Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Hej Jacob, du må da lige se at blive helt rask igen snart! Jeg ville gerne komme til morgentræning engang ved lejlighed, for tiden træner jeg godt nok ca. 8 timer om dagen, men mon ikke det skulle kunne lade sig gøre...

God bedring!

Heysa Sina.

Tak, det har hjulpet :bigsmile: Var mirakuløst rask da jeg vågnede i morges, kun lidt forkølelse tilbage. Tror det er en dårlig kombination at gå i seng kl. 02 og have træningsaftaler kl. 07 :unhappy: Så er startet på at gå i seng inden midnat. Holder sk* ikke at gå rundt og være syg hele tiden. Vildt nok med 8 timer daglig træning :superman: Morgentræning på IFI er nok sat lidt i bero. Mit kort er vist lukket her i sommerperioden, men skriver i loggen når det bliver åbnet igen :smile:

Shiiiiit, dude! Det er et tegn på civilisationens sammenbrud.... i dec var jeg syg for første gang i 6-7 år - det er klart deres indledende angreb for at gøre os ukampdygtige!!! :sneaky2:

Hold mig lige opdateret om du er klar onsdag morgen!?!

Sina: 8 timers træning om dagen.... få en log, så vi kan følge med i dine russiske cirkus-tricks! :4thumbup:

Grrrrrrrrrrrrrrrr. Yeah, men nu er jeg rask. IFI er lukket imorgen, så no training. Men hvad siger du til at vi træner torsdag morgen istedet :devil:

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaaaaaaaaaah, onkel Guarden rask igen :superman:

Lagde stille og roligt ud med noget træning efter lyst idag.

Snatch 24 kg, 10/10 x 4 sæt

Snatch-->windmill-->OHSQ: 24 kg, 3/3

Snatch-->OHSQ-->windmill: 24 kg, 3/3

Ovenstående udført 4 sæt

Wooden Dummy: 15 min

2 Hands Anyhow (modificeret): kørte windmill ned og trak vægten op, uden at presse den op: 24 kg/24 kg: 14 rep i hver side

Underviste 1 times HardCore :superman:

Herefter lidt træning med buddy

Plethandsker: 3 min x 4

Pullups 10 rep

Dips 10 rep

Nice at være rask igen :4thumbup:

Tjek den her video. Man kan ikke undgå at komme i godt humør af at se og høre den

Link to comment
Share on other sites

Hej Jacob

Ville lige smide en hilsen i din log. Spændende træning :smile:

Jeg håber, at du har fået skruet et godt træningsprogram sammen til Nikolai.

/ Rasmus :superman:

:smile:

Hey Rasmus :superman:

Fedt at se dig i min LOG :smile:

Ja, jeg har lavet et super godt program til ham, synes jeg. Meget alsidigt, med fokus på mange af de elementer jeg selv træner aktivt efter.

Han synes også at brydning er super sjovt, så strikker lidt af det ind i programmet også :bigsmile:

Fedt lige at kunne konsultere dig :4thumbup:

//Jacob

Link to comment
Share on other sites

Lyntræning # 2

Damn hvor bliver jeg dog bare i fantastisk humør af at få trænet igen.

Skulle lige afprøve hvor kraftig tyngdekraften er på mit værelse, så rev kongeøvelsen af alle kongeøvelser af:

One Arm Pushups: 3/3 x 15 sæt

:tongue::yo:

Link to comment
Share on other sites

Lyntræning # 2

Damn hvor bliver jeg dog bare i fantastisk humør af at få trænet igen.

Skulle lige afprøve hvor kraftig tyngdekraften er på mit værelse, så rev kongeøvelsen af alle kongeøvelser af:

One Arm Pushups: 3/3 x 15 sæt

:tongue::yo:

Sådan skipper! Lyntræning ROCKS! :superman: Jeg har lige skrevet til dig på SMS, men hvis fjenden forstyrrer signalet, var det bare lige et afbud til træning i morgen! Jeg vender tilbage fra recon om 7 dage - klar til træning!!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Sådan skipper! Lyntræning ROCKS! :superman: Jeg har lige skrevet til dig på SMS, men hvis fjenden forstyrrer signalet, var det bare lige et afbud til træning i morgen! Jeg vender tilbage fra recon om 7 dage - klar til træning!!

Yes master.

Det er ren :4band: :elvis::strat:

Torsdag

Overhead Squat:

20 kg, 10 rep, 4 sæt

40 kg, 6 rep, 4 sæt

SUPERSÆT

Headcast: 25 LBS, 10/10 reps, 4 sætHeadcast

(mener jeg den hedder): har fat i Clubbell med begge hænder, kører den rundt om hovedet som en halv HALO, og slår frem med den når den er bagved hovedet :smile:

Lækker træning. Havde det som om jeg var blevet kørt over af et godstog i morges da jeg vågnede. OAPU rocks :superman: Har fået en skør idé. Gad vide om det er muligt at arbejde min styrke op til at kunne køre Dan Johns 15 x BW med Overhead Squat :w00t: Er der nogen der kender nogen, eller har hørt om nogen i DK der kan det? Min rekord er 1 rep med BW da jeg vejede 77 kg for et lille års tid siden. Ville være pænt ondskabsfuldt at rive 15 reps af :devil:

Link to comment
Share on other sites

Har fået en skør idé. Gad vide om det er muligt at arbejde min styrke op til at kunne køre Dan Johns 15 x BW med Overhead Squat :w00t: Er der nogen der kender nogen, eller har hørt om nogen i DK der kan det? Min rekord er 1 rep med BW da jeg vejede 77 kg for et lille års tid siden. Ville være pænt ondskabsfuldt at rive 15 reps af :devil:

Ja - det er en skør idé, men det bør da være realistisk. Det er en super øvelse, og bør/skal udføres ofte!!! Det er vel den her artikel du tænker på? http://danjohn.org/overhead.html

Har du noget info liggende omkring udførsel af one arm push ups? Jeg kunne godt tænke mig at få den med i regimet!!! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Har du noget info liggende omkring udførsel af one arm push ups? Jeg kunne godt tænke mig at få den med i regimet!!! :smile:

Læs evt. "The Naked Warrior" af Pavel Tsatsouline - den indeholder i al fald det bedste jeg har læst om øvelsen.

Link to comment
Share on other sites

Ja - det er en skør idé, men det bør da være realistisk. Det er en super øvelse, og bør/skal udføres ofte!!! Det er vel den her artikel du tænker på? http://danjohn.org/overhead.html

Har du noget info liggende omkring udførsel af one arm push ups? Jeg kunne godt tænke mig at få den med i regimet!!! :smile:

Ja, du får det essentielle i Pavels bog.

Ellers kan jeg vise dig det ved lejlighed. Dan vil også kunne give dig en god indføring i denne sublime øvelse for vikinger :devil:

Træning # 2 Torsdag

Wooden Dummy: 20 min fuld skrald. Kørte øvelse der har fokus på at få power i drejning med stærke positioner. Svinehårdt :tongue:

Var inde og se Transformers :4thumbup: Shiiiiiiiiiit en fed film. -MUST SEE!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Har fået en skør idé. Gad vide om det er muligt at arbejde min styrke op til at kunne køre Dan Johns 15 x BW med Overhead Squat :w00t:

Hvis tøserne fra Crossfit kan så kan du sgu også! :superman:

Nicole Carroll, Bodyweight overhead squats, 15 reps:

NicoleBWx15OHS2.jpg

:bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Der lå også en video af det, men det ser ud til at serveren er nede.

Link to comment
Share on other sites

Hvis tøserne fra Crossfit kan så kan du sgu også! :superman:

Nicole Carroll, Bodyweight overhead squats, 15 reps:

NicoleBWx15OHS2.jpg

:bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Der lå også en video af det, men det ser ud til at serveren er nede.

:superman: No doubt :bigsmile: Bare et spørgsmål om tid.

Har en fed fullbody træningsfornemmelse i kroppen efter OHSQ igår. Ingen DOMS, kan bare mærke effekten.

Gjorde en besynderlig observation igår. Var en gut der sad og trænede i inderlårs maskinen. Kunne ikke dy mig for at spørge ham hvorfor han gjorde det, havde han en skade el. andet??? Jeg spurgte hvorfor han ikke trænede squat istedet. Han sagde at man ødelagde sine knæ af det, og at det han lavede var godt for lårene :crazy::laugh: tragisk, men morsomt samtidig :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning

Wooden Dummy: 1 time

Har lært en sygt fed drill som jeg stod og gik amok med :ninja::bruce:

Herefter blev det til noget styrkegøgl:

Overhead Squat:

31 kg, 15 rep, 3 sæt

41 kg, 12 rep, 2 sæt

51 kg, 8 rep, 1 sæt

61 kg, 5 rep, 2 sæt

51 kg, 4 rep, 3 sæt

Pullups

BW, 10 rep, 5 sæt

SUPERSÆT

Dips:

BW, 15 rep, 5 sæt

:4flex:

For dem der bor i Københavnsområdet kan jeg gøre opmærksom på, at vores allesammens linselus :slut:Baron Bandit er på forsiden af Østerbro/Ryvangen Lokalbog 2007/08 hvor han står med sin frk. og lytter til de små blomster :nahnah::flowers::nahnah::laugh:

De der ikke er så heldige at have eksemplaret kan jo kigge med her: :tongue:

post-1305-1183825949_thumb.jpg

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hey mester,

Tak for rådet om pushups i min log. Det var en rigtig god idé som jeg fik afprøvet i dag med succes. :smile:

Fin træning du har gang i som sædvanlig.

Var så lidt skipper. :4thumbup: , og tak.

Dagens træning

Wooden Dummy: 25 min fuld gas :bruce:

Har ikke tidligere trænet særlig meget på dummy'en, men har set et lys i den nu. Er et fedt redskab til bl.a at træne positioner på armene, korrekt tryk imod en modstanders center, benarbejde koordineret med armarbejde og shortrange-power :superman:

Kan ses lidt som en mere avanceret sandsæk. Rigtig godt supplement dertil. :smile:

Underviste 1 times HardCore og 1 times Fitnessboksning.

Skulle have kørt Overhead Squat efterfølgende, men fik tyret en swissball ind i tommelfingeren, så reddede mig en forstuvning :sneaky2:

De swissbolde er sku livsfarlige :tongue:

Valgte at cykle hjem, for derefter at opdage at jeg havde taget headsettet med hjem :dry: Hoppede på geden og driblede ind med den. Dejligt med noget ekstra motion :w00t:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Til alle chokolade-elskere

Hvis man bor i nærheden af København og lige som jeg æææææælsker chokolade bør man gøre sig selv en tjeneste at kigge forbi HER :tongue4: Har lige spist 8 stykker chokolade derfra og er stopmæt :innocent: Plejer normalt at være noget i retningen af umættelig. Jeg spurgte dem hvad forskellen på deres og alt det billige skrammel-chokolade man kan få er. De sagde at det meste af sukkeren var skiftet ud med kakao istedet :superman: Gotta love it!!! :yo:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share