SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Den stærkt faldende aktivitet her på MOL gør at jeg overvejer at flytte loggen her til BB.dk, har dog lige mailet dem for at høre om de påtænker at ændre layout (dynamisk bredde) og forumplatform (til InvisionBoard), hvilket de desværre nok næppe har :laugh:

Hæng i friend. Nok er aktiviteten ikke hvad den har været, men niveauet på bb.dk er, grundet alder formoder jeg, stadig markant lavere end på mol

Link to comment
Share on other sites

Hæng i friend. Nok er aktiviteten ikke hvad den har været, men niveauet på bb.dk er, grundet alder formoder jeg, stadig markant lavere end på mol

Det er måske rigtigt, men der har været dødt her i adskillige måneder efterhånden og aktivitetsniveauet er meget højt på bb.dk hvilket gør det 100 gange sjovere at være der - uasnet fagligt niveau (som for det meste er ok lødigt).

Link to comment
Share on other sites

Det er måske rigtigt, men der har været dødt her i adskillige måneder efterhånden og aktivitetsniveauet er meget højt på bb.dk hvilket gør det 100 gange sjovere at være der - uasnet fagligt niveau (som for det meste er ok lødigt).

Yes, jeg ved godt hvad du mener, og jeg er for så vidt enig. OT på mol er (var) bare præget af en helt anderledes seriøsitet og er (var) i stand til at behandle de fleste emner på en god måde. Jeg savner lidt folk som waits, Zuffox, Paven og andre i den dur (på bb.dk, that is) - folk, der kommer med intelligente inputs, og lærer dig nye ting. (Jeg er ikke selv pisse aktiv eller pisse noget som helst, det ved jeg godt :smile: )

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

I dag så jeg et par kæmpe Guns komme cyklende imod mig. Lige da de passerede forbi mig i høj fart, så jeg at der oven over gunsne tittede et smukt skægget ansigt frem. "Ulrik", råbte det smukke skæggede ansigt, og jeg indså at de kæmpe guns, der cyklede forbi mig, tilhørte min bro' Simon. Go'e guns!

Her er lidt musik som du kan li':

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Bænk

20 x 60kg

5 x 100kg

5 x 100kg

5 x 100kg

5 x 100kg

5 x 100kg

5 x 100kg

5 x 100kg

5 x 100kg

5 x 100kg

6 x 100kg

EPIC! BOOMZ!

- fin fin træning for the pecs, omend vi backede lidt off med intensiteten pga. vi var pænt trætte i ant. delts. Dagens højdepunkt var da vi skulle gå ind i omklædningsrummet og så en pige stå og flashe noget nær helt perfekte bryster. Musikken var ikke så høj, så bro gik op og spurgte: "Skal vi fyre den af eller hvad?!" og så skruede de op. Det resulterede i at de fik ADD til at teste os - med resultatet "BROsitive!". Nu ryger der 700g schweinkoteletten på panden og veggies i gryden. Ingen træning i morgen, måske søndag ;=)

LOL!

Link to comment
Share on other sites

Så kommer man hjem her søndag morgen efter en halvhård arbejdsweekend på godt 24 timer - liiidt træt, liidt tung i benene, liiidt klar til at knalde brikker til kl. 16.00 eller deromkring, og hvad finder man så på køkkenbordet? En flaske Geranium gin tilsendt fra det Københavnske, pakket ind med nordjydsk grundighed i 4-5 meter bobleplast. Sikke en dejlig oplevelse!

Du er og bliver en ægte bro, der har sine bro's back :wub:

Link to comment
Share on other sites

HASAAAANe!!!!

BRO-Xplode will get you dialed in and pumped up for every single workout. Og der er No Bloat, No Stomach Cramps, No Fat Gain – Just Rock-Hard, Swollen Muscles!

From the very first serving you will experience elevated physical and mental energy, muscle-expanding pumps, unparalleled strength and stamina; not to mention tunnel-vision like mental focus, allowing you to zone in and have the best training session possible. By combining all of these benefits in one knock-out formula, you will experience a level of training intensity that you never thought was imaginable, getting you physically and mentally dialed in for the training session that lies before you; leaving those days of lackluster workouts behind. Once you train with N.O.-XPLODE, you will never train without it!!

Link to comment
Share on other sites

HASAAAANe!!!!

Det er mixed - primært hammer for at få brachioradialis godt stimuleret. Den er superstrict - men det er også fordi jeg er stærk. Har du ikke set hvor MASSIVE min back er? Hvis ikke, så tjek her. PS - der står ikke noget på min ryg - det er bare din underbevidsthed:

BRO-Xplode will get you dialed in and pumped up for every single workout. Og der er No Bloat, No Stomach Cramps, No Fat Gain – Just Rock-Hard, Swollen Muscles!

Resultatet af ædruelighed :tongue:

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share