Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Jeg kan se at du har taget "Hanging Reverse Crunch With A Twist"-videoen ned. Gider du smække den op igen? Min ven Jørgen Storm instruerede mig for et par år siden i øvelsen, dengang syntes det dog at være en næsten umulighed at komme i gang med at køre den hvis udførelsen skulle overholde hans strenge krav til formen - det kunne være fedt at se om det er muligt at køre den på en lidt mere dødelig facon med fornuft eller om jeg bare var en tyndarm og svagspiser. Jeg ved at den virkelig skærer mavemullerne som var de af glas :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan se at du har taget "Hanging Reverse Crunch With A Twist"-videoen ned. Gider du smække den op igen? Min ven Jørgen Storm instruerede mig for et par år siden i øvelsen, dengang syntes det dog at være en næsten umulighed at komme i gang med at køre den hvis udførelsen skulle overholde hans strenge krav til formen - det kunne være fedt at se om det er muligt at køre den på en lidt mere dødelig facon med fornuft eller om jeg bare var en tyndarm og svagspiser. Jeg ved at den virkelig skærer mavemullerne som var de af glas :4thumbup:

Den ligger der stadig, jeg har bare prøvet at lege lidt med redigeringen i iMovie :smile: Det klip som MarianneB henviser til virker ikke, men i originalposten skulle den fungere :superman:

Det er en super fed øvelse der som du selv siger skærer mavemullerne i granit. Der er også lidt imponade over den, da det er de færreste der er istand til blot at lave en gentagelse :tongue:

...og Jørgen Storm var for sjov. Ekstrem underholdende at læse hans poster, samtidig med at han havde pænt godt styr på sine ernæringsråd.

Huserer han stadig på nogle fora???

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Den ligger der stadig, jeg har bare prøvet at lege lidt med redigeringen i iMovie :smile: Det klip som MarianneB henviser til virker ikke, men i originalposten skulle den fungere :superman:

Det er en super fed øvelse der som du selv siger skærer mavemullerne i granit. Der er også lidt imponade over den, da det er de færreste der er istand til blot at lave en gentagelse :tongue:

...og Jørgen Storm var for sjov. Ekstrem underholdende at læse hans poster, samtidig med at han havde pænt godt styr på sine ernæringsråd.

Huserer han stadig på nogle fora???

Dér var den jo - super god og imponerende form - helt som han også demonstrerede i sin tid! Dengang var jeg i stand til at køre med en ROM på ca. 10-15 centimeter - har ikke prøvet siden, men det siger lidt om sværhedsgraden (og mig) :laugh: Så vidt jeg ved skriver Jørgen i ny og næ i begrænset omfang på Fitforum, men lur mig om han ikke oppererer på samtlige forums under diverse eksotiske nicknames. Skal ud og tømme Riz Raz' buffet med ham i snarlig fremtid, så kommer der sikkert lidt røverhistorier på bordet hvad angår hvilke moderatorer og sites han nu har forulempet :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lee' power, din midsection har G., men det kan vist dårligt komme bag på nogen :devil:

Hr. Haurum har da vist også selv givet moderatorer grå hår under forskellige nicks, men er da vist faldet til patten i dag :wink:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hr. Haurum har da vist også selv givet moderatorer grå hår under forskellige nicks, men er da vist faldet til patten i dag wink.gif

Ha, ha - faktisk startede jeg som moderator af alle moderatorer da det var mig der lavede bl.a. Fitforum, idet jeg dengang for mange år siden arbejdede lidt for dem og andre kost- og træningsrelaterede virksomheder. Af natur er jeg ret løssluppen, så da piben fik en lyd der i lidt for høj grad spillede som dem i Nordkorea omgik jeg selvfølgelig systemet med vanlig spidsfindighed. Som du selv har registreret er jeg dog i mellemtiden blevet endnu mere mild, munter og civiliseret, og en anelse mindre rebelsk - hvilket gør det lidt lettere at tilgå og bruge denne del af internettet uden flere håndfulde af parkistanske IT-venner og serverparker :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dér var den jo - super god og imponerende form - helt som han også demonstrerede i sin tid! Dengang var jeg i stand til at køre med en ROM på ca. 10-15 centimeter - har ikke prøvet siden, men det siger lidt om sværhedsgraden (og mig) :laugh: Så vidt jeg ved skriver Jørgen i ny og næ i begrænset omfang på Fitforum, men lur mig om han ikke oppererer på samtlige forums under diverse eksotiske nicknames. Skal ud og tømme Riz Raz' buffet med ham i snarlig fremtid, så kommer der sikkert lidt røverhistorier på bordet hvad angår hvilke moderatorer og sites han nu har forulempet :laugh: :laugh:

:devil:

Ja, han er sikkert rundt omkring. Har moret mig gevalidigt over de svinere han har fyret af i tidernes løb. :4thumbup: :laugh:

Lee' power, din midsection har G., men det kan vist dårligt komme bag på nogen :devil:

Hr. Haurum har da vist også selv givet moderatorer grå hår under forskellige nicks, men er da vist faldet til patten i dag :wink:

thank you master :superman:

Ha, ha - faktisk startede jeg som moderator af alle moderatorer da det var mig der lavede bl.a. Fitforum, idet jeg dengang for mange år siden arbejdede lidt for dem og andre kost- og træningsrelaterede virksomheder. Af natur er jeg ret løssluppen, så da piben fik en lyd der i lidt for høj grad spillede som dem i Nordkorea omgik jeg selvfølgelig systemet med vanlig spidsfindighed. Som du selv har registreret er jeg dog i mellemtiden blevet endnu mere mild, munter og civiliseret, og en anelse mindre rebelsk - hvilket gør det lidt lettere at tilgå og bruge denne del af internettet uden flere håndfulde af parkistanske IT-venner og serverparker :laugh::laugh:

...Munter hyrde... Det er vidst en JS quote :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning med El Magico Musashi :4jumpy: og Lunatic Linis :tease:

Joint Mobility/Z-health 15 min

Monkey Pullups

BW, 52 cm, 3 rep, 4 sæt (3 min mellem sæt)

Zig-zag agility løb mellem reb

5 ture, 15 sekunders pause imellem hver

Cirquit

Dips i ringe 10 rep

Rebklatring dobbeltreb 1 tur

Zig-zag agility løb gennem 8 reb, hvor der var udlagt forhindringer på gulvet og der blev kastet medicinbolde imod mig :devil: 1 tur

Medicinbold overhead slams 5 kg, 5 rep

Turen blev gennemført 5 gange :strat:

Hårdt og pisse sjovt. Musashi fandt noget gøgl, så man lignede :clown2: med udstyret på. :laugh:

Filmer næste gang vi træner, banen var super fed :yo: Var i stil med de "ridder-baner" man ser i bl.a. First Knight, hvor Richard Gere drøner igennem flawless :devil:

Musashi forlod flokken, og Luni-Linis og jeg fortsatte med pullups..

Excentriske Pullups (Linis trak ned i mig med sin kropsvægt)

3 rep, 5-6 sæt

Zercher squats

60 kg, 5 rep, 1 sæt

70 kg, 5 rep, 1 sæt

90 kg, 5 rep, 2 sæt

70 kg, 10 rep, 2 sæt

Guarden flad :crazy_pilot:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Morgentræning med El Magico Musashi :4jumpy: og Lunatic Linis :tease:

Joint Mobility/Z-health 15 min

Monkey Pullups

BW, 52 cm, 3 rep, 4 sæt (3 min mellem sæt)

Zig-zag agility løb mellem reb

5 ture, 15 sekunders pause imellem hver

Cirquit

Dips i ringe 10 rep

Rebklatring dobbeltreb 1 tur

Zig-zag agility løb gennem 8 reb, hvor der var udlagt forhindringer på gulvet og der blev kastet medicinbolde imod mig :devil: 1 tur

Medicinbold overhead slams 5 kg, 5 rep

Turen blev gennemført 5 gange :strat:

Hårdt og pisse sjovt. Musashi fandt noget gøgl, så man lignede :clown2: med udstyret på. :laugh:

Filmer næste gang vi træner, banen var super fed :yo: Var i stil med de "ridder-baner" man ser i bl.a. First Knight, hvor Richard Gere drøner igennem flawless :devil:

Musashi forlod flokken, og Luni-Linis og jeg fortsatte med pullups..

Excentriske Pullups (Linis trak ned i mig med sin kropsvægt)

3 rep, 5-6 sæt

Zercher squats

60 kg, 5 rep, 1 sæt

70 kg, 5 rep, 1 sæt

90 kg, 5 rep, 2 sæt

70 kg, 10 rep, 2 sæt

Guarden flad :crazy_pilot:

Hej og tak for rigtigt god omgang!

Jeg er nu pænt smadret og missLaw morer sig gevaldigt over at jeg har svært ved at finde ordene når jeg snakker :laugh:

Godt kæmpet med pull ups og Zercher, for øvrigt! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej og tak for rigtigt god omgang!

Jeg er nu pænt smadret og missLaw morer sig gevaldigt over at jeg har svært ved at finde ordene når jeg snakker :laugh:

Godt kæmpet med pull ups og Zercher, for øvrigt! :devil:

Grrrrrrr, selv tak :devil:

Super fed omgang idag, og jeg kan forestille mig at dine lats er pænt brændt af :laugh:

Good struggle :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Underviste 2 timers HardCore. Proppet igen på ABC med krudt og kugler fra QuuuuuueeenPearl :pumpin: og SNF :showoff:

post-15167-1191957780.gifGuarden

Tak for træning i aften :bigsmile: Det var rigtig godt, selvom jeg har kordineringsevne som er alt andet optimal :blink: Desuden er jeg sikker på, at Linis velmendende råd om at man sagtens styrketræning før, kommer til at straffe mig i morgen. :wink:

Men det er ikke sidste gang jeg prøver det :superman:

Link to comment
Share on other sites

post-15167-1191957780.gifGuarden

Tak for træning i aften :bigsmile: Det var rigtig godt, selvom jeg har kordineringsevne som er alt andet optimal :blink: Desuden er jeg sikker på, at Linis velmendende råd om at man sagtens styrketræning før, kommer til at straffe mig i morgen. :wink:

Men det er ikke sidste gang jeg prøver det :superman:

Heeeeeeey Signe. :bigsmile:

Godt kæmpet idag. Koordineringen er en stor del af timen, og det kommer hurtigt så no worries :cool:

Og ja, hvis nogen skulle være i tvivl så er HardCore altså styrketræning :yo:

Link to comment
Share on other sites

Underviste 2 timers HardCore. Proppet igen på ABC med krudt og kugler fra QuuuuuueeenPearl :pumpin: og SNF :showoff:

Derefter gik jeg ned med en flok HardCorer og bankede nogle pullups ud.

Triple Threat of Pullups

17,2,1 = 19 i alt

15,2,1 = 18 i alt

:superman:

Nå, så det var ikke hårde nok Pull ups tidligere i dag? Hvis du syntes du ikke blev presset nok i dem skulle du bare sagt det, så kunne jeg bare skruet en smule op for vægten :devil:

Men det ved jeg jo nu til næste gang :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Nå, så det var ikke hårde nok Pull ups tidligere i dag? Hvis du syntes du ikke blev presset nok i dem skulle du bare sagt det, så kunne jeg bare skruet en smule op for vægten :devil:

Men det ved jeg jo nu til næste gang :w00t:

Jeg troede du trak alt du kunne :cool:

Jeg restituerer bare så usandsynligt hurtigt, forstår det nærmest ikke selv....

Link to comment
Share on other sites

Jeg troede du trak alt du kunne :cool:

Jeg restituerer bare så usandsynligt hurtigt, forstår det nærmest ikke selv....

Havde stadigvæk en fod tilbage at løfte fra gulvet... :shades:

Det må være den der kokostop fra Emmerys som hjælper på din sindssyge restitution :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fuuuck.... det er nu Jacob!!! Civilisationen er brudt sammen... Aliens er på vej. Har lige taget det her pic nede på gaden. Er du klar til kamp???? :devil::devil::devil: GRRRRRRR Der var 5-8 af dem.....

post-67-1191963412_thumb.jpg

Nå, det var ikke aliens alligevel, men bare kæmpe ølfustager. Det sgu også meget bedre! :cool: Mon man kan snatche sådan en fætter???

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

NFL er for piger!!!

Kunne sgu være fedt at prøve en dag...GRRRRRR!! :devil:

GRRRRR, det er så fed en sport. Når en mand på over 100 kilo, ikke blot løber pisse stærk, men ligeledes kan "take a beating" så er det en mande sport. No pads, no helmets, just balls. Elsker særligt de klip hvor en klippert kommer med fuld skrald og går ind for at tackle og manden deres tackles står bare fast som en sten :laugh:

Jeg ville ønske at jeg turde, men har ganske enkelt knogler og øre for kært. Men der er så mange klubber i nærheden, så måske skulle man bare snige sig med og svanse rundt. Når det kom til stykket ville jeg heller ikke turde med mindre det var på et hold hvor folk var max 80 kilo, piger, og under 18. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share