Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Jeg må hellere sørge for at komme med på din time før monster klippet af dine vilde swings med den der massive kettle bell vi fand bliver offentlig gjort - efter det, kommer dine timer være booket op for al fremtid af folk som har det som sit ny mål. :devil:

Jeg skal med :crazy_pilot::4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke til Guarden!! :4thumbup: :superman:

Det er endelig lykkedes dig at give mig DOMS efter en omgang HardCore i tirsdags - et resultat af intet mere end et par omgang sandsæk one-legged deadlift med strakte ben!!!

Det er i hvert fald pænt ubehageligt i baglåret i dag, sådan lige på bagsiden af knæet og lidt op.

:laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal med :crazy_pilot::4jumpy:

Ja, det kunne være hyggeligt - så får vi ryste poter og sige daws samtidig :smile:

Håber kunne komme med næste torsdag, men er bange for at jeg på det tidspunkt er fuldstændigt groggy i hovedet efter al eksamenslæsning :crazy: Så kan det være rart at få brugt kroppen en smule! :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja, det kunne være hyggeligt - så får vi ryste poter og sige daws samtidig :smile:

Håber kunne komme med næste torsdag, men er bange for at jeg på det tidspunkt er fuldstændigt groggy i hovedet efter al eksamenslæsning :crazy: Så kan det være rart at få brugt kroppen en smule! :firebounce:

Uh næste torsdag er ikke så godt har lovet mig væk til noget spinning :w00t:

Men hvad med torsdag den 19. eller 26. oktober :smile:

Ja kunne være hyggeligt at hilse på :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hello Mr Grruard :devil:

Tak for træning her til aften :superman: ... Det var squ lækkert at få lavet lidt igen :bigsmile: ....

Og tak for hjælpen med tha bike :blush:

Rigtig god fornøjelse i weekenden :firebounce: ....

/Cat :yo:

:yo: Crrrrrrat :yo:

Selv tak for god gas :superman:

Jeg skal med :crazy_pilot::4jumpy:

Godt, you are welcome :a-okhand: :alright:

Tillykke til Guarden!! :4thumbup: :superman:

Det er endelig lykkedes dig at give mig DOMS efter en omgang HardCore i tirsdags - et resultat af intet mere end et par omgang sandsæk one-legged deadlift med strakte ben!!!

Det er i hvert fald pænt ubehageligt i baglåret i dag, sådan lige på bagsiden af knæet og lidt op.

:laugh::laugh:

:banana::firebounce: :firebounce:

Hehehehe, det var sku også på tide. I have found your week spot. Enhver superheltinde har noget de ikke kan tåle :devil:

Ja, det kunne være hyggeligt - så får vi ryste poter og sige daws samtidig :smile:

Håber kunne komme med næste torsdag, men er bange for at jeg på det tidspunkt er fuldstændigt groggy i hovedet efter al eksamenslæsning :crazy: Så kan det være rart at få brugt kroppen en smule! :firebounce:

Ja, kom op og brænd af. Der var 8 tøser sidste gang, så kom forbi og giv dem kamp til stregen :devil:

Uh næste torsdag er ikke så godt har lovet mig væk til noget spinning :w00t:

Men hvad med torsdag den 19. eller 26. oktober :smile:

Ja kunne være hyggeligt at hilse på :cool:

Det er der altså lang tid til Signe. Your ass will never be the same again :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er der altså lang tid til Signe. Your ass will never be the same again :wink:

Nu her på tirsdag kunne jeg godt være frisk :w00t: Men ved ikke hvordan Linis har det med tirsdage :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdage kan jeg ikke, men lad nu ikke det holde dig væk :wink: Du kan ju bare komme to gange :w00t:

Det sagde hun også i går :icecream::tease::hehe::4banned:

hahaha, den var plat, men alt for fristende. Hav en god fredag Mr. G :banana3:

Altid en fornøjelse at følge med i Guardens Agoge

The agoge was a rigorous education and training regime undergone by all Spartan citizens (exept the eldest son in each of the ruling houses). It involved separation from the family, cultivation of loyalty to one's group, loving mentorship, military training, hunting, dance and social preparation.
Link to comment
Share on other sites

:banana::firebounce: :firebounce:

Hehehehe, det var sku også på tide. I have found your week spot. Enhver superheltinde har noget de ikke kan tåle :devil:

Så så...ja du har ret, du fandt mit "week" spot - og ikke weak spot, da jeg garanterer dig for at det var en en-uges engangs fornøjelse...du må lede efter noget nyt!! *G*

:devil::superman::devil:

Der er pt. lidt kaos i mit træningsskema, men satser stærkt på at møde op på Nørrebro næste torsdag og støt op.

Link to comment
Share on other sites

Nu her på tirsdag kunne jeg godt være frisk :w00t: Men ved ikke hvordan Linis har det med tirsdage :wink:

Lyt til Linis. Hun er klog :4thumbup:

Tirsdage kan jeg ikke, men lad nu ikke det holde dig væk :wink: Du kan ju bare komme to gange :w00t:

TTT

Det sagde hun også i går :icecream::tease::hehe::4banned:

hahaha, den var plat, men alt for fristende. Hav en god fredag Mr. G :banana3:

Altid en fornøjelse at følge med i Guardens Agoge

hahaha, fantastisk med lidt historier fra krypten :superman:

God dag til dig også Mr. W :devil:

Hey Guard.

Fedt at følge med i tossestregerne efter en måneds tid uden internet. Og fedt at HardCore har vokseværk.. foreligger muligheden for at konceptet kommer til Århus? Det kunne da godt overbevise mig om centerskift..

Tak skipper.

Ja, det har fået vinger. Muligheden foreligger, kræver dog at vi får uddannet nogle instruktører derfra når vi starter uddannelsen op.

Men er da helt klart hensigten :smile:

Så så...ja du har ret, du fandt mit "week" spot - og ikke weak spot, da jeg garanterer dig for at det var en en-uges engangs fornøjelse...du må lede efter noget nyt!! *G*

:devil::superman::devil:

Der er pt. lidt kaos i mit træningsskema, men satser stærkt på at møde op på Nørrebro næste torsdag og støt op.

Jeg er allerede gået i planlægningsmode. Ved godt hvad jeg kan gøre næste gang :tongue:

Fedt hvis du kommer forbi Nørrebro også :superman:

God weekende warrior!!!

Er ude og køre PT-uddannelse i Horsens hele dagen idag, imorgen og søndag. Nåede lidt træning idag:

Triple threat of pullups (Pullups wide grip --> pullups narrow grip --> chinups)

15, 2, 2 = 19 total

14, 2, 2 = 18 total

Blev udfordret af kursister til at lave one-arm evil wheel med håndvægt så fik lige banket 2-3 stykker af i højre side. Pænt hårdt :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

[

Tirsdage kan jeg ikke, men lad nu ikke det holde dig væk Du kan ju bare komme to gange

Lyt til Linis. Hun er klog :4thumbup:

post-15167-1191621389.gif bumthi føler mig fanget i en fælde som jeg selv har lagt ud :crazy:

Jamen så ses vi tirsdag. :wink: Jeg vil nok lige lavet lidt spinning/styrketræning inden, men forventer at man godt kan gennemføre timen trods det :superman:

Link to comment
Share on other sites

bumthi føler mig fanget i en fælde som jeg selv har lagt ud :crazy:

Jamen så ses vi tirsdag. :wink: Jeg vil nok lige lavet lidt spinning/styrketræning inden, men forventer at man godt kan gennemføre timen trods det :superman:

Jeg vil lige skynde mig at sige at det er Kauf :yo: og ikke Guarden der har tirsdagstimerne (Hvis vi snakker Nørrebro - Guarden har dem mig bekendt i ABC tirsdag) ... Jeg kommer selv tirsdag på Nørrebro og planen er at der også skulle være et par andre herindefra som dukker op :bigsmile::tongue::devil::cheer: ...

Hvorfor jeg så i første omgang troede du snakkede om nørrebro ved jeg ikke - men kom måske til at blande det sammen med et QP indlæg (så har lige rettet lidt)...

Lidt træning inden tror jeg ikke gør den store forskel, men det kan være du skal holde en smule igen med bentræningen :wink: - siger jeg, som selv kommer direkte fra 2 timers basketball :cheer:

Guarden - Sorry for logspam :blush:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Du er vel viking? :wink:

Tja jo :unsure: Ja men så kan jo sagtens lave til cardio og styrketræne inden :superman: Mine særlige vikingegener vil bære mig igennem :bruce:

Lidt træning inden tror jeg ikke gør den store forskel, men det kan være du skal holde en smule igen med bentræningen - siger jeg, som selv kommer direkte fra 2 timers basketball

Cat: Tak for rådet :bigsmile: og jeg taler om ABC tirsdag :wink:

Link to comment
Share on other sites

Weeeeeehoooooo :laugh:

Onkel Guarden er lige ude af loggen, og tak skæbne der er gang i den, hehe :4thumbup:

You are all welcome. Master Kauf giver den gas tirsdag på Nørrebro kl. 20 :bigsmile:

Fik lige sparket lidt træning ind i undervisningen lørdag (heute)

Joint Mobility / Z-health 10 min

Zercher squat

60 kg, 6 rep, 2 sæt

70 kg, 6 rep, 1 sæt

80 kg, 6 rep, 3 sæt

Alternated

Pullups

BW + 14 kg, 8 rep, 4 sæt

Nive device. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guardens vanvittige rekordforsøg...

Han postede det ikke i loggen da ingen ville tro på det.

Jacob fik specialfremstillet en kettlebell, der nok er den største man nogensinde har set. Se om han klaret den på årets vildeste træningsvideo!!

Crazy :laugh::laugh::laugh: Godt med lidt weekend humor!

Link to comment
Share on other sites

You bet!

The days of the Dark Side are numbered...mwuahahaha!!

:devil:

Guardens vanvittige rekordforsøg...

Han postede det ikke i loggen da ingen ville tro på det.

Jacob fik specialfremstillet en kettlebell, der nok er den største man nogensinde har set. Se om han klaret den på årets vildeste træningsvideo!!

:w00t::laugh: :laugh:

Heheheh... Den var dæneneme tung!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share