Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Uh, yeah!

Salsasæsonen er startet :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy:

Igår røg Catten :wub: og jeg for første gang i et år på et letøvet/øvet hold. Vi var lidt nervøse for hvor rustne vi var, da vi jo ikke har haft skoene på i et stykke tid. Elva var med i barnevognen og valgte at sove igennem hele træningen, hvilket gav os helt frit spillerum til bare at give os hen i dansen og til hinanden :bigsmile: Det var helt rart at have lidt alenetid, selvom det var på et helt dansehold :bigsmile:

Der var nogle enkle missere, som vi så kunne grine af og øve os på til næste gang!

Så alt i alt 1,5 times salsa og derefter 20 min. stræk af de ekstreeeemt stramme haser og baller. Mit forsøg med ikke at strække ud mere er definitivt slut! :blush:

Splitspring og frække salsamoves, here i come :banana3: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har snuset rundt og fundet lidt inspiration, gæt fra hvem :tongue:

Nøgne mænd Log Tribute!!!

:yahoo:

Tate Pres

15x9,5 kg.

15x12 kg.

15x14 kg.

- hold da kæft en lorteøvelse!! :wacko:

Hvaffår syns do de lårt?

... og så skal jeg da ikke glemme den nøgne mand:

Anammenam! Højere kvali' end mine nøgne mænd! :slut:

Link to comment
Share on other sites

Hvaffår syns do de lårt?

Anammenam! Højere kvali' end mine nøgne mænd! :slut:

Jeg er nok bare en gammel sur mand, fordi jeg er så svag i mine triceps :blush:

Jeg kunne ikke helt se formålet med at køre den øvelse fremfor Skullcrushers. Den kørte ikke helt og selvom jeg blev træt beee' majet, majet lidt i mine triceps.

- Absolut ikke højere kvalitet, but it is as gay as they get on my computer :shades:

Link to comment
Share on other sites

Fri fra arbejde, hjem og spise lidt og så 45 min. til rådighed til Catten havde lavet dejlig aftensmad :wub::flowers:

Dødløft:

15x100

15x100

10x120

10x140

6x150 :blink: Jeg regnede med sagtens at kunne banke en 10'er af, men jeg var... træt..????? :blink: :blink:

2x150 - ryggen hviskede pænt nej tak og jeg droppede resten.

superset m.

Decline bænk

10x70

2x10x80

2x8x80

Walking Lunges:

4 gåture af 18 skridt, 2 med 19 kg. i hver hånd og 2 med 21 kg. i hver hånd.

superset m.

Chins

8

7

6

Bulgarian Split squat

2x5/5 m. 21 kg. i hver hånd

1x6/6 m. 21 kg. i hver hånd

Stående DB Curls

1x10/10x15 kg... årh hold dog op :4pooh:

Mødte Cilius og AndersL - de er sådan nogle flotte smilende fyre :wub: Den flinke Anders viste mig et ordentligt Tatepres - så den får lige en prøvetur mere, inden jeg dropper den helt :smile:

Min workcapacity er i bund, jeg blev forpustet af at supersette og følte at min form er omtrent sådan her:

post-4596-1221246285_thumb.jpg

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Du stadigvæk en flot fyr :wub: ...... og i det mindste ikke en ål som mig! :laugh:

Åh, din lille charmør :4winkkiss: Du er den mest rippede ål jeg nogensinde har set :tongue4::shades:

I anledning af min ikke-deltagelse i TSC, min manglende workcapacity og min eksamenslæsning måtte jeg ud og røre mig lidt i baggården idag.

Jeg havde siddet fra kl. 11.30-15 og kigget på osteopati video, så jeg måtte ud og strække benene lidt. Jeg havde en aftale med Catten senere i Birkerød, så tiden var knap.

BACKYARD BASH!!

Jeg smed ringene op i gyngestativet og hev 2x24 kg. KB ud på badmintonbanen (ja, sådan en har vi sgu', selvom jeg kun e'n gang har set folk spille badminton på den :laugh:)

Så gik det ellers slag i slag uden pauser:

5 Dips

20 Double snatch

1 Badmintonbane Walking Seasaw lunges

5 Dips

10/10 Unilateral snatch

1 Badmintonbane Bearcrawl m. KB. Rows - ca. 34 træk total på en banelængde - kroppen i stiv position og skosnuderne lige i jorden.

5 Dips

10/10 Unilateral snatch

1 Badmintonbane Walking Seasaw lunges

5 Dips

10/10 Unilateral snatch

1 Badmintonbane Bearcrawl m. KB. Rows.

5 Dips

10/10 unilateral snatch

3/4 Badmintonbane Walking Seasaw lunges - venstre skulder blev for træt til at lave det sidste pres.

1 Badmintonbane Bearcrawl m. KB. Rows.

Tid: 18 min. lækkert!!! :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Træningen har været noget blandet af pulldowns, bænk og noget 5x160 i dødløft - stille og roligt.

i aften blev det så til halvanden times salsa med Catten i hænderne og Elva sovende i barnevognen - sweeeeet :wub: :wub:

Jeg skulle selvfølgelig lige prøve at lave et splitspring, som var mit speciale da jeg dansede en del... for en del år siden...

Jeg havde god højde på springet...

Til gengæld stoppede mine ben inden de kom ret langt ud til siden og det sang i begge mine inderlår! :crazy: :crazy:

Så kunne jeg så lære at man ikke kan det samme som for 5 år siden, uden at strække ud og når man er tæt på de 30 - hot DAMN!! :laugh::tongue:

More stretch to this guy :laugh: :laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I dag fandt jeg ud af, at jeg igen kan passe de bukser, som jeg lagde på hylden for 1,5 år siden, fordi min booty og mine lår blev for store... hurra for det :crazy::cry:

Det måtte jeg fejre med den eneste rigtige måde at få store lår på --->5 km. forfodsløb i mosen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Idag havde jeg et skulderhold og et KB hold på klinikken.

Jeg fik lavet en smule selv... ihvertfald blev det til en helvedes masse swings, da det var nystartet hold.

Fandme fed klinik at være på - KB fra 4-40 kg :4thumbup: :4thumbup:

Fra i morgen er jeg alene hjemme, da der er eksamen i upcoming weekend. Så jeg bliver forladt af baby og Cat indtil efter eksamen :crybaby: Så skal der sateneeeeme læses til, så jeg komme igennem eksamen og glæde mig til at se mine to øjesten igen :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

Link to comment
Share on other sites

Det første jeg gjorde i morges var at slå dynen væk, sætte mig op i sofaen (som jeg sov på), gribe en blok papir og en kuglepen og tegne alle arterier fra Brachiocephalica til Palmaris profundus (for ikke indviede i det gakkede latinske nonsens er det alle arterier fra skulderen og ned til håndryggen). Derefter kørte det derudad med læsningen. Havde indlagt pause på 4 timer, hvor jeg havde 8 patienter og så hjem igen.

Da kroppen var lidt dvask og her er lidt koldt i lejligheden stod aftensmaden på:

Kylling

Masser af grønt

Bønner

En smoothie bestående af:

3 pressede appelsiner (masser af saft, nammenam :4mewantfood:

2 æbler

2 bananer

3 gulerødder

1 pære

- Så skulle immunsystemet have fået lidt ekstra at arbejde med! :superman:

Kl. 21.30 kunne mit hoved ikke rumme mere uden at få lukket noget damp ud!!! :crazy:

Ned til Fitnesssdkåååå på Nørrebronx med ny ipod og gamle øretelefoner (hvad fanden er det for et ord "øretelefoner", jeg stopper noget i ørerne, men det har sgu' da intet med en telefon at gøre... ørehøjtalere måske, men øretelefoner.. steeeeenet ord).

Skvat - røv tæ æ græs + lir for at få varme i kroppen

20x60 kg. + 40 armstrækkere - lidt alm., lidt eksplossive med skiftende håndstand og lidt smalle

15x60 kg. + Yate Rows 12x60 kg.

10x90 kg. + 30 strækkere - som ovenfor.

10x100 kg. + Yate Rows 12x70 kg. nej, det er lænden stadig ikke tilfreds med...

10x100 kg. + 20 strækkere + 12/12 x 40 kg. DB ROWS -alt for nemme.

5x110 kg. + 8/8 x 40 kg. DB ROWS fra død hver gang - alt for nemme.

5x110 kg. + DB Curls 10/10x16 kg. waste of time :tongue:

3x115 kg. + Tate press 10x19 kg. den har jeg endnu ikke luret om jeg kan lide.

-Benern ville ikke fyre helt som de skulle, så der blev lige smidt lidt skvat på bold ind, lidt OH skvat m. 10 kg., lidt Hop op på bold og andre lir ting på æ båld - det plejer at hjælpe.

3x120 kg. (sådan, easy peasy..) + EZ BB Curl - stang plus 30 kg. 10 stk.

3x125 kg. ristede stænger.

Satte mine ringe op i CABLE X MACHIIINE, da der ikke var så mange diskodrenge til aften.

Lidt blandet leg, heriblandt

4 sæt dip af 8-10 stk.

4 forsøg på Jernkors wannabe - er sgu' tungt lige efter dips :superman:

8-10 ... ehhh... ture rundt og røre jorden og strakte ben tilbage.. blablabla... :wacko: - ze dizzinezzzz :wacko:

2 sæt pushups i ringe

ring leg i pushupposition:

1 arm til kroppen, 1 arm foran

1 arm til kroppen, 1 arm til siden

begge arme strakt fremad

begge arme ud til siden.

- OMG Midtsetionen er blevet weakest link... OMFG!!!!! :crazy: :crazy:

L-sit chins i ringe + alm. chins

- Det meste kørt ud i en køre, dog lidt pauser hist og her...

Skvat:

1x5x110 kg.

Mavehelvede! Ud i en køre!

Excentriske dragonflags

Situps FRA HELVEDE :devil:

Skrå Situps FRA HELVEDE :devil:

alm. skrå situps m. ægte Rocky skift - dobbelt albue til knæ :4boxing:

Røvløft - lave og høje

Krydsløft - fod over hånd - skiftende

Frogsitups

-Burnout!!!! :firebounce: :firebounce: :firebounce:

- Rart at røre sig lidt, nu skal der lige et stykke laks ned til bananCvitaminFiskeolieZinkMagnesiumblandingen :4mewantfood:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Efter læsegruppen idag klappede jeg helt sammen! Kom hjem, spiste lidt og faldt om på sofaen.

Sov 45 min., vågnede og sov 30 min. mere. Da jeg vågnede ville jeg bare sove videre, men fik røven op af sofaen og smidt løbeskoene på istedet. Det lader til at min krop reagerer på de komprimerede læsedage for tiden og derfor har jeg brug for at bruge den så meget så muligt.

I lækkert eftermiddagsvejr og solen i den helt rigtige vinkel :sun:

8 km. forfodsløb i Utterslev mose :bigsmile:

+2x10 chins undervejs i vejskilt.

Indlagde 3 spurter undervejs, de første 2 kom ind for tidligt og kunne mærkes i læggene resten af vejen. Jeg bliver sjov at overvære gående i morgen :crazy::laugh: :laugh:

Logger lige maden, da det er lidt anderledes end jeg plejer at spise og skal se hvad min hjerne fungerer bedst på.

Dagens spise:

Morgenmad:

1 smoothie bestående af:

2 appelsiner, 1 banan, 1 æble, 1 pære, 3 gulerødder. 1 liter total.

2 æg.

3 theske fiskeolie

Middagsmad:

2 avokado

1 kyllingebryst

Aftensmad:

Smoothiesuppe bestående af:

5 kogte kartofler, 5 gulerødder, 1 porre, 2 selleri, 1/2 brocolli, 2 håndfulde spinat, 3 fed hvidløg, chili, peber, salt - 1 liter total - spiste ca. 850 ml. og var FYLDT!!! :4mewantfood:

300 gram andebryst.

Natsnack:

1 stk. Sportsmeal/Sportmax energi/proteinbar

10-15 tørrede abrikoser.

Zink, Magnesium, C-vitamin.

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

-Edit: Vågnede i morges med hovedpine og lukkede næsebor, så i nat sover jeg på gulvet og ser hvordan det fungerer.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Vi skal lige finde ud af noget med en gang behandling og afregning, skipper! Kunne være fedt, hvis du joinede til en gang udendørs træning snart... GRRRR

NB! Shit det er sguda ikke ret mange kcal du smider i halsen??!??!

Link to comment
Share on other sites

Vi skal lige finde ud af noget med en gang behandling og afregning, skipper! Kunne være fedt, hvis du joinede til en gang udendørs træning snart... GRRRR

NB! Shit det er sguda ikke ret mange kcal du smider i halsen??!??!

Absolut!

Den lille er bærer af multiresistent staphylykocker (damn, staveplade), som jeg ikke vil give videre til klubben, derfor først behandling til dig efter vi er blevet clearet (hvilket vi snart er).

Jeg er dog ikke bærer - er testet negativ - så den burde være 99% sikker, men stadig...

Jeg spiser ikke så meget, når jeg sidder så fandens stille, som jeg gør nu. Generelt spiser jeg ikke fandens meget, når jeg ikke kører hård træning. Jeg lytter til kroppen og giver den hvad den vil have. Dette resulterer også i at jeg ikke har brug for det store, når jeg ikke laver ret meget. Jeg har aldrig gidet tælle kcal, jeg går mere op i kvaliteten af min mad end i tallene :wink: Dertil skal det dog siges at mit indtag i løbet af dagen er utroligt lavt. Jeg plejer at spise mere i løbet af dagen, men luren og løbeturen gjorde at jeg ikke indtog så meget idag.

Udendørstræning lyder rigtigt fedt en gang i næste uge eller ugen efter :king: :king: Hvilke dage kører i udendørs?

Link to comment
Share on other sites

Carb-up til ære for DBM! :4mewantfood:

5 stk. tilbudspølsehorn fra Føtex's bager - note to self: don't ever do that again :gal: :gal: -Det er dog det værste crap, jeg har spist i over 1 mdr. :gal: :gal:

3 håndfulde nødder

Smoothie bestående af: 2 appelsiner, 2 bananer, 1 æble, 1 pære, 5 gulerødder.

1 spsk. fiskeolie

Zink

Magnesium

3 kogte æg.

- Min hjerne begynder at være fyldt og eksamensnervøsiteten begynder at blokere for videre indlæring... GRRRRR!!!!!!!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Pga. nedsmeltning af hjernen blev jeg nødt til at ditche min klatre aftale med Musashi i aften.

Indlæringen er gået helt kold og kroppen var ustyrlig.

Derfor afbrænding inden kursus og eksamen:

Nørrebrohallen klatrevæg

L-sit Chins i ringe

2x8

2x10

1x6

Chins i klatrebjælke

2x8

3x10

45 min. fri leg på væggen.

Mødte min gamle fys. kammerat Kenneth Hanning, som er en mester på væggen. Han og hans buddy brillerede med fede tricks, mens jeg bare trak alt hvad jeg kunne, for at få kroppen rundt.

Manglede at brænde benene så direkte videre til:

FitnessDK Nø.

Cirkeltræning uden pauser:

Vred Death From Above Punk i ørerne, ingen pauser og FULD skrald på tempoet!!!!

1. cirkel uden tælling - alle gentagelser 25+

Legpres 115 kg. (spanske, til lige før 90 gr.)

Liggende Legcurl 39 kg.

Legextension 54 kg.

Plantarflex (rehab) 79 kg.

2. cirkel uden tælling - alle gentagelser 25+

Legpres 145 kg. (90 gr.)

Liggende legcurl 39 kg.

Legextension 59 kg.

Planterflex (rehab) 79 kg.

3 cirkel med tælling - alle gentagelser 25

Legpres 195 kg. (lige under 90 gr.)

Liggende legcurl 46 kg.

Legextension 65 kg.

Plantarflex (rehab) 79 kg.

4. cirkel magen til 3

5 cirkel magen til 3 og 4, dog rehab legcurl med 32 kg. efter endt cirkel

SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-En dåse proteinshake bagefter.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Efter 4 timers skriftlig eksamen var jeg godt irritabel og måtte snuppe 20 min. på klatrevæggen inden videre 5.5 timers undervisning.

20 min. fri væg i opsmøgede cowboybukser og bare tæer!

+

L-sit chins i ringe

8

6

- brændte godt i mavsen efter igår.

Chins i klatrebjælke

10

10

10

Efter 5.5 timers undervisning var hjernen igen kogt og jeg kørte forbi klatrevæggen igen. Endnu en gang i opsmøgede cowboybukser og bare tæer.

25 min. klatring på lodret og horizontal væg.

Der var kun små tågreb til fødderne, absolut en fordel at have en god stiv sko, men jeg havde jo bare fødder - kææææft, det gjorde nas i tæerne til sidst :devil: :devil:

+

Chins i klatrebjælke

12

10

10

8

12

Nu stene dårlig film, topgear eller et eller andet bras, som kræver absolut ingen hjerneaktivering!!!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Mandag efter en god dag på klinikken, afsluttende med et skulderhold :bigsmile:

KB sjov

Opvarmning:

Airsquats

Lungewalk

Squat walk

Spidermancrawl

Lizard crawl

+ balistiske stræk for de stive stænger.

Swing:

1x10x32 kg.

4x10x40 kg.

Turkish getup:

3x2/2 24 kg.

Seasaw lunge + seasaw row:

frem og tilbage i salen 4 gange 16 kg. kb. af hensyn til ve. skulder

OAP.

4/4 - stille og roligt.

Unilateral swing:

1x5/5 40 kg.

Bilateral swing - forskellig vægt.

6x5/5 - 20+24 kg.

Serratus crunch unilateral m. 24 kg. i hånden.

10/10

OH walk m. 24 kg.

2 gange rundt i salen på hver arm.

Situpfanden i vildskab uden pause

Vinkelsiddende

Røvløft

Rocky Balboa tribute skrå crunch m. dobbeltskift

Frog crunch

Røvløft

Fod til hånd rotation

Frog crunch

Masser af sved, ingen DOMS idag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Kriger!

Godt at se du stadig når at få passet nogle træninger ind!

Hvordan gik eskamen i øvrigt?

Lad os finde ud af noget snart. :smile:

Hey Fighterqueen :king:

Ja, det er rart når der er lidt tid hist og her.

Vægten ligger nu på 85,5 kg., så der er ca. røget 5 kg. Topstyrken følger selvf. med, til gengæld kan jeg nu passe alt mig tøj igen :tongue:

Eksamen er bestået mundtligt og den skriftlige venter vi svar på.

Jeg er klar på noget leg, forhåbentlig snart med noget hammer og dæk et eller andet sted *hosthost*DBM*host*HVADMEDCSAUDENDØRSLEG*hosthost*

Da jeg ikke kan sove og tøserne er gået i seng har jeg leget lidt, men intet værd at logge... just for the record:

KB Milipres unilateralt

10/10x24 kg.

KB Pushpress 32 kg.

5/5

5/5

5/5

10/10

Tror jeg vil lege lidt mere med 40 kg.'s kuglen på nørrebro i morgen eller fredag :devil:

Link to comment
Share on other sites

Efter 10 timer på klinikken havde jeg brug for at brænde lidt af :devil:

Kettlebells fra 4-40 kg. til rådighed er jo heaven :wub:

Opvarmningen kan jeg ikke helt huske, men det bestod af seasaw walk, lizard crawl, airsquat, TGU osv. i mild form.

Det jeg skrev ned herefter lød på:

OAP:

3/3

TGU:

2/2 @ 24 kg. venstre skulder er den grænsesættende i forhold til stabiliteten.

Snatch:

12/12@24 kg.

Pushpress:

5/5@32 kg.

Swing:

15@40 kg.

TGU:

1/1x2@32 kg.

Snatch:

5/5@32 kg.

OAP:

3/3

Bilateral Swing:

32+24 kg. 5/5

Clean:

12/12@20/20 kg. + Seasawpress: 16 skridt

2. runde m. 24/24 kg. kb.

OAP:

3/3

Clean:

5/5@32 kg.

OAP:

3/3

Clean + Pushpress, skiftende fra hånd til hånd uden pause:

5x1/1@40 kg.

Swing:

10@40 kg

-Min lænd mindede mig om, at det var tid til at stoppe her :crazy:

Pushpress:

3@24/24 - STOP SÅ BLEV DER SAGT!!!!!!! :crazy: :crazy: :crazy:

Rart at svede igen, ryggen siger nu god for træningen og alt er fryd og gammen :sun::cool:

Link to comment
Share on other sites

Idag stod den på ryghold på klinikken. Fik ikke lavet det voldsomme, da der var nye øvelser og nye folk på holdet.

Senere i eftermiddag stod den på den store Challenge:

100 BABYSQUATS

OMFG!!!!!11

Det er noget man bliver fuc**** massyyyyv af!!!! :devil: :devil: :devil:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Idag stod den på ryghold på klinikken. Fik ikke lavet det voldsomme, da der var nye øvelser og nye folk på holdet.

Senere i eftermiddag stod den på den store Challenge:

100 BABYSQUATS

OMFG!!!!!11

Det er noget man bliver fuc**** massyyyyv af!!!! :devil: :devil: :devil:

:laugh:

Er det squats med en baby på skulderen/i armene eller noget helt andet? og er det dig eller babyen der bliver massiv? :unsure::tongue:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Er det squats med en baby på skulderen/i armene eller noget helt andet? og er det dig eller babyen der bliver massiv? :unsure::tongue:

Det er den vildeste funktionelle træning!!!

Man tænder fjerneren, så babyen bliver fanget af billedet. Så tager man baby i favnen, indrullet i dynen for ekstra vægt selvf. :devil:

Derefter squatter man i godt solidt tempo hele 100 syge gange :king:

Det træner udøverens funktionalitet i forhold til putte baby i vugge og træner synet hos den lille like craaazyyyyy!! Hun skal fokusere og skifte fokus igen og igen - syyyg nok træning!! :tongue::laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share