SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Træning d. 17/5 2009

- FDK Nørrebro med KristianS (tidligere Quads)

Opvarmning

Some minutes Crosstrainer

Armbøjninger

20 @ BW

Bænk

12 x 60kg

5 x 110kg

5 x 110kg

5 x 110kg

3 x 110kg - forkert bane

16 x 60kg

DB-curls

10 x 18kg

10 x 18kg

10 x 18kg

10 x 18kg

Overhead Cable Extensions

5 x 45kg

4 x 42kg

5 x 38kg

12 x something - var virkelig weak i triceps i dag, eller dvs. de døde så hurtigt

Hanging Reverse Crunches

6 @ BW

- løb hele tiden tør for energi selvom der var OK styrke. KristianS og jeg mødte tidligere på dagen ATP der råbte os an med et "BROS!". Han havde som altid gode guns. Derefter var vi i Fitnessworld Lygten hvor receptionisten på vores request om at se centeret instantly svarede "Vægtene er i kælderen" :cool:

Syns det er top blæret du allerede nu ved hvad du skal træne søndag, og ikke mindst dine præstationer.. Så kan jeg bedre forstå det aldrig blir til noget for mig, når andre er så langt foran :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Bænk

14-16 x 60kg

8 x 100kg

8 x 100kg

8 x 100kg

1 x 120kg

- fast in, fast out! BOOM! Det har været en kedelig weekend, så ikke så meget sladder :tongue:

Habil bænkserie. Er det ikke et stykke tid siden du har været på 120 kg.? Hvordan kørte den?

Helt enig med weekenden. Kedeligt bare at sidde og glo ned på bilerne på Nørrebrogade.

Link to comment
Share on other sites

Det røg sammen med telefonen på sidste festival :dry: Men PM'er dig lige. Thanks for at du har min back, Nico :tongue:

No problemo!

Selvfølgelig har jeg din back - og i denne omgang i bogstaveligste forstand :tongue:

Jeg har set en video af åh, så flotte mennesker, men jeg savner lidt dig i den. Du skulle efter sigende have været Full Monty.

Link to comment
Share on other sites

Bænk

16 x 26kg

5 x 110kg

8 x 100kg

1 x 120kg

14 x 80kg

Bænk

16 x 20kg

10 x 100kg

9 x 100kg

7 x 100kg

Bænk

16 x 20kg

9 x 100kg

2 x 120kg - magic finger på den sidste

3 x 110kg

3 x 110kg

Bænk

16 x 60kg

6 x 100kg

6 x 100kg

5 x 100kg

5 x 100kg

5 x 100kg

Bænk

16 x 60kg

8 x 100kg

7 x 100kg

8 x 100kg

5 x 100kg

Bænk

12 x 60kg

5 x 110kg

5 x 110kg

5 x 110kg

3 x 110kg - forkert bane

16 x 60kg

Nah, tror ikke jeg har været under 120kg i et års tid eller noget.

Bro - den må du lige forklare... :blush:

Link to comment
Share on other sites

6.6 km powerwalk i bar overkrop i solen - powered by 1 liter skummetmælk og 1 protshake. Dagsformen var tilstrækkelig god til at:

1. Nogle nyudklækkede studiner whinede af os da de cyklede forbi.

2. Et par piger der nød solen ved søbredden bød os på frugt.

De fik forhåbentlig et "Bitch" med på vejen!

Link to comment
Share on other sites

Faldt lige over denne anmeldelse af Kassen på Mitkbh.dk

Klap dig selv på skulderen :smile:

"En oplevelse man gerne vil gense igen og igen

Kassen er et lille hyggeligt sted med plads til en 4-500 mennesker (eller noget der omkring). Her får man sindsyge gode drinks, men også andet som fx fadøl, rom, cognac og ikke mindst champagne.

Stedet er råt, som man kender det fra Nørrebro, men på en lidt mere stillet måde. Belysningen er helt perfekt til, at det ikke er for lyst, men heller ikke så mørk, at man ikke kan se folkene i den anden ende af baren.

Hver eneste genstand inde på Kassen er nøje udvalgt for netop, at kunne serverer lige den drink du gerne vil have, og gerne så man kan kategoriserer den i en (verdens-) klasse for sig selv. Det er nærmest som om hver flaske rom eller flaske champagne har en historie for sig selv, hvorfor netop denne ene flaske er valgt frem for de sædvanlig andre, som man finder tilfældige steder i byen.

Jeg kan derfor varmt anbefale alle til, at svinge forbi Kassen mindst én gang. Et billede/oplevelse taller ofte mere end hvad 1000 ord kan beskrive!

PS! Prøv at lade bartenderen overraske dig med en drink! :-)

Håber vi ses,

Carsten"

Link to comment
Share on other sites

Synes også man bliver lokket mere og mere, når man hører jer 'Bro's' snakke om det :bigsmile:

- er der mest gang i den om fredagen eller lørdagen? :smile: (og kan man typisk fange dig bag baren begge dage, Simon?) ... Er sikkert byturslysten når jeg kommer hjem fra sydens sol, og så kunne det jo være nice med et par gode drinks og sådan at varme op på :wub:

Link to comment
Share on other sites

Synes også man bliver lokket mere og mere, når man hører jer 'Bro's' snakke om det :bigsmile:

- er der mest gang i den om fredagen eller lørdagen? :smile: (og kan man typisk fange dig bag baren begge dage, Simon?) ... Er sikkert byturslysten når jeg kommer hjem fra sydens sol, og så kunne det jo være nice med et par gode drinks og sådan at varme op på :wub:

Kom forbi - det er helt sikkert nørrebros fedeste bar med super betjening af the superbro Simon! Og præsenter dig bare med dit MOL-navn da halvdelen af gæsterne derinde rendt alligevel rundt og titulerer hinanden med deres online-navn :laugh:

I øvrigt kan lige svare på dit spørgsmål; fredag er betydeligt mere packed end lørdag (hvor der stadig er mange), derfor vil jeg anbefale lørdag hvis du skal prøve det.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Kom forbi - det er helt sikkert nørrebros fedeste bar med super betjening af the superbro Simon! Og præsenter dig bare med dit MOL-navn halvdelen af gæsterne derinde rendt alligevel rundt og titulerer hinanden med deres online-navn :laugh:

I øvrigt kan lige svare på dit spørgsmål; fredag er betydeligt mere packed end lørdag (hvor der stadig er mange), derfor vil jeg anbefale lørdag hvis du skal prøve det.

Lyder awesome.

Hvordan er det nu, fredag eftermiddag er der dobbelt op på drinks?? Mener det er der jeg har været en gang, og det var vildt. Har ingen ide om hvorfor jeg ikke har været der siden.

Link to comment
Share on other sites

Hørt i min camp på Roskilde :

Jonas; Jeg arbejder lidt på Kassen i København.

Rasmus; Ah.. Simon HP!

Jonas; Kender du Simon?

Rasmus; Øh, tja.. Jeg ved bare, at han er pumpet.

Jonas; Ja, og hans venner løber altid rundt og flexer derinde.

Rasmus; Fedt, de lyder som nogle true bros.

Jonas; Ja, og der er også en italiener - med det fedeste navn!

Rasmus; Giovanni?

Jonas; Ja!

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

I øvrigt kan lige svare på dit spørgsmål; fredag er betydeligt mere packed end lørdag (hvor der stadig er mange), derfor vil jeg anbefale lørdag hvis du skal prøve det.

Stort set enig her. Fredagen kan være slem, men fx var det ikke pakket i fredags - kun lige omkring 2345-0030 hvor folk ikke var ude på gaden mere.

Hvordan er det nu, fredag eftermiddag er der dobbelt op på drinks?? Mener det er der jeg har været en gang, og det var vildt. Har ingen ide om hvorfor jeg ikke har været der siden.

Happy hour fra 14-22 - dobbelt op = man bliver møj-hurtigt fuld! :devil:

Hørt i min camp på Roskilde :

Lulz! Gio - Kassen egen guido! :laugh:

Weeee, jeg skal til Kbh en uges tid sidst i juli sammen med friend Blanco, vi skal 100% på kassen og flexe :4flex:

Hold dig væk med dine underarme! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share