Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Jeg tror blind-parkour må være noget for dig.. blind base jumping kunne så være en passende progression. :superman:

Hehehe. Godt forslag :cooldance:

Jeg kunne også overveje at blive pro snowboard. Mindes ikke at have slået mig så meget og konsekvent over et samlet døgn som første dag på snowboard :crazy:, hvilket får mig til at tænke på, at der sikkert må være godt med $$ i at være crash test dummy :4thumbup: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Skadestatus Havde det super da jeg vågnede, men lavede en tosset bevægelse i løbet af dagen, der gjorde herre nas :sneaky2: , så hoppede lige 2 skridt tilbaws. :unhappy: Grrrrrrrrrrrr, fight the weakness :superman:

Dagens Workout

Pullups:

12, 12, 12

Dips:

15, 15, 15

Pull-push med reb fra høj --> lav

Hele stakken minus 2 kiks, 8/8 rep, 6 sæt

Pull-push med reb fra lav --> høj

Hele stakken minus lidt flere, 6/6 rep, 4 sæt

NOW I WANT TO HEAAAAAAAAL :tease:

Link to comment
Share on other sites

Goddamnit Mesterhakket!!!

Havde du ikke fået at vide at du skulle passe på dig selv!?!?!?!?

Kan du så ligge dig ned og lade den krop få ro!!

Kan være jeg kommer forbi fælleden i weekenden med mit nye legetøj - så kan du få lov til at se på, men ikke røre :tease::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Heheheh. Aregato Kancho Kauf :king:

Jamen Guarden skulle jo bare lige.... og så var der lige.... :tongue:

Guarden er ude og kaste viden ud af sit gab i weekenden, så no time for fooling around :unhappy:

Next week padawan, next week. Satser på at køllerne er klar til at trække i reb fra mandag.

Guarden opdaterer i loggen ang. tid :superman:

Link to comment
Share on other sites

Har været ude og undervise hele weekenden, men lidt blandet gøgl, som ikke er værd at skrive om er det da blevet til. Lysken er stadig irriteret, hvilket er mega irriterende, men jeg bliver jo stærkere af det på et tidspunkt :sneaky2: I want it NOW!

Mandag

Pullups:

12, 10, 8, 10, 10, 10, 10 = 70 rep

SUPERSÆT

Dips:

15 rep, 7 sæt = 105 rep

+ noget pull-push samt omkring 100 KB snatch med 24 kg

Tirsdag

KB Snatch:

24 kg, 10/10, 5 sæt

KB pres

24 kg, 10/10, 4 sæt

//G

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

MorgenOnsdagsTræning con el Kauf og hans buddy

Fænomenalt at få brændt igennem med masteren. Var rimelig bustet i kroppen efter dips og chins den anden dag :blush: men det gik nu hæderligt her til morgen alligevel.

Rebklatring :w00t: : 12 ture til tops

SUPERSÆT

Dips i ringe :w00t: : 10 rep, 10 sæt

Har været smadret i højre brachialis den sidste måned, men den ser ud til at være fuldt funktionsdygtig igen. Sweet. Nu skal rebene mishandles på det groveste igen :firebounce:

Blev også lige krydsundersøgt at master-healer-Kauf :devil: , og han mente ikke der var tale om sports-brok som jeg lidt havde frygtet, men nok primært en fibersprængning i hoftebøjer-komplekset. Stadig irriterende, men der er klar fremgang. Så længe jeg ikke forsøger mig med Pistoler eller lignende er der ingen problemer.

/J-out

Link to comment
Share on other sites

MorgenOnsdagsTræning con el Kauf og hans buddy

Fænomenalt at få brændt igennem med masteren. Var rimelig bustet i kroppen efter dips og chins den anden dag :blush: men det gik nu hæderligt her til morgen alligevel.

Rebklatring :w00t: : 12 ture til tops

SUPERSÆT

Dips i ringe :w00t: : 10 rep, 10 sæt

Har været smadret i højre brachialis den sidste måned, men den ser ud til at være fuldt funktionsdygtig igen. Sweet. Nu skal rebene mishandles på det groveste igen :firebounce:

Blev også lige krydsundersøgt at master-healer-Kauf :devil: , og han mente ikke der var tale om sports-brok som jeg lidt havde frygtet, men nok primært en fibersprængning i hoftebøjer-komplekset. Stadig irriterende, men der er klar fremgang. Så længe jeg ikke forsøger mig med Pistoler eller lignende er der ingen problemer.

/J-out

GRRRR!!!

Det var lækker træning til morgen! Fandme lækkert at få brændemærkerne på underarmene, samtidig med at du svinger dig rundt i bar overkrop :slut::laugh:

Fandme en god workkapacity du har fået opbygget med så mange sets :woot: :woot:

Og den fucking lyske skal bare have noget pause nu - only isolation training for biceps and triceps :tongue:

Jeg er allerede klar til på mandag - der får du lige et tjek igen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

GRRRR!!!

Det var lækker træning til morgen! Fandme lækkert at få brændemærkerne på underarmene, samtidig med at du svinger dig rundt i bar overkrop :slut::laugh:

Fandme en god workkapacity du har fået opbygget med så mange sets :woot: :woot:

Og den fucking lyske skal bare have noget pause nu - only isolation training for biceps and triceps :tongue:

Jeg er allerede klar til på mandag - der får du lige et tjek igen :4thumbup:

Hey android :devil:

hehehehhe.. godt med brændemærker, man skal jo mærke man lever, ikke sandt :tongue: , og jeps, tri og bi får nogle på hatten :laugh: , de trænger også, er jo næsten skrumpet ind til ingenting :laugh::unhappy::laugh:

Hvad er det lige præsic i laver til de der morgen sessioner ...troede at I trænede :tongue:

As Kauf said :wink:

Link to comment
Share on other sites

og jeps, tri og bi får nogle på hatten :laugh: , de trænger også, er jo næsten skrumpet ind til ingenting :laugh::unhappy::laugh:

Øhh... bøøhh... Ja, du er jo snart lige så tynd som min lillebror på 15... ELLER NOGET!!!

Tror vist ikke at du har nogen grund til at paniktræne - der er jo ingen af os, der er med i "Gun-festivallen" alligevel :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Øhh... bøøhh... Ja, du er jo snart lige så tynd som min lillebror på 15... ELLER NOGET!!!

Tror vist ikke at du har nogen grund til at paniktræne - der er jo ingen af os, der er med i "Gun-festivallen" alligevel :laugh: :laugh:

heheheheh.. Gunfestival, fantastisk påfund :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey skipper.... er kroppen snart ved at være klar til noget BJJ?

P.s du har regnet forkert i din mandagstræning :tongue:

:crybaby: :crybaby: As Kauf Said :dry::laugh:

Desværre nej, Guarden har karantæne fra BJJ, Judo og lign. den næste uge eller to :smile::tongue:

Hehehehehe. Nice. Guarden klapper hælene sammen og siger javel :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdagstamtamtamtamtamtamtamtamtam med Christoffer :superman:

Kørte en 45 minutters Chi-Sao med Banditten :4thumbup:

Kettlebell Snatch

24 kg, 10/10, 14 sæt = 280 reps Udførte dem med forholdsvis kort pause mellem sæt, så var okay forpustet.

Derefter lavede vi en ordentlig bunke plyometri kast variationer med 5 kg medicinbold. Super fedt :bigsmile:

Sluttede af med lidt OAPU for at se om hoften var glad for det, hvilket den til dels var. Ikke de store problemer, men kunne mærkes meget let.

Har været utrolig stor fremgang siden i mandags hvor jeg besøgte min wizard-ven Rolf :superman:

-Klar til rebmayhem i morgen tidlig kl. 07 :firebounce::strat:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share