Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Træning mandag

Efter bytur torsdag, fredag og lørdag har kroppen været i dvale :crazy:

Fik dog lidt igang i skroget igår:

Underviste 1 times HardCore, hvorunder jeg deltog på følgende workout:

Kettlebell Combo: Clean –> FSQ –> Press

24 kg, 8/8 B2B, 4 sets, 30 sec. break between sets.

----------------------

Pullups SUPERSET One Arm Pushups

Pullups: 12,10,8,10,8,6 with variation in grip (pullups, neutral, chinups).

One Arm Pushups: 5/5 B2B, 6 sets

Total = 15 min

Lavede yderligere godt 1 times dynamisk joint mobility :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdags tortur

1,5 timers BJJ (no-GI)

Vildt fed time med fokus på sweeps fra siddende, hvor man går ned og tager fat om anklen på modstanderen, låser arm på modsatte side, laver rejen, og så ellers tipper ham over :devil:

Heraf forskellige kombinationer alt efter hvordan trykket ligger. Lavede en hvor man gik i armbar.

Herefter sparring 3 x 5 min, med 1 min pause imellem. Første omgang fik jeg en total nybegynder, så fik kørt en masse af de teknikker jeg har lært de sidste par gange jeg har trænet (half-guard -->sweep) + dagens teknikker. Fedt at have masser af overskud til at lege med teknik. Herefter fik jeg en mere rutineret, men kommer sku et langt stykke med raw power og konstant pres på modstanderen. Sidste kamp fik jeg endnu en rutineret, og begyndte at være mere smadret, så teknikken røg overbord, og reptilhjernen slog til :laugh:

Fed træning.

Underviste 1 times HardCore hvor Therealstud deltog og gav den max gaz :devil:

Kørte Mobilitetsøvelser ~ 15 min som opvarmning :bigsmile:

Herefter 20 min Wooden Dummy, hvor jeg kørte 2 min wooden dummy, 1 min wallback. En masse footwork og shortrange power :4boxing:

No more today.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Tak for træning idag mester. Sørme et lækkert program i har fået banket sammen. Fedt og se KB og sandsæk kommer ud til en lidt bredere målgruppe :D... Min dame var helt vild med KB swings, jeg har aldrig kunne få hende til at lege med kuglerne :laugh::w00t::wink: ...

Lidt nedern jeg ik fik taget SSST testen, men har stadig lidt drillerier i kroppen efter noget sygdomsværk..

Link to comment
Share on other sites

Tak for træning idag mester. Sørme et lækkert program i har fået banket sammen. Fedt og se KB og sandsæk kommer ud til en lidt bredere målgruppe :D... Min dame var helt vild med KB swings, jeg har aldrig kunne få hende til at lege med kuglerne :laugh::w00t::wink: ...

Lidt nedern jeg ik fik taget SSST testen, men har stadig lidt drillerier i kroppen efter noget sygdomsværk..

Hehehe.. Godt din kæreste kunne li' mine kugler :laugh:

En god måde at få knækket testen er at brække den over i mindre bider, og så køre nogle flere ture. Så kan du jo f.eks. regne ud hvor mange du vil kunne lave på 10 min, derefter dividere ned så du kører i det samme tempo under testen, men køre f.eks. 3 x 5 min.

For sejt, du er kommet rigtig i gang med grappling! :4thumbup: Glæder mig til at rulle med dig.

Ja, det er skide sjovt.

Ved nu ikke hvor meget jeg glæder mig til at grapple med dig. Ham blå-bælte makkeren jeg træner med kan jeg ikke tryne med rå jydepower, så du må altså være sød ved mig :please::laugh:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Fik du noget godt ud af Mobilitetsøvelserne?

Hey Poul.

Ja, synes det er rigtig fedt at køre dem. Kan ikke mærke den store forskel endnu, men tror det er givet godt ud i det lange løb.

Lavede nogle af dem i forvejen, samtidig med skøre balanceøvelser, så jeg skal nok være lidt selektiv med hvilke jeg bruger meget tid på. Mine hofter er ret åbne, så er nok ikke der jeg skal bekymre mig, og glut med er også fint med.

Er rimelig stiv i ryggen, så der er der nok lidt at hente :4thumbup:

Træningspas # 1

Havde lige kort tid, så valgte at ligge lidt GPP ind i dagens program i form af bænkpres :smile:

Aner ikke hvornår jeg sidst har prøvet den.

Bænkpres:

60 kg, 5 rep, 2 sæt

100 kg, 2 rep, 1 sæt (PR med 1 rep)

60 kg, 10 rep, 1 sæt

Derefter styrketræning:

Overhead Squat

20 kg, 10 rep, 3 sæt

45 kg, 5 rep, 4 sæt

Out of time, da jeg skulle være flyttemand for buddy :w00t::superman::yahoo:

Flyttemand 4 timer, godt med tunge irriterende ting, ned fra 4. sal, gå 100 meter, op på 2. sal :wub: Åååh, de gode gamle flyttemandsdage :laugh:

Træningspas # 3

Wooden Dummy/Sandsæk Kørte 1 minut dummy, 1 minut sandsæk. Skiftede i intensiteten, holdte ca. 30 sekunders pause imellem hvert supersæt, 30 minutter ialt.

DBM Hellraiser Circuit

Ville lige afprøve maskinens killercirquit bestående af 20-minutter-alt-hvad-remmer-og-tøj-kan-holde-til med Pullups, pistols og One-arm pushups :devil: Lavede pullups i GI istedet for normalt :yo:

GI-Pullups: 10,8,8,7,5,6,6,5 = 55 ialt

Pistols: 5/5, 8 sæt = 80 ialt

One-Arm Pushups = 5/5, 8 sæt = 80 ialt.

Var tæt på at dø! :crazy::bruce:

:surrender:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

YEEEEEAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :devil::devil: Total ond ragnerok træning!!! Fedt du også laver lidt let GPP med bænkpres mm. Vil også selv til at lave mere af den slags, da man jo også skal ha' nogle lette dage.

DBM™ Hellraiser Circuit er hermed officielt navnet :cool:

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres:

60 kg, 5 rep, 2 sæt

100 kg, 2 rep, 1 sæt (PR med 1 rep)

60 kg, 10 rep, 1 sæt

Derefter styrketræning:

Overhead Squat

20 kg, 10 rep, 3 sæt

45 kg, 5 rep, 4 sæt

Out of time, da jeg skulle være flyttemand for buddy

Flyttemand 4 timer, godt med tunge irriterende ting, ned fra 4. sal, gå 100 meter, op på 2. sal Åååh, de gode gamle flyttemandsdage

Træningspas # 3

Wooden Dummy/Sandsæk Kørte 1 minut dummy, 1 minut sandsæk. Skiftede i intensiteten, holdte ca. 30 sekunders pause imellem hvert supersæt, 30 minutter ialt.

DBM™ Hellraiser Circuit

Ville lige afprøve maskinens killercirquit bestående af 20-minutter-alt-hvad-remmer-og-tøj-kan-holde-til med Pullups, pistols og One-arm pushups Lavede pullups i GI istedet for normalt

GI-Pullups: 10,8,8,7,5,6,6,5 = 55 ialt

Pistols: 5/5, 8 sæt = 80 ialt

One-Arm Pushups = 5/5, 8 sæt = 80 ialt.

Var tæt på at dø!

HAHA :laugh:

En max 2er i bænkpres som GPP og derefter styrketræning...

Det må være sagt med et glimt i øjet, da tung bænkpres da om noget er styrketræning. Om den så er funktionel i forhold til alt muligt, det er så vidst mere et spørgsmål om tro.

Men Lee' træning ellers. Den DBM kombo der er fanme EVIL :crazy::devil:

Link to comment
Share on other sites

HAHA :laugh:

En max 2er i bænkpres som GPP og derefter styrketræning...

Det må være sagt med et glimt i øjet, da tung bænkpres da om noget er styrketræning. Om den så er funktionel i forhold til alt muligt, det er så vidst mere et spørgsmål om tro.

Men Lee' træning ellers. Den DBM kombo der er fanme EVIL :crazy::devil:

:wink: Onkel Guarden har altid et blink i øjet, særligt til de små søde :boobs:

Jeg vil give dig ret i at det er en god måde at belaste mullerne på og give kød på kroppen, men slår i mine øjne ikke den styrke jeg får ved at køre modstykket der hedder OAPU :devil:

Prøv at rive DBM-comboen af. Den sparker røv. Føler jeg lige er blevet kørt igennem en kødhakker :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Goddamn!!!

Ellers en ret lækker dag :4thumbup:

Du har godt nok givet gas idag, kriger :devil: Motherf***ing evil combo Dan har fundet på der :crazy:

Glæder mig til at fyre den af med dig igen efter vores vandretur - dog nok i lige så drænet tilstand som efter sidste tur :blush::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ha ha ha, dagens grin: Jeg havde en buddy over til en gang aftensmad. Han så min 16kg KB (mine 24 & 32 er i bilen), og sagde at de var total seje og måtte var vildt hårde at træne med........ så sagde han, at det selvfølgelig ikke var for at forklejne mig, men han havde set en total veltrænet fyr træne i bar mave i Fælledparken med nogen KB, der dog var meget større!! :laugh: Efter sigende skulle han være ca. min højde/vægt og samme haircut! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Goddamn!!!

Ellers en ret lækker dag :4thumbup:

Du har godt nok givet gas idag, kriger :devil: Motherf***ing evil combo Dan har fundet på der :crazy:

Glæder mig til at fyre den af med dig igen efter vores vandretur - dog nok i lige så drænet tilstand som efter sidste tur :blush::tongue:

Helt klart, vi må sku slå pjalterne sammel :yo:

Ha ha ha, dagens grin: Jeg havde en buddy over til en gang aftensmad. Han så min 16kg KB (mine 24 & 32 er i bilen), og sagde at de var total seje og måtte var vildt hårde at træne med........ så sagde han, at det selvfølgelig ikke var for at forklejne mig, men han havde set en total veltrænet fyr træne i bar mave i Fælledparken med nogen KB, der dog var meget større!! :laugh: Efter sigende skulle han være ca. min højde/vægt og samme haircut! :laugh:

:laugh::laugh::laugh:

Lige et forslag Dan The Maaaan. Har du noget imod at jeg omdøber dit -Circuit til Naked Warrrior Strength Challenge (NWS-Challenge) :bigsmile:

Så kunne vi jo lave en officiel konkurrence. Sidder med Grizzlyen, og vi synes begge 2 at det ville være helt vildt fedt hvis du vil gå med til det :smile:

Så kan du få lov til at være ringanouncer til den officielle konkurrence. Kun hvis det er okay med dig selvfølgelig. Du kan bare sige nej, det er okay. Vi er godt klar over at det er meget at bede om, men håber på din forståelse og storsindethed. Sådan en challenge ville ikke være den samme uden dig :superman:

Vi ses Rocky!

Link to comment
Share on other sites

Lige et forslag Dan The Maaaan. Har du noget imod at jeg omdøber dit ™-Circuit til Naked Warrrior Strength Challenge (NWS-Challenge) :bigsmile:

Så kunne vi jo lave en officiel konkurrence. Sidder med Grizzlyen, og vi synes begge 2 at det ville være helt vildt fedt hvis du vil gå med til det :smile:

Så kan du få lov til at være ringanouncer til den officielle konkurrence. Kun hvis det er okay med dig selvfølgelig. Du kan bare sige nej, det er okay. Vi er godt klar over at det er meget at bede om, men håber på din forståelse og storsindethed. Sådan en challenge ville ikke være den samme uden dig :superman:

Vi ses Rocky!

It would be an honor... tænk engang at være grundlægger til en Strength Challenge :smile: og så sådan en brutal en af slagsen...GRRRRR :devil: Ved ikke helt med ringanouncer!? Gider i hvert fald ikke, hvis det betyder, at jeg ikke selv kan deltage! :wink:

Link to comment
Share on other sites

It would be an honor... tænk engang at være grundlægger til en Strength Challenge :smile: og så sådan en brutal en af slagsen...GRRRRR :devil: Ved ikke helt med ringanouncer!? Gider i hvert fald ikke, hvis det betyder, at jeg ikke selv kan deltage! :wink:

Okay, cool.

Hvad hvis du får lov til at være ringanouncer, deltage, og så kysse vinderen og overrække blomster :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Okay, cool.

Hvad hvis du får lov til at være ringanouncer, deltage, og så kysse vinderen og overrække blomster :flowers:

Modtaget, men det bliver et problem at kysse mig selv (?!) og så vil jeg heller ha' en flaske mørk rom end blomster!

Link to comment
Share on other sites

Hov, kom lige i tanke om at jeg lavede noget mere GPP efter mit maxforsøg:

Bænkpres:

80 kg, 5,4,3,2,1 rep med 10 sek. imellem hvert sæt

1 min pause

60 kg, 5,4,3,2,1 rep med 10 sek. imelem hvert sæt

/G

Du skal åbenbart bare beordres til at gøre noget...

Accomplish something with your workouts. Try one of these methods today!
:laugh::laugh::laugh:
Link to comment
Share on other sites

Hej champ,

Hvilket løft bruger du til at få første vægt op med i din two hand anyhow? Bent press, snatch, clean and press?

video Her er der en video minister.

Det er en Onkel Bent Pres jeg bruger, alt andet er for fimset :cool:

Du skal åbenbart bare beordres til at gøre noget...

:laugh::laugh::laugh:

:laugh: præcis. Jeg er yderst pligtopfyldende :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning

Fuldstændig smadret i hele overkroppen idaw :crazy: Især rectus abdominis var sat ud af funktion.

Har det som om jeg har en fiberspræning i samtlige dele af madkassens seks dele :devil:

10 min. magnificient mobility + lidt stående ovenpå massagebold.

Her er lidt info omkring hvad HardCore går ud på HardCore

Ciao :bigsmile:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Fredag morgentræning feat. Ninjafrøen :bruce:

Boksning i 1,5 timer på programmet med Tania hos hendes træner De Lima.

Fik gået 10-12 omgange med krigeren, og fik da et par stykker på kjæwerne :laugh:

Fedt at få driblet lidt rundt i ringen.

Sluttede timen med 21 min. cirkeltræning, suuuuuuper kedeligt. Kan virkelig ikke se meningen med det.

GPP:

Havde lige lidt ekstra tid, så kørte lidt workout med min yndlings GPP-øvelse; bænkpres.

Bænk:

80 kg, 5,4,3,2,1 rep, 10 sek. pause mellem sæt (Christian T's påfund på T-nation), x 2 sæt

:superman:

Helt skægt at køre denne øvelse. Lidt ligesom at få støttehjul på sin cykel igen :laugh::tomaatit: (sorry Master Troels :tongue: )

Overhead Squat

45 kg, 5 rep, 6 sæt

Nå, nu må jeg vidst også til at loade den stang lidt.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hvad gik cirkeltræningen ud på? Går ud fra det ikke var i stil med NWSC?? Godt at se du får lavet lidt GPP :laugh:

7 stationer, 30 sek. arb, 30 sek skift

1. reaktionsøvelser

2. maverulninger i ribbe med rotation

3. armstrækkere

4. rygstrækkere

5. biceps barbell curl

6. nedre mave knæløft

7. slag ud i luften med håndvægte i hænderne

Igennem 3 gange ialt

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share