SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Hej Flotte Nicolaj

Det er lidt en selvmodsigelse at kalde dem flotte chins når du nu antager de var med kip :tongue: De sidste par reps i de sidste par set havde lidt benspjæt i sig. Du kan sammenligne det med cheat-curls hvor man i den koncentriske fase udnytter momentum fra hoftens fremadrettelse bevægelse til at få vægten op selvom musklen er udmattet til en grad hvor den almindeligvis ikke ville kunne løfte den op. Dernæst reaper man så the hypertrophic benefits af den excentriske fase. Det har jeg selv læst på MOL.

Anyways, hellere et par ekstra reps med kip end all strict! Det har jeg selv udledt af hvad jeg har læst på MOL omkring koncepterne bag muskelvækst.

De bedste hilsner

din mest hengivne patient - der i parantes bemærket er SLEMT ramt af behandler/patient-syndrom a la teacher/pupil-forelskelse. Du kan høre mere om det her:

Sting har faktisk selv været lærer en gang, så i har meget til fælles - det med den autoritative rolle. Jeg synes dog du er mere veltrænet og du er uden tvivl også stærkere end ham.

Hej Flotte Simon.

Først tak for din altid glade deling af viden omkring flotmandstærkmandstræning! Jeg er utrolig glad for denne sammenligning af kip og cheatcurls, da jeg nu meget bedre forstår grundide'en af begge øvelser - tusind tak! :smile:

Jeg ved, at det kan være hårdt at blive kaldt flot, når man har et behandler/patient syndrom, men jeg bliver nødt til at kalde dig, hvad du er: Stærk og Flot! Jeg kan sagtens forstå din tilstand, da jeg selv engang har været dramalærer for nogle 7-klasser! Det kan være en meget hård udfordring, når de man skal have professionel distance til er rigtigt flotte. Jeg synes, at Sting han rammer lige i hjertekulen med sin smukke stemme og fantastiske lyrik i denne sang om netop disse følelser. Tak, Simon, fordi du har taget dig al den tid til at finde et flot stykke musik, med en mand, som vi begge kan relatere til og som endda siger det vi begge føler så godt!

At du ikke har lavet kip på dine chins er umanerligt flot, når man tænker på hvor mange du har taget. Huhej! Tænk dog på en masse belastning du har udsat dine flotte muskler for. Jeg var helt sikker på, at du var forfaldet til Crossfit, da jeg så din hilsen til MarianneB:

...Det er dejligt du logger her på Crossfit-Online.dk :smile:

Jeg glæder mig til at se dig igen, flotte fyr! :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM..... Gode guns, bro!!!! :4thumbup: Og fedt%'en har da også fået et hak i den rigtige retning. God F****Form!

Og lækkert med det funktionelle islæt i form af Nike Free sko..... Det næste bliver Five Fingers! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Her kommer tre citater fra Spaniard i søndags. To af dem er falske, og et er korrekt. Læsere er velkomne til at gætte med :smile:

1. "I'm gonna quit the booze for good"

2. "Man, I have never ever seen Simon that drunk. Never."

3. "Nah uh, you cant tell me nothing!"

Den der er bare direkte skræmmende! :w00t:

BB-curls

12 x 40kg

12 x 40kg

12 x 40kg

12 x 40kg

12 x 40kg

12 x 40kg

12 x 40kg

12 x 40kg

- OK.

OK!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville ønske man kunne købe COLOSSAL i Danmark!

metrxcolosalbar.jpg

Hør bare her:

"Dieser Crunchy Riegel wird mit leckeren Schokoladestückchen und Erdnüssen gefüllt und hat eine Schicht Karamell auf der Oberseite - das Ganze eingetaucht in dunkle Schokolade - mit 32 Gramm Metamyosyn Protein."

COLOSSAL!

http://www.sshealthfoods.com - Har dem til 20 pund, og de ta'r vist 10 pund i fragt til Danmark. Har bestilt derfra rigtig mange gange.

Link to comment
Share on other sites

Meget fint formuleret det med styrketræning contra cardio. Det er netop en helt anden motivation man skal finde frem, og en større mental styrke der skal frembringes når man skal ud i elementerne og presse sin krop uden pause. Glæd dig til vinteren kommer, så bliver det endnu sværere, og endnu bedre når man kommer hjem :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share