SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Efter et par omgange AHT kom military godt med - og synes det er en lækker øvelse, så trykker man jo lidt mere. Er ikke helt oppe på gammelt niveau endnu, men det skal nok komme :bigsmile:

og no worries, jeg kommer vist aldrig til at hente dig i hverken BP eller squat :dry::tongue:

Lige præcis squat kan selv en 13 årig multi handicappet spejder pige normalt slå mig i. BP ligger vi vidst rimeligt lige i.

Men 7 stinkende reps med 70kg i MP, det kan jeg ikke. Hmm

Link to comment
Share on other sites

Hov, det var også DL jeg mente. Jeg rammer nok aldrig dine 140kg i BP.

Arh ja. Men lige pt kan jeg nu ikke trække 240. Jeg vil tro jeg kan trække 210-220 på en god dag. Min dødløft er lige ned prioriteret pga vægtløftningen.

Arhh 140 kan du vidst godt nå. Med de sindsyge incline db pres du ligger og fyrer af, er det vidst kun et spørgsmål om vilje

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
- DEJLIGT at træne igen. Har været pænt bitter-old-bastard de sidste par dage pga. manglende træning og har ædt alt for meget, f.eks har en ski-tur til Tyskland med Quads budt på masser af Schnitzler und Pommes.

Der er masser af prots i en Jaeger schnitzle og der skal carbes godt op med Toblerone inden pisten skal straffes.

n529582593_1408672_3745.jpg

n529582593_1408675_4869.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hey Simon

Står i den situation, at jeg er ved at søge en bartenderjob.

Stedet er sådan lidt en blanding af en cocktailbar og sådan et sted som man tit ser i mindre provinsbyer, hvor de lokale ejere af Daisy/Buddy/Whatever har banket et sted op til dem, der er blevet for gamle til de førnævnte.

Erfaring er et "must" som de selv skriver. Noget jeg ikke har. Jeg kender i forvejen en, der arbejder på stedet og det er ham, der har opfordret mig til at søge efter jeg har kloget mig på cocktails/spiritus i byen :smile: Han havde minimal erfaring da han blev ansat.

Spørgsmål til mig selv: (og ansøgningen)

Hvorfor vil jeg være bartender?

Hvorfor XXX?

Hvad kan jeg tilbyde?

Hvad er mine interesser?

Hvad er jeg for en type person?

Input?

Du må da ind imellem få ansøgninger lignende min kommende, hvad kunne fange din interesse? Tørrer du bare røv med dem?

Link to comment
Share on other sites

Military

1 x 90kg - PR

Mean machine!!!11!

I går var Spøer forbi til sjusser og han kunne godt se mit bicepsproblem og gav mig rådet "4 x 12" - som jeg vil følge lidt tid fremover. Tak Spøer.

For dælen den var stærk den chili-tingest du serverede!

Det var så lidt med rådet - fik vidst sagt det en gang eller to :laugh: Så der skulle være chance for at du husker det hehe...

Link to comment
Share on other sites

- derefter ned på Ae og kværne Ae-burger. DEJLIGT at have træningslyst igen.

Hvordan er deres burger? Deres brunch er ok - utroligt meget at vælge imellem, men ikke verdens bedste kvalitet.

Just like you want it! :devil::wub:

Det er laserskåret i hukommelsen! Spøerbiceps on the way!

Ja præcis, den var dog liiige "over the top"! :smile:

Husk at passe på med at starte for højt i vægt med så mange reps, du risikerer at ødelægge albuen og håndleddet. Jeg har selv haft problemer med min højre albue et par gange og prøver nu at køre dem mere strickt, det ser ud til at forebygge problemer.

Nå for satan, du ejer måske Kassen? Virkelig fedt. Jeg troede 'bare', du var bartender derinde.

Det kan godt være han ejer Kassen, men Quads, Quantanamo, Fast og jeg pwner den!!1! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Gode råd

Tak for rådene, det er helt sikkert brugbart. Jeg har været inde og snakke med dem og de bad specifikt om en ansøgning, så det slipper jeg nok ikke for. Men følger det helt til dørs - jeg er simpelthen nødt til at prøve at stå bag en bar, for at se om det passer mig

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share