SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Stort set enig her. Fredagen kan være slem, men fx var det ikke pakket i fredags - kun lige omkring 2345-0030 hvor folk ikke var ude på gaden mere.

Nu var der jo også rent undtagelsesvist ikke så packed denne weekend - hvad det skyldes ved jeg ikke? Roskilde er et godt gæt.

Link to comment
Share on other sites

Roskilde kan meget vel være et svar, men sidste år var der OK gang i byen i Roskilde-weekenden. I år var alt dødt - i løbet af lørdagen (23-tiden) kom barchefen på Oak Room ned på Kassen for at få et par cocktails og en sludder og han fortalte at de indtil videre havde haft 4 (!!!) gæster i løbet af aftenen, at Gefärlich var tom og Øl var tom. Beretninger fra kolleger rundt omkring i byen fortalte at det var en usædvanlig underlig stille weekend i København.

Jeg tror det har været vejret. Mange har sikkert været på stranden el. lign. en hel dag, evt. også spist der el. lavet noget aktivt, og har derfor ikke haft energi til en tur i byen. Så hellere blive hængende ved grillen lidt ud på aftenen og tage et natbad i vandet :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hold dig væk med dine underarme! :cool:

Jeg har tænkt mig at stå med dunkende veinz udover det hele KONSTANT!

SørenW: BOOOM! I er hjerteligt velkomne!

Weeeeee, vi glæder os! :smile:

Så får man vel snart en invitation til fælles mol-druk? :smile:

Det kan godt være, vi holder en lille sexfest nu vi er i hovedstaden, du skal være hjertelig velkommen, jeg sender også lige en PM til Nips, ih hvor bliver det huggeligt, bring friendz :smile:

Link to comment
Share on other sites

Undertegnede skynder sig over i Morakas log for at få råd til hvordan mit hypertrofi-potentiale bliver maksimeret i forhold til at få store underarme - tror det er noget med singles i wristcurls?!

Pas på, ellers begynder jeg bare på negativer!

Link to comment
Share on other sites

Det kan godt være, vi holder en lille sexfest nu vi er i hovedstaden, du skal være hjertelig velkommen, jeg sender også lige en PM til Nips, ih hvor bliver det huggeligt, bring friendz :smile:

Nu har jeg jo også - efter du så pænt bad mig om det - gemt min dyd specielt til dig :wub:

Link to comment
Share on other sites

For første gang længe var der ikke stort flexshow i lørdags- Det mest BB var Essensen og jeg der stod i et hjørne og diskuterede Kai Greens glute-ham tie in. Lige indtil vi så på hinanden, blev enige om at det var en gay diskussion og gik ombord i nogen damer :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Roskilde kan meget vel være et svar, men sidste år var der OK gang i byen i Roskilde-weekenden. I år var alt dødt - i løbet af lørdagen (23-tiden) kom barchefen på Oak Room ned på Kassen for at få et par cocktails og en sludder og han fortalte at de indtil videre havde haft 4 (!!!) gæster i løbet af aftenen, at Gefärlich var tom og Øl var tom. Beretninger fra kolleger rundt omkring i byen fortalte at det var en usædvanlig underlig stille weekend i København.

Var selv på job. Jeg har ALDRIG oplevet en så død weekend på Nørrebro... både fredag og lørdag :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Simon istedet for at spørge i spruttråden så spørger jeg direkte i din log, håber at det er ok ellers skal jeg fremover nok skrive i spruttråden i stedet

Here goes

Mohito hvordan vil du lave den drink fra bunden af?

Hvilken rom vil du anbefale i forhold til pris og kvalitet

Bruger du en sukkerlage eller bare alm sukker/rørsukker

Morter du blade og lime sammen eller er det fint nok bare at gnide det imellem hænderne

Jeg har lavet den nogle gange men synes ofte at der mangler noget men jeg synes ikke lige at jeg kan sætte en finger på noget specielt

Thomas

Link to comment
Share on other sites

200 x lol af din signatur!! Ha ha ha!!!!

Jeg kan lige spæde op med:

"Undskyld drenge, følger i efter os?"

"Nej nej nej da..."

"Okay, skal vi være ærlige over for ham?"

Edit: Ok, så kan man ikke se din signatur i din log. Underligt

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Er du på Kassen torsdag aften i denne uge?

Jeg skal slå nogle nattetimer ihjel efter Metallica koncerten, inden flyet afgår fra Kastrup kl. 8 fredag morgen.

Jeg kan lære dig at drikke på hardcore nørrebroproletarmanér, fordi du altid har ret og hører god musik.

Link to comment
Share on other sites

Helt forståelig prioritering, Simon!

@ Fredrik > Jeg tager nok på Blomsten inde på Vesterbro i stedet. Ikke helt det samme klientel som man vil møde på Kassen, men ved tidligere Metallica arrangementer (ja, metalkoncerter generelt i KBH) er jeg løbet ind i mangt en notabilitet i metalmiljøet dernede, så vi har efterhånden skabt os en tradition der, og stamgæsterne er ikke længere så bidske overfor os som de var i midthalvfemserne. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
PS: Søger en gut med roligt gemyt til at stå i døren (kl. 19-01.30) på Kassen ca. 2 gange om måneden - der er aldrig ballade, så det går mest ud på at sørge for at der er orden (glas osv.) på fortovet og lukke døren når der er for mange indenfor :smile:

Skal det være en mand? Jeg kunne godt bruge et bijob. Jeg er virkelig god til at holde ro og orden, plus at jeg kan banke de fleste, skulle det komme så vidt. :smile:

P.S. Jeg kunne sikkert også lære at flexe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share