Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Du har været mig BJJ utro :cry3:

:laugh: Fedt du er kommet igang!!

Hehehe.. Jeg er jo nødt til at smug-træne for ikke at blive foldet fuldstændig sammen til en sommerhat når vi to skal rulle :laugh:

Jeg syntes, at jeg havde gang i en masse forskellige former for træning en overgang, men det du laver 'VAGT' ja det er da helt vildt.. Kampsport, kedelløft, yoga, røvtræning og jeg skal komme efter dig... DAMN where do you find the time??? :smile: Jeg er imponeret.... Respekt fra Gylland. :1356:

Drenge. Hvad er BJJ :blush:

Well DanFantastic :yo: Egentlig synes jeg ikke det er så forskelligt de ting jeg laver. De har alle meget med kropskontrol at gøre, og meget af tingene hænger forholdsvist godt sammen, og så elsker jeg bare at træne :bigsmile: Hvis både teknik og styrke kan mixes sammen med et element af ekstrem udmattelse, så er jeg game :superman:

I princippet træner jeg ikke særlig meget. Bliver vel til omkring 1-2 timer dagligt inkl. 20 km transportcykling :bunny:

Og hey, du ved godt at civilizationen er på grænsen til at bryde sammen, so better stay fit :wink:

BJJ er slåsning på gulvet, hvor man ligger og forsøger at krølle hinanden sammen :laugh: Man må ikke slå, bide osv., men man prøver på at vride armene rundt, kvæle osv. Meget humant *LOL*

Håber ikke du bliver fuldstændig smadret idag til touren. Giv den gaaaaaaaz :superman::tongue:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

EL GUARDO!!!

Er i den super snedige og ultra heldige situation at jeg har 1½ uge tilbage af min ferie, så det må seriøst være tid til at hooke op til noget træning. Sidste gang var jo i selskab med TIF. Holder i stadig morgentræning eller ska jeg skrive mig på noget hardcore? Er frisk på det hele..

Lenny

Link to comment
Share on other sites

EL GUARDO!!!

Er i den super snedige og ultra heldige situation at jeg har 1½ uge tilbage af min ferie, så det må seriøst være tid til at hooke op til noget træning. Sidste gang var jo i selskab med TIF. Holder i stadig morgentræning eller ska jeg skrive mig på noget hardcore? Er frisk på det hele..

Lenny

Master.

morgentræning på IFI er lukket indtil august, men mon ikke vi kan finde på noget andet. Jeg har dog først tid i næste uge engang, men lad os se på det skipper.

Hvem er det lige TIF er??

Link to comment
Share on other sites

Well DanFantastic :yo: Egentlig synes jeg ikke det er så forskelligt de ting jeg laver. De har alle meget med kropskontrol at gøre, og meget af tingene hænger forholdsvist godt sammen, og så elsker jeg bare at træne :bigsmile: Hvis både teknik og styrke kan mixes sammen med et element af ekstrem udmattelse, så er jeg game :superman:

Du må alligevel have trænet en masse forsk. ting for at finde ud af, hvad og hvordan det hele passer sammen, så jeg sys stadig det er ret cool klaret.... :bigsmile:

I princippet træner jeg ikke særlig meget. Bliver vel til omkring 1-2 timer dagligt inkl. 20 km transportcykling :bunny:

Nej nej kan godt se, det er minimalt hvor meget du træner... :tongue: (ironisk)

Og hey, du ved godt at civilizationen er på grænsen til at bryde sammen, so better stay fit :wink:

BJJ er slåsning på gulvet, hvor man ligger og forsøger at krølle hinanden sammen :laugh: Man må ikke slå, bide osv., men man prøver på at vride armene rundt, kvæle osv. Meget humant *LOL*

Som hørt fra Bruce :devil:

BJJ lyder.....ahem....... lyder som noget der vil gøre min krop til en dalmantiner....BLÅ MÆRKER... AV og åh hvor ville jeg bliver sur... :laugh: Tror jeg springer over den slags...

Håber ikke du bliver fuldstændig smadret idag til touren. Giv den gaaaaaaaz :superman::tongue:

Jeg er allerede smadret ovenpå gårsdagens time..så hvordan skal det ikke ende :moon: idag.... Hey you gotta love it...

:devil:

Hilsen den flade mås... :w00t:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Du må alligevel have trænet en masse forsk. ting for at finde ud af, hvad og hvordan det hele passer sammen, så jeg sys stadig det er ret cool klaret.... :bigsmile:

Hehe.. Tak. Jo, har prøvet en del forskelligt, og vil stadig gerne prøve nyt :bigsmile: Elsker udfordringer, de skal bare give mening for mig.

Nej nej kan godt se, det er minimalt hvor meget du træner... :tongue: (ironisk)

Whaaat.. Hvis jeg havde tiden ville jeg træne 8 timer dagligt, alt muligt forskelligt :w00t:

Som hørt fra Bruce :devil:

BJJ lyder.....ahem....... lyder som noget der vil gøre min krop til en dalmantiner....BLÅ MÆRKER... AV og åh hvor ville jeg bliver sur... :laugh: Tror jeg springer over den slags...

:laugh:

Jeg er allerede smadret ovenpå gårsdagens time..så hvordan skal det ikke ende :moon: idag.... Hey you gotta love it...

:devil:

Det ender på enden frk. mås :cool:

Hilsen den flade mås... :w00t:

Hilsen ass-beater :bruce:

Link to comment
Share on other sites

TIF = Tune Idrætsforening :D..

Det passer big time, jeg er også fyldt op ugen ud nemlig .. Lad os finde på noget gøgl i næste uge!

Du kan komme med til HardCore på tirsdag kl. 19-20 hvis du tør :w00t:

Der er nok en, der har fået ny avatar :shades::yo:

:4eat::firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, det kunne vi nok godt finde ud af.. Jeg skriver lige til dig søndag/mandag..

10-4 Admiral :4thumbup:

Torsdags træning

Startede dagen ud i selskab med Master PTPoul :bigsmile: , der gav den gas med kettlebells.

Fik leget lidt med scap-pulls vha. overdimensioneret postelastik.

Hensigten er at få mere gang i trap-sub. Virkede nu meget godt, må hellere få bestilt sådan nogle børger.

Havde planlagt at fyre et høj-volumen pas af her i eftermiddags, men var ramt af solid træthed i hele kroppen efter 2-hands anyhow i tirsdags :bowdown:

Hele latissimus dorsi og quadratus lumborum godt og grundigt ristet. Ingen smerte, bare vildt træt :tongue: Fed følelse, ved bare at når der er restituerert er der bare pakket endnu mere raw power ind i korpus Guarden :devil:

Lidt restitutionstræning blev det til:

RKC-Snatch:

24 kg, 15/15, 10/10, 5/5 B2B

2 min pause

24 kg, 15/15, 10/10, 5/5 B2B

120 rep totales.

Imorgen tidlig BJJ undervisning med min blue-belt buddy :firebounce:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Godmorgentræning Fredag

Auch, efter at have været til friluftsfriøl ved nedbrændt Rust igår nat med baronen, kauf m.fl. var det en blandet fornøjelse at hoppe ud af kanen kl. 6.45 klar til at træne min buddy i KB, for at bytte til gulv-kriger-skills :devil: Damn, anti-tømmermænd effekten fra de gamle gymnasiedage er dæneneme forsvundet. 7-8 Bamser

Efter en times undervisning var jeg game til at blive krøllet lidt.

BJJ (no-GI) 75 min (40 min sparring)

Dagens tema:: Escape fra halfguard, guard-position

Øvede 2 mulige udveje, når jeg var fanget i halfguard. Damn der er meget hoftearbejde at tænke på. Evnen til at åbne op i hofterne, rotere osv. bliver trænet i vildskab. Holder ekstrem stor fokus på at være afslappet, mærke tryk og positioner, samtidig med aktivt at arbejde efter en god position. Ren skak med kroppen, alt for sjovt :4thumbup:

Fik øvet lidt muligheder fra guarden (positionen), men primær fokus på at ligge og rulle fra side til side med hofte/skulder.

//Guarden

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hmm, jeg er åbenbart den eneste i DK, der ikke var på Guldbergsgade i går, men nok fornuftigt nok efter som min work capacity i :beer: er ikke-eksisterende! Fedt, du får givet den lidt gas med BJJ... har også selv tidligere omtalt det som menneskeligt-skak. En godt tip er, at hvis et escape, submission eller andet ikke virker, er det fordi man ikke bevæger hoften nok!

Ses senere!

Link to comment
Share on other sites

Træningspas # 2: Kanonkuglekarneval feat. DMB :yo:

Driblede i bedste farmerstil over i fælledparken med maskinen og rev en omgang 2-hands anyhow aw :4thumbup:

Den mand er som skåret i granit :devil:

2-Hands Anyhow:

32 + 24 kg, 1/1 B2B, 7 sæt

24 + 24 kg, 1/1 x 3 B2B, 7 sæt, pause = imens Dan kørte ~ 1,5 min

Total tonnage = 2.800 kg :superman:

Smider noget videogøgl op senere :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nice 2H Anyhow, Mr. G... :4thumbup: ... Mon jeg skal til at arbejde for ikke at blive overhalet i den øvelse også.... :nono:

Thanks Sith-lord :superman: Tror nu ikke at jeg er klar til at køre 48 kg gøglekuglen endnu.

But soon, I will :devil:

Her er video fra dagens træning

Link to comment
Share on other sites

YIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIR Zoom Guard..... alt for fed træning i dag!!! Du kan sgu selv være hugget i granit :devil: Jeg gav forresten de der ungdomshus-tøser, der var helt tossede med os, dit nr. :laugh:

P.s. Provo at du med vilje tør stave maskinens navn forkert!! :laugh::devil:

Link to comment
Share on other sites

Inspirende med nogle video :smile:

Det må være noget der river godt i skulderen. Synes ihvertfald at turkish getup river noget så grusomt i skulderværket :4thumbup:

BARSK :superman:

Yiiiir Master.

Synes egentlig ikke skulder brokker sig specielt meget. Jeg har fundet ud af at skulderen er klart mest stabil når jeg laver en aktiv indadrotation når jeg bevæger mig nedad.

So no problems.

Den giver den vildeste doms i madkassen.

Hej Guarden. Din træning er inspirerende at følge. Jeg ser frem til at blive introduceret for kettlebells ved Nike Convention. :smile:

Hej David.

Tak, synes også det er fedt at se hvordan du inkorporerer sportsspecifik træning selv.

Vi ses til Nike Convention. Bare kom hen og riv fat i mig. :bigsmile:

YIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIR Zoom Guard..... alt for fed træning i dag!!! Du kan sgu selv være hugget i granit :devil: Jeg gav forresten de der ungdomshus-tøser, der var helt tossede med os, dit nr. :laugh:

P.s. Provo at du med vilje tør stave maskinens navn forkert!! :laugh::devil:

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr..

Hahahahah, oh noooo... "øøøøøh, vil du med hjem og se min frimærkesamling" :laugh:

Ups, havde jeg skrevet forkert :innocent:

Link to comment
Share on other sites

God stærk 2Hands Anyhow... feeedt med video!!!!

//Hebnes

Tak Michael :smile:

Lørdagstræning

Var rimelig træt i hele madkassen efter 2-Hands anyhow. Stort set ligemeget hvilken vej jeg drejede overkroppen kunne jeg mærke nogle muskler der var trætte. Ingen direkte ømhed, bare en anderledes følelse. Nærmest som om at alle bevægelser der skulle iværksættes i overkroppen -uanset retning, var forsinket :4thumbup: Samtidig føles det som om at de inspiratoriske muskler var vildt trætte, vejrtrækningen var ihvertfald også lettere anstrengt :blink:

Fantastisk øvelse. Kan forestille mig at det er en af de bedste øvelser til at få forsiden og bagsiden til at skabe co-contraction under en given bevægelse.

Det der skulle tale imod at bruge den til sportsfolk kunne være at den skulle være kompliceret at lære, men igen, hvis folk kan lære at serve i tennis, burde det ikke være så svært at lære dette move. Udbytte taget i betragtning.

Besøgte ven i Malmø, damn en fed by :4thumbup:

Nåede lige et par pullups i hans klatrebjælke inden vi driblede i byen :innocent:

Pullups: 10 rep, 4 sæt, 2 min pause mellem sæt.

/Guarden.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hej Cheif!

Hvordan ser det ud med Hardcore lektionen imorgen? Min dame ville også gerne prøve en enkelt time, så er der plads til 2 hårdt kæmpende krigere :laugh: ??

Jeg pm´er dit mit mobil nummer hvis jeg ik kommer på mol igen inden imorgen..

/Lenny

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share