy:

Var du derude?

Jose Gonzales var bomben kan jeg så fortælle - too bad du missede det. Havde hørt rygter om at der var gratis entré til Bager om lørdagen hvis man kommer med egen transport fra vandet, så kom via vandcykel med 3 venner i går i håb om samme ordning :superman:

Link to comment
Share on other sites

Fint at du fik lidt ud af Smolov, selvom det kun er rep pr. ind til videre. Skal nok komme mere når du er ordentlig restitueret.

og så bliver man jo helt tørstig af alt det druk i loggen, der må være grobund for en tur i hegnet når du inviterer til Vodka og æblejuice snart!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
DB-flies

8 x 30kg

8 x 30kg

8 x 30kg

Cable-flies - nedefra og op

10 x 15kg

8 x 17.5kg

8 x 17.5kg

6 x 17.5kg - derefter lidt excentriske og nogle partials for the BURN!

-- Goodbye DROOPY PECS!!

Welcome, chiseled, rock hard pecs of steel!!!

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Træning d. 29/8 2007

- FDK Nørrebro.

Opvarmning

Armbøjninger:

20 @ BW

Hyperextensions:

16 @ BW

Swissball-crunches

20 @ BW

Bænk

12 x 60kg

8 x 100kg - forced på den sidste

1 x 115kg

Military

8 x 60kg

3 x 70kg

6 x 60kg

DB-flies

8 x 30kg

8 x 30kg

8 x 30kg

Laterals

10 x 16kg

10 x 16kg

10 x 16kg

Dips

8 @ BW + 40kg

8 @ BW + 40kg

12 @ BW + 20kg

- med korte pauser :devil:

Cable-flies - nedefra og op

10 x 15kg

8 x 17.5kg

8 x 17.5kg

6 x 17.5kg - derefter lidt excentriske og nogle partials for the BURN!

Calf-extensions

18-20 x 130kg

18-20 x 130kg

18-20 x 130kg

- The burn, OMG the BURN!

He was turned to steel

In the great magnetic field

Where he traveled time

For the future of mankind

IRON MAN LIVES AGAIN!

- lækker lækker træning. På et tidspunkt var alle vægtskiver gone, men da folk kunne høre torden faldt femøren: Kauf var i huset for at DL'e! :superman:

Solid omgang træning HP :superman: :4thumbup:

Glæder mig til at se din log, når du skal hooke op med AndersL til en gang yoga :4thumbup:

Hehe, den torden kom vist fra min Ipod, hold da kæft det var fedt at få blæst ørerne ud samtidig med lidt tekniktræning :smile:

Link to comment
Share on other sites

High incline DB BP

12 x 40kg

15 x 40kg - PR!

6 x 40(45)kg - rodede lidt med at min makker holdt 5kg's skiver ovenpå håndvægtene, men det funkede ikke rigtigt

12 x 40kg

Igår var der Crystal Castles-koncert i Malmø - det band er der bare smæk på, min fedeste koncertoplevelse EVER

Jeg har før haft succes med at hænge ekstra vægte fra mine straps, det er lidt sært før, men det kan fungere.

…og god musiksmag der den herre. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Spend your life. Don't save it. If you do save it, you'll die a bitter, bitter man.

Attack life - Wait for nothing!!

solid workout :4thumbup:

men det er MIG med hestehormon-armene :laugh:

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

- Ab-day rocks! Og så blev der spillet det bedste musik jeg nogensinde har hørt i IK99. Det lød lidt som et 1 times Antix-mix af progressive house :blush::wub:

Ab-day, det fandme BB!

Og faktisk ret fedt musik, hvad hed det helt præcist, hvis nu at det var at man ville kigge nærmere på det :innocent: ?

Link to comment
Share on other sites

- så opdagede jeg at jeg manglede min skabsnøgle og at der var hul i lommen. Løb op og så at skabet var tomt (mobil, kreditkort, nøgler til alt, hættetrøje), snakkede med receptionisten og lånte en telefon for at få spærret kortet. 2 min bagefter fandt jeg søreme min nøgle på gulvet og så var det skabet ved siden af det tomme der var mit :4slap::laugh: . Anyways, smuttede hjem. Abs i morgen! :firebounce:

paintballplayerdp2.jpg

Don't do drugs mmmkay!

…og hvor pokker har du fundet det billede af min sommerform 2009?! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

- så opdagede jeg at jeg manglede min skabsnøgle og at der var hul i lommen. Løb op og så at skabet var tomt (mobil, kreditkort, nøgler til alt, hættetrøje), snakkede med receptionisten og lånte en telefon for at få spærret kortet. 2 min bagefter fandt jeg søreme min nøgle på gulvet og så var det skabet ved siden af det tomme der var mit :4slap::laugh: . Anyways, smuttede hjem. Abs i morgen! :firebounce:

Cut the crack!! :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

- så opdagede jeg at jeg manglede min skabsnøgle og at der var hul i lommen. Løb op og så at skabet var tomt (mobil, kreditkort, nøgler til alt, hættetrøje), snakkede med receptionisten og lånte en telefon for at få spærret kortet. 2 min bagefter fandt jeg søreme min nøgle på gulvet og så var det skabet ved siden af det tomme der var mit :4slap::laugh: . Anyways, smuttede hjem. Abs i morgen! :firebounce:

paintballplayerdp2.jpg

:laugh: :laugh: :laugh

Hvad skeeer der, mayyyn??? :tongue:

HER forresten - det er under den der hedder SHEIKO - du skal bare downloade den, så har du både CMS, sheiko beginners 1 og 2 i et og samme Excelark!

Godt at se at du fik pumpet nogle guns med sønderjysk sødmælk igår :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Weighted-pushups

1 @ BW + Kauf

:laugh: :laugh: :laugh:

Hahaha - det ville jeg gerne have set.

Hvorfor er der aldrig nogen der laver sådan noget gøgl når jeg træner :dry: De fleste ser faktisk ud til de tager sig selv lidt for alvorligt :wink:

Hvis jeg en dag ser nogen, der går og laver walking lunges med 100 kg på nakken og medicin-bolde bundet under fødderne, eller jumping squats hoppende mellem techno gym-maskinerne fordi jorden er giftig... Så vil jeg regne med, at det er dig og Kauf jeg har mødt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share