Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Dagens træning (lørdag)

Wooden Dummy 45 min intensivt.

:superman:

Så lige tidspunktet 4:39 og tænkte at du var typen som kunne finde på at stå tidligt op for at træne, men ok... :tongue: det ville nok også have været vildt nok natten til søndag!

Link to comment
Share on other sites

Så lige tidspunktet 4:39 og tænkte at du var typen som kunne finde på at stå tidligt op for at træne, men ok... :tongue: det ville nok også have været vildt nok natten til søndag!

Hehehe... Hey Nougat :bigsmile:

Dog ikke, var ude og :wootdance: :4drunk: :4band: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Søndag

Kørte først 1 times boksning (sparring til kroppen) med en gut jeg træner. Derefter kom en af mine buddies ind i kampen og vi kørte ca. 35 min boksning (fuld sparring) med omgange @ 3 min, 1 min pause. Super fedt at :4boxing: Fik afleveret 1 stk. leverhug og 1 stk. solar plexus hug :laugh: Super fedt, fik også lidt på lampen selv. You give some and eat some :tongue: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Søndag

Kørte først 1 times boksning (sparring til kroppen) med en gut jeg træner. Derefter kom en af mine buddies ind i kampen og vi kørte ca. 35 min boksning (fuld sparring) med omgange @ 3 min, 1 min pause. Super fedt at :4boxing: Fik afleveret 1 stk. leverhug og 1 stk. solar plexus hug :laugh: Super fedt, fik også lidt på lampen selv. You give some and eat some :tongue: :4mewantfood:

:4thumbup:

Var det i FitnessDK? Super fed ring de har dér.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Var det i FitnessDK? Super fed ring de har dér.. :bigsmile:

yessirrrrr :superman:

arhhh.. sgu da...

Hillerød kalder i morgen tidlig kl. 8.30, så ingen morgentræning til mig før onsdag :unhappy:

Til gengæld har jeg planer om at tage min hammer med på onsdag - hvis du tør!!!

såskudafandme :crazy:

Et a gøje. Då tar da bår din hammr mæ å æ onsdaaaa.

PS: Jeg frygter intet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Er det sledgehammer swinging den står på? :w00t: Hvad bliver det næste - slædeløb og traktordæk på Nørre Allé? :cool: :cool: :cool: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Er det sledgehammer swinging den står på? :w00t: Hvad bliver det næste - slædeløb og traktordæk på Nørre Allé? :cool: :cool: :cool: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Yeps. Kastede en del med min forhammer på IFI's hammerkast bane sidste år :king:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Er det sledgehammer swinging den står på? :w00t: Hvad bliver det næste - slædeløb og traktordæk på Nørre Allé? :cool: :cool: :cool: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Tja... jeg har da fået en custom made forhammer i rustfrit stål på 11,5 kg. - så mon ikke at vi får lidt sjov ud af den i fælledparken :devil: :devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hellowsa Shanti :smile:

De ringe du henviser til ser fine ud, men jeg ville nok også hellere eje dem som Haurum henviser til. Jeg har lavet mine egne ud af noget klatrereb vha. en kasteline-knude :w00t: Jeg kan tage dem med til HardCore næste gang hvis du kigger forbi. Er billige (max 100 kr.) og fungerer fint. Jeg smider en video op lidt senere, hvis jeg ellers kan få den ned i størrelse med noget ringtræning jeg lavede sidste år.

:devil:

Brasa's sejeste BJJ-ninja'erne AKA QueenPearl og Kakaopigen er klare til at indtage dit hold igen i morgen! :wink: Så må vi se om du kan finde ud af at fremprovokere lidt ømhed i mine muskler (Mathilde har vist ikke bruge for at blive pisket mere, hun kunne ikke gå ordentlig før om fredagen).

Du må gerne tage dine reb-ringe med, jeg er jo i gang med den store samling af let transportabel træningsudstyr som jeg kan bruge på Ipanema. :tongue:

Og i øvrigt MEGA sjov træningsvideo den der, :laugh: :laugh: var helt flade af grin over den...jeg går ud fra at du bruger den som inspiration til når du skal undervise på Nike Convention? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Brasa's sejeste BJJ-ninja'erne AKA QueenPearl og Kakaopigen er klare til at indtage dit hold igen i morgen! :wink: Så må vi se om du kan finde ud af at fremprovokere lidt ømhed i mine muskler (Mathilde har vist ikke bruge for at blive pisket mere, hun kunne ikke gå ordentlig før om fredagen).

Du må gerne tage dine reb-ringe med, jeg er jo i gang med den store samling af let transportabel træningsudstyr som jeg kan bruge på Ipanema. :tongue:

Og i øvrigt MEGA sjov træningsvideo den der, :laugh: :laugh: var helt flade af grin over den...jeg går ud fra at du bruger den som inspiration til når du skal undervise på Nike Convention? :smile:

heheheh.. lyder godt. Jeg vil se om jeg ikke kan trylle en øvelse frem der gør herre-na$ :w00t: Kunne hun allerede gå normalt om fredagen, :innocent: . Jeg må seriøst til at oppe mig :laugh:

Videoen er udarbejdet af min HardCore kontakt i england. Han gør det godt. Sætter stor pris på hans tilgang til træning og især den ikke-distraherende formidling heraf :partytime2: og ja selvfølgelig bliver jeg enormt inspireret af ham, så alt andet end at bruge hans pricipper til Nike Convention ville være tåbeligt :superman:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Tirsdags tangle :superman:

Clean & Press med vægtvest på (28 kg): 45 kg, 5 rep, 7 sæt (2 min pause mellem sæt)

Mega hård for trapz :laugh:

Snatch 32 kg KB, 5/5, 4 sæt

Så sagde poterne stooooooop, eller huden bliver flået aw :crazy:

Floor press

2 x 32 kg

8, 8, 7, 7, 6, 6, 6, 5

Alle udført langsomt i excentrisk, 2 sec. pause i bunden og eksplosivt op

SUPERSÆTTET

KB Swings: 2 x 32 kg, 5 reps, 7 sæt

Lækkert, brutalt og primitivt... I like :superman:

Jeg anede ikke at turtles lavede pushups også :strat::yo:

post-1305-1182269371_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hey Jacob!

Du kender ikke et sted man kan finde et godt begynder program til kettlebells? Noget der tæver hele kroppen igennem på en uge, 3-4 træninger.

Eller måske har du selv et godt forslag? :innocent:

Jesper

Hej SKipper.

kræver at du kender øvelserne da det ikke bare er som at lave det med en håndvægt.

du kan jo bare lave noget i stil med det jeg plejer at køre, og så måske bare skrue lidt ned for volumen/intensiteten.

Hvis jeg ikke har trænet med kuglerne i et stykke tid starter jeg op med få øvelser og bygger noget volumen på. Glem alle mulige fancy progressionscyklusser. Det vigtigste er at træne hårdt med god teknik. Evt. forsøg dig med noget EDT med snatch & turkish getup en dag.

Det fede ved at træne med kuglerne er at man ikke behøver at lave 30 forskellige øvelser for at komme i shape. Få øvelser, start stille og roligt ud, varier intensiteten fra gang til gang, f.eks. træne med 12 kg en dag med stor volumen, 16 kg en anden dag med mindre volumen osv.

Kig ned en dag til morgentræning, så kan jeg vise dig lidt basic.

Jacob

Link to comment
Share on other sites

Hey Jacob!

Du kender ikke et sted man kan finde et godt begynder program til kettlebells? Noget der tæver hele kroppen igennem på en uge, 3-4 træninger.

Eller måske har du selv et godt forslag? :innocent:

Jesper

OG kom med til testoteron fredag i morgen kl. 17 i fælledparken :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tadaaaaaaaaaaa

Har været til Unleash The Power Within i London siden torsdags :superman: Med

Tony Robbins.

Slaap af det er fedt. Usandsynligt meget tryk på, samtidig med at jeg har lært en masse spændende ting omhandlende personlig udvikling, motivation, inspiration etc. Fik trænet lidt inden og under:

Torsdag

1 times tæven løs på sandsæk

1 times blandet gulvøvelser på swissball

Pullups: BW + 16 kg, 5 rep, 5 sæt (udført i løsthængende klatregreb)

Herefter fulgte jeg et kettlebellhold hos en af mine RKC-søstre i England, som jeg besøgte ved samme lejlighed. Super lækkert at blive undervist. Lavede en masse fede comboer, een af de bedste var windmill-->one-arm overhead squat og modsat vej. Mega nice :bigsmile:

Søndag

1 times blandet styrketræning med Moltke.

Mandag

1 times submission med Moltke

Hasta lavista :4thumbup:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hej Jacob

Det lyder rigtig fedt!!! Hvad er det lige præcis robbins har at sige som du ikke i forvejen ved, eller er det blot at han sætter ord på det du føler sker? Kunne godt tænke mig at læse mere om den slags coaching som han og moltke laver, har du nogle gode referencer?

Iøvrigt fedt at hører at du smider rundt med en tidligere jægersoldat :4thumbup: :laugh:

W

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det lyder super fedt, havde selv påtænkt at tage derover men fik i mellemtiden prioriteret anderledes.

Det lyder rigtig fedt!!! Hvad er det lige præcis robbins har at sige som du ikke i forvejen ved, eller er det blot at han sætter ord på det du føler sker?

I bund og grund handler personlig udvikling jo om et par ganske få ting - du kan jo bare tænke dig om et øjeblik, finde ud af hvad du gerne vil og så lette din røv og gøre det. Imidlertid er mennesket sådan skruet sammen at det nogle gange hjælper at få gentaget det man egentlig godt ved, høre det på nye måder og blive inspireret så der bliver tændt et flammehav der penetrerer ens dybeste lag i bevidstheden :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share