Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Til alle chokolade-elskere

Hvis man bor i nærheden af København og lige som jeg æææææælsker chokolade bør man gøre sig selv en tjeneste at kigge forbi HER :tongue4: Har lige spist 8 stykker chokolade derfra og er stopmæt :innocent: Plejer normalt at være noget i retningen af umættelig. Jeg spurgte dem hvad forskellen på deres og alt det billige skrammel-chokolade man kan få er. De sagde at det meste af sukkeren var skiftet ud med kakao istedet :superman: Gotta love it!!! :yo:

Det fås sandelig ikke meget bedre. Én af mine eks-kæresters forældre havde eneret på eksporten til hele USA, så jeg har nærmest levet af det i perioder. Forøvrigt er det også PB-chokolade de bruger til den varme chokolade på Baresso - den er faktisk også helt super hvis man beder dem om at lave den på skummetmælk og ikke putte sukker i. Det er noget der giver suuuperkræfter :superman: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det fås sandelig ikke meget bedre. Én af mine eks-kæresters forældre havde eneret på eksporten til hele USA, så jeg har nærmest levet af det i perioder. Forøvrigt er det også PB-chokolade de bruger til den varme chokolade på Baresso - den er faktisk også helt super hvis man beder dem om at lave den på skummetmælk og ikke putte sukker i. Det er noget der giver suuuperkræfter :superman: :4thumbup:

SEJT! Det smager usandsynligt godt :tongue:

Tirsdags træning

Ville have gået ud til ABC fra Trianglen (ca. 5 km) med 45 kg i rygsækken. Efter at have gået langs een af søerne begyndte hoftebøjeren at brokke sig, så valgte at vade hjem, smide rygsækken, og beholde army-outfit (bukser + mine Lowe Combatboot GTX) og løb derud istedet.

Underviste 1 times HardCore, og løb hjem igen i støvlerne.

Samlet distance: 2 x 5 km, tid: 2 x 25 min.

Fik skudt et billede ved søerne, godt gennemsvedt i wannabe army-outfit :tongue:

post-1305-1184107183_thumb.jpg

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Tough kriger look. :superman:

Orker, Uruk'haier og andet utøj bliver jagtet ned over længere afstande hvor de lider den stille kvælningsdød fra Jydekrogen :devil::devil::bigsmile:

Skal også ud at løbe i noget skov i morgen, så man bliver lidt mere barsk :4thumbup:

heheheheh. Yeah, Jydekrogen rocks :laugh::superman:

Sejt du har opprioriteret din cardio i den grad, men stadig holder dit vanvittig høje styrkeniveau :devil:

See ya Master.

Link to comment
Share on other sites

Til alle chokolade-elskere

Hvis man bor i nærheden af København og lige som jeg æææææælsker chokolade bør man gøre sig selv en tjeneste at kigge forbi HER :tongue4: Har lige spist 8 stykker chokolade derfra og er stopmæt :innocent: Plejer normalt at være noget i retningen af umættelig. Jeg spurgte dem hvad forskellen på deres og alt det billige skrammel-chokolade man kan få er. De sagde at det meste af sukkeren var skiftet ud med kakao istedet :superman: Gotta love it!!! :yo:

Send fluks nogle stykker til Århus. Man bor jo ikke lige i nærheden... :sneaky2::innocent: Men måske man skulle lægge vejen forbi om halvanden uge og igen om 3uger?? :bigsmile: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Send fluks nogle stykker til Århus. Man bor jo ikke lige i nærheden... :sneaky2::innocent: Men måske man skulle lægge vejen forbi om halvanden uge og igen om 3uger?? :bigsmile: :4mewantfood:

Great du kigger forbi. :bigsmile:

Sig til hvis du vil have en smagsprøve på HardCore i samme omgang :bottom::devil:

Link to comment
Share on other sites

Total smadret i stængerne da jeg vågnede i morges, men med den indstilling bliver jeg jo aldrig stærk. Så valgte at fyre noget træning af alligevel:

Onsdags træning

Workout # 1

10 min movement preparation

Windmills

24 kg, 5/5 reps, 2 sets

2 Hands Anyhow

2 x 24 kg, 1/1 rep x 3, Back 2 Back, 5 sets = 30 reps total

1 min pause mellem sæt

Underviste 1 times HardCore :superman:

Workout # 2

Overhead Squats, (ass to the grass)

20 kg, 12 reps, 2 sets

36 kg, 12 reps, 5 sets

1 min pause mellem sæt

Damn stængerne er smadrede nu, hehe.

Overhead squats giver også helt vildt i trapezius. Tror min begrænsning i at lave 15 rep med bodyweight kommer til at ligge i udholdenheden i skuldermullerne. Damn det er hårdt :devil:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Er det i WT-centeret at du underviser i GuardCore om onsdagen?

Hvad lægger dit max med BW på nu? og hvornår vil du kunne lave 15 reps? Fedt projekt ihvertfald! :4thumbup:

Heheh @ GuardCore :superman::laugh: Ja, det er i WT-Centret. :smile:

Mit max vil jeg skyde til at være omkring 70 kg idag.

Har tidligere revet 75 kg hvor jeg vejede 76-78 kg hvor jeg stort set ikke havde trænet på den. Til gengæld havde jeg lavet vildt mange en-hånds råtræk med vægtstang ass to the grass i ugerne op til.

Jeg har ikke fastsat nogen dato, da jeg ikke aner hvor hurtigt det vil gå.

Har tænkt mig at bruge den næste måneds tid på at få min workkapacity op i øvelsen. Plejer at fungere godt for mig med de øvelser jeg vil være god til, at have en stor densitet i den pågældende øvelse, to Grease the Groove you know :cool:

Ser jeg dig snart til GuardCore igen :w00t: ? Jeg har timen på lørdag for Richard, så kan give dig lidt klø der hvis du kommer :devil:

Link to comment
Share on other sites

I dette nummer af Pavels newsletter er der en artikel skrevet af Gray Cook (amerikansk fysioterapeut der kan lidt af hvert omkring træning), hvor han beskriver hvorfor Naked Warrior træning er genialt. For de som ikke ved det, så er Naked Warrior En-arms armstrækkere og et-bens squat (pistols). Lader til at han synes det er et yderst fornuftigt redskab, hvilket jeg kun kan give ham ret i.

Hvis jeg kun kunne vælge én øvelse for hele kroppen, ville jeg uden tvivl vælge One-arm pushups (Pavel style, dvs. parallelle skuldre og hofter)

Artiklen kan læses HER :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

SEJT! Det smager usandsynligt godt :tongue:

Tirsdags træning

Ville have gået ud til ABC fra Trianglen (ca. 5 km) med 45 kg i rygsækken. Efter at have gået langs een af søerne begyndte hoftebøjeren at brokke sig, så valgte at vade hjem, smide rygsækken, og beholde army-outfit (bukser + mine Lowe Combatboot GTX) og løb derud istedet.

Underviste 1 times HardCore, og løb hjem igen i støvlerne.

Samlet distance: 2 x 5 km, tid: 2 x 25 min.

Fik skudt et billede ved søerne, godt gennemsvedt i wannabe army-outfit :tongue:

45 kg. er altså heller ikke at kimse af!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

45 kg. er altså heller ikke at kimse af!! :w00t:

Havde hoftebøjeren været helt i orden ville det ikke have været noget problem. :dry:

Havde helt glemt hvor fedt det er at have noget tungt i sækken, metal i ørerne og så ellers bare vade derudaf :walking:

Link to comment
Share on other sites

Havde hoftebøjeren været helt i orden ville det ikke have været noget problem. :dry:

Havde helt glemt hvor fedt det er at have noget tungt i sækken, metal i ørerne og så ellers bare vade derudaf :walking:

Ja, glem aldrig noget ordenligt rock'n'roll hvis du vandrer alene! Det er essentielt! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja, glem aldrig noget ordenligt rock'n'roll hvis du vandrer alene! Det er essentielt! :tongue:

Hehe.. præcis.

Min delingsfører da jeg var rekrut var tidligere legionær. Når vi gik march måtte vi ikke synge eller andet i den stil.

Taktisk march :mad: Gaaaab, så bliver det sku hurtigt kedeligt.

Jeg gik så med geværet i i armene det meste af tiden for at få lidt ekstra træning ud af det.

Havde også et par grippere med en af gangene, for at nørde lidt ekstra. It's all about training :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. præcis.

Min delingsfører da jeg var rekrut var tidligere legionær. Når vi gik march måtte vi ikke synge eller andet i den stil.

Taktisk march :mad: Gaaaab, så bliver det sku hurtigt kedeligt.

Jeg gik så med geværet i i armene det meste af tiden for at få lidt ekstra træning ud af det.

Havde også et par grippere med en af gangene, for at nørde lidt ekstra. It's all about training :cool:

Haha, du spilder ikke tiden hva'? :wink:

Ej, et par røverhistorier og et par sange kan være godt for moralen! Legionærer er ikke for sjov! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Haha, du spilder ikke tiden hva'? :wink:

Ej, et par røverhistorier og et par sange kan være godt for moralen! Legionærer er ikke for sjov! :w00t:

Ja, fællessang spiller max under march.

På sergentskolen skrålede vi mange af klassikerne, du ved: I was walking down the street, I was walking down the street, looking for a who*** :tongue: Ohhh god damn son of a bitch... :laugh: griner sang.

Derudover The Proclaimers til vores delingsføres store irritation på Søgård-turen, hvor jeg og min buddy skrålede den da han kørte forbi i sin GD

:laugh: Han var også en tøs...

Link to comment
Share on other sites

Great du kigger forbi. :bigsmile:

Sig til hvis du vil have en smagsprøve på HardCore i samme omgang :bottom::devil:

Ihhh altså det ville jeg da gerne, så kan det være der kommer lidt form på den flade bag...men det kommer jo an på om mine stikkelsbærben kan bære :4thumbup: (det' gazzz) :laugh:

Måske jeg stadig er lidt blond her, men jeg ved ikke helt, hvordan det der hardcore funker... :innocent:

:smile:

Jeg kigger forbi igen. Der sker en del sprælske sager her. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ihhh altså det ville jeg da gerne, så kan det være der kommer lidt form på den flade bag...men det kommer jo an på om mine stikkelsbærben kan bære :4thumbup: (det' gazzz) :laugh:

Måske jeg stadig er lidt blond her, men jeg ved ikke helt, hvordan det der hardcore funker... :innocent:

:smile:

Jeg kigger forbi igen. Der sker en del sprælske sager her. :4thumbup:

Hehe.. Fedt. :4thumbup:

Igår, da jeg underviste i WT Centret spurgte jeg de 2 nye piger der var med i mandags også, hvor de havde mest ondt. Det første de sagde i kor var: "I RØVEN" :cooldance: , derefter sagde de: forsiden af lårene, inderlårene, skuldrene, armene osv :cool:

Der er træning om tirsdagen og lørdagen. Bare sig til hvilken dag du vil med, måske Candygirl vil med, nu hvor hun skulkede i tirsdags :nonono::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. Fedt. :4thumbup:

Igår, da jeg underviste i WT Centret spurgte jeg de 2 nye piger der var med i mandags også, hvor de havde mest ondt. Det første de sagde i kor var: "I RØVEN" :cooldance: , derefter sagde de: forsiden af lårene, inderlårene, skuldrene, armene osv :cool:

Der er træning om tirsdagen og lørdagen. Bare sig til hvilken dag du vil med, måske Candygirl vil med, nu hvor hun skulkede i tirsdags :nonono::laugh:

Er det en slags boksetræning eller pump eller hvad er vi ude i?? Bare så jeg ikke får et chok... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hohoho - jeg er da næsten nødt til at tage med for at se Den Blonde Tornado aka Jules kaste rundt med kettlebells og svedige sandsække :w00t:

Hov hallå... må man få kammertonen her... :laugh: Så posh er jeg da ikke...men ja det bliver lige så yndefuldt som en elefant i en glasbutik... :w00t: Jeg får ondt i r... bare ved tanken.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Er det en slags boksetræning eller pump eller hvad er vi ude i?? Bare så jeg ikke får et chok... :smile:

Tja, det er vel lidt en blanding.

Først plejer vi at råde/kravle lidt rundt på gulvet (så lidt nogle kropsvægtsøvelser... kunne være de minder lidt om noget af det dersens yoga)

Så er der én del med sandsække og én del med kettelbells - hvor den flinkeinstruktørmand viser øvelserne og så er det bare sæt i gang. Men ikke pump agtigt, da man selv bestemmer tempoet og evt. pauser.

Jeg kan nok godt lokkes med, hvis jeg kan den dag :bigsmile:

@ HardGuy... det er jo nogle dumme træningstidspunkter, hvis man først er kommet hjem, så er sofaen jo så frygtelig tillokkende :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hov hallå... må man få kammertonen her... :laugh: Så posh er jeg da ikke...men ja det bliver lige så yndefuldt som en elefant i en glasbutik... :w00t: Jeg får ondt i r... bare ved tanken.. :wink:

hahahha.. Det vil jeg gerne se :laugh:

Tja, det er vel lidt en blanding.

Først plejer vi at råde/kravle lidt rundt på gulvet (så lidt nogle kropsvægtsøvelser... kunne være de minder lidt om noget af det dersens yoga)

Så er der én del med sandsække og én del med kettelbells - hvor den flinkeinstruktørmand viser øvelserne og så er det bare sæt i gang. Men ikke pump agtigt, da man selv bestemmer tempoet og evt. pauser.

Jeg kan nok godt lokkes med, hvis jeg kan den dag :bigsmile:

@ HardGuy... det er jo nogle dumme træningstidspunkter, hvis man først er kommet hjem, så er sofaen jo så frygtelig tillokkende :blush:

As Candygrrrrrrrrrrrl says :4signme:

Hmmmm... Nice Nic :laugh::blush::laugh:

Halllåååå-ååå... Det er altså primetime i fætness dkåååå :banana:

RÅDE... :blink: ??

Tror den bette slikkepige mener roder :innocent:

Så skal vi da også have lokket hende Mizz-running-machine med :4thumbup: :firebounce:

Hehehe... Maxie, det begynder jo snart at blive små-kriminelt for dig at færdes i det miljø :laugh:

Link to comment
Share on other sites

hahahha.. Det vil jeg gerne se :laugh:

As Candygrrrrrrrrrrrl says :4signme:

Halllåååå-ååå... Det er altså primetime i fætness dkåååå :banana:

Ja men jeg træner også i Fitness DK - det må være det der gør forskellen :tongue:

Hmmmm... Nice Nic :laugh::blush::laugh:

Tror den bette slikkepige mener roder :innocent:

Hvaaaa' er der lidt sommerstemning også i denne log :laugh:

Så skal vi da også have lokket hende Mizz-running-machine med :4thumbup: :firebounce:

Hehehe... Maxie, det begynder jo snart at blive små-kriminelt for dig at færdes i det miljø :laugh:

Jaer, kunne være godt at se, om en løbemaskine kan løfte vægte :tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja men jeg træner også i Fitness DK - det må være det der gør forskellen :tongue:

mener du ikke fitness dk :wink:

Hvaaaa' er der lidt sommerstemning også i denne log :laugh:
ingen kommentar, :laugh:
Jaer, kunne være godt at se, om en løbemaskine kan løfte vægte :tongue::wink:
jeps... :devil:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share