SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

crappy træning. Var pænt buzzed efter at ha' været i cocktail-lab hele dagen (hele ugen faktisk), så lå bare på gulvet efter hvert sæt.

Whenanimals surrender, they lay on their back. I will never lie on my back! devil.gif

Link to comment
Share on other sites

- crappy træning. Var pænt buzzed efter at ha' været i cocktail-lab hele dagen (hele ugen faktisk), så lå bare på gulvet efter hvert sæt.

imag0118s.jpg

Er det en flaske Frangelico jeg spotter?! :smile:

Whenanimals surrender, they lay on their back. I will never lie on my back! devil.gif

Blah blah blah - når man ligger på ryggen er ryggen glad. Når ryggen er glad kan du træne mere.

Link to comment
Share on other sites

- Bro havde glemt vores magnesium, så grebet var flaskehals.

Hvorfor ikke køre mixed grip?

- Jeg har meget lidt ledig tid disse uge, så det var dejligt at finde et hul til træning. De sidste 2 uger har været de værste i 2010 rent kostmæssigt, men opprioriterer det igen pr. i dag.

Men det er forhåbentlig tiden værd. Glæder mig til at besøge Zefside :smile:

Link to comment
Share on other sites

"Guess what these tickets are for!"

The Gun Show!

EZ-curls

10 x 45kg

10 x 45kg

10 x 45kg

10 x 45kg

10 x 45kg

12 x 40kg - gik ned i vægt så jeg kørte samme kg som de andre, således vi ikke skulle bruge tid på at tage vægte af og på

12 x 40kg

12 x 40kg

12 x 40kg

12 x 40kg

12 x 40kg

12 x 40kg

- tribute til Spøers guns! (der gjorde han fik tilbud om 19-årig fiss i weekenden)

Bum!

Link to comment
Share on other sites

Chins

20 @ BW

20 @ BW

5 @ BW + 30kg

8 @ BW + 30kg

5 @ BW + 45kg

20 @ BW

- DBM-tribute!

EZ-curls

10 x 45kg

10 x 45kg

10 x 45kg

10 x 45kg

10 x 45kg

12 x 40kg - gik ned i vægt så jeg kørte samme kg som de andre, således vi ikke skulle bruge tid på at tage vægte af og på

12 x 40kg

12 x 40kg

12 x 40kg

12 x 40kg

12 x 40kg

12 x 40kg

- tribute til Spøers guns! (der gjorde han fik tilbud om 19-årig fiss i weekenden)

Bum. Tak for tribute..... og jeg ka' se, at jeg skal ha' guns som Spoer. Ripped abs just don't cut it.... laugh.gif

Link to comment
Share on other sites

Morten,

We can order 6 six bottles for you. Unfortunately, we only receive one bottle at a time that is why there is never more. I will place the order right now and we should have it in by next Wednesday. I can email you when it comes in or if you want to reply with a phone number, I can call you.

Jessica

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share