SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

For fanden en stærk bænk, du har fået, store fyr!

I tilfælde af, at du ikke gider kigge i min sommerferieramte log, vil jeg fortælle dig, at der er gaver på facebook! :wink:

Glædelig Roskilde!

Giv mig et kald næste gang i røver en slagter! Jeg vil meget gerne købe en masse køøød!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Simon, jeg er lidt skuffet over, at du ikke har været forbi Kaufe-bassens log og savle over de video, jeg har smidt op! :unhappy:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Sikkert godt for hans nakke!

Simon er en prankster, ved du nok :wink: Men faktisk så kører jeg lette shrugs for tiden (dog ikke i dag) som et led i et nakkeprogram jeg kører hvor jeg har en del forskellige øvelser der direkte eller indirekte rammer. Det er noget Bertel har sat sammen til mig ud fra en teori om jeg i så lang tid har undgået alt der har med nakken at gøre at den er blevet svag hvilket modarbejder en heling. Og jeg tror faktisk han har fat i det rigtige eftersom det er gået fremad siden jeg er begyndt på øvelserne :)

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Simon er en prankster, ved du nok :wink: Men faktisk så kører jeg lette shrugs for tiden (dog ikke i dag) som et led i et nakkeprogram jeg kører hvor jeg har en del forskellige øvelser der direkte eller indirekte rammer. Det er noget Bertel har sat sammen til mig ud fra en teori om jeg i så lang tid har undgået alt der har med nakken at gøre at den er blevet svag hvilket modarbejder en heling. Og jeg tror faktisk han har fat i det rigtige eftersom det er gået fremad siden jeg er begyndt på øvelserne :)

Rygterne om Essensens skader er stærkt overdrevne! :4disguise:

Link to comment
Share on other sites

Mit mobilcam har fået noget kemikalie-relateret blur på linsen, så PIV-ringe kvali:

:cool::laugh::4thumbup:

Nej nej nej jeg missede det totalt!!

Neeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Undskyld mange gange. Jeg havde totalt svedt det ud og ikke checket det i noget tid.... pis..

Link to comment
Share on other sites

Brutha - jeg har ofte tænk på om i ikke burde uppe volumen på jeres ryg lidt. Jeres front får massivt mange flere tæsk end jeres bagside - og ofte overstiger volumen på guns volumen på ryggen i et træningspas - det er alligevel ok disko.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share