SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

EZ-curls

10 x 45kg

10 x 45kg

10 x 45kg

10 x 45kg

10 x 45kg

BB-hammer-curls

12 x 30kg

12 x 30kg

12 x 30kg

15 x 30kg

12 x 35kg

God omgang! Pump?

- og så afsted. Der var en homo dernede der fik en knytnæve i hovedet af en stor araber - af den årsag at førstnævnte var homo. Spaniard og jeg har aftalt at joine Palm Fitness når Bro flytter.

Hold kæft et skodcenter. Der har stort set ikke været andet end dårlige historier om det fra dig, essensen og AndersL. Jeg fatter ikke I gider detm, og ligepludseligt giver de 30 min. jeg bruger i bilen til hver træning, hver vej, mere end god mening.

Link to comment
Share on other sites

- og så afsted. Der var en homo dernede der fik en knytnæve i hovedet af en stor araber - af den årsag at førstnævnte var homo. Spaniard og jeg har aftalt at joine Palm Fitness når Bro flytter.

DAMN! Det er derfor jeg træner om morgenen! Der er det kun sjældent folk er idioter.

Hold kæft et skodcenter. Der har stort set ikke været andet end dårlige historier om det fra dig, essensen og AndersL. Jeg fatter ikke I gider detm, og ligepludseligt giver de 30 min. jeg bruger i bilen til hver træning, hver vej, mere end god mening.

Jeg ville også gerne træne et andet sted, men det er det bedste center i min umiddelbare nærhed, hvor jeg kan møde op kl 6.15 og flytte rundt på tunge vægte.

Link to comment
Share on other sites

- og så afsted. Der var en homo dernede der fik en knytnæve i hovedet af en stor araber - af den årsag at førstnævnte var homo. Spaniard og jeg har aftalt at joine Palm Fitness når Bro flytter.

Argh skidt, du ved ikke tilfældigvis hvad bøssen hedder, eller om han var ilde tilredt? Jeg kender to bøsser der træner der.

Link to comment
Share on other sites

Om et par timer ryger der et glas glögg eller to i maven. Lavet på:

-Rødvin

-Kanelstænger

-Kryddernelliker

-Kardemommefrø

-El Dorado Dark Rum

-Appelsinlikør

-Bitter Truth Pimento Dram

-Wray & Nephew Overproof Rum

-Cognac

-Velvet Falernum

-Friske appelsinstykker

-Rosiner

-Mandler

:4mewantfood:

Har du et forhold på ingredienserne? :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jo tak, havde været skægt. Er du hård til den (why am I even asking, selvfølgelig er du det)? :bigsmile:

Det er en af de øvelser, som jeg har været heldig med at kunne lave fra første gang jeg prøvede i ribbe. Til gengæld har jeg aldrig mestret den i en lygtepæl, hvilket er en skam da det giver mest streetcredit :smile:

Det var hyggeligt at chatte i går, længe siden og glæder mig til at se dit smilende fjæs igen! (yeah, yeah, gay... men sådan er det) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share