Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Idag stod den på ryghold på klinikken. Fik ikke lavet det voldsomme, da der var nye øvelser og nye folk på holdet.

Senere i eftermiddag stod den på den store Challenge:

100 BABYSQUATS

OMFG!!!!!11

Det er noget man bliver fuc**** massyyyyv af!!!! :devil::devil::devil:

Må lige melde mig som aktiv læser her..

solide omgange træning du får fyret af og total fed omgang baby træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Må lige melde mig som aktiv læser her..

solide omgange træning du får fyret af og total fed omgang baby træning :smile:

Lækker KB session :4thumbup: ...

Af hjertet tak!

Nu er det jo desværre ikke så ofte jeg får trænet. Af samme årsag skal der også bare gives gas, når gælder.

- og nu var den babytræning absolut en joke, selvom jeg udøvede den derhjemme... men, men, men den kan have sine fordele. Hvis jeg bliver ved med at lave den som sjov og ballade, samtidig med at baby bliver større har den sine muligheder... sådan cirka på samme plan som bodypump :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Af hjertet tak!

Nu er det jo desværre ikke så ofte jeg får trænet. Af samme årsag skal der også bare gives gas, når gælder.

- og nu var den babytræning absolut en joke, selvom jeg udøvede den derhjemme... men, men, men den kan have sine fordele. Hvis jeg bliver ved med at lave den som sjov og ballade, samtidig med at baby bliver større har den sine muligheder... sådan cirka på samme plan som babypump :laugh::laugh:

Det er da ligesom vandre historien med Milo og hans kalv eller hvad det var han gik rundt med dag ud og dag ind. Måske det er dig og babyen de snakker om i det næste år hundrede :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er da ligesom vandre historien med Milo og hans kalv eller hvad det var han gik rundt med dag ud og dag ind. Måske det er dig og babyen de snakker om i det næste år hundrede :laugh:

:laugh: Jeg tvivler på, at hendes gains bliver ligeså massive som en kalvs, men så kan man jo altid spæde til - jeg vil gøre mit for at gå over i historien :devil:

Dagens FDK

Jeg var ikke i stødet, men trængte til at lave noget. Mødte super hotte Quads, som flexede med Yate Rows, SimonHP, som satte syyyhyyyyg PR på Military, samt Runen, som er gået i stykker og skal lappes sammen ved given lejlighed.

Dejlige mennesker, så jeg ævlede løs og fik ikke lavet en skid :blush: Også godt det samme, da det satme er svært at hive motivationen op, når vægtene skraber bunden :tongue:

Opvarmning:

Div. Boldgøgl i 15 min.

Skvat:

1x15x60

1x10x80

1x10x90

1x8x100

1x8x100

1x5x110

1x5x110

1x8x100

OMG, jeg er ligeså svag, som MarianneB er stærk!!! :devil:

Frontskvat:

1x10x60

1x10x70

1x10x70 kg.

Chins:

8,6,8,8

OAP's:

3/3, 3/3, 4/4, 5/5

Det er en sjov fornemmelse at squatte igen. Jeg bliver træt og kan ikke mere, men jeg føler absolut ikke at jeg presser igennem. Det er som om helheden i squatten ikke spiller og derfor sætter grænsen for vægten i mine løft. Benene er overhodet ikke brugt, efter jeg har squattet, der er bare ikke mere :wacko: meget mærkelig oplevelse.

Smuttede hjem, bar skelettet i kælderen og byttede med mine gamle spindel DB's og en vægtvest, spiste mad og tog lidt aften diller dalle:

BABYSQUATS tm.

Nu med 10 kg. vægtvest og baby, for at give lidt ekstra

100 stk. må indrømme, at de nev lidt og jeg svedte godt da de var overstået :4flex: :laugh:

Stående DB Curl m. 25 kg. DB's

2x5

5x6

Skvat og Kørls = GÅÅÅÅÅÅÅNSSSSSSSSZzZzZzZzZz

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

LOL

Hvor kom den kommentar lige fra? :laugh:

:laugh: :laugh: Den er faktisk udspring af samtaler med Catten og SimonHP om hvor lean, mean, cut machine du er ved at blive. Vi synes alle, at du er pæn, flot og stærk. Du squatter jo sådan set snart det samme, som jeg. Derfor er jeg ligeså slap, som du er stærk :devil::wink: :4flex:

Dagens gøgl:

En times KB hold, der var nye på holdet, så det meste gik med at køre dem igennem korrekt teknik. Selv fik jeg lavet lidt swings, lidt pres og lidt cleans.

Ud at se lillebror spille håndbold, hvor jeg efter kampen fandt en metalsvælle under tribunen = chins hængende i 4 fingre @ 4x8 (UH) + 1x10 i rør ved S-toget (OH).

Link to comment
Share on other sites

:laugh: :laugh: Den er faktisk udspring af samtaler med Catten og SimonHP om hvor lean, mean, cut machine du er ved at blive. Vi synes alle, at du er pæn, flot og stærk. Du squatter jo sådan set snart det samme, som jeg. Derfor er jeg ligeså slap, som du er stærk :devil::wink: :4flex:

WEEEIII - Tak, hvor er i søde :smile: I er mine nye bedste MOL-venner :laugh:

Jeg tror nu aldrig, jeg kommer til at gennemføre et squat-pas med de 3-cifrede vægte du smider rundt med :superman:

Link to comment
Share on other sites

WEEEIII - Tak, hvor er i søde :smile: I er mine nye bedste MOL-venner :laugh:

Jeg tror nu aldrig, jeg kommer til at gennemføre et squat-pas med de 3-cifrede vægte du smider rundt med :superman:

Juhuuuu!!! Mol-best-friends :bigsmile::laugh:

Jeg er sikker på, at du på no-time varmer op med mit Max! :devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Igår stod den på et ryghold, hvor jeg selv fik lov til at svede lidt.. ikke den vilde træning selv, men blev da varmet godt igennem!

Igår aftes i stuen:

GUNS!

Biceps DB Krøl :rocketwhore::gun2:

2x8x22,5 kg.

5x10x22,5 kg.

Recommended by SimonHP :chopper:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Igår stod den på Salsa med Cat og Bebs.

Den lille plejer altid at sove godt i vognen under dansen, men denne gang valgte hun at vågne og brokke sig lidt. Hvad gør man så? Tjo, man tager da den lille på den ene arm og sin kæreste i hånden med den anden arm og så fører man sin kæreste rundt i dansen med den lille på armen :bigsmile: Det var et kæmpehit og tøserne grinede om kap :wub: :wub:

Idag - en times ryghold. Ikke det store, men dog lidt basis planke, sideplanke, shrugs med en 40 kg. KB i hver hånd og et par runder Bulgarian Squats - bare for blodgennemstrømningen.

Min højre tommel er fucked op og forhindrer mig desværre i at lave CØØØRLS, til gengæld sover Elva, så babysquats bliver sprunget over i aften.

Uh, A STÆRK!

Link to comment
Share on other sites

Tomlen er stadig smadret, så det har været svært at lave nogen egentlig træning i de sidste par dage.

Oven på en alletiders steeenet weekend, længe siden at vi har holdt vaskeægte stener weekend og det var i den grad tiltrængt :wub::bigsmile: tog vi i FDK for at danse lidt salsa. Da vi ankom stod der stole linet op, da der 30 min. senere skulle være noget danseaudition - dang it!!! Vi snuppede dog lige 20 min. salsa, mens den lille sov i sin lift :banana: :banana3: :wub:

Derefter ud til vægtene. Her mødte vi MarianneB, som har fået nogle gode store muskler og en goooo' squatbootaaayyy :tongue4: :1356:

Hammerstrength Seated Leg Press:

Bilateralt:

1x12x80 kg.

1x12x160 kg.

1x12x200 kg.

1x10x240 kg.

1x10x280 kg.

1x9x320 kg. liiige lovlig tung nok, venstre ben stoppede på nieren, mens højre ben pressede igennem.

Unilateralt:

3x8/8x150 kg. nu med baby i favnen :wub: Hun kan lige så godt blive vant til lugten af sur træningssved med det samme :laugh:

2x10/10x150 kg.

-For satan jeg blev ristet i stængerne af den her!!!

Hammerstrenght Hacksquat:

1x10x40 kg.

1x10x80 kg.

1x10x120 kg.

3x8x150 kg. uha, den beeee' sadaneme!! :dumbbell_lift::gal:

Bulgarian DB Squat:

Cancelled!!! - Jeg kunne ikke holde fast i vægtene pga. min tommel :dry:

Life Fitness Leg Extensions:

2x8x96 kg.

Det er sgu' da for nederen at køre under 100 kg.

2x8x103 kg. That's better! :devil:

1x10x103 kg.

Supersettet m.

Life Fitness Leg Curls:

2x8x67 kg.

2x8x74 kg.

1x10x67 kg.

For satan, jeg kunne dårligt gå fra maskine til maskine og jeg lignede en, der havde skidt i bukserne, da jeg skulle ned af trappen :4crutches::laugh: :laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Igår var jeg oppe i den fede Crossfit kirke. Jeg fik lov til at lege, men kræfterne var væk fra kroppen, så mit ringgøgl og KB. spas er ikke værd at logge. Ikke en træning, der var kirken værdi :blush:

Om aftenen nåede Cat og jeg 30 min. salsa, inden den lille ville hjem, ævs... men sådan er det nogen gange og vi er glade for at kunne gå en god aftentur, om ikke andet :smile:

Længe har jeg gået rundt i lejligheden for at finde ud af, hvor hulen jeg kunne hænge en evt. klatrebjælke op. Vores dørkamme er enten for brede, eller for uholdbare til min dørkamsmonterede pind. I dag slog det mig, at jeg muligvis kunne lave chins i den indbyggede reol, der er rundt om vores dørkam. Jeg prøvede og det forløb glimragende! :4thumbup:

Grebet er bredt overhåndsgreb og meget a la en klatrebjælke, da jeg griber med pegefingeren på den ene side af en hylde, har en plade på ca. 1-1.5 cm. imellem 2 og 3. finger og har så 3,4,5 finger på den anden side af pladen. Tommelfingeren griber nedenunder hylden på samme side som pegefingeren, som griber over hylden. Det er et temmeligt nasty greb og når jeg bliver træt hænger jeg helt ud og hænger i de 2 øverste led af fingrene. Så nu er det absolut grebet, der sætter grænsen for hvad jeg kan, men det er fedt at kunne lave lidt greasing herhjemme igen :4jumpy:

Dagens fysiske aktivitet:

Grease the groove boghylde chins:

6

5

6

8

6

6

8

5

4

KB leg for at lave lidt, der mindede om træning:

250 m. farmerwalk 2x24 kg. kb.

5 runder af: 20@24 kg. KB swing + 10 clapping pushup

250 m. farmerwalk 2x24 kg. kb.

-uhhh... den bed i grebet på vejen hjem :crazy:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I går:

Boghylde Chins:

6

7

7

4

I dag:

FitnessDK hurtig træning:

Squat Low Bar:

10xair - pause i bunden for stræk af adductorer på venstre side.. de er sgu for korte!

20x60

10x80

4x8x100

-Approved by Rippetoe :4thumbup:

Dødløft:

10x60 - dobbelt overhånd

10x80 - dobbelt overhånd

10x100 - dobbelt overhånd

9x120 - dobbelt overhånd

2x8x130 - reversed grip.

-Approved by Rippetoe :devil:

Fokus på teknik og ret lænd. Fra nu af er det slut med Triumfbue løft, alle løft skal være med ret lænd, så jeg holder mig fri for skader fremover.

Undervejs imellem sæt:

Chins:

BW: 10, 8, 8

BW+5kg: 8

BW + 10 kg: 6

L-sit: 5 + 1 alm.

Fokus idag var helt sikkert teknikken. Jeg er igang med Basic Barbell Training af Rippetoe og prøver derfor Squat med Low Bar Position. Jeg må indrømme at trykket bliver noget anderledes. Om jeg kan lide det finder jeg ud af med tiden, mine traps har ihvertfald været glade for ikke at blive kvast under stangen, da jeg plejer at lægge stangen på det øverste af scapula og traps. I Low Bar ligger stangen, som bekendt, på spina Scapula, der er open palm grip på stangen og en del mere opspænd og pres i ryggen. AndersL prøvede at præge mig med dette løft for længe siden, men da det gik så godt på Sheiko'en, ville jeg ikke ændre teknik. Fokus i presse teknikken er også en smule anderledes. Nu giver jeg den en skalle og ser den an.

Dødløft er der ikke så meget forskel i forhold til hvad jeg plejer, da jeg altid har kørt conentionel stil.

Der er ingen tvivl om at kræfterne stadig ligger der, men det er midten, der er rusten. Kan tydelige mærke at ryg og mave ikke spiller sammen med resten af kroppen i løftet. Når kosten ikke spiller pga. en god fredag aften med rødvin og flødeis er det tydeligt at mærke på mine løft. Som jeg har beskrevet i tidligere indlæg slår midtersektionen simpelthen fra/mister voldsomt meget kræft. Derfor er det ekstra super, at vi nu kører endnu en måned på basiskost, med ekstra kcal + protein indtag for mit vedkommende, så jeg ikke taber mig mere end jeg allerede har gjort, men til gengæld for optimeret mave/tarm og hele immunsystemet :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hehe, lyder nøjagtigt som mit løft i går. :innocent:

Hvordan er det nu? Er reverse grip dødløft godt til at fikse holdning i DL?

Det sørger ihvertfald for at dit greb ikke slår fra. Når det ikke er grebet, der sætter begrænsningen kommer du derved heller ikke til at hænge så meget i skuldre og overkrop. Så ja, ved reversed grib, stangen helt op af skinnebenene og drivet lige opad istedet for indimod dig selv, så giver det dig bedre muligheder for at holde ryggen.

Link to comment
Share on other sites

Salsaen blev idag skippet pga. vågen baby og træt Cat :wub:

Jeg tog derfor en vægtvest på og tog den lille i favnen til en gang:

100xBABYSQUATS :devil::tongue:

Da tøserne blev sendt i seng, smuttede jeg i fdk til en kort aftentræning.

Squat:

10x60

10x80

10x90

2x10x100

2x8x110

3x115

5x120

3x120

8x100

- The smell of fish :shades:

Bænk:

År og dag siden, at jeg har bænket, forventningerne var ikke store..

10x60

10x80

2x10x85

2x8x90

2x6x95 - helt ok, helt ok :smile:

1x10x80

-slet ikke så slemt som forventet :bigsmile:

Dødløft:

2x8x120

1x8x130

- neeeeeeeeeeeeemt!!!

nåede ikke mere, da jeg skulle nå i bad inden lukketid.

Link to comment
Share on other sites

Igår stod den på 1 times march i dyrehaven med 40 kg. oppakning på ryggen. Catten :wub: :wub: var med og skubbede den lille :wub: i barnevognen, mens jeg travede afsted.

Jeg kunne desværre ikke finde mine vandrestøvler, så det blev til 1 time i basketstøvler i mudder og regnvejr - godt for stabilitetstræningen, når man kan glide i hvert andet skridt :laugh:

Undervejs blev det også til lidt kortdistance kapløb, det må have været et syn for guder :laugh: Jeg føler virkelig med folkene i "The Biggest Looser" for hold da kæft, hvor er det svært at løbe med 40 kg. dødvægt på ryggen :laugh: Skridtene bliver bare korte og fødderne løfter sig ikke voldsomt højt fra jorden :laugh:

Det resulterede i at mine Glutes og mine Rectus femoris var ristede idag, især i fleksorkomponenten. Det var meget pudsigt på klinikken, at trække benet opad for at gå op af trappen gjorde nas, men at presse mig selv opad gjorde ingenting. Lidt pudsig fornemmelse.

Idag stod den på besøg i:

Crossfit Church of Doom!

Jeg tog egentlig derned for at hente min hjelm, som jeg glemte i søndags efter at have snakket lidt dernede, men Klaus inviterede til spas. Først kiggede jeg på tavlen og tænkte "Niksen, alt for meget Cardio", men da invitationen var givet, ville alt andet end at acceptere, jo være at stikke halen mellem benene :tongue:

Jeg har aldrig kørt kipping chins før, så umiddelbart så jeg dagens WOD som lidt af en selvmordsmission. Klaus gav 5 min. super instruktion og så kørte det nogenlunde. Nogen sæt kørte derudaf, andre sæt blev ikke til mere end 6 stk. inden teknikken fejlede. Der er meget at hente på mere teknik :smile:

Dagens WOD:

50 Pushpress m. 20 kg.

50 Kipping Chins

25 Pushpress m. 20 kg.

25 Kipping Chins

10 Pushpress m. 20 kg.

10 Kipping Chins

Tid: 8:38

Vist nok en ganske ok tid, så jeg er tilfreds. Den var hård ved åndedrættet undervejs og jeg blev endnu engang bekræftet i at min kondi kan blive væsentlig bedre. På den anden side var jeg godt tilfreds med min grundform, taget i betragtning af min manglende cardiotræning igennem det sidste lange stykke tid :4whistling:

Hev en ordentlig luns af venstre hånd, men sådan kan det gå. Den var så dyb, at jeg måtte vente med at få den af hånden, til jeg havde en saks ved hånden. Nu er der dobbelt plaster og sportstape omkring hånden :4thumbup:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Igår snakkede jeg motivation med en klient og lavede derfor en aftale med en klient; hun skulle spise sin fiskeolie og lave en jobansøgning, til gengæld skulle jeg tage 500 armstrækkere og opvasken, når jeg kom hjem :laugh:

Så igår blev det til 500 armstrækkere i løbet af dagen, fordelt på sæt mellem 10-35 og 6x50.

Idag teamede Musashi og jeg op til en god gammel kending; morgenrebklatring på IFI at 0700.

Det blev til en masse pissehyggelig :blahblah: og ca. 8 gange til tops (more or less) + det løse. Ham kan jeg godt lide, ham Musashi, han er en flinker, flinker fyr og en fantastisk buddy og træningspal :wub::shades:

Jeg havde sgu' helt glemt hvor brændt af i nallerne man bliver - hænderne var godt varme til klienterne på klinikken resten af dagen (indsæt smiley, der puster på hænderne).

Hjemme:

Boghylde chins:

8xBW

4xBW+10 kg. vest.

Aftentræning i FDK:

Musashi Tribute!!!

musashi.jpg

Squat:

20x60

15x70

10x80

10x90

8x100

5x5x110

Medium Grip Bænkpres:

1x10x60

1x10x70

1x5x80

(Venstre triceps sagde nej tak til mere smalt pres, da den mindede mig om min gamle tendinit)

Bænkpres:

5x5x90

Dødløft:

10x60 - latterligt, ingen fyring for noget som helst med sådan en vægt!

10x100 - overhånd

5x110 - overhånd

5x120 - overhånd

5x130 - overhånd

5x5x140 - reversed grip - fokus på lige lænd, der smuttede på 4'eren i 5.te sæt :4ranting:

Ville lave lidt 1 arms stående pres, men tricepsen takkede nej. Det samme gjorde min Teres minor, da jeg prøvede at lave lidt chins. Ingen salsa pga. træt lillepige og træt Cat :wub: :wub: :wub:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Igår:

FDK træning med for meget :blahblah:

Frontsquat:

1x10x60 kg.

1x10x70 kg.

1x5x80 kg.

5x5x90 kg.

Bænk:

1x10x60 kg.

1x10x70 kg.

1x10x80 kg.

2x5x90 kg.

Supersettede Bænk og død, men da der var mange i centeret og nogle discodrenge skulle have pumpet patten inden fredagens scorelir, lod jeg dem tage bænken.

Dødløft:

1x10x60 - stop it!

1x10x100 kg

1x10x110 kg.

1x8x120 kg.

1x5x130 kg.

1x5x140 kg.

5x5x142,5 kg. en lille øgning og fint hold på ryggen.

Mini MarianneB tribute:

5 min. ud-i-en-køre-superset af:

1 runde af:

5 chins m. 10 kg.

Triceps pushdown splitkabel XXX kg. af 5 gentagelser

2 runder af:

5 chins m. 5 kg.

Triceps pushdown splitkabel XXX kg. af 12 gentagelser

1 runde af:

5 chins BW

Triceps pushdown splitkabel XXX kg. af 15 gentagelser

1 runde af:

Biceps påååååmp køøørls 16 kg.

1 arm triceps pushdown XXX kg. until it buuuurns :firebounce:

Da Gåååånz!!!11! :tongue::wink:

post-4596-1227364490_thumb.jpg

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Fedt billede af Cattens arm! Det er godt at se hun stadig holder sig et par gode køller (For en tøs s'fø'li')!!! :4thumbup:

:tongue:

Hehe, det er nu snuppet fra MarianneB's log, så jeg går ud fra, at det er hendes store GUN! :wink:

Hun har nogle rigtig gode kvindeGUNS og er mit store GUNidol. Jeg håber, at jeg en dag kan få lige så gode GUNS, som hende :4flex:

Længe siden, der har været update i din log, gamle dreng :4whip:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Mini MarianneB tribute:

5 min. ud-i-en-køre-superset af:

1 runde af:

5 chins m. 10 kg.

Triceps pushdown splitkabel XXX kg. af 5 gentagelser

2 runder af:

5 chins m. 5 kg.

Triceps pushdown splitkabel XXX kg. af 12 gentagelser

1 runde af:

5 chins BW

Triceps pushdown splitkabel XXX kg. af 15 gentagelser

1 runde af:

Biceps påååååmp køøørls 16 kg.

1 arm triceps pushdown XXX kg. until it buuuurns :firebounce:

Da Gåååånz!!!11! :tongue::wink:

WEIIIII - min helt egen tribute :cheer::alright:

Den ser godt nok også ond ud :devil:

Fedt billede af Cattens arm! Det er godt at se hun stadig holder sig et par gode køller (For en tøs s'fø'li')!!! :4thumbup:

:tongue:

Hehe - det skam MIN gun :gun2:

Hehe, det er nu snuppet fra MarianneB's log, så jeg går ud fra, at det er hendes store GUN! :wink:

Hun har nogle rigtig gode kvindeGUNS og er mit store GUNidol. Jeg håber, at jeg en dag kan få lige så gode GUNS, som hende :4flex:

Længe siden, der har været update i din log, gamle dreng :4whip:

:laugh::wub:

Enig - AndersL, få gang i loggen igen :bottom: Du fik jo sat gang i en sommerform-challenge. Mon der er taget før-billeder :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Idag underviste jeg på PT. uddannelsen fra 9.30-16.30.

I en enkelt pause på 10 min., måtte jeg lige lave lidt for at kunne tænke klart igen.

Pausegymnastik:

En arms pushpress:

2x5/5@32,5 kg.

2x5/5@35 kg.

3x/3@40 kg.

Ind og undervise igen...

Efter undervisningen skulle jeg lige bruge lidt krudt i FDK Nygårdsvej, som har en helt ok stang til dødløft.. jeg havde desværre glemt mit magnesium, så grebet suttede rønnebær. Mine Neopren knæbind fandt jeg i morges i en gammel u-udpakket træningstøjspose, som havde en liflig duft af gammel sved og ammoniak :gal: Så ingen varme i knæene. Pga. psykisk barriere lavede jeg derfor frontsquat istedet for backsquat.

FDK Festival:

Frontsquat:

1x10x60 kg.

1x10x70 kg.

1x5x75 kg.

1x5x80 kg.

1x5x85 kg.

5x5x92,5 kg. uuuhhhh, den var god. Fuckede de sidste to gentagelser i sidste set, da jeg kunne mærke at stangen skred på mit clavicula. Det kunne også pænt ses i badet bagefter :crazy:

Dødløft:

1x8x60 kg. dobbelt overhånd

1x10x100 kg. dobbelt overhånd

1x10x110 kg. reversed grib, dobbelt overhånd uden magnesium sutter løg.

1x5x120 kg.

1x5x130 kg.

1x5x140 kg.

1x3x145 kg. DAAAAAANG IT!!!! Forpulede lortegreb!!! Sved og eder stod ud af min mund! PIS!

5x5x140 kg. uden problemer.

Aldrig mere dødløft uden magnesium - og dermed basta!

En arms push press:

5x5/5x35 kg. uuuh, teh ABS, teh TRICEPS!!!11! Crunchfree Sixpack, baby!!! :devil: :devil:

"supersettet" m.

DB Farmer walk:

2x25 m. @35+35 kg.

2x25 m. @40+40 kg.

Stående CØØØRLS!!!

1x10/10@17,5 kg.

1x8/8@22,5 kg.

- Uh, mine guns bliver så stuuuhre!! :tongue:

Prøvede at lave nogle kneeling crunches i maskinerne, men kablet var for kort og jeg bankede vægtskiverne op i maskinen, på begge maskiner jeg prøvede på.

- Hvordan fanden tog det næsten 1 time og 3 kvarter??? :blink: :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share