Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Lyder fedt med Hareskoven, håber jeg får tid til at runde den i næste uge :bigsmile:

Hvor er Dustcup på onsdag??

...

[edit]

Uhh, ved Lyngby :w00t:

Og man kan melde sig til på dagen for 150 kr...

Vi ses formentlig :wink:

Næh, ikke alligevel.. skal... læse.... 150 sider prehospital trauma life blabla inden weekenden (helst) :crazy: Men dukker forhåbentlig op til et af de andre dustcups eller Hotcup i maj. Hav en rigtig god tur :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

DustCup Volume 1, Geels Skov

Yiiiiiihaaaaaaaaa. Har lige været til det første mountainbike-løb i cuppen. Var ekstremt fedt. Løbet fandt sted i Geels skov v. Holte på en 7,4 km lang strækning, som man havde 80 minutter til at tilbagelægge så mange omgange på som muligt. Jeg fik banket præcis 3 omgange på

Tid: 1:20.58.

Samlet distance tilbagelagt: 21.1 km

HR-peak: 190

HR-gennemsnit: 171 (87,5 % HR-max (196))

Gennemsnitshastighed: 15.9 km/t

Maxhastighed: 45,1 km/t :superman: på en af de stejle singletracks.. shiiiiiiiit det gik stærkt :tongue:

Højdemeter: 380 m

Tid bedste omgang: 25:43,7

Var en ekstrem fed oplevelse. Vil skyde på at vi var omkring 300 deltagere. Jeg havde så lagt mig aller bagerst til at starte med, så brugte lidt tid på at få overhalet en del, førend jeg fandt en gruppe der racede i mit tempo :devil: Jeg kørte klart hurtigere og med højere hjertefrekvens end jeg plejer når jeg kører selv. Var dog ikke i nærheden af de hurtigste. Blev overhalet af en del af de bedste. Fatter ikke de kan køre så stærkt. Hjælper nok på det, at de har en kondital på 75+ :w00t: samt en væsentlig bedre teknik end mig. Undervejs var der en af de rigtig seje der overhalede mig og nogle andre, og sagde "god tur gutter" :4thumbup: Jeg tænkte fanme nej, that bastard skal ned med nakken, så lagde mig på hjul af ham, hvilket holdt i en 2-3 minutter for fuld skrald. Gal han kørte rådent :laugh: Jeg kørte på ren survival. Var ved at crashe en par gange :innocent:

Alt i alt en fed omgang :superman:

Trænede også lidt i formiddags

KB RKC-Snatch: 24 kg, 10/10 B2B x 3, 3 sæt = 180 rep

Armoured Female: Bad luck for dig. :cry: Det var syygt fedt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder sgu som en fed oplevelse det der bakke cykling. :tongue:

Og udemærket placering første gang du deltager i et løb.

//Hebnes

Ja, det var vildt sjovt, og tak :bigsmile:

Fantastisk debut...Lyder som et alt for fedt løb :devil: Er sikker på der ikke går lang tid før du ligger som nr. 1!!!! :superman:

Thanks man :superman: , der går nok en rum tidsalder, og genfødsel som en gaffelantilope med et kondital på 300 ville nok ikke skade :wink:

Link to comment
Share on other sites

Havde den vildeste dag igår. Havde besøg af 2 skodesignere fra NIKE USA og en fra NIKE Europa, som fulgte mig en hel dag. Sidste sommer var jeg med i en gruppe af mandlige instruktører, der skulle give vores mening til kende omkring deres næste varesortiment. På baggrund af det, samt en yderligere samtale med dem, var jeg med til at inspirere dem til design af en NIKE sko. Jeg hørte så intet fra dem førend til nytår, hvor jeg fik en mail hvor der stod, at de havde konstrueret skoen på baggrund af vores samtale i sommers, og at de havde navngivet den efter mig, Zoom Trainer Guard.. For vildt :firebounce: Efterfølgende har jeg holdt kontakten med dem ved lige, eftersom de er ved at udvikle en sko til funktionel styrketræning, hvor de synes alt omkring HardCore er super interessant. Derfor havde jeg besøg af dem igår.

Dagen forløb som følger:

Godmorgentræning som vi plejer, med Kancho Musashi, Krrrrgrauuf, Carsten og Christian

Rebklatring: BW, 4 ture

Monkey Pullups: BW + 12 kg, 3 rep, 6 sæt

Rebklatring: Dobbelttur, med katete op første tur --> normalt op i anden tur uden at røre gulvet.

DIPS: BW, 10 rep, 3 sæt

+ noget andet gøgl :superman:

Undervejs forklarede jeg NIKE-crewet effekterne af træningen, og hvorfor jeg fandt det funktionelt til forskelllige situationer i sportsgrene osv.

Herefter lavede Musashi og jeg 21 min i helvede.

Rebklatring supersættet med Dips supersættet med Pistols (uden pause imellem :crazy: )

Har ikke styr på antal reps, men var fuldstændig færdig bagefter. Tog en af turene op i reb med hovedet nedad :laugh:

En time senere blev de kørt igennem en HardCore time, hvorefter de talte med deltagerne på holdet omkring hvorfor de gik til denne type træning. Yderligere havde de forskellige Nike sko med, som de skulle give deres mening om.

Herefter havde jeg dem med nede i WT-centret hvor jeg lavede en demonstration i det og Escrima.

Resten af dagen gik med hygge, restaurant og bar. Alt for fed dag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Havde den vildeste dag igår. Havde besøg af 2 skodesignere fra NIKE USA og en fra NIKE Europa, som fulgte mig en hel dag. Sidste sommer var jeg med i en gruppe af mandlige instruktører, der skulle give vores mening til kende omkring deres næste varesortiment. På baggrund af det, samt en yderligere samtale med dem, var jeg med til at inspirere dem til design af en NIKE sko. Jeg hørte så intet fra dem førend til nytår, hvor jeg fik en mail hvor der stod, at de havde konstrueret skoen på baggrund af vores samtale i sommers, og at de havde navngivet den efter mig, Zoom Trainer Guard.. For vildt :firebounce: Efterfølgende har jeg holdt kontakten med dem ved lige, eftersom de er ved at udvikle en sko til funktionel styrketræning, hvor de synes alt omkring HardCore er super interessant. Derfor havde jeg besøg af dem igår.

Dagen forløb som følger:

Godmorgentræning som vi plejer, med Kancho Musashi, Krrrrgrauuf, Carsten og Christian

Rebklatring: BW, 4 ture

Monkey Pullups: BW + 12 kg, 3 rep, 6 sæt

Rebklatring: Dobbelttur, med katete op første tur --> normalt op i anden tur uden at røre gulvet.

DIPS: BW, 10 rep, 3 sæt

+ noget andet gøgl :superman:

Undervejs forklarede jeg NIKE-crewet effekterne af træningen, og hvorfor jeg fandt det funktionelt til forskelllige situationer i sportsgrene osv.

Herefter lavede Musashi og jeg 21 min i helvede.

Rebklatring supersættet med Dips supersættet med Pistols (uden pause imellem :crazy: )

Har ikke styr på antal reps, men var fuldstændig færdig bagefter. Tog en af turene op i reb med hovedet nedad :laugh:

En time senere blev de kørt igennem en HardCore time, hvorefter de talte med deltagerne på holdet omkring hvorfor de gik til denne type træning. Yderligere havde de forskellige Nike sko med, som de skulle give deres mening om.

Herefter havde jeg dem med nede i WT-centret hvor jeg lavede en demonstration i det og Escrima.

Resten af dagen gik med hygge, restaurant og bar. Alt for fed dag :4thumbup:

Det lyder bare pisse fedt! :4thumbup:

Har fulgt lidt med i din log, og man får bare lyst til at fyre den af, når man læser om alt den lækre træning du får lavet! Kan godt lide din alsidighed! :devil:

Tillykke med Dustcup, flot debut! :cool:

Edited by omeg@
Link to comment
Share on other sites

Tak Omega og Blanco :bigsmile: , ja det kører bare derudaf. Er helt oppe og ringe over det, så er ganske nice :superman:

Armoured: Ja, der kommer masser af løb. Kan være vi render ind i hinanden der.

Mht. Abe-pullups, så kunne jeg det første gang :innocent: , men de er ikke så svære som de lyder til at være. Det er meget mentalt, om man tør give slip med begge hænder. Ingen tvivl om at det bliver sværere med ekstra vægt på i form af vægtvest. Progressionen skal nok være små spring til at starte med, lang pause imellem hvert forsøg, og god opvarmning inden. Det er vigtigt at man trækker igennem, især i den sidste del af pullupen.

Link to comment
Share on other sites

super fedt... tillykke med det. Og saa var det jo ogsaa en ok sjat traening der blev banket af :blink::superman:

Er rebklatring ikke altid med hovedet nedad?

Thaaanks :smile:

Hehe, tager du pis på mig? Plejer at have hovedet mod nord når der køres i reb :superman:

Mandag

Underviste 1 times HardCore og 1 times fitnessboks.

Derefter cirkel bestående af Pullups, Pistols og OAPU. Kørte 1 min. af hver øvelse uden pause imellem. Efter hver omgang 1 min. pause.

Har ikke specifikke tal på antal rep, rev så mange af som muligt i det givne tidsrum. Pistols og OAPU blev skiftet ben efter 30 sek. Kom igennem 6 sæt :cry: God densitet :wub:

Link to comment
Share on other sites

hvad tror du selv :laugh:

Jeg bliver så tændt på at træne når jeg læser denne log. Det er den ultimative motivations log her på mol

hahahaha... Jeg tager alt bogstaveligt. Tror rent faktisk der skal til at smides lidt flere ture ind med hovedet nedad. Er monster hårdt :devil:

Og tak. Er jeg vildt glad for at høre :blush::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Heheh... nej, mod loftet som jeg definerer som nord :wink: Men det andet burde da også være muligt :superman:

Jeg var skam helt med på hvad du mente, selvom din version giver pænt interessante muligheder i et orienteringsløb :superman:

Hovedet nedad i rebklatring lyder fedt, men hvordan starter du? starter du med at stå på hænder, og så gribe fat i rebbet og presser dig selv opad?

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

Jeg var skam helt med på hvad du mente, selvom din version giver pænt interessante muligheder i et orienteringsløb :superman:

Hovedet nedad i rebklatring lyder fedt, men hvordan starter du? starter du med at stå på hænder, og så gribe fat i rebbet og presser dig selv opad?

Jeg starter med at tage fat som normalt i 2 reb, derefter laver jeg en halv baglæns salto, trækker derefter igennem i vildskab :crazy: Føles i princippet som en shrug når jeg kører opad, men latten er helt brændt igennem når man kommer ned :superman:

Link to comment
Share on other sites

Har lige undervist i HardCore. Fik introduceret et par nye øvelser jeg har fundet på. Går lige i dunken :tongue:

Driblede derud på rulle-børgerne, hvor størstedelen af turen blev kørt som kortsving, som man gør det på ski :superman: dælme hårdt nok for glut med :4thumbup: Samlet distance: 10 km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share