SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Lige over - altså mht. Go'e guns! Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle stoppe, men du så så godt ud at du måtte være på vej til en date og som den gentleman du er går det ikke at du kommer for sent - hvorfor jeg ikke ville sætte dig i det dilemma om du skulle:

1. Undlade at stoppe og give mit et kram

2. Komme for sent til din date.

Selvom Bros Before Hos, så vil vi jo altid være der for hinanden og så kunne det kram bare vente til næste gang (hvilket er sket!) :smile:

Jeg glemte jo hele pointen med historien, som var, at vi og vores guns cyklede så stærkt, at vi ikke kunne nå at stoppe, før vi var flere hundrede meter fra hinanden. Hvordan du vidste, at jeg skulle på date midt om formiddagen, er mig en gåde. Dine timer hos astrologen har måske ikke været helt spildt.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Som Bro fik jeg også røvondt i lænden - men den skal nok bare stretches.

Se mit og Annelis svar til Quadman, aka Mr. Pecs, aka Lange Jan :tongue:

Næeh det er jo bare fordi formiddagsdates er IN lige nu og da du er så trendy så måtte det jo of course være tilfældet. Og tak for hjælpen, jeg brugte nemlig dine massive biceps tyngdepåvirkning til at bremse mig mod lyskrydset og slynge mig ad Nørre Søgade - som dem her (side 43)

LOL!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Første weekend home brillerede jeg med at drikke mig røvfuld og ryge på Karel og danse med tøjet af indtil dørmændene fik mig givet det på igen og jeg gik gennem Strøget og mødte Gio der var på vej hjem til et bootycall hvorfra han skred næste morgen med beskeden "Der er sket noget med en af mine venner, den er helt gal, jeg bliver nødt til at smutte nu!" Lørdag var der BB-træf på Kassen og gode guns på alle rækker, bl.a. fik Nick92 og Essensen (der drak White Protssians) scoret. Der blev som vanligt byttet t-shirts til den store medalje!

:laugh: Så er alt ved det normale!

1 flaske Appleton Estate 30 yo - stærkt limited flaske, kun 60 alotted til salg i hele Caribien, 740 til US, og så 640 til resten af verden (395 USD)

1 flaske Appleton Estate Exclusive - kun til salg på destilleriet (250 USD)

1 flaske Appleton Estate 21 yo (120 USD)

3 flasker Appleton Master Blenders Edition (90 USD pr. stk)

2 flasker 1.75L Cruzan Single Barrel (45-50 USD pr. stk!!!)

1 flaske Porfidio lys rom

2 flasker Wray & Nephew Berry Hill Pimento-likør (win!)

:4mewantfood: Lyder som en rigtigt fed tur!

Link to comment
Share on other sites

- og så nåede vi desværre ikke mere (GUNZ'ene) da trafikken derhen havde været på level CONGESTION og Bro skulle være hjemme kl. 19 for at spise Schweinebraten mit die ganze Schönheiterei. Til gengæld får de én på sinkadusen i morgen efter/indimellem DELT-workout! De glæder sig som små børn til juleaften.

Så skal de da dæmeneme også tærskes!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share