Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Tirsdag 5/6/08

Jeg valgte at møde 45 min. før på klinikken og lave lidt spas:

Squat + Ring superset:

Squat:

1x15x60 kg.

1x10x80 kg.

2x10x100 kg.

1x5x110 kg.

2x5x115 kg.

1x5x120 kg.

3x3x125 kg.

Superset m.

BW Dips i ringe + ironcross attempt (Jeg tager en dip og holder mig derefter lodret i ringene, kører armene så langt ud i abduktion, som jeg kan holde og tilbage igen):

2x12xdips

4x(3x1 dips+1 attempt)+7 dips

-puhaaaa, de river godt nok tilfredstillende storstrålende meget med dips + attempt!! :devil:

Siddende DB Skulderpres:

1x8x25 kg.

Da jeg var færdig på klinikken snuppede jeg min 24 kg. kb, som har stået på klinikken et stykke tid, og smuttede hjem. Min bus var 2 min. forsinket, hvilket betød at jeg så røven af mit tog mod Kbh. For at gøre det hele rigtigt skægt var det næste tog aflyst pga. stiv lokomotivfører, så der stod jeg på perronen :4ranting: Jeg stod i en solstråle og i min ene hånd havde jeg 24 kg. jern, så hvad kan man gøre andet end at falde ned på jorden og lege lidt:

Snatch + Windmill: (1 snatch, holdes i toppen, windmill køres, 1 snatch.. etch.)

2x10+10

Pistols:

3x4+4 (+ 2 ekstra på venstre ben i hvert sæt, da det er mit svage ben.)

OAP's:

1x6/6

1x8/8

Cleans fra død:

2x10/10

Folk kigger lidt pudsigt og kommer og spørger om dit og dat, når man står i offentligt rum og leger med sine store kugler. Derfor blev det også en masse :blahblah: med en gut, "som havde set de der kugler i et stærkmandsshow.. Det er jo dem der de kyler op over sådan en højdepind i stærkmandskonkurrencer" - jeg nikkede smilende og fortalte ham at Mother Russia går efter world wide domination :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg stod i en solstråle og i min ene hånd havde jeg 24 kg. jern, så hvad kan man gøre andet end at falde ned på jorden og lege lidt:

Priceless :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Underviste igår et hold fysioterapeuter i Kettlebells i 5 timer - det gik pissegodt!!

Idag inden sengetid:

Military press m. KB.

3x10x24 kg.+24 kg. bilateralt

5x3/3x32 kg. unilateralt

4x10x24 kg. + 24 kg. bilateralt

Gooodnight!

Link to comment
Share on other sites

Slut med dovenhed og lallen rundt!

Jeg har sagt mit job op i Hillerød og kommer til at arbejde på Nørrebro! Det er fantastisk! Det skaffer mig af med 8+ timer i transport om ugen og det lader til at være en ret fed gruppe gutter, jeg skal til at arbejde sammen med :4thumbup:

Derudover er Cathrine sat til termin pr. 3/7, så der er ca. 4 uger til. Hvad gør man så, når tøsen snart føder og jeg er helt ude af form allerede nu.. projektet ligger jo lige til højrebenet, sooo welcoooome toooo:

SHEIKO DAD, SHEIKO DAD!!

Programmet er en Sheiko 2, som kører med hensyn til skulderen, da den fik liiiige lovlig meget tæsk sidste gang. Derudover er der også plads til spas og sjov med KB etc.!

Hello mother Russia, I sure have missed you! :wub: :wub: :chopper:

SHEIKO DAD, WEEK 1, DAY 1

Jeg havde meget, meget travlt, så det eneste jeg kunne gøre var at supersette squat og bænk i vildskab!

Squat:

1x15x60 kg.

1x5x80 kg.

1x4x100 kg.

2x3x110 kg.

5x2x125 kg. (skulle have været treere, whoops..)

-direkte over i andet sæt squat for ikke at spilde tiden-

1x5x90 kg.

1x4x110 kg.

5x3x120 kg.

Supersettet m.

Bænk:

1x10x60 kg.

2x5x80 kg.

2x3x85 kg.

6x3x95 kg.

-direkte videre til 2. sæt

1x5x60 kg.

1x5x80 kg.

5x5x85 kg.

-HELOOOOOO PECS! :superman:

Yates Rows

5x5x85 kg.

Total SPEEEDO TIME 55 min.

Edit: Total tonnage: Squat: 6300 kg., Bænk: 6445 kg., Yates: 2125 kg.

Gennemblødt af sved - Mother Russia, will you marry me???:wub::flowers::wub:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med nyt job! Glad for at høre du fandt noget godt tættere på dig. :bigsmile:

Mange tak :bigsmile: Det er så pissefedt! Og jeg bliver selvfølgelig ved med at have mit eget lille sted på Vester Voldgade :wink: Det er meeegafedt!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

He he, pas nu på du ikke skal ud og købe nyt tøj efter den russiske flirt!

Shouldn't be a problem lieutenant!

Jeg købte nyt tøj sidste gang! Til gengæld risikerer jeg at skulle kræve mit tøj tilbage, som jeg lige har givet til min lillebror, hvis jeg ikke får lidt kød på kroppen. Skulle jeg ikke kunne passe bukserne, som vi snakkede om sidst, ser jeg det kun som absolut positivt.

Flaget vil blive øvet undervejs også, så jeg stadig kan lave det :wink:

Planen er at holde energi overskud, men ikke æde så meget at jeg bliver lige så fed som sidst - det skulle sætte en naturlig begrænsning på fedtmængden og oppustetheden, desuden skal jeg heller ikke køre kreatin denne gang. Så jeg håber at kunne holde ballonformen fra døren og bare få noget solidt kød på knoglerne!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

SHEIKO DAD, WEEK 1, DAY 2

Jeg valgte endnu engang ikke at vise respekt for min russiske elskerinde! Endnu engang ville jeg ydmyge hende og køre det som supersæt, som var det den rene cardio. Derfor viste hun tænder idag og straffede mig koporligt, da jeg ikke fulgte hendes protokol og nægtede at køre boxkødløft. Man skal følge hendes dagsorden, ellers får man smæk i sin bare! :moon: :4whip:

Kødløft: Alle kontinuerligt.

1x10x60 kg.

1x10x100 kg.

1x5x110 kg.

2x5x125 kg.

2x3x150 kg.

5x3x170 kg.

1x5x125 kg.

De næste skulle have været fra Box, men da jeg ikke havde nogen box, måtte jeg bare køre videre i alm. død stil.

1x4x150 kg.

1x1x150 kg. Et forkert løft og SLABANG!!! Det hvinede i lænden og jeg stoppede øjeblikkeligt. Der var ingen problemer bagefter, men den russiske domina krævede min ydmygende tilbagetrækning, and so I did.

Chins - Wide Grip:

6x5xBW

Bænkpyramide:

1x10x60 kg.

1x5x75 kg.

2x4x85 kg.

2x4x90 kg.

1x3x100 kg.

1x5x100 kg.

2x1x110 kg.

2x2x100 kg.

2x3x95 kg.

1x4x90 kg.

1x6x85 kg.

1x8x80 kg.

1x10x75 kg.

1x12x65 kg.

Heeeeeyyy PECIIIIIESSSS!!!!!!!

Triangled and pååååååååååååååååååmped!!!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

HUAAAAAAAHHH!!!!!!!!!!!

En feeeeeeeeed weekend med osteopatien, denne gang om CERVICALE COLUMNA :4jumpy: :4jumpy:

De første to dage gik med anatomi, biomekanik, test, safety test osv. og idag, søndag, gik så med manipulationer, mobiliseringer og MET.

Alle blev gennem manipuleret fra ca. fra kl. 8-14.30 :w00t: og nakken er som smør allerede efter de første runder.

Grebene er forholdsvis nemme at gå til og mega effektive! Dette er et af de kurser, hvor teknikkerne med sikkerhed vil blive brugt næsten dagligt - intet mindre end fantastisk!!!

Jeg havde selv noget bøvl med et shift i C1, som gjorde at jeg gik og selvmanipulerede C3-C6 - der er selvfølgelig intet nu, da Laush klarede hele skidtet i allerbedste stil :4thumbup:

Det betyder også, at jeg nu har været alle led igennem over de sidste 2 år og kun mangler eksamen til oktober inden vi begiver os videre til de indre organer - damn, det bliver spændende :4smartass:

Nakken er godt øm, men dejligt løs efter sådan en lang runde, så det var lidt med splittet sind, at jeg begav mig ned i FDK, menmenmen... Min Russiske flirt har tilgivet mig og fylder mig med kærlighed og kraft, så det viste sig hurtigt at idag skulle blive en god dag :chopper:

Jeg mødte Troels i omklædningsrummet, som ville prøve at køre med på Mademoiselle Sheiko - så vi tog os kærligt af hende i en hed omfavnelse af prust og støn :wub: :wub:

SHEIKO DAD, WEEK 1, DAY 3

Squat:

1x10x60 kg.

1x8x80 kg.

2x5x100 kg.

2x3x115 kg.

2x3x125 kg.

3x3x130 kg. eeeaassyyyyy peaaassyyyyy - Mrs. Sheiko loooouuuuvesss me!!! :4flowers:

Bænk:

1x10x60 kg.

2x5x75 kg.

2x4x90 kg.

6x2x100 kg.

-lightweight babyyyy- :cool:

Supersettet m.

Squat:

1x5x90 kg.

2x5x100 kg.

4x4x115 kg. stængerne blev lidt trætte på de sidste to - Bonita Sheiko only loves men with teh STAMINA!

High Row:

1x10x40 kg. pr. arm.

2x10x50 kg. pr. arm

1x8x50 kg. pr. arm - for kort pause... :blush:

2x10x50 kg. pr. arm

- Så lukkede FDK -

Hjemme i baggården satte jeg Elite ringene op i gyngestativet og lavede det sidste...

Dips i ringe:

1x10xBW

5x5xBW + div. andet leg efter de fem dips.

Jeg er tilgivet af min elskerinde fra Rusland og vi udveksler endnu en gang sved og kraft med største fornøjelse :devil: :devil: :devil:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Oh, YEAH BABY!!!

Idag sov jeg længe, helt til kl. 8, stod i chlorindampe i 2 timer :wacko: da jeg skulle ordne badeværelset, afsted på arbejde, tilbage, spise og så aftentræne. Catten lå og spandt på sofaen, men min jernhårde russiske elskerinde ventede med tunge kiks og stænger i centeret, så hvad kan man gøre :wub: :wub:

SHEIKO DAD, WEEK 2, DAY 1

Squat:

1x10x60 kg.

1x8x80 kg.

1x5x90 kg.

2x5x100 kg.

2x3x115 kg.

2x2x130 kg.

1x1x140 kg. gik suupernemt!!

2x1x145 kg. lææækkert at have tre store kiks på hver side af stangen igen :superman:

1x5x90 kg.

1x5x100 kg.

2x3x115 kg.

1x3x125 kg. hov skulle have været en toer.. vi går lidt op i kg.

1x2x130 kg. det var fandme en nem toer, jeg holder kg.'ne og går op i gentagelser istedet

3x3x130 kg. hell yearrrhh babyy.. Det går liiiige i pikkemanden!!! :tonguew:

supersettet hist og her med:

Bænk - lightweight, lightweight, lichtweeeit!!!:

1x10x60 kg.

1x5x70 kg.

1x5x80 kg.

2x3x90 kg.

1x2x100 kg.

4x2x95 kg.

1x2x100 kg.

Incline DB Flies

2x10x18 kg.

3x10x22 kg.

-Absolutte lorteøvelse for skulderen, så meget, meget lightweight!

Dead Row:

1x5x60 kg.

1x5x80 kg.

5x5x90 kg.

For helvede, hvor føler jeg mig sexet, når jeg står og ser mig selv posere i spejlene, uuuuuh, jeg er satme da en SUPER SEXET FRÆKKERT!!!!

:rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Dagens spas!

Var skæv af chlorindampe efter badeværelsets afslutning :4wacko: da jeg fik driblet mig selv ned forbi Crossfitters.

Her teamede Cronfeld, Queenpearl, Musashi og undertegnede op til en masse :blahblah: og en alletiders udfordring:

Tireflips på tid. 20 stk.

Reglerne var enkle! Hvem kunne lave 20 Tireflips med det store dæk iført 18 kg. vægtvest.

Reglerne blev skærpet lidt lige før begyndelse. Så snart dækket var vendt, skulle man med samlede ben hoppe ind i dækket og ud på modsatte side, flippe det over osv. osv.

Jeg fik en ok tid på 3.05 og var glad for mine ekstra kg. i forhold til Musashi.

Queenpearl imponerede bare ved at flippe det store dæk, som har ca. dobbelt vægt af hende selv :4jumpy: Very impressive!!

Tilhørende var der fri leg med lidt TGU og ringe.

Som afslutning, rullede Queenpearl og jeg, hvorefter jeg fik en god røvfuld af Nick. Fandme fedt at rulle igen. Jeg sutter røv rent teknisk og hvis det ikke var fordi, at jeg er så modbydeligt stærk, ville jeg virkelig få tæsk! :tongue:

Nick er heldigvis en ægte gentleman, han kunne til enhver tid have revet mig midt over og ædt mig som Carpaccio, men lod mig mose lidt rundt ovenpå ham indtil han til sidst snuppede mig en herlig benlås.

Pisselækker dag! :sun: :4thumbup: God damn, det bliver godt med noget søvn til kroppen :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg fik en ok tid på 3.05

"OK" tid :laugh: Samtlige af de folk der prøvede samme challenge resten af dagen, lå på omkring 7 minutter, UDEN vægtvest. Du er og bliver rendyrket ondskab. Der kommer forhåbentlig snart noget video op af vores challenge :devil:

Link to comment
Share on other sites

"OK" tid :laugh: Samtlige af de folk der prøvede samme challenge resten af dagen, lå på omkring 7 minutter, UDEN vægtvest. Du er og bliver rendyrket ondskab. Der kommer forhåbentlig snart noget video op af vores challenge :devil:

Hehe, super fedt!

Det var jo også lige mit element, jeg er jo vokset op på en gård, hvor legen gik med at slås med vædderen, kaste rockwool knive mod bigballer og flække brænde :laugh: :laugh: Der kaldte vi det dog ikke tireflips, men kovæltning - potato/potato, teknikken er det samme :laugh:

Tak for rundvisningen, det er sgu' et lækkert sted i har fået banket op! Vi må ikke håbe at i får for mange klager, sådan som du brøler dine warcries ud over det indre københavn :devil: Jeg glæder mig til at kigge forbi igen - og få tiden banket ned under 3 min. :devil:

Du må forresten meget gerne poste videoen i denne tråd, når i får den på plads :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I dag stod den på aktiv personalefest med fysioterapien. Hold da kæft en gang bevægelsesspassere vi var :laugh: :laugh:

Reglerne var simple - ET prøveskud/prøvehop og så ellers kun mellem 2 eller 3 forsøg total - ikke noget med 2-3 forsøg pr. højde i f.eks. højdespring, niksen biksen, kun 2-3 forsøg TOTAL.

Totalt umuligt at have nogensomhelst fornemmelse for teknikken efter kun 1 prøveforsøg, derfor kunne det ikke blive andet end latterligt dårligt og åndssvagt sjovt :laugh:

Opvarmningen bestod af 400 m. løb og så var vi ellers klar til at starte med en 100 m. suuuuper!!! Da jeg fik lavet startblokken klar, fik jeg at vide at jeg skulle gå hen på en anden, som ikke var indstillet og da forvirringen var størst blev der sagt "Klaaaar" - så ned i boksen med mig - kom som det sidst æsel ud af blokken og blev nr. 2 :tongue:

Discipliner og tid:

100 m. 13... something, something...

400 m. 1.06

Højdespring - 1.30

Længdespring - 3.78 - tror jeg, at det var...

Trespring - 8.65

Kuglestød 5 kg. 20.02m.; 7,5 kg. 9,64m.

Discuskast - 22,67 m.

Spyd - 17,6 m. :blush:

Det var verdensklasse. Spydkastet havde jeg fået et par fif til og det er da også kun 15 år siden, jeg sidst havde et spyd i hånden.. og det var forresten på en idrætsdag i skolen! Mit første prøvekast fløj ud omkring 30 m. det var helt ok, andet kast overtrådt og det sidste fuckede op og landte på de 17,6 m. skraaaaaald :laugh:

Discuskast var rent træk. Stationære fødder og kun rotation i overkroppen. Jeg må have holdt for fast på discen, for efter hver kast sang det i min brachioradialis, så det gik helt op i tænderne :crazy: :crazy:

Kuglestød - var helt ok.

Trespring må være jordens DUMMESTE sport, der nogensinde har fundet vej til stadion. Den sværeste hoppeteknik jeg nogensinde har været udenfor. Hinke, hinke, hop, det gik helt i fisk og mine ben er absolut ikke bygget til at hoppe, hverken op, ned, frem eller tilbage!!

Længdespring - se ovenstående linie!

Højdespring - :laugh: Jeg hoppede lige så højt, som en pige, der var 1.57 høj. Til gengæld hoppede jeg fremover pinden og lavede forlæns saldo - det gik bedre, end da jeg prøvede den originale teknike :tongue:

400 m. er sgu' svær at bedømme kræfterne på. Da jeg nåede rundt i første sving, kunne jeg mærke at jeg havde givet for lidt gas. Jeg satte farten op og da jeg nåede andet sving, kunne jeg mærke at jeg gav lidt for meget gas. Efter svinget var der 100 m. sprint og så var det jo bare om at gå til den. Havde lidt en fornemmelse af, at jeg godt kunne have brugt kræfterne lidt bedre.

100 m. tja, se ovenstående, slet ikke klar, kom hverken ned eller ud af blokken ordentligt, men pyt, Carl Lewis ville være stolt :cool:

Alt i alt en pissesjov dag!

Jeg har fået stor respekt for atletikken, det er jo intet andet end teknik, teknik, teknik og når den så sidder kan vi begynde at putte muskel på. Jeg havde ingen teknik og kun muskel nok til at løfte vægte i det vertikale plan, så dette var ikke mine discipliner. Det lykkedes mig dog at blive 2'er ud af 10 herrer og jeg blev selvfølgelig kun slået af en gut med bachelor prof. i idræt :laugh:

Dagens højdepunkt var helt sikker, da Torsten skulle prøve at lave et godt gammeldags saksehop over 1.40 på højdespringet. Han tager godt tilløb, hopper flot og tager baren med kuglerne først :laugh: :laugh: Det tog ham lige et par minutter at komme væk fra puden, da han lidt småblå i hovedet lå og krammede baren mellem benene :laugh:

Nedenfor ses jeg udføre nogle af dagens discipliner:

Spyd:

Kuglestød:

Højdespring

Og sidst men ikke mindst, fik vi at vide at hammerkast HAVDE været på ide'planet. Her er så den endelige grund til at vi IKKE tog hammerkast med til en flok N00BS som os:

Link to comment
Share on other sites

Hey Cronfeld! Tak for linket :bigsmile: Den skal snart under 3 min. :devil:

Fredagshurtigtræning:

Min russiske elskerinde og jeg har ikke haft tid til at se hinanden, men sådan er det at være SHEIKO DAD. Tiden går med at gøre klar til den lille og vi er næsten i hus.

Hurtig fredagstræning:

Bold lir - venstre knæ og hofte havde brug for stabiliseringstræningen. squat på bold, OH squat på bold m. 15, 20 kg., pushups på 1, 2, 3 bolde m. 1 ben/2 ben på bolden og andet spas.

Lir: TEH FLAG!

Squat:

1x20x60

1x10x100

1x10x110

1x10x110

1x10x120

1x5x130

Bænk:

1x20x60

1x10x80

1x10x80

1x10x90

Yate Rows:

1x10x60

1x10x80

1x10x90

Dampbad og kolde afskylninger i superset, derefter hjem og massere gravide ben :wub:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 1/7/08

Jeg lagde op til den helt store gensynsdate med min russiske veninde, men hun har gemt sig i vores oprydning, så istedet blev det til lidt træning på må og få og en helvedes masse :blahblah: med Troels, Oliver og N00b, stødte desuden på Lassefar - :superman:

I de første sæt kørte dødløft og frontsquat efter hinanden (not quite superset) for fokus på et godt opspænd, det fungerede sgu' meget godt :smile:

Konventionel Kødløft + Frontsquat:

1x10x100 + 1x15x60

1x10x100 + 1x5x60

1x8x120 + 1x10x60

1x5x140 +1x5x100

1x5x160 + 1x5x100

1x3x180 +1x5x100

1x3x180

1x1x200 - don't sweat the technique :ranting:

1x3x180

1x5x160 +1x6x60

1x3x180

1x10x100 + 1x5x60

Military Pres:

3x5x60 kg.

1x10x60 kg. pushpress..

- lænden var ristet..

BB Biceps Krøl + Rehab Stiv Død:

1x10x30 + 1x10x60

1x5x40 + 1x10x60

1x6x40 + 1x10x60

2x6x40

:blahblah: :blahblah: :blahblah::tongue:

Enjoy the pain - OMG :crazy: :crazy:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hyggeligt at hilse på, og tak for tippet ang. magnesium. Habile kg. du får revet igennem!!

Likewise :smile:

-og mange tak, det var en ok dag igår, men jeg pisser i bukserne af irritation, når teknikken ryger på sissy 200 kg.

Magnesium er powertool numero uno! Man bliver man afhængig af det! Jeg kan sgu' efterhånden ikke engang køre legextensions uden at smøre hele kroppen ind i skidtet!

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 6/7/08

Min 2.nd brain var taget på ferie efter en fredag aften med alt for meget sukker :crazy: Alle mave og ryg muskler var inhiberet og ingenting hang sammen. Træningen var helt elendig og jeg endte med at droppe det efter et par forkølede forsøg:

Skvat:

1x15x60

1x10x100

2x10x110

1x8x120 :nonono: var TUNG :nonono:

Chins:

12

Clapping pushups:

25

Bilaterale Laterals:

1x15x10/10 kg.

Pistols:

5/5

Jeeeezusss - glem det!!!!!!!!!!!

Over i Nørrebrohallen og klatre i 30 min.

Til aften:

Bilaterale KB Military press:

10x10x24/24 kg.

Sukkertømmermænd er helt i hegnet!!

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 080708

Der er ikke meget skub i de tunge løft for tiden, så der er blevet smidt lidt cardio ind istedet...

Det kan tælles på en hånd hvor mange mine forfodssko har været på i år. Derfor var det en fornøjelse at trække i de gamle sutter til en lille tur!

Det fede ved forfodsløbesko er, at der ikke er noget pis med støddæmpning, air, gel og andet overflødigt juks, som man skal tage hensyn til. Skoen fortsætter bare til den er slidt op og bogstaveligt talt falder fra hinanden!

Forfodsløb:

2x2 km.

Stille og roligt tempo, da læggen bliver straffet BIIIIG time af forfodsløb. Som forventet var der lidt ømhed i løbet af dagen og idag humper jeg rundt med en soleus, der skriger til himlen hver gang jeg tager et skridt - så er vi på banen igen :devil:

Til aften:

Bilateralt KB MP:

10x10x24/24 kg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share