SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

- Masser af fart, reps, sved og syre! :superman: Hr. og Fru. Bænkpres a.k.a. Kauf og Cat var nede og flytte røvfulde af vægt! :devil: Under Kaufs warmup var der en pige der tog sine headphones ud og bogstaveligt talt måbede da Kaufen lavede overhead squats med de store vægtskiver stående på en swissball :4thumbup:

Sådan skal det være!! Det lyder næsten som en Hardcore time - du skulle næsten tage at prøve :tongue:

:laugh: :laugh:

Ja, det må have været et fedt syn, da Cat og jeg lå side om side på hver sin bænk og pressede om kap :laugh:

:laugh: Lagde ikke helt mærke til hendes underkæbe, men hun stirrede godt nok meget, mens jeg stod på bolden!

Tør næsten ikke tænke på hvordan hun ville have stirret, hvis hun havde kigget lidt syd for hagen på dig, mens du lavede military :shades:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Så tæt på virkeligheden det kunne være - uden dog at være helt rigtigt, for rent faktisk indtraf den uge i mandags! WUHU! 100kg here I come again :devil:

Hvad er din højde, Simon?

Jeg går selv med et lille håb/mål om at ramme 100kg. en enkelt gang... Men ved ikke om det vil blive "for voldsomt". Er 184cm. ca.

Link to comment
Share on other sites

187 cm. Jeg forstår dig godt - jeg synes også 100kg er for meget til mig, jeg føler mig ikke rigtigt tilpas ved den vægt - for lidt adræt og fylder for meget. Da jeg kom over 100kg i efteråret var det af 2 årsager: 1. Jeg ville gerne prøve at veje over 100kg og 2. have et godt udgangspunkt til at skrælle fedt af fra. Ville gerne ha været nede på 90kg uden at der røg for meget masse - men tiden til at træne røg og det samme gjorde en portion af massen, æv æv - men det var en prioritering of course.

Det er meget de samme tanker jeg har gjort mig. Er 184cm. og ligger på 90-91kg. lige for tiden. Regner med at tage 1-2kg. mere på inden jeg så småt begynder at gå ned i vægt hen mod sommeren :cool: og håber på at komme ok langt ned uden at tabe for meget styrke.

Men derefter vil jeg prøve at få en del kg. på, men er som sagt bange for, at det kommer til at se alt for voldsomt ud. Men det er lidt en milepæl for mig at nå dertil, bare for at kunne sige at jeg har været der... Og som du siger, vil det være et godt udgangspunkt for at have en ok størrelse med en lav fedtprocent.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Det er ikke meget, jf. min log :(

Wuhuu og det gjorde du. De troede allesammen du hed "Dream" - man forstår jo godt hvorfor

Simon!! Guess what...nu har jeg opsagt min lejl. og flytter dermed tilbage til sommer :4thumbup: ...så får simse endnu en der kan holde øje med hans træning..hehe... Glæder mig til at være tættere på, bliver fanme sjovt :partytime2: og du så altså fin ud mens du stod der og lavede dine sexy drinks ...det var vi nogen der var enige om :wub:

Og han får trænet selvom han har travlt... Fast er edd...... stolt :cry3:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Wuhu - Reemski back in CPH. Din bror sagde at han godt kunne forstå dig

Hvor skal du så træne?

Ja, han sagde også at han havde snakket med dig in the gym - jeg blev ret misundelig..hehe.. No wonder at han forstår, han hader odense jo :laugh::tongue:

Jeg skal spille smart med jer andre inde på Nørrebronx :cool::yo: og så Nygårdsvej også.

Og jeg har bestemt mig for, at næste gang jeg kommer ned til dig, så vil jeg kaste mig over jeres menukort. Sgu på tide, synes jeg..heh... Mmmm..glæder mig! :icecream: :4drunk:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Det varer så desværre nok ikke længe før den bliver nakket :dry: Men lækker cykel!

Haha, well ain't you a little ray of sunshine?

>Simon

Hyggeligt at hilse på i dag - du fik styr på alle kopierne? :smile:

Kommer nok ikke forbi fredag med hele klassen, men i næste uge kunne det godt være, at jeg vil tage dig på ordet. Om ikke andet så kunne jeg selv stikke hovedet ned forbi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ser efterhånden ud til din træning er blevet rimeligt stabil på det sidste! Godt at se din log bliver opdateret jævnligt :wink:

Simon kna det passe det var dig jeg så å¨ kassen tidligere?

Der er vidst en, der har kigget for dybt i kruset :laugh:

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share