Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

I dag på kliniken:

Chins:

12xBW

8xBW+10 kg.

4xBW+ 15 kg.

6xBW + 12,5 kg.

Triceps kickbacks og BB Curls indimellem.

Derefter 1 times Hardcore med 11 Svende og en enkel Amazone!

Der er mange, der rykker godt efterhånden og nye ansigter kom til - super! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

FREDAG 10/4/08

Var på arbejde fra 7.30 i Hillerød, derefter direkte hjem og modtage mine feeeede visitkort :4jumpy: Tak til Rune.Anders.Lars for super arbejde og læææækkert design! :4thumbup: :4thumbup: De skal til enhver tid anbefales til alle, der skal have noget pissefedt design!! :cool:

Derefter røg jeg direkte på behandling af kammerat og derfra direkte til Osteopati weekend - nu med skulder - wuhuu! Indtil videre feeedt kursus!!! (Hvor jeg fik det at vide, som jeg har vidst længe - skade og instabilitet på anteriore del af kapslen.. damnit!)

DET skulle selvfølgelig fejres med 45 min. hurtig træning i FDK inden lukketid!

Opvarmning:

Squat på swissball, OH squat på bold med 20 kg., Russian Twist på Swissball m. 20 kg. skive, armstrækkere, 1x3/3 OAP's (kunne sgu' godt mærke at skulderen var blevet provokationstestet 30 min. forinden :crazy:, strækkere på to bolde.

Frontsquat:

1x10x60

1x10x70

2x8x80

3x5x90 kg.

Bænk:

1x10x70 kg.

1x10x80 kg.

1x8x90 kg.

3x5x100 kg.

1x5x90 kg.

Sumo dødløft - kæææææft mand, det er noget anderledes end min konventionelle, rundryggede Onkel Troels stil, den "glæder" jeg mig HELT VILDT til at arbejde mere med :blink: :blink:

1x5x60 kg.

1x5x90 kg.

2x5x120 kg.

3x5x150 kg.

Triceps kickbacks

13 kg., 15 kg., 19 kg. til jeg kedede mig ihjel :tongue:

Upright Row

Bilateralt m. 50 kg. mange

unilateralt m. 24 kg. KB. 2x5

Bilateralt m. 32 kg. KB - 2x5 - no more, for smalt greb til det er godt for skulderen - møgøvelse med KB, men måtte tage de sidste derhjemme.

Jeg glæder mig sgu' til at den Sumo kødløft kommer til at køre, ellers brækker jeg mig i stride strømme, hvis der ikke kommer nogen kg. på meget hurtigt :gun2:

Link to comment
Share on other sites

Denne Weekend har stået i osteopatiens tegn med 24 timer om skulderen - og vi mangler stadig en del teknikker, som kommer næste gang :4thumbup:

Jeg må indrømme at min verden omkring skuldre er blevet udvidet MEGET på denne weekend!! Super kursus og MANGE interessante måder at se skulderen, dens funktioner og omkringliggende strukturer på. Igen kom vi endnu tættere på hvordan hele kroppen hænger sammen og hvordan stramme mavemuskler kan lede til smadret skuldre - bare for at tage et eksempel!

Vi fik en hulens masse diagnostiske redskaber og voldsomt mange behandlingsteknikker - SUPER, SUPER KURSUS!!! :4thumbup: :4thumbup:

Aftentræning efter kurset:

Opvarmning:

Jeg havde ikke umiddelbar DOMS i hverken baller eller inderlår, men følte mig gooodt stiv og ubevægelig efter Sumo'en i forgårs.

Derfor stod den undervejs på en del stræk af både adduktorer, haser og baller... :crazy:

Squat på bold, Russian twist m. 15, 20, 30 kg. i strækte arme, Swings på bold m. 10 kg., Unilateral Squat på bold m. 10 kg. i den ene hånd, Crunches fra helvede - lige og skrå, en del balance på skuldrene skiftende fra den ene til den anden, Handstand Pushups op af væg og lidt mere forskelligt gøgl.

Workout:

Splitjerks

2x5/5xStang - 20 kg.

2x5/5x30 kg.

2x5/5x40 kg.

3x3/3x50 kg.

Suuuperfed øvelse - undervejs kom den gode gamle gut fra centeret hen med julelys i øjnene. Han er en flink fyr, som jeg har sagt lidt hej osv. til før, men denne gang var der sat gang i ham! Med store øjne kom han hen og spurgte om jeg var vægtløfter - hvilket jeg jo måtte sige nej til. Jeg fik overtalt ham til at give mig et par fifs og med 40 kg. på stangen var han hurtigt henne og demonstrere et flot løft. Anden gang var der lidt med balancen - jeg spurgte om det var længe siden, og han svarede med et smil "Ja, en smule". Det rigtigt fede kom bagefter, da jeg spurgte hvor længe siden det var siden han løftede sidst... Han så tænksom ud et øjeblik.. indtil han stillede op i et kæmpe smil og svarede: "Jeg stoppede i '73" .4thumbup: :4thumbup: Min respekt for ham steg voldsomt og jeg tror at jeg får et stort smil af ham næste gang vi ses dernede igen. :4thumbup:

Squat:

1x10x60 kg.

1x10x80 g.

3x8x100 kg.

-puha, var lidt træt i stængerne efter Sumo og Split :blush:

Squat m. skæv vægtfordeling:

Med 30 kg. på den ene side og 35 kg. på den anden side var jeg klar til at prøve denne ultimative stabiliseringsøvelse :devil:

2x8/8x85 kg. total

Efter 5 gentagelser var jeg godt ristet i midten - det var en vild stabilisering, der skulle til - super øvelse, den skal laves mere!!

Undervejs 4x8 chins og lidt triceps pushdown med fuld stak.

Link to comment
Share on other sites

Fed træning, mister Kauf!!!

Squat med skæv vægtfordeling ser 'interessant' ud.... måske jeg sku' give den et forsøg en dag!!

Den er fed!

Jeg vil anbefale en spotter første gang. Jeg havde Arik stående bag mig idet jeg trådte ud og efter 3 gentagelser fik han lov til at smutte. Det er meget rart at have sikkerheden - just in case.

Der skal langt færre kg. på end alm. squat og ofte anbefaler man at starte med 1,25 eller 2,5 kg. fordeling - god fornøjelse Skipper! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Mandag på klinikken..

Blandt en helvedes travl dag, hvor jeg gik ud af min hoveddør kl. 6 og var hjemme igen kl. 20.30, nåede jeg ganske lidt.

Chins:

3x8

Pulldowns:

1x8x90

1x8x110

Siddende Rows i maskine

1x15x90

2x12x105 (stakken)

Triceps pushdown:

2x10x??stakken

Link to comment
Share on other sites

Fredag 18/4/08

Da vi skulle til konfirmation hele dagen og vejret var pisselækkert, blev jeg enig med mig selv om, at det nok ville være en god ide' at rive noget energi af i form af en løbetur, inden det traditionelle ædegilde.

Jeg fandt mine gamle løbesko frem (de er nu ca. 3 år gamle), snerrede af dem, for at få dem i gear, spandt dem godt til og spurgte så "Nå, hvad kan i så, i gamle udtrådte adidas"?!?

De svarede igen og tog mig igennem en fantastisk forårstur i mosen, hvor gæslinger svømmede rundt i det spejlblanke vand, mens naturens farver skreg "PANG" i et velvoksent kor af fugles kvidren :sun::bigsmile:

Foråret er kommet og jeg skal være så meget så muligt ude - FEDT!!!

Alt i alt løb jeg 10 km. det har mine ben straffet mig for lige siden :crazy:

Lækker start på foråret :bigsmile::cool:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 19/4/08

Jeg hookede op med Mr. Musashi på Adelgade, da vores specialkorps var blevet hevet ind som overraskelse for team FDK Vallensbæk.

Vi nåede selv lidt træning inden vi rev dem igennem 2 timers praktiske øvelser. Mit bud er at ingen af dem har kunnet gå siden :devil:

Selv legede jeg lidt med:

Stående squat på bold - blød bold - uuhh... the instability!!!!

Snatch 24 kg. (med og uden 10 kg. vægtvest)

Swings 24 kg. (med og uden 10 kg. vægtvest)

Dobbelt snatch 2x24 kg.

Dobbelt Swings 2x24 kg.

Enarms bench pres 24 kg.

L-sit til tuck planche og tilbage på 2 24 kg. kb's.

Derudover introducerede Musashi mig for:

Splitsnatch og SplitCleans - de var feeede :devil:

+ det løse spas

Derefter en gåtur i mosen og afsluttende med suppe, spil, øl,rødvin, whiskey og brandy til kl. 01.30 - sweeet :4drunk:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 20/4/08

Vågnede lidt sent, men ingen træthed :4thumbup:

Spiste resten af suppen og tøffede afsted til Frederiksberg have med Cat :wub: :wub:

Her tøffede vi rundt i 2 timer og nød foråret det bedste vi kunne.

Derefter hookede jeg op med Incognito, Bogs og Guarden i fælleden.

Det var blevet tid til årets første kanonkugle kastning i bar overkrop til offentligt skue :4flex: :w00t:

Her blev det til lidt af hvert:

Swings + snatch m. 32 kg. kb. (med og uden 10 kg. vest)

Double snatch m. 2x24 kg. kb. (også lidt med vest)

TGU 32 kg. KB

Highland Backtosses m. 24 og 32 kg. kb.

Sidepress 32 kg. og 24 kg.

Windmills 32 kg. kb.

2 hands anyhow m. 24 og 32 kg. kb.

Splitsnatch m. 24 kg. kb.

Figure 8 to hold m. 24 kg. og 32 kg.

Enarmspres m. 24 og 32 kg. kb.

OAP's (5'er set)

Fantastisk vejr, godt selskab og for lige at afslutte det hele, fik jeg lige manipuleret lidt knogler af både Bogsen og Guarden.

Catten havde lavet pizzasnegle, så jeg købte Paradis-is - hold da kæææft et nærende måltid :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 20/4/08

Vågnede lidt sent, men ingen træthed :4thumbup:

Spiste resten af suppen og tøffede afsted til Frederiksberg have med Cat :wub: :wub:

Her tøffede vi rundt i 2 timer og nød foråret det bedste vi kunne.

Derefter hookede jeg op med Incognito, Bogs og Guarden i fælleden.

Det var blevet tid til årets første kanonkugle kastning i bar overkrop til offentligt skue :4flex: :w00t:

Her blev det til lidt af hvert:

Swings + snatch m. 32 kg. kb. (med og uden 10 kg. vest)

Double snatch m. 2x24 kg. kb. (også lidt med vest)

TGU 32 kg. KB

Highland Backtosses m. 24 og 32 kg. kb.

Sidepress 32 kg. og 24 kg.

Windmills 32 kg. kb.

2 hands anyhow m. 24 og 32 kg. kb.

Splitsnatch m. 24 kg. kb.

Figure 8 to hold m. 24 kg. og 32 kg.

Enarmspres m. 24 og 32 kg. kb.

OAP's (5'er set)

Fantastisk vejr, godt selskab og for lige at afslutte det hele, fik jeg lige manipuleret lidt knogler af både Bogsen og Guarden.

Catten havde lavet pizzasnegle, så jeg købte Paradis-is - hold da kæææft et nærende måltid :laugh: :laugh:

Fedt at se dig lukke op af godteposen skipper :devil: Skulderen er dig taknemmelig :wub::4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk vejr, godt selskab og for lige at afslutte det hele, fik jeg lige manipuleret lidt knogler af både Bogsen og Guarden.

Hey Kauf,

Thanx for godt selskab og manipulation today :bigsmile:

Og god markedsføring af HardCore dér :yo::wink:

Link to comment
Share on other sites

Nice Nico!

Og FU - mine fødder er gode! :laugh:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

Jeg husker et smukt billede af en vægt og dine fødder i din log - og DET er sgu' det nærmeste jeg er kommet på at se ægte hobbitfødder :laugh: :laugh: Hvad hulen laver du helt tilbage i Januarloggen, din stalker? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fedt at se dig lukke op af godteposen skipper :devil: Skulderen er dig taknemmelig :wub::4winkkiss:

Det var så lidt, skatter - som sagt er det jo ingenting på en græsplæne, lad os finde ud af noget i klinikken - du er nu i frontline med Maxpower og Queenpearl vil videre behandling :wink:

Hey Kauf,

Thanx for godt selskab og manipulation today :bigsmile:

Og god markedsføring af HardCore dér :yo::wink:

Det var så lidt, Bogsen :flowers: Vi skal have gjort noget mere ved din fod, så du og Guarden kan passende kigge forbi. Jeg skal lige tjekke kalenderen, så hitter vi ud af noget!

Dejligt at se jer begge to idag, jeg glæder mig sgu' til endnu mere træning i det fri i ren testoteronhørm fra jer begge :king: :king: :shades:

Link to comment
Share on other sites

Det var så lidt, Bogsen :flowers: Vi skal have gjort noget mere ved din fod, så du og Guarden kan passende kigge forbi. Jeg skal lige tjekke kalenderen, så hitter vi ud af noget!

Dejligt at se jer begge to idag, jeg glæder mig sgu' til endnu mere træning i det fri i ren testoteronhørm fra jer begge :king: :king: :shades:

Anytime :king::wink: Vi har masser af overskydende test, så vi kan med fordel dele ud af det til alle dem, der tør :devil: (Du kan jo bringe Catten med næste gang, så kan vi smitte lidt af på bebsen :wink:)

Og cool, vi må lige finde tid til noget mere magic touch fra din side af :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Anytime :king::wink: Vi har masser af overskydende test, så vi kan med fordel dele ud af det til alle dem, der tør :devil: (Du kan jo bringe Catten med næste gang, så kan vi smitte lidt af på bebsen :wink:)

Og cool, vi må lige finde tid til noget mere magic touch fra din side af :bigsmile:

Haha :laugh: Hvis den unge får mere testoteron, skifter hun sgu' køn :laugh:

Så er min sommervægt forresten nået:

87 kg.

Jeg er godt tilfreds med resultatet, selvom der også er røget lidt muskelmasse, synes jeg nu at det er ganske behageligt ikke af føle sig som en oppustet ballon. Salsa i fælleden, here I come :yo:

Link to comment
Share on other sites

Haha :laugh: Hvis den unge får mere testoteron, skifter hun sgu' køn :laugh:

Så er min sommervægt forresten nået:

87 kg.

Jeg er godt tilfreds med resultatet, selvom der også er røget lidt muskelmasse, synes jeg nu at det er ganske behageligt ikke af føle sig som en oppustet ballon. Salsa i fælleden, here I come :yo:

:laugh: - det kan der være noget om :tongue:

Sommervægten :wub: - den kan vi godt li' :w00t::flowers: - har du så planer om at holde den der hele sommeren???

Så mangler vi bare lige at jeg kommer under din vægt igen :wink::crazy::innocent: (men satser da stærkt på at det kommer til juli :cheer::wub::superman:

Salsa - jeg er game :4jumpy::firebounce::sun::banana::boobs:

/Catten

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

:laugh: - det kan der være noget om :tongue:

Sommervægten :wub: - den kan vi godt li' :w00t::flowers: - har du så planer om at holde den der hele sommeren???

Så mangler vi bare lige at jeg kommer under din vægt igen :wink::crazy::innocent: (men satser da stærkt på at det kommer til juli :cheer::wub::superman:

Salsa - jeg er game :4jumpy::firebounce::sun::banana::boobs:

/Catten

Nu må vi se, hvad der sker med sommervægten - måske kommer jeg lidt længere ned, meen jeg vil sgu' helst ikke under 85 igen.

Det kommer an på hvor meget træning, der bliver plads til, når den lille testoteronbombe kommer til verden til Juli :wub: :wub:

Salsa - here we come :wub: :banana3: :flowers:

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG 22/4/08

Var på job fra 10-18.30 og nåede lige at handle inden jeg ramte FDK nørrebronx.

For starters:

Kødløft - sumo

1x10x60

1x10x80

1x10x100

2x5x120

En times Hardcore som instruktør - super hold, god energi uh, yeah!!

Finisher:

Kødløft:

1x8x100

1x5x120

1x5x130

2x5x150

2x5x160

- That's it, mine røvballer og ben er stadig trætte efter løbeturen :blush:

Supersettet med

Ringdips:

3x10xBW

1x5xBW+15 kg. det gider skulderen sgu' ikke helt

3x12xBW

-DONE!

Link to comment
Share on other sites

Fredag 25/4/08

Nu har der været så meget snak omkring WSB hybriden af Thomas Jagd, så derfor har jeg tænkt mig at prøve det.

Det er udelukkende for the fun of it, så lad os se hvad der sker.

Umiddelbart fuckede jeg den første træning op - flot, god start!! Jeg havde kun ganske kort tid, så pauser var ikke så lange og jeg kørte bencyklus istedet for Rygcyklus på RBB cycle og Ryg på hjælpeøvelser - nice :tongue:

WSB Hybrid; Uge 1, dag 1

Max effort (Ryg-ben-biceps)

Frontsquat, 1 min. mellem sæt:

1x10 - opvarmning

1x8x80 - opvarmning

6x6x90 kg. huaaahhhh... Jeg var motherfucking gasblå i hovedet på de sidste 2 set og rystede godt og grundigt i stængerne.

DB Rows:

1x8x36 - opvarmning..ish..

4x8x40 kg. lort at vi ikke har større DB i FDK, må finde en anden øvelse.

DB Shrugs:

1x8x28.

1x8x38 kg.

4x6x40 kg.

Skulle lige skyde mig ind på vægten, da jeg aldrig har lavet denne øvelse før.

DB Biceps krøl:

3x10x16 kg.

FDK's SVAGESTE PIBER!!!!

Back Raises:

3x10xBW+20 kg.

Overstået på 35 min. Ikke en voldsom ophidsende omgang, mere tid til bedre løft næste gang. Umiddelbart virker det ikke som et program jeg får stiv diller af :cool:

Og apropo den grimme tone, her er min nye helt

:laugh: :laugh: :laugh: Jeg håber så meget at denne mand er ægte :laugh: :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 28/4/2008:

Jeg skulle have trænet igår, men var helt udbrændt. Derfor blev det til idag istedet.

Det har så lykkedes mig, endnu en gang at fucke WSB Hybriden op :laugh: Jeg havde glemt programmet derhjemme og kørte den på hukommelsen - og den var fandme ikke særlig god idag :laugh:

Programmet skulle have set således ud:

Floorpress: 6x6 1 min. mellem sæt

Dips: 5x5 tungt, men 1-2 fra failure (2 min. mellem hvert sæt)

DB side laterals 4x6-8 (1-2 fra failure)

supersettet med

DB skulderpres (gerne til failure)

Rotatorgøgl

Programmet blev udført således:

Opvarmning:

Boldgøgl + bænk 3x10x60 kg. eksplossivt

WSB HYBRID, UGE 1, DAG 2, MAX EFFORT Fokus: Bryst, Skulder, Triceps. (Ad modum Kauf :laugh:)

Incline Closegrip Benchpress :

1x10x50

1x8x60 - det er fandme længe siden jeg har kørt denne øvelse, så jeg skulle lige skyde mig ind på vægten

6x6x70 kg. og tak til Troels for spot på de sidste to set - Failure, baby, Failure :tongue:

Dips i ringe:

1x10 - skulle lige skydes igang

3x5xBW+10 kg.

3x5xBW+5 kg.

Supersettet med:

Triceps close grip push down:

3x20x28 kg.

3x20x25 kg.

Hvert sæt til failure.

- Det var så programmets første hjerneblødning, som den ivrige læser nok har set. Jeg brændte heeelt af allerede efter tredje sæt, det var fandme hårdt at gå fra tunge dips til all out i pushdowns i 6 sæt :crazy_pilot::laugh:

Pushups i ringe: (Tænkte at det var en fin måde at lave rotatorgøglstabilitet og styrke i et at have ringene med.

6x6xBW

Supersettet med:

DB Lateral raises:

5x10x11 kg.

Ville lige slutte af med nogen pushups, men nej.. godt pump og godt brændt af i tricepsen.

Jeg må dog stadig indrømme, at det ikke er et program der får mig helt op af stolen.. men på den anden side har jeg ikke lavet det ordentligt endnu, så jeg må hellere vente med at dømme det :laugh: :laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG 29/4/2008

:laugh: :laugh: Det har ENDNU en gang lykkedes mig at fucke WSB'en op :laugh: :laugh:

Der skal ikke lyde flere kommentarer til programmet fra min side, sålænge jeg bliver ved med at fucke up :laugh:

Dagens upfucking nr. 1:

Jeg havde 1 times afbud på klinikken, var pissed og tænkte "Fuck! Jeg kan sagtens køre ben og træk idag, når igår var en pressedag" og i kampens hede overvejede jeg ikke at nogle af øvelserne i den grad krydser ind over f.eks. ryg (Dips) og triceps (stiff arm pulldowns)... Det skulle vise sig at blive the end of WSB for today :tongue:

På Klinikken

WSB HYBRID, UGE 1, DAG 3, VOLUME Accumulation Fokus: Ryg, Ben, Biceps

Squat medium stance:

1x10x60

1x10x80

1x8x100

Workset:

6x6x110 kg. alle med 1 min. pause - "Pouhaaaaa", den bed en del!!

Kødløft - conventionel:

1x10x60

1x10x80

1x8x100

Workset:

6x6x130 - de sidste 2 reps i sæt 4-6 var ren Onkel Troels Tribute :innocent:

Chins Superset m. Stiff Arm Pulldown:

1x5xBW+15 kg. + 1x20x35 kg.

1x5xBW+10 kg. + 1x20x35 kg.

1x5xBW + 1x20x35 kg.

OG det var så her, jeg fuckede up.. Jeg gik HEeeeeelt kold på de supersæt. Min triceps blev jacked med det samme og jeg kunne ingenting i Stiff Arm Pulldown. Mine pauser var for korte og jeg kunne ikke tage flere Chins - nederen!

Slut på første halvdel.

Tirsdag aften:

1 Times Hardcore, hvor jeg selv fik leget lidt med :devil:

Derefter det overskydende fra WSB Hybriden tidligere:

Chins supersettet m. Stiff Arm Pulldown:

1x5xBW+10 kg. + 1x20x33 kg.

1x5xBW+15 kg. + 1x15x33 kg.

1x5xBW-15 kg. + 1x20x26 kg.

1x5xBW+10 kg. + 1x20x26 kg.

BUUUUUUUUURN!!!! Tricepsen SKREG om nåde :firebounce: :firebounce: Jeg fatter slet ikke det superset - jeg brænder heeelt af efter 2-3 sæt og kan sgu' ikke gennemføre 6 sæt, hvor jeg kører til failure eller 20 lige efter man har brændt latten af i chins.

DB Biceps Krøl:

1x10x16 kg.

1x10x17 kg.

2x10x18 kg.

Hot damn noget skrald!!! 3 strikes and I am out!! Heldigvis er der helligdag på torsdag, så burde jeg have restitueret nok og være klar til en ny træningsdag - forhåbentlig uden fuckups :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share