Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

:laugh::laugh::laugh::laugh:

Jeg tror at jeg får mareridt over hvor meget du ville have snatchet idioteten hvis du havde fået hilst på ham! :cry:

Hehe..

Ærgede mig også et par timer i fredags over at jeg ikke kunne blive og se hvad det var for en gavtyv der havde gjort sig en fangst :w00t:

Fysisk aktivitet tirsdag

Joint Mobility / Z-health: 15 min

Cirquit, 1 min each exercise --> 15 sec. off for change

1. Kettlebell Snatch 24 kg, Right/left (12 each side)

2. Medicine ball overhead throws into ground (5 kg)

3. Jumping lunges with Powerbags, dropset (25 kg, 20 kg, 15 kg, 10 kg) As explosive as posible in the jumping phase

4. Heavy sandbag punching

After one round, 1 min break.

Completed the cirquit 3 times --> 3 min off --> Repeated cirquit 2 times again.

Damn nice træningspas i fitness dk Nørrebro. Havde jeg vidst at centret havde den kapacitet ville jeg have brugt den tidligere. Kæmpe sal med mulighed for en masse gøgl med kettlebells, powerbags, medicinbolde, sandsække, høj musik :king: , stort frivægtsområde med rigtige vægtstænger i stedet for pseudo-stængerne med sort plastik på enderne. Tror jeg er allergisk overfor dem :cool:

Stay rough tough mad bad and dangerous to know :yo:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Fed cirquit :w00t:

Damn nice træningspas i fitness dk Nørrebro. Havde jeg vidst at centret havde den kapacitet ville jeg have brugt den tidligere. Kæmpe sal med mulighed for en masse gøgl med kettlebells, powerbags, medicinbolde, sandsække, høj musik :king: , stort frivægtsområde med rigtige vægtstænger i stedet for pseudo-stængerne med sort plastik på enderne.

Vil det sige at fitness.dk på Nørrebro har kb'er, sandsække osv. til fri afbenyttelse? I så fald skal jeg da til at træne det ...

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg købt zoom guard i sort. Super fede, og god støtte. Desværre har omregningskursen fra pund til DKr ikke fuldt med dine tanker. De endte på 641,- istedet for 666,- :laugh:

Fedt med cyklen!!!

Word master :superman:

Købte du dem i den høje eller lave?

Jeg har ikke fået set den høje endnu, andet end på billede :smile:

Ja, prisen burde have været :devil: 666 :devil:

Fed cirquit :w00t:

Vil det sige at fitness.dk på Nørrebro har kb'er, sandsække osv. til fri afbenyttelse? I så fald skal jeg da til at træne det ...

Ved ikke om dødelige må bruge det.

Jeg er instruktør deroppe, så er vel en af de frynsegoder der nu engang er.

Men hvis du vil være HardCore instruktør, så foreligger muligheden der :yo:

Underviste 2 timers HardCore med proppede hold :bigsmile: med Queenpearl og Omnipresentamente der gav den bundgas :king:

Derefter ned til Kauf på N-bronx, hvor han fik banket den første HardCore time af i nordvest. Fed instruktion og lidt til øjet :tongue:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Word master :superman:

Købte du dem i den høje eller lave?

Jeg har ikke fået set den høje endnu, andet end på billede :smile:

Ja, prisen burde have været :devil: 666 :devil:

Ved ikke om dødelige må bruge det.

Jeg er instruktør deroppe, så er vel en af de frynsegoder der nu engang er.

Men hvis du vil være HardCore instruktør, så foreligger muligheden der :yo:

Underviste 2 timers HardCore med proppede hold :bigsmile: med Queenpearl og Omnipresentamente der gav den bundgas :king:

Derefter ned til Kauf på N-bronx, hvor han fik banket den første HardCore time af i nordvest. Fed instruktion og lidt til øjet :tongue:

YEssirrrsss!!! Man kan tydeligt se at du har instruktørtække; hurtigt ind, overskue lokalet ved første øjekast og så ellers placere sig bedst muligt i lokalet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Word master :superman:

Købte du dem i den høje eller lave?

Jeg har ikke fået set den høje endnu, andet end på billede :smile:

Ja, prisen burde have været :devil: 666 :devil:

Den var der også i høj, men det er lidt for meget 80'er moderne til min stil :yo: Men fede, det er de.

Link to comment
Share on other sites

Fandt den rundt om hjørnet men da jeg ville låse den op var min egen lås fjernet og der sad en anden på. GRRRRRRRR.

Jeg skulle afsted og holde kursus, så havde ikke mulighed for at blive og vente. VIlle ellers have nydt at vente på at offeret ville komme og hente sit nyerhvervede bytte :devil:

Det er en populær metode hos professionelle cykeltyve.

De finder cykler som de vil have, sætter en ekstra lås på. Ejeren af cyklen kan ikke umiddelbart tage cyklen med :eh: , og banditterne samler byttet så sammen på et andet tidspunkt op i en varevogn! :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Det er en populær metode hos professionelle cykeltyve.

De finder cykler som de vil have, sætter en ekstra lås på. Ejeren af cyklen kan ikke umiddelbart tage cyklen med :eh: , og banditterne samler byttet så sammen på et andet tidspunkt op i en varevogn! :sneaky2:

Hmmm, tror det var sket. Min egen fastmonterede lås var fjernet, og påmonteret var en usel kædelås :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Free Running med the warrior Musashi

Sad i eftermiddags og så nogle videoer med free running/parkour og fik en uimodståelig trang til at prøve det, så ringede til Musashi og Kauf for at høre om de ikke var game for lidt spas. Musashi-krigeren havde plads i kalenderen, så vi driblede over til The Hot Spot og fik givet os i lidt at se til med badutspring, hoppede rundt på skateboardramper, balancebomme, rullefald fra træstub m.m.. skide sjovt :bigsmile:

Har lige smidt et par billeder op, bl.a. fra min tur til Paris med The Nike Crew :devil:

post-1305-1191437834_thumb.jpg

post-1305-1191437856_thumb.jpg

post-1305-1191437875_thumb.jpg

post-1305-1191437892_thumb.jpg

post-1305-1191437906_thumb.jpg

post-1305-1191437925_thumb.jpg

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

For cool med Free Running :4thumbup: Hvordan syntes du at det gik? Jeg brugte for et års tid siden lidt tid på at prøve at lære the basic moves, men jeg syntes sgu aldrig rigtig at det stoppede med at føltes kluntet.

Link to comment
Share on other sites

For cool med Free Running :4thumbup: Hvordan syntes du at det gik? Jeg brugte for et års tid siden lidt tid på at prøve at lære the basic moves, men jeg syntes sgu aldrig rigtig at det stoppede med at føltes kluntet.

Hehe.. tjaaaa, følte mig ikke let og elegant som en fjer, men morede mig nu en del alligevel. Hver gang jeg løb op på en bande eller træstub fik jeg en indre film i hovedet af den del af The Matrix hvor Neo løber rundt på væggen og uddeler bly til forbipasserende. Med lidt mere træning tror jeg godt det kan blive et hit. En klart sjovere måde at lave springtræning og cardio på. Super fedt faktisk :bigsmile:

007 laver også Free Running

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning med Musashi, PTPoul og Linis

Efterårets første morgentræning skudt igang med et brag.

Dælme noget tid siden der er blevet klatret i reb, hvilket pølserne tydeligt kan nikke genkendende til nu :laugh:

Rebklatring 7 gange til tops

Dips i ringe: BW, 10 rep, 3 sæt

Øvede også lidt rullefald på en måtte. Det er for skægt, bliver dog total rundtosset :crazy:

Mit højre håndled brokker sig dog en del, to much armwrestling, when will I learn :nonono:

Men godt at se at der var ny prospects for The Dark Side tilstede in the dungeon of death and destruction :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning med Musashi, PTPoul og Linis

Efterårets første morgentræning skudt igang med et brag.

Dælme noget tid siden der er blevet klatret i reb, hvilket pølserne tydeligt kan nikke genkendende til nu :laugh:

Rebklatring 7 gange til tops

Dips i ringe: BW, 10 rep, 3 sæt

Øvede også lidt rullefald på en måtte. Det er for skægt, bliver dog total rundtosset :crazy:

Mit højre håndled brokker sig dog en del, to much armwrestling, when will I learn :nonono:

Men godt at se at der var ny prospects for The Dark Side tilstede in the dungeon of death and destruction :laugh:

Hejsan og velkommen tilbage fra la France, mr Vader :devil:

Fedt at få prøvet lidt kettelbells i dag, tror jeg vil synes rigtigt godt om det når jeg får god nok en teknik til at bruge de tunge vægte. Det er først når man tror at man skal aflide ved hver swing som jeg kommer være tilfreds med min indsats :bigsmile:

Jeg kan godt identifiere mig med dig i din cykelhistorie - oplevede noget lignende i Brøndby for et par måneder siden. En hel uge efter gik jeg og fantiserede om alt jeg ville have lavet ved den spasser som sat sin lås på min cykel... :sneaky2:

Jeg kan desværre ikke komme til Hard core i aften p g a at en af receptionisterne lagt sig syg på arbejde og det ser ikke ud til at vi kan få en afløser :unhappy: Det må blive en anden gang. Men hvis du er frisk på mere morgentræning en dag i næste uge, så er jeg klart med! Tror jeg vil være rigtigt hard core og løbe en runde før jeg giver mig i kast med metalboldene igen :devil:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Hejsan og velkommen tilbage fra la France, mr Vader :devil:

Fedt at få prøvet lidt kettelbells i dag, tror jeg vil synes rigtigt godt om det når jeg får god nok en teknik til at bruge de tunge vægte. Det er først når man tror at man skal aflide ved hver swing som jeg kommer være tilfreds med min indsats :bigsmile:

Jeg kan godt identifiere mig med dig i din cykelhistorie - oplevede noget lignende i Brøndby for et par måneder siden. En hel uge efter gik jeg og fantiserede om alt jeg ville have lavet ved den spasser som sat sin lås på min cykel... :sneaky:

Jeg kan desværre ikke komme til Hard core i aften p g a at en af receptionisterne lagt sig syg på arbejde og det ser ikke ud til at vi kan få en afløser :unhappy: Det må blive en anden gang. Men hvis du er frisk på mere morgentræning en dag i næste uge, så er jeg klart med! Tror jeg vil være rigtigt hard core og løbe en runde før jeg giver mig i kast med metalboldene igen :devil:

Thank you miss cut-a-lot :devil:

Du gjorde det sku godt idag, du bliver en formiddabel kanonkugle-jonglør :bigsmile:

Jeg smider sms til Poul når vi rocker næste gang, så er du selvfølgelig også velkommen.

Ærgeligt med i aften, but HardCore will be there again next week. Be there or be squared :king::ninja:

Link to comment
Share on other sites

Thank you miss cut-a-lot :devil:

Du gjorde det sku godt idag, du bliver en formiddabel kanonkugle-jonglør :bigsmile:

Jeg smider sms til Poul når vi rocker næste gang, så er du selvfølgelig også velkommen.

Ærgeligt med i aften, but HardCore will be there again next week. Be there or be squared :king::ninja:

Jeg må hellere sørge for at komme med på din time før monster klippet af dine vilde swings med den der massive kettle bell vi fand bliver offentlig gjort - efter det, kommer dine timer være booket op for al fremtid af folk som har det som sit ny mål. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må hellere sørge for at komme med på din time før monster klippet af dine vilde swings med den der massive kettle bell vi fand bliver offentlig gjort - efter det, kommer dine timer være booket op for al fremtid af folk som har det som sit ny mål. :devil:

Hahahahahah... Ja, det var top klasse :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share