Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Hej Jacob

Det lyder rigtig fedt!!! Hvad er det lige præcis robbins har at sige som du ikke i forvejen ved, eller er det blot at han sætter ord på det du føler sker? Kunne godt tænke mig at læse mere om den slags coaching som han og moltke laver, har du nogle gode referencer?

Iøvrigt fedt at hører at du smider rundt med en tidligere jægersoldat :4thumbup: :laugh:

W

Hej Waits :bigsmile:

Det er usandsynligt fedt. Som udgangspunkt er han en eye-opener for mig. Mange af de ting som kurset indeholder er ting som vi alle godt ved, især hvis man har læst lidt om det forinden. Men som du ved er det ikke nødvendigvis noget vi alle praktiserer i en udpræget grad til at det virkelig sparker røv. Du kan se det som en opskrift på at bage den ultimative kage. Vi har alle ingredienserne i kroppen, men ikke alle har opskriften til at få tingene til at gå op i en højere enhed, og ikke alle der har opskriften vælger at bage kagen :cool: Jeg fik gjort mig en masse gode overvejelerser og truffet nogle vigtige beslutninger så jeg kan blive endnu mere klar til civilizationens undergang :wink: Yderligere har den mand så ubeskriveligt meget power, og det smitter af. Forestil dig at være del af en undervisningsseance med 12.000 mennekser fra 38 forskellige lande varende fredag 13-23, lørdag 8.30-23, søndag 8.30-24 med MAX 1 times pause pr. dag, og jeg kedede mig ikke et sekund :w00t: Alt setup, sceneshow og hans evne til at gøre emner omkring dit eget liv utrolig spændende og vedkommende er ikke til at beskrive eller forstå med mindre man har oplevet ham. Jeg kan kun anbefale det. Var afsted sidste år til det samme, men dengang vidste jeg ikke det store omkring personlig udvikling andet end det som livets skole nu engang giver. Siden sidst har jeg læst en del indenfor området, og havde derfor mere overskud til at fokusere på de mindre men meget væsentlige detaljer.

Bøger jeg synes du skal læse er: 7 habits of highly effective people (Covey), Full Engagement (Jim Loerh), Unlimited Power (Robbins). De er nok de vigtigste. Men som Tony siger: Viden er ubrugelig hvis man ikke bruger den til noget der gavner dig selv og andre :devil:

Yderligere bruger jeg en masse af hans metodikker når jeg underviser. Et af de punkter der blev brugt en del tid på var modelling. Hvordan bliver man rigtig rigtig dygtig til noget? Svaret er at finde ud af hvad de bedste gør, og så gøre det. De der har oplevet Tony vil med stor sandsynlighed give mig ret i at han nok er blandt de bedste performere i verdenen, so why not model him :strat:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Bøger jeg synes du skal læse er: 7 habits of highly effective people (Covey), Full Engagement (Jim Loerh), Unlimited Power (Robbins). De er nok de vigtigste. Men som Tony siger: Viden er ubrugelig hvis man ikke bruger den til noget der gavner dig selv og andre devil.gif

Jeg kan stærkt anbefale at købe bøger på bookdepository.co.uk. De er sindsygt billige, du betaler ikke for fragt, de leverer altid inden for 2-3-4 dage og sender fra England så du ikke risikerer at skulle betale dansk told :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Sandsæk C&P med vægtvest (28 kg) monteret:

45 kg, 5 rep, 5 sæt

Combo: Snatch --> ned til clean position --> unilat FSQ --> pres

24 kg, 5/5, 3 sæt

Windmill --> direkte ind i one-arm overhead squat --> op:

24 kg, 3/3 rep, 5 sæt

One-arm overhead squat --> direkte ind i windmill --> op:

24 kg, 3/3 rep, 5 sæt

Floorpress dropset:

2 x 32 kg, 8 rep

2 x 24 kg, 10 rep

4 sæt

Snatch

24 kg, 20/20, 15/15, 15/15

Fed omgang træning. Windmill/OHSQ øvelserne er super nice. Stiller enorme krav til flexibilitet i hoftemuskulaturen og skulderen undervejs, ren massage af nervesystemet :4thumbup: Øvelser som denne hører nærmere ind under Body & Mind, idet man skal være opmærksom hele tiden undervejs imens øvelsen udføres for ikke at tabe en jernkugle ned over snuden.

:bigsmile: Now it's time for HardCore :superman: :4thumbup: :superman:

Link to comment
Share on other sites

Sweeeet træning, Master! Er du frisk på kassernetræning i morgen tidlig??? Rendevouz ved Svanemøllen Kasserne klokken 0700 :superman:

Tak skipper :bigsmile: Jeg når det desværre ikke. Skal træne en PT gut imorgen tidlig kl. 06.30 så tager nok bare op og klatrer lidt selv bagefter...

God time i dag :devil: - en fornøjelse at få svinget pisken over sig.

Måske det ikke ville gøre noget med lidt mindre "salgstale" - vi er der jo allerede. :tongue:

Forresten, hvornår får man din Zoom Trainer Guard sko at se?

Thanks master Max :superman:

Mht. salgstalen, så ved jeg ikke helt hvad du mener :smile: Selve intro til timen var nok ikke så meget rettet imod dig, men nærmere de 4 andre nye der ikke ved så meget om hvad timen går ud på :wink: Du må tænke på at dem der kommer på timen ofte intet aner om træning overhovedet, og repetition is the mother of all skills, provided there is a skill in the repetition :cool:

Skoene (jeg har dem i 2 forskellige farver :tongue: ) kan du se en dag hvor vi mødes. Ved ikke om jeg må smide et billede på nettet af dem, da de ikke er i salg endnu. Men de er kamp-fede.

ARGH, fuck dig man!! :tongue::laugh:

Hehehe...øhhh, hvad mener du kaptajn :smile:

Ekstra træning tirsdag

Underviste i HardCore 1 time med 28 kg vægtvest på :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ser lækkert ud med træningen for tiden skipper.. Synes dog ik der er meget cardio :tongue: ???..

Cool du hænger ud med moltke, han må helt sikkert kunne et par røvere...

Gi lyd fra dig når du en gang gæster dobbelt A...

/MP SGE HANSEN

Link to comment
Share on other sites

Ser lækkert ud med træningen for tiden skipper.. Synes dog ik der er meget cardio :tongue: ???..

Cool du hænger ud med moltke, han må helt sikkert kunne et par røvere...

Gi lyd fra dig når du en gang gæster dobbelt A...

/MP SGE HANSEN

Hehehe... nej, det er der ikke så meget af, og dog. Et par højintense KB snatch pas engang imellem bliver det nu til. Ud over det cykler jeg vel i snit omkring 20 km i transport dagligt med intervaller imellem lysreguleringerne, så lidt bliver det nok til when the shit hits the fan :wink:

Har lige kørt et 2 dages kursus med Moltke og min ven Christian. Super fedt at arbejde sammen med de 2. Virkelig stor indsigt indenfor deres områder. Jeg var ansvarlig for trænings- og ernæringsdelen :4mewantfood:

Træning er det ikke blevet så meget til, da det har været undervisning fra morgen til midnat igår, og idag var vi sent færdige --> direkte hjem og i bad, ud og :4mewantfood: sushi og derefter DIE HARD 4.0 :devil: Gaaaaaal der var tryk på :w00t:

El Guardo

Link to comment
Share on other sites

Lyder lækkert captain. Må indrømme jeg misunder dit arbejde, overvejer kraftigt om man sku nappe sån idræts udd efter mili en gang... Lyder som om du møder en masse interessante mennesker og arbejder med det vi alle elsker, træning :superman: ... Btw, hvornår ska vi se et pic a din trainer´s ??

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Lyder lækkert captain. Må indrømme jeg misunder dit arbejde, overvejer kraftigt om man sku nappe sån idræts udd efter mili en gang... Lyder som om du møder en masse interessante mennesker og arbejder med det vi alle elsker, træning :superman: ... Btw, hvornår ska vi se et pic a din trainer´s ??

Ja, det er nu meget afvekslende og udfordrende :smile: samtidig med at jeg har været så heldig at møde en masse spændende mennekser.

Skoene kan jeg ikke vise før den ryger i butikken. Men hvis du er med til noget træning en dag kan du se den...

Er det ellers sjovt at være SGE? Jeg nød den tid i fordums tid :superman:

Link to comment
Share on other sites

Oi mate,

Morgentræning i morgen eller er du ramt af baktusser? I morgen er det nemlig min bryst, triceps og lilletå dag.... så det kunne være fedt, hvis du gad og spotte mig i pec-dec maskinen?? Jeg har iø. fået et nyt Muscle-Fag blad, som vi kan læse i mens vi laver vores afsluttende cardio på treadmill!! :cool:

Fik også lige set Die Hard 4.0 i aftes! :superman::superman:John McClane ROCKS!

Link to comment
Share on other sites

Oi mate,

Morgentræning i morgen eller er du ramt af baktusser? I morgen er det nemlig min bryst, triceps og lilletå dag.... så det kunne være fedt, hvis du gad og spotte mig i pec-dec maskinen?? Jeg har iø. fået et nyt Muscle-Fag blad, som vi kan læse i mens vi laver vores afsluttende cardio på treadmill!! :cool:

Fik også lige set Die Hard 4.0 i aftes! :superman::superman:John McClane ROCKS!

Hehehehhe.. Lyder som den rette træning :laugh: :laugh:

Jeg har en aftale imorgen, så det må blive på onsdag istedet hvis det passer chef McClane :devil::smile:

Synes jeg er ved at være rask igen, yeah!!!

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hehe nice video. Jeg SGE tiden er fin, vi skal dog lige ha overstået "rekrut" tiden, så i nat starter den berygtede klør knægt :superman: ...

060523_seals_bcol_11a.standard.jpg

Sejt. Rigtig god fornøjelse med turen.

Er fantastisk at få lov til at prøve kræfter med sådanne slags udfordringer :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:sneaky2: Er blevet invaderet af en form for virus. Virkelig belastende. Synes jeg har været rimelig meget syg indenfor det sidste halve år :unhappy:

Hej Jacob, du må da lige se at blive helt rask igen snart! Jeg ville gerne komme til morgentræning engang ved lejlighed, for tiden træner jeg godt nok ca. 8 timer om dagen, men mon ikke det skulle kunne lade sig gøre...

God bedring!

Link to comment
Share on other sites

:sneaky2: Er blevet invaderet af en form for virus. Virkelig belastende. Synes jeg har været rimelig meget syg indenfor det sidste halve år :unhappy:

Shiiiiit, dude! Det er et tegn på civilisationens sammenbrud.... i dec var jeg syg for første gang i 6-7 år - det er klart deres indledende angreb for at gøre os ukampdygtige!!! :sneaky2:

Hold mig lige opdateret om du er klar onsdag morgen!?!

Sina: 8 timers træning om dagen.... få en log, så vi kan følge med i dine russiske cirkus-tricks! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share