Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Tirsdag 080708

Der er ikke meget skub i de tunge løft for tiden, så der er blevet smidt lidt cardio ind istedet...

Det kan tælles på en hånd hvor mange mine forfodssko har været på i år. Derfor var det en fornøjelse at trække i de gamle sutter til en lille tur!

Det fede ved forfodsløbesko er, at der ikke er noget pis med støddæmpning, air, gel og andet overflødigt juks, som man skal tage hensyn til. Skoen fortsætter bare til den er slidt op og bogstaveligt talt falder fra hinanden!

Forfodsløb:

2x2 km.

Stille og roligt tempo, da læggen bliver straffet BIIIIG time af forfodsløb. Som forventet var der lidt ømhed i løbet af dagen og idag humper jeg rundt med en soleus, der skriger til himlen hver gang jeg tager et skridt - så er vi på banen igen :devil:

Til aften:

Bilateralt KB MP:

10x10x24/24 kg.

Har ingen ide om hvad en forfodssko er, men hvornår kommer baby'en??? :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vi er lige kommet hjem efter 12 dages indlæggelse på hospitalet.

Begge tøser har det fremragende, Vi er superglade og der kommer billeder, når vi har sovet og er faldet til rette :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Mange tak skal i have allesammen :bigsmile:

Vi havde en lidt grov start med 12 dage på hospitalet. De første 5 dage var pga. Cats svangerskabsforgiftning og derefter 7 dage indlagt med den lille, som havde fået en infektion og virkede temmelig slap i det :crazy: Hele følelsesregisteret blev kørt igennem en hel del gange og det tog godt på kræfterne.

Da Cathrine var i bedring og vi havde sat næsen op efter at komme hjem, er den lille pludselig meget slatten og ikke til at vække. Hun blev undersøgt af et helt hold børnelæger, sygeplejesker og jordmødre og det hele mundede ud i at vi blev overført med ambulance til Glostrup hospital kl. 01.30 om natten. Det var en temmelig led omgang at skulle sende sin 2 dage gamle datter afsted i kuvøse med børnelæge i ambulance, for selv at gå ud og tage en taxa.

Til vores store held og glæde var både Gentofte og Glostrup sygehus spækket med virkelig godt og kompentent personale, som gav os en fremragende behandling. Alle dage på Gentofte var jeg indlagt sammen med Cat og den lille. De første to dage var Cat og jeg indlagt sammen på Glostrup, mens den lille lå på en anden afdeling. Tredje dag sov jeg i en stol ved siden af den lille, mens Cat blev på føromtalte afdeling. De søde sygeplejesker fik ondt af os og indlage os alle tre på en fælles stue de resterende 4 dage :smile:

Den lille kom til kræfter, fik resten af sin medicin og vi smuttede hjem :bigsmile:

Den lille sover ca. 4 timer af gangen, dvs. optimalt vi kan sove en hel nat med kun 1-2 afbrydelser. Det er super fedt!

Både mor og datter er kommet til kræfter og igår var jeg igang med at træne for første gang i 3 uger. Jeeesus man bliver hurtig slap, doven og ude af form!!

Det der med at blive forælder er egentlig kommet meget naturligt, der er ikke nogen panik endnu, den lille sover, skider og æder som hun skal, så det kunne ikke være nemmere.

Jeg har skiftet job, så jeg er ude af Hillerød og nu kun arbejder i Kbh., til Oktober er der stor osteopati eksamen, og en masse andre spændende projekter er under opsejling.

Af samme årsager har jeg også overvejet at droppe MOL, men jeg må indrømme, at logbogen giver mig det ekstra kick til at tage mig sammen i træningen, så jeg bliver nok hængene lidt endnu, selvom min opdatering nok bliver som min træning - lettere sporadisk, når der er tid :wink:

Noget helt andet:

Hvis i har muligheden, så nyd det gode vejr drøn i Frederiksberg have og se elefanterne bade. Det er alt for fedt at stå 2 meter fra sådan et stort dyr, der boltrer sig i vandgraven :bigsmile:

post-4596-1217136304_thumb.jpg

post-4596-1217136469_thumb.jpg

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

LØRDAG 26/7/08

Efter de mange dage på hospitalet har jeg fået noget helvedes knas med ryggen. Det kom for alvor til udtryk, da jeg skulle lave en windmill med 24 kg. KB. Det hele sagde "klonk" og jeg kunne fandme dårligt holde mig stående bagefter. Det har nu siddet i et par dage, men en masse ekstensioner og tagen hensyn til virker lige efter bogen :4thumbup: Dødløft og Squat holder jeg lidt igen med, ihvertfald de tunge af dem. Rotation kombi med lumbalfleksion bliver også smidt af programmet for en stund og jeg vil være lidt forsigtig med snatch af hensyn til det unilaterale træk. High rep og teknik er i højsædet.. nåja.. og så disko :4flex:

I anledning af det gode vejr fik forfodsskoene endnu en luftetur. Til slut var der bænke der kunne tages pushups på og fodboldmål der kunne laves Chins i.

Forfodsløb: 5 km.

Pushups med ben på bænk:

5x25

Derefter fandt jeg en ca. 50 m. strækning med en bænk i den ene ende og et fodboldmål i den anden ende, løb lidt frem og tilbage, lavede pushups og chins.

Pushups:

5x25

Chins:

5x8 + 3x5 - uha, assjack, jeg føler mig tung!

FitnessDK i 20 min. på vejen hjem:

Bæængpraasss:

1x20x60 kg.

1x10x80 kg.

4x6x90 kg.

1x10x80 kg.

Superset af nedenstående:

Skååålllcråååshaaarssss:

1x6x37,5 kg.

2x10x32,5 kg.

1x10x32,5 kg. + burnout m. 27,5 kg. dropset - feel da pååååmp!!!

DB Bycæbskrøl:

1x10/10x19 kg.

dropset: 1x10/10x19 kg. + 1x10/10x17 kg.

dropset: 1x10/10x19 kg. + 1x10/10x17 kg. + burnout m. 15 kg. uh, jacked, pååååmped, Swooole :4flex:

DB Bilateral Laterals:

2x10x10 kg. + 2x8x10 kg. dropset i majet hårtigt tæmpo får a lissom få lauet et gåt pååååmp.

- Hold da kæft en lortetræning jeg da fik lavet i FDK :laugh: :laugh: :laugh:

I ørerne: Anthony Robbins: Time of your life.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Torsdag 070808

Siden sidst er det blevet til en FDK træning og en hjemmetræning med KB, som ikke er blevet logget.

Derudover Blev det idag til en ROSSTRAINING med MUSASHI i CSA's lokaler. Bedre træning og bedre instruktør skal man fandme lede lang tid efter :4thumbup: :w00t:

ALLE skal tage forbi hans træning og fyre den af for, for satan, han er den dygtig fyr med styr på sit skidt. Fantastisk træning med mange overvejelser bag :chopper:

I want to do it again... NOW!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Og sådan går tiden så hurtigt...

The fall and the rebuilding of a titan.

Jeg har haft et par skader siden vi kom ud fra hospitalet med den lille. De 12 dage i mest siddende stilling på hospitalet fik min krop til at falde sammen og der blev revet godt op i min gamle discus udstråling.

Den har siddet i et stykke tid og skreget ud i benet, men kommer nu kun frem af og til, hvis jeg sidder for flekteret på arbejdet eller laver deciderede dumme ting.

Derudover rev jeg mig selv rundt og fik en suveræn blokering af min L3, som også er blevet lettere instabil efter hospitalsturen.

Lægger vi derudover den fantastiske oplevelse at blive far, mit skifte af arbejdsplads, igangsætning af nye projekter, udvikling af nye kurser og en eksamen i første weekend af oktober, går tiden pludselig rigtigt rigtigt hurtigt.

Siden vores datter blev født for 8 uger siden, kan det tælles på ca. 7 fingre hvor mange gange jeg har trænet - dette er ikke noget med at "små træninger ikke tæller", nej, det er sgu' total!

Min arbejdskapacitet er i bund og jeg kan mærke på dagsformen hvad der er godt og hvad der ikke er godt.

Tiden fra nu af skal gå med samme som ovenstående, men jeg vil så mutterligt gerne komme i form igen. Jeg skal om 2 mdr. være foredragsholder på Fitnessdk Convention og vil sgu' gerne se så godt ud, som jeg kan, når jeg skal stå og tale om sundhed og træning.

Målet er genopbygning med et touch af godt udseende til følge.

Sidste træning:

Squat:

2x15x80

2x10x100

-meget fokus på venstre ben.

Dødløft: - er til tider umulig og andre tider fantastisk.

3x15x100

2x10x120

Chins:

10

5

5

5

- et telefonopkald - den lille er syg - hjem igen.

Rart at være tilbage i fdk, i det mindste for at vise flaget lidt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Op på hesten igen ven. Godt at se dig dernede igen. Du er stærk!! :wub:

GRRR!!! :devil: :devil: tak for det Quadzer :wub: Ja, der er sgu' kun en vej og den er jeg på vej på nu :bigsmile:

Efter en god dag med Laush og resten af læsegruppen kom styr på mine nakke og thoracale problemer, som jeg erhvervede mig ved at lave The clock" breakermove i stuen uden opvarmning (man står i bro med hoved og fødder i gulvet, giver slip med hænderne og bevæger sig derefter rundt i cirkler (don't ask why :blush:)). Mine scalener er stadig lidt medtagede og skal passes lidt på, men bevægeligheden er i top :thumbup:

Jeg har snuset rundt og fundet lidt inspiration, gæt fra hvem :tongue:

Nøgne mænd Log Tribute!!!

Dødløft

15x80

15x100

2x15x120

-pfffff....

Incline bænkpres

15x60

2x15x70

DB Rows

15x36

3x15x40

HS Wide Press

15x30

2x15x40

HS Pulldown Wide Grip

15x68

10x75 - ohhhhshit, mine stakkels ekstensorloger!!!!!

15x75

Incline Flyes

15x12

15x17

2x15x20

Dips

CANCELLED af hensyn til Scalenerne

Tate Pres

15x9,5 kg.

15x12 kg.

15x14 kg.

- hold da kæft en lorteøvelse!! :wacko:

Standing Curls

3x15x14 kg.

- ingen skuldertræning af hensyn til scalenerne.

... og så skal jeg da ikke glemme den nøgne mand:

post-4596-1220803134_thumb.jpg

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hej Kammerat,

Stor tak for hjælpen med at holde min mishandlede krop nogenlunde sammen!! :smile: Jf. din sms, så er jeg er klar på en tid onsdag - kl 12??????

Til hver en tid, kammerat! Det er en fornøjelse med din hakkede mave og store overarme :wub::tongue: 12.30 er endnu bedre for mig :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share