Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Morgentræning

Tog op for at klatre i reb, men blev nærmere til en omgang soft tissue treatment. var total balret i rhomboideus efter kettlebell workout igår :tongue: . Dererfter cyklede jeg ud til stranden iført våddragt og tæskede 15 min crawl efterfulgt af 5 minutters dykning. mega nice, især med våddragt på når vandet ikke ligefrem er 30 grader varmt :laugh::crazy: Dem der har prøvet at lave vandaktiviteter der involverer en våddragt ved at der findes 2 typer:

1. Dem der indrømmer at de tisser i deres våddragt

2. Dem der ikke indrømmer det

Uuuh, the heat is on!!! :cooldance:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Dem der har prøvet at lave vandaktiviteter der involverer en våddragt ved at der findes 2 typer:

1. Dem der indrømmer at de tisser i deres våddragt

2. Dem der ikke indrømmer det

Uuuh, the heat is on!!! :cooldance:

:laugh: Hell yeah, goldenshower ya fishies

Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Morgensvømning: 10 min crawl i havvand med masser af bølger :4thumbup:

Styrketræning

Dødløft:

100 kg, 8 rep, 7 sets

Superset

Pullups

BW, 10 rep, 7 sets

Crossbody dødløft

Stang med 40 kg, 5/5, 3 sets

Hanging reverse crunch with a twist

BW, 6 rep, 4 sets

+ lidt blandet gøgl

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
? Was ist?

To perform the Cross-Body Deadlift (both pictures) stand with feet shoulder width apart and a substantial dumbbell resting near your left foot. Squat down to the ground (back flat and chest forward) and grasp the weight with your left hand. Stand up and draw an arc around the body with palm remaining facing your legs, and set the weight down to the outside of your right foot. Without standing up, grab the dumbbell with the right hand, stand, and set the dumbbell back down to the outside of your left foot once again. Repeat back and forth for desired number of repetitions. Exhale as you lift, and concentrate on driving up with the legs.

Link to comment
Share on other sites

To perform the Cross-Body Deadlift (both pictures) stand with feet shoulder width apart and a substantial dumbbell resting near your left foot. Squat down to the ground (back flat and chest forward) and grasp the weight with your left hand. Stand up and draw an arc around the body with palm remaining facing your legs, and set the weight down to the outside of your right foot. Without standing up, grab the dumbbell with the right hand, stand, and set the dumbbell back down to the outside of your left foot once again. Repeat back and forth for desired number of repetitions. Exhale as you lift, and concentrate on driving up with the legs.

Ikke helt :smile:

1: Stangen ligger på gulvet foran som til normalt dødløft, forskellen er blot at jeg står for enden af stangen, f.eks. venstre.

2: Derefter tager jeg fat med højre hånd udfor venstre ben, hvorefter jeg rejser mig op, altså en form for OA-deadlift bare hvor man tager fat i

enden af stangen.

Kan mærkes kraftigt i den balle der vender ud mod siden, i ovenstående eksempel venstre balle...

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Aaaaah ikke helt...den går da i ind som choke. Men stadig ret cool!!

(men selve kampen er ret skod og mærkelig)

:bigsmile:

hmmm... syntes nu det lignede at der blev klemt om lyttelapperne :tongue::crazy:EDIT nah, du har nok ret :smile:

Ja, det ligner en blanding af Sub og Pro Wrææææsling :superman:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Forresten kender du de her og er det noget du kan anbefale?

http://www.flexcart.com/members/elitefts/d...114&pid=916

Så dem det da jeg faldt over det her:

http://www.precisionnutrition.com/members/...read.php?t=7248

(I øvrigt meget sjov inspiration til noget udendørs leg i det gode vejr!!!)

:bigsmile: :4thumbup: :cool:

Hvorfor ikke købe et sæt gode ringe i stedet? :smile:

ringtraining.com

Edited by Haurum
Link to comment
Share on other sites

Forresten kender du de her og er det noget du kan anbefale?

http://www.flexcart.com/members/elitefts/d...114&pid=916

Så dem det da jeg faldt over det her:

http://www.precisionnutrition.com/members/...read.php?t=7248

(I øvrigt meget sjov inspiration til noget udendørs leg i det gode vejr!!!)

:bigsmile: :4thumbup: :cool:

Hellowsa Shanti :smile:

De ringe du henviser til ser fine ud, men jeg ville nok også hellere eje dem som Haurum henviser til. Jeg har lavet mine egne ud af noget klatrereb vha. en kasteline-knude :w00t: Jeg kan tage dem med til HardCore næste gang hvis du kigger forbi. Er billige (max 100 kr.) og fungerer fint. Jeg smider en video op lidt senere, hvis jeg ellers kan få den ned i størrelse med noget ringtræning jeg lavede sidste år.

:devil:

Patrick: Måske, kommer an på hoftesituationen. Ligenu kan jeg ikke løbe specielt hurtigt, så giver ikke så meget mening, men hvis jeg er fit skal jeg.

Har langt om længe fået bestilt en BJJ Gi, så nu venter jeg bare på at den kommer hjem. Går nok en lille måneds tid, men så har jeg også tid til at hele komplet i hoften inden det går løs :king:

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk video, der viser samtlige facetter af et velkonstrueret træningspas :laugh: :laugh:

:rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2:

BWAAAAAHAAAHAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

FOR FANDEN DA!!!!!!

Jeg klukkede af grin i starten, knækkede af grin i midten og vrælede af grin til sidst :lolabove: :lolabove: :lolabove:

Det bliver et HIT til Nike Convention!!!! :rofl2: :rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha! :laugh:

Synes den virkede lidt småfesen i starten, men det bliver bare bedre og bedre.. Lå på gulvet til sidst, og kunne ikke stoppe med at grine! Specielt anden gang han taber hans dumbbell ned over foden er genial! :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2:

BWAAAAAHAAAHAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

FOR FANDEN DA!!!!!!

Jeg klukkede af grin i starten, knækkede af grin i midten og vrælede af grin til sidst :lolabove: :lolabove: :lolabove:

Det bliver et HIT til Nike Convention!!!! :rofl2: :rofl2:

Hahaha! :laugh:

Synes den virkede lidt småfesen i starten, men det bliver bare bedre og bedre.. Lå på gulvet til sidst, og kunne ikke stoppe med at grine! Specielt anden gang han taber hans dumbbell ned over foden er genial! :laugh: :laugh:

Hahahaha... Jeg var også færdig af grin da jeg så den :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share