Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Havde mega ondt i lænden hele dagen igår, troede der var et eller andet seriøst galt, fordi den var helt låst i lændedelen :unhappy:

Godt med Voltaren og McK-øvelser har nok gjort tricket. Er ihvertfald stort set ovre det idag. :smile:

Valgte at køre lavintens træning idag, er nu lidt underligt når jeg er vant til at arbejde i den forholdsvis høje ende:

Sønderjydsk Donkraft

12 kg, 10/10 rep, 3 sæt

Underviste 1 times boksning, hvor en af pigerne fra mit hold valgte at tømme sin vanddunk ud over mig efter undervisningen. :sneaky2:

Hun havde kommet til at spilde lidt, og så sagde jeg til hende, at det vidst ikke var hendes dag idag, hvorefter hun hældte vand ud over mig.

Hvad sker der for sådan en lille møgunge :shutup3:

Imorgen forhåbentlig plads til noget kvalitetstræning :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Sønderjydsk Donkraft

12 kg, 10/10 rep, 3 sæt

Hehe! Fedt navn til en øvelse. Hvad går den ud på? :smile:

Underviste 1 times boksning, hvor en af pigerne fra mit hold valgte at tømme sin vanddunk ud over mig efter undervisningen.

Hun havde kommet til at spilde lidt, og så sagde jeg til hende, at det vidst ikke var hendes dag idag, hvorefter hun hældte vand ud over mig.

Hvad sker der for sådan en lille møgunge

Pigebarnet ville da bare ha' noget opmærksomhed, fordi hun synes du er sådan en smuk mand, der får tøsepigebørnene æggestokke til at rive og rumstere :wub::w00t::cool::devil:

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Fedt navn til en øvelse. Hvad går den ud på? :smile:

Pigebarnet ville da bare ha' noget opmærksomhed, fordi hun synes du er sådan en smuk mand, der får tøsepigebørnene æggestokke til at rive og rumstere :wub::w00t::cool::devil:

Hahaha.. Det er Turkish Getup i en forklædning jeg synes er mere sigende. Vi bor trods alt i Danmark. :bigsmile:

@The Girl.. Grrrr, thats not the right way to hook the Guarden :devil:

Havde sgu lidt svært ved at holde masken, da du fortalte det i telefonen! :laugh:

LOL... Jeg havde også svært ved at lade være med at springe i luften da hun gjorde det.

Altid noget at jeg er en rolig og munter hyrde :innocent:

Link to comment
Share on other sites

LOL... Jeg havde også svært ved at lade være med at springe i luften da hun gjorde det.

Altid noget at jeg er en rolig og munter hyrde :innocent:

:rofl2: ... Du fik i hvert fald et meget sjovt ansigtsudtryk, da det skete - virkede ikke som du helt troede på det. Jeg fik desværre ikke set optakten og regnede egentlig med, at det sikkert var berettiget.

Men du så godt nok svært utilfreds ud bagefter, og jeg tror heller ikke jeg har set dig smutte så hurtigt før :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:rofl2: ... Du fik i hvert fald et meget sjovt ansigtsudtryk, da det skete - virkede ikke som du helt troede på det. Jeg fik desværre ikke set optakten og regnede egentlig med, at det sikkert var berettiget.

Men du så godt nok svært utilfreds ud bagefter, og jeg tror heller ikke jeg har set dig smutte så hurtigt før :laugh:

heh.. Var nu også pænt forundret over hendes handling. Hvis hun nu havde været en jeg kendte godt, jokede regelmæssigt med osv. havde det været noget andet, but this one.. :laugh: Jeg sagde til hende at det vidst ikke var hendes dag, og derpå hendes reaktion. Så er man sku ette særlig gammel.

Ja, var sku nødt til at smutte da jeg var lettere irriteret over hendes opførsel, og gad ikke se på hende :cool:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

e030.gif Så ved man, hvordan man kan genere Mr.Guarden.. kunne være man skulle få snøvlet sig til HardCore i dag og afprøve det :innocent:

Næste gang er jeg nok ikke så overbærende :wink:

Morgentræning tirsdag

Movement prep: 10 min

Snatch: 24 kg, 10/10 reps, B2B, x 5 sæt, pace ~ 200 rep/10 min.

3 min break

Mine hænder var så svedige, at jeg ikke kunne holde fast på skidtet mere.

Nåede 2 sæt mere 10/10, men derefter no more..

2-Hands Anyhow

2 x 24 kg, 1/1 reps, B2B, x 3, 6 sæt

Pænt hård til sidst.

3 min pause mellem sæt

Wide stance side til side squat, med 24 kg KB racked med en arm

24 kg, 10/10 reps, 2 sæt

Hård for rumpetten. Vent dig Danfanatiker :wink::w00t:

/G

Link to comment
Share on other sites

Fra bloggen:

Over the past 2 years Nike has built up a great relationship with Jacob

Søndergaard due to his extensive knowledge around Functional Training. His

foreword thinking approach to help athletes better prepare for competition is refreshing and inspiring. We had the opportunity to participate in one of his HardCore classes and his motivational attitude combined with his obvious knowledge of physiology and Functional movements made it a tough but inspiring workout. He is a true professional with a great philosophy that I hope more trainers will adopt in the future. The visit with Jacob proved instrumental at gleaming insights into functional training and how to apply learning’s into footwear such as the Zoom Trainer Guard and Zoom Girevik

Kan du sige noget nærmere om den? Design? (Hvad adskiller den fra andre sko) Hvornår/Hvor den kommer? Pris?

Mvh

Spørge Jørgen

Link to comment
Share on other sites

Kan næsten ikke sidde ned bare ved tanken.. :crazy::w00t:

Don't even think about it :kickass::laugh:

Fra bloggen:

Kan du sige noget nærmere om den? Design? (Hvad adskiller den fra andre sko) Hvornår/Hvor den kommer? Pris?

Mvh

Spørge Jørgen

Yup mister.

Den er super fed.

Meget lav, sidder som en sok på foden.

Streetrespecto mucho :superman:

Alt afhænger af om Nike Danmark vælger at tage den ind på markedet. Jeg er ved at tale med dem om det.

Ved ikke hvornår Zoom Girevik kommer, nok først til foråret i DK.

Zoom Trainer Guard kommer i butikkerne i USA om et par måneder, så mon ikke der går et par måneder mere i DK.

Men igen, afhænger af om DK tager den ind, hvilket jeg selvfølgelig håber på :bigsmile:

Underviste 1 times HardCore idag.

De fleste andre hold kører medium her på de varme dage, men HardCore er proppet, grrrrrrrr.

Yeaaaaaaaaaaaah!!! They love it :4boxing: :hehe: :banana3: :4thumbup: :boobs::superman:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: :laugh: fortæl om det sjove, fortæl om det sjove :laugh: :laugh:

Hahahahahah.. Okay så..

Knockout-tuesday

Imens jeg var nede og træne med kanonkugler kom jeg i tanke om hvor usmidig jeg er i ekstensionsfasen i mine skuldre.

Tænkte at jeg ville finde en snedig måde, hvor der ville være et konstant træk bagud.

Driblede hen til kabeltrækket, monterede grebene i bunden i hver side, fyldte begge stakke op med kiks, bevægede mig frem, holdte godt fast med begge poter (det bedste jeg havde lært) :w00t: satte først det ene knæ ned, derefter det andet knæ, hvorefter jeg blev revet ned mod gulvet med ansigtet først. Nåede akkurat at vende siden til så det var højre øje der ramte gulvet med et brag :laugh: Holdte selvfølgelig stadig fast. Fik mavet mig tilbage til start, og fik set i spejlet om jeg havde givet mig selv en åben flænge...

Dog ikke, til gengæld hævede øjet godt op, så fik smidt en ispose på, der tog hævelsen. Nu har jeg blot begyndelsen på et sæbeøje :gal: -Guarden Style :pimp:

-Hvem var det som sagde at maskiner er mindre farlige end frie vægte. Efter 36 rep 2-hands anyhow uden skader sker det :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hahahahahah.. Okay så..

Knockout-tuesday

Imens jeg var nede og træne med kanonkugler kom jeg i tanke om hvor usmidig jeg er i ekstensionsfasen i mine skuldre.

Tænkte at jeg ville finde en snedig måde, hvor der ville være et konstant træk bagud.

Driblede hen til kabeltrækket, monterede grebene i bunden i hver side, fyldte begge stakke op med kiks, bevægede mig frem, holdte godt fast med begge poter (det bedste jeg havde lært) :w00t: satte først det ene knæ ned, derefter det andet knæ, hvorefter jeg blev revet ned mod gulvet med ansigtet først. Nåede akkurat at vende siden til så det var højre øje der ramte gulvet med et brag :laugh: Holdte selvfølgelig stadig fast. Fik mavet mig tilbage til start, og fik set i spejlet om jeg havde givet mig selv en åben flænge...

Dog ikke, til gengæld hævede øjet godt op, så fik smidt en ispose på, der tog hævelsen. Nu har jeg blot begyndelsen på et sæbeøje :gal: -Guarden Style :pimp:

-Hvem var det som sagde at maskiner er mindre farlige end frie vægte. Efter 36 rep 2-hands anyhow uden skader sker det :w00t:

HAHAHA :rofl2: You are so not qualified for machine training... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hahahahahah.. Okay så..

Knockout-tuesday

Imens jeg var nede og træne med kanonkugler kom jeg i tanke om hvor usmidig jeg er i ekstensionsfasen i mine skuldre.

Tænkte at jeg ville finde en snedig måde, hvor der ville være et konstant træk bagud.

Driblede hen til kabeltrækket, monterede grebene i bunden i hver side, fyldte begge stakke op med kiks, bevægede mig frem, holdte godt fast med begge poter (det bedste jeg havde lært) :w00t: satte først det ene knæ ned, derefter det andet knæ, hvorefter jeg blev revet ned mod gulvet med ansigtet først. Nåede akkurat at vende siden til så det var højre øje der ramte gulvet med et brag :laugh: Holdte selvfølgelig stadig fast. Fik mavet mig tilbage til start, og fik set i spejlet om jeg havde givet mig selv en åben flænge...

Dog ikke, til gengæld hævede øjet godt op, så fik smidt en ispose på, der tog hævelsen. Nu har jeg blot begyndelsen på et sæbeøje :gal: -Guarden Style :pimp:

-Hvem var det som sagde at maskiner er mindre farlige end frie vægte. Efter 36 rep 2-hands anyhow uden skader sker det :w00t:

BWAHAHAHHAAAAHAHAA :laugh: :laugh:

Evil TwinKing of Knockouts :devil: :devil: :devil:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

HAHAHA :rofl2: You are so not qualified for machine training... :tongue:
BWAHAHAHHAAAAHAHAA :laugh: :laugh:

Evil TwinKing of Knockouts :devil: :devil: :devil:

Hahahaha... ja, sådan kan det gå.

Mest irriterende var nok den gokke der kom hen og sagde: "Sådan går det når man vil mere end man kan" :4ranting: Arg, goddamn bedrevidende :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:blink::w00t::w00t: Åhhhh det ville jeg gerne have set....Kunne kommentaren været kommet fra mig....nej da :tongue:

Må vi se et billede af sæveøjet..... :laugh:

Happy day til dig r**-smadrer :laugh:

Hehe... Smider måske noget op :devil:

Taaark, og lige over miss-tour-grrrrrrrrrrrrrrrrrl :yo::chopper:

Morgentræning onsdag

BJJ (no-GI) 1 time

Har lavet en deal med en bjj-gut jeg kender, der har blåt bælte.

Han vil gerne være stærkere, og jeg vil gerne have noget teknik.

Underviste ham 1 times kettlebell-træning, hvorefter han gav mig 1 times bjj (no-GI) træning.

Øvede en masse sweep fra halfguard (3 versioner) efterfulgt af noget sidecontrol.

Sluttede af med 20 min sparring. Super fedt. Prøvede på at bruge teknik istedet for styrke, hvilket resulterede i mindre sejrrigt end når jeg normalt kæmper, til gengæld er jeg ikke i nærheden af at være træt nu. Nok meget godt givet ud på sigt, når teknikken begynder at spille, og styrken kan sættes oveni :devil:

/Sayonara :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes, at jeg havde gang i en masse forskellige former for træning en overgang, men det du laver 'VAGT' ja det er da helt vildt.. Kampsport, kedelløft, yoga, røvtræning og jeg skal komme efter dig... DAMN where do you find the time??? :smile: Jeg er imponeret.... Respekt fra Gylland. :1356:

Drenge. Hvad er BJJ :blush:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share