Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

RKC-Certificering 2007

Har lige assisteret til kettlebell certificeringen arrangeret af Grizzlyen og Tommy.

Blandt prominente krigere var der Pavel :devil: og Brett Jones + nogle andre der var knap så kendte.

Fantasisk at være i selvskab med Pavel. Han er en usædvanlig sej og samtidig høflig mand, der øser ud af sin viden.

Dennis og jeg assisterede Brett Jones, som er en af de få mænd i verden der kan bøje et "red nail". Udover at bøje det røde søm, flåede han et sæt spillekort i 4-dele :w00t: -Rimelig sygt. Derudover var der en gut med, som Bent-pressede Andrea Ducane ( ca. 50 kg). Køligt nok.

Vores gruppe bestod af 14 Krav Maga udøvere fra Ungarn, hvor kun 3 forstod engelsk, så var en god udfordring i at lære dem kuglekasteriet. Hjalp lidt på det at de havde en tolk med.

Nå, men fik da også lavet lidt undervejs i pauserne:

Fredag

Startede med at blive recertificeret med snatch test (64 rep med ét håndskift)

OAPU: 10/10 x 5 sæt = 100 ialt på 20 min.

Lørdag

Turkish Getup med The Beast (48 kg) Ingen problemer. PR

Dobbelt Turkish Getup med 2 x 32 kg. Grrrrrrrrr PR

Søndag

Dobbelt Bottom Up Turkish Getup med 2 x 16 kg PR

Giver lige lidt ekstra dynamit i armene når Pavel står og kigger på.

Alt i alt nogle fantastiske dage, godt arrangeret af Grizzlyen og Tommy :4thumbup:

//G

:blink: TGUs :blink:

:bowdown:

Edited by Dochylle
Link to comment
Share on other sites

Lørdag

Turkish Getup med The Beast (48 kg) Ingen problemer. PR

Dobbelt Turkish Getup med 2 x 32 kg. Grrrrrrrrr PR

Søndag

Dobbelt Bottom Up Turkish Getup med 2 x 16 kg PR

Giver lige lidt ekstra dynamit i armene når Pavel står og kigger på.

...eller også presser du ikke dig selv nok, i den daglige træning :tongue:

Ej, det lyder nu ret heftigt med så mange PR's :4thumbup:

Og som om I har haft nogle gode dage - vejret har jo bestemt også været med jer :wink:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

RKC-Certificering 2007

Har lige assisteret til kettlebell certificeringen arrangeret af Grizzlyen og Tommy.

Blandt prominente krigere var der Pavel :devil: og Brett Jones + nogle andre der var knap så kendte.

Fantasisk at være i selvskab med Pavel. Han er en usædvanlig sej og samtidig høflig mand, der øser ud af sin viden.

Dennis og jeg assisterede Brett Jones, som er en af de få mænd i verden der kan bøje et "red nail". Udover at bøje det røde søm, flåede han et sæt spillekort i 4-dele :w00t: -Rimelig sygt. Derudover var der en gut med, som Bent-pressede Andrea Ducane ( ca. 50 kg). Køligt nok.

Vores gruppe bestod af 14 Krav Maga udøvere fra Ungarn, hvor kun 3 forstod engelsk, så var en god udfordring i at lære dem kuglekasteriet. Hjalp lidt på det at de havde en tolk med.

Nå, men fik da også lavet lidt undervejs i pauserne:

Fredag

Startede med at blive recertificeret med snatch test (64 rep med ét håndskift)

OAPU: 10/10 x 5 sæt = 100 ialt på 20 min.

Lørdag

Turkish Getup med The Beast (48 kg) Ingen problemer. PR

Dobbelt Turkish Getup med 2 x 32 kg. Grrrrrrrrr PR

Søndag

Dobbelt Bottom Up Turkish Getup med 2 x 16 kg PR

Giver lige lidt ekstra dynamit i armene når Pavel står og kigger på.

Alt i alt nogle fantastiske dage, godt arrangeret af Grizzlyen og Tommy :4thumbup:

//G

Hey man, fedt som altid at have dig ombord!!! Meget positivt blev der sagt om dig til debriefing med Pavel og de andre seniorer instruktørere!!! Og du er jo blevet sindsyg stærk (ikke fordi du ikke var det i forvejen!!! :4thumbup: ) Når du nu ikke selv vil fortælle det i din log så gør jeg det: Du er jo blevet for syg stærk i armlægning! HULK her træk mig ned 2 ud af 4 gange (var det vist) i højre arm!!! Damn det der rebklatring er bare vejen frem!!! du kan jo blive dødbringende med lidt mere teknik!!!

lad os snart snakkes ved!!!

/KJ

Link to comment
Share on other sites

Hey man, fedt som altid at have dig ombord!!! Meget positivt blev der sagt om dig til debriefing med Pavel og de andre seniorer instruktørere!!! Og du er jo blevet sindsyg stærk (ikke fordi du ikke var det i forvejen!!! :4thumbup: ) Når du nu ikke selv vil fortælle det i din log så gør jeg det: Du er jo blevet for syg stærk i armlægning! HULK her træk mig ned 2 ud af 4 gange (var det vist) i højre arm!!! Damn det der rebklatring er bare vejen frem!!! du kan jo blive dødbringende med lidt mere teknik!!!

lad os snart snakkes ved!!!

/KJ

Tak min ven. Super fedt med den gode tilbagemelding under debriefing :4thumbup: . Og hey,,,,, du kan bare lade være med at lære mig de armlægningsteknikker :bigsmile: Endnu engang tak for et par fede dage i selskab med Grizzlyen AKA The Polar Bear :devil:

Link to comment
Share on other sites

GRRRRR!!!!

For satan da nogle PR's, din lille kompakte satan!!! :blink::superman::superman::devil::crazy: :4thumbup:

Stort tillykke, eller som vi ville sii' dær hvå jæ komma fra-a: Tilløk' få hælvæ da sgu da oss' :laugh:

Men du havde så alligevel brug for en pause dag ovenpå weekenden, lille pus :tongue::laugh: (forståeligt nok ovenpå sejren over danmarks største håb indenfor armlægning :crazy::crazy: ).

Jeg bager proteinboller med flag, hvis vi træner onsdag - glæder mig til at høre røverhistorier fra weekenden, over-kaptajn-mester-fyrbøder! :cool:

Link to comment
Share on other sites

GRRRRR!!!!

For satan da nogle PR's, din lille kompakte satan!!! :blink::superman::superman::devil::crazy: :4thumbup:

Stort tillykke, eller som vi ville sii' dær hvå jæ komma fra-a: Tilløk' få hælvæ da sgu da oss' :laugh:

Men du havde så alligevel brug for en pause dag ovenpå weekenden, lille pus :tongue::laugh: (forståeligt nok ovenpå sejren over danmarks største håb indenfor armlægning :crazy::crazy: ).

Jeg bager proteinboller med flag, hvis vi træner onsdag - glæder mig til at høre røverhistorier fra weekenden, over-kaptajn-mester-fyrbøder! :cool:

Kiiiiiiiiiai :superman:

Tak for hulen i h*lvete :laugh: Ja, havde lidt kriller i halsen igår aftes, og hang lidt i bremsen i morges, så der var vist brug for det :nonono:

Jeg har som udgangspunkt en aftale med Ninjaen onsdag morgen, men hvad med fredag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag

30 min Guardens GroundMobilityTraining. Er ved at finde på en masse fede øvelser, som udelukkende laves med kropsvægt meget tæt på gulvet. Der er mulighed for progression i øvelserne, så alle uanset styrke, smidighed, koordination og kondition kan være med. Indeholder en blanding af komplekse maveøvelser til armstrækkombinationer. Bevægelserne består af enkeltstående bevægelser, som sættes sammen så de kan køres som en sammenhængende sekvens.

Rigtig sjovt og vildt udfordrende :alright:

Underviste 1 times HardCore og 1 times Fitnessboksning.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Kiiiiiiiiiai :superman:

Tak for hulen i h*lvete :laugh: Ja, havde lidt kriller i halsen igår aftes, og hang lidt i bremsen i morges, så der var vist brug for det :nonono:

Jeg har som udgangspunkt en aftale med Ninjaen onsdag morgen, men hvad med fredag :smile:

ÆÆÆÆÆÆÆV!!!!! Ingen fødselsdagsmorgentræning?!?!?! :nonono::nonono: Så bliver der heller ingen fødselsdagsbrunch :nonono:

Fredag er et no-go, da jeg møder 7.45 i Hillerød - hvilket i sig selv betyder at jeg skal op FØR kl. 6 :crazy::crazy::crazy: ØV, ingen morgentræning før i næste uge... Weekenden står på osteopatkursus, så der kan heller ikke blive svunget med kugler :unhappy:

God bedring med halsen og snudeskaftet Mr. Mesterhakket :smile:

Link to comment
Share on other sites

ÆÆÆÆÆÆÆV!!!!! Ingen fødselsdagsmorgentræning?!?!?! :nonono::nonono: Så bliver der heller ingen fødselsdagsbrunch :nonono:

Fredag er et no-go, da jeg møder 7.45 i Hillerød - hvilket i sig selv betyder at jeg skal op FØR kl. 6 :crazy::crazy::crazy: ØV, ingen morgentræning før i næste uge... Weekenden står på osteopatkursus, så der kan heller ikke blive svunget med kugler :unhappy:

God bedring med halsen og snudeskaftet Mr. Mesterhakket :smile:

Hmmmmm.. Du presser mig sku din baryl :laugh: Lad os se på det imorgen.

Til jer der læser med på disse kanter, tjek denne her kant også Guarden's Functional Training :banana3:

Link to comment
Share on other sites

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat.... Ingen morgentræning i morgen??? :nonono: ....

Jeg havde ellers tænkt mig at ta' med :superman::devil: .... Skal nemlig lære en masse ting :cheer: .... (bl.a at stå på hænder - som er noget jeg aldrig har forsøgt mig med før... :blush: ) .... - og bare rolig, jeg regner med at der kommer til at gå laaaaaaaaaaaaaaaaang tid før jeg kan finde ud af det :tongue:

Og så kan min core squ altid trænge til en omgang :firebounce: ....

Link to comment
Share on other sites

Hey Guard!!

Nu må jeg simpelthen smide en kommentar i din log. Super spændende træningsformer du har gang i. :4thumbup: Man kan jo ikke undgå at blive inspireret.

Jeg læser selv idræt på uni i århus og finder også forskellige former for fysisk/core træning meget spændende. Jeg tænkte på om du måske kunne/ville beskrive de nye træningsøvelser du nævner? Det lyder interessant både til træning af atleter, men også til mere alm. motionister. Er det måske nogle gymnastik inspirerede øvelser?

Og så lige en anden ting. Hvilken fitnessdk er det du underviser i? Nu arbejder jeg selv i kæden og hvis man engang kom på de kanter kunne det jo være spændende at prøve en gang Hardcore.

Link to comment
Share on other sites

Og så lige en anden ting. Hvilken fitnessdk er det du underviser i? Nu arbejder jeg selv i kæden og hvis man engang kom på de kanter kunne det jo være spændende at prøve en gang Hardcore.

Det står vist også andet steds, så kan vist godt tillade mig at skrive i ABC tirsdag kl.19

/Candygirl *lige hjemvendt fra HardCore* :superman:

(selvom jeg vist ikke var så hardcore i dag usikker.gif)

Link to comment
Share on other sites

CAT Sorry :unhappy: Må blive på mandag vi giver den kååååååååål :superman:

BUKSE Tak for det :bigsmile: :bigsmile: Er glad for at andre kan se meningen i de ting jeg finder på. Øvelserne er en blanding af breakdance og gulvgymnastik kunne jeg forestille mig. Er lidt svært at forklarer, ville blive noget i stil med: placer højre hånd ved siden af kroppen, venstre ben glider ind under samtidig med at kroppen laver en axial rotation mod venstre :wink: . Men hvis du kommer til KBH tager du bare fat i mig. Som Candy skriver, er det i ABC. Håber dog på at det kommer ud til nogle flere centre snart :w00t:

Candy Tak for selskab til HardCore. Det kører sk* da okay for dig. Klar forbedring i forhold til sidst :4thumbup:

Tirsdag

HardFreestyle Eksperimenterede i 45 minutter med nye øvelseskombinationer. Er pæææææænt hårdt i nogle af stillingerne. Mere minimalistisk træning skal der ledes længe efter. Fik også øvet lidt håndstand med et par enkelte gode attempts :4thumbup:

Underviste 1 times HardCore.

Har desværre pådraget mig en eller anden latterlig virus. Kriller i halsen og forkølet. grrrrrrrrr. Er ikke programmeret til at kunne blive syg :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Candy Tak for selskab til HardCore. Det kører sk* da okay for dig. Klar forbedring i forhold til sidst :4thumbup:

Tak tak.. selvom jeg ikke selv er helt enig. Jeg har også pådraget mig et blå mærke på armen og begge knæ :blush: ...og så kan jeg også godt mærke de der swings i ryggen i daw.

Tirsdag

HardFreestyle Eksperimenterede i 45 minutter med nye øvelseskombinationer. Er pæææææænt hårdt i nogle af stillingerne. Mere minimalistisk træning skal der ledes længe efter. Fik også øvet lidt håndstand med et par enkelte gode attempts :4thumbup:

Underviste 1 times HardCore.

Har desværre pådraget mig en eller anden latterlig virus. Kriller i halsen og forkølet. grrrrrrrrr. Er ikke programmeret til at kunne blive syg :sneaky2:

Det i opvarmningen, var det "hardfreestyle"?! Gode og sjove øvelser i hvert fald :4thumbup:

Og gætter på det også var det du kravlede rundt og lade i receptionen... *G* du kan vist ikke sidde stille mange sekunder - kan godt se det er "svært" at blive syg :wink:

Og god bedring!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tak tak.. selvom jeg ikke selv er helt enig. Jeg har også pådraget mig et blå mærke på armen og begge knæ :blush: ...og så kan jeg også godt mærke de der swings i ryggen i daw.

Det i opvarmningen, var det "hardfreestyle"?! Gode og sjove øvelser i hvert fald :4thumbup:

Og gætter på det også var det du kravlede rundt og lade i receptionen... *G* du kan vist ikke sidde stille mange sekunder - kan godt se det er "svært" at blive syg :wink:

Og god bedring!! :bigsmile:

Håber bare det er "normal" træningsømhed du har, og ikke noget alvorligt??? :unhappy:

Jeps, det var HardFreestyle. Så bygger jeg bare lidt ekstra på hver gang, og jeeeeeps det er svært at sidde stille for længe af gangen :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Håber bare det er "normal" træningsømhed du har, og ikke noget alvorligt??? :unhappy:

Jeps, det var HardFreestyle. Så bygger jeg bare lidt ekstra på hver gang, og jeeeeeps det er svært at sidde stille for længe af gangen :laugh: :laugh:

Jo, det mærkes temmelig sikkert, som de muskler langs rygsøjlen, så no worries :wink:

Det gør du bare - der skal i hvert fald ikke lyde nogle protester herfra...

CandyGirl aka træningsforsøgskaninen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

God bedring skipper - se at få drukket noget urthevand og spist noget chilihvidløgokse - det plejer at slå det meste ihjel :smile:

Jeg har prøvet at skrive til dig hele morgenen, men jeg kan ikke sende beskederne afsted til dig - er din tlf. nede??

Link to comment
Share on other sites

Jo, det mærkes temmelig sikkert, som de muskler langs rygsøjlen, så no worries :wink:

Det gør du bare - der skal i hvert fald ikke lyde nogle protester herfra...

CandyGirl aka træningsforsøgskaninen :tongue:

Super forsøgskanin # 1 :4thumbup:

God bedring skipper - se at få drukket noget urthevand og spist noget chilihvidløgokse - det plejer at slå det meste ihjel :smile:

Jeg har prøvet at skrive til dig hele morgenen, men jeg kan ikke sende beskederne afsted til dig - er din tlf. nede??

Tak chaiiimp, og god føøøøøøøøsdaaaaaaaaaaa :superman: :superman: Jeg har også skrevet til dig, men den opfører sig nu lidt løjerligt :dry:

Tjek Guarden's Functional Training. Er hensigten at få smidt nogle videoklip op af nogle af alle de tosseløjerlige badutspring og cirkuswannabee kunster der bliver omsat :smile:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Tak chaiiimp, og god føøøøøøøøsdaaaaaaaaaaa :superman: :superman: Jeg har også skrevet til dig, men den opfører sig nu lidt løjerligt :dry:

Tak skal du have - du var den første med fødselsdags sms :smile:

Er det 3 abonnement du holder dig?

*KIAIII* :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share