Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

FREDAG 2/5/08

På klinikken efter arbejde:

WSB Hybrid, Uge 1, dag 4, Volume Accumulation (Bryst, Skulder, Triceps)

Bænk

1x20x60

1x15x70

1x6x80

Workset:

6x6x85 kg. 1 min. mellem hvert sæt.

Dips i Ringe

6,8,7,7,7,5 - den ville ikke rigtigt køre idag, havde håbet på at lave 5x10, men det kunne der ikke blive tale om :dry:

Military press:

6x6x50 kg. 1 min. mellem sæt

Skullcrushers EZ bar:

8x8x35 kg.

Rear laterals:

1x10x15 kg. i kabel - lorteøvelse, jeg hader fandme isoleringsøvelser for bagskulder og især i kabel - nok også derfor jeg aldrig er blevet rigtig BB :laugh:

3x10x12,5 kg. DB

Triceps pushdown:

4x20x60 kg. aaaalmoooost faaiiilluuurrreeeeeee :tongue:

Resten af min krop vil også lege med, når jeg løfter jern. Jeg har det ikke heeelt så godt med de her 2split programmer, mine ben vil også være med, men de må først i morgen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

MANDAG 5/5/08

Jeg har haft pikkeondt i ryggen de sidste par dage og har skullet bevæge mig lige op og ned, for ikke at få tæv i lænden. Gode ekstensioner med overpres virker fantastisk og alt hvad der hedder dødløft og squat er blevet lagt på hylden for en kort affære. Så må vi se hvordan det går. Igårdagens WSB blev lettere modificeret, da jeg ikke kunne lave tunge BB Rows, død eller squat.

WSB HYBRID, UGE 2, DAG 1, MAX EFFORT, Fokus: Ryg, Ben, Biceps.

Opvarmning: boldgøgl og lidt KB snatch (hvilket jeg hurtigt stoppede med igen, da min ryg ikke kunne lide deaccelerationen :crazy:)

Squat:

1x10x60 kg.

1x8x80 kg.

1x6x85 kg.

- og det var så under disse tre opvarmningsset jeg fandt ud af at min ryg overhovedet ikke ville være med længere.

Frontsquat:

- kunne jeg til gengæld godt, så længe jeg kørte god stil.

Opvarmning:

1x10x60, 1x10x70, 1x10x80, 1x10x85.

Workset:

1x6x95 kg.

4x6x100 kg.

4x4x102,5 kg. argh, der var ikke mere krudt, lænede mig lidt for langt fremover og ryggen sagde fra med det samme :nonono:

BB ROWS:

1x10x60 - niiiix!!!!!! Der var ingen tvivl, dette var et no-go!!! :crazy: :crazy:

DB Rows fra død

1x10x36 kg.

6x10x40 kg. need bigger weights!!!

supersettet med:

DB Shrugs:

6x6x(2x40 kg.)

Backraises: - gav pudsigt nok ingen problemer :smile:

3x12xBW+20 kg.

supersettet med:

DB Curls

(opvarmning - 1x10x16 kg, 1x10x17 kg.)

3x10x18 kg.

I går aftes havde jeg ingen problemer med lænden, i morges kunne jeg til gengæld ikke bøje mig ned, uden at blive hugget i lænden af en machete :cry:

I dag står den på klinikarbejde og en helvedes masse ekstensioner. Forhåbentlig kan jeg overtale et par kolleger til at give noget overpres :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG 6/5/2008

På vej ud af døren til arbejdet sagde min ryg pludelig "KRAKONK!!!!", Jeg vaklede et par skridt og mærkede lidt efter... Venstre ben føltes meget let og.. hmm.. jo.. ryggen havde det sgu' en hel del bedre :w00t:

På arbejdet var der ikke ret meget, men jeg passede på mine arbejdsstillinger. Til sidst var der ingen problemer :4thumbup:

Så smuttede jeg til Hardcore timen som instruktør med frisk energi og et par små tricks i ærmet :shades:

HARDCORE

Der var åndssvagt mange idag - mellem 22 og 25 :4jumpy:

Det gjorde at jeg måtte ændre lidt i planerne, men det var kun til det bedre :4thumbup: Jeg havde ikke mine cd'ere med, så jeg smækkede min i-pod til og hver gang der kom et langsomt nr. eller et lortepunk nr., var der fælles straf i form af 5 reaktionsøvelser, ligegyldigt hvad man var igang med - det holdt ligesom pulsen oppe :devil:

Ellers forløb det som følger:

Opvarmning ca. 15 min.

EDT 1 med KB:

Double Swings med forskellig vægt i hver hånd.

One Arm BO Row

Windmill til OA OH Squat (For de øvede Bendpress til OA OH Squat)

EDT2 med sandsæk:

OA Pushup

Lunge med langt spark fremad (kan sgu' ikke lige huske det præcise navn) og sandsæk på skulderen.

Fællesleg til sidst:

Grupper af 3, 3 øvelser:

Bear Squats med 2 sandsække

Swings

Stående på hænder og tæer, sving det ene ben ind under kroppen og stræk det så langt som muligt.

Hver mand fra gruppen laver en af øvelserne 1 min. Derefter en fælles øvelsesserie:

8 vinkelsiddende situps

8 Rygliggende Rotationer "Fod til modsatte hånd" med armene ud til siden.

8 skrå mavebøjninger med 2 rotationer til hver side i hver situp

8 Frog situps.

Denne cirkel køres indtil hver mand i gruppen har været gennem hver øvelse - dvs. 3 cirkler :devil:

Undervejs var der selvfølgelig Reaktionsøvelser ved lortenumre på i-pod'en, samt 2 planke sektioner - GRRR :devil:

Selv fik jeg lavet lidt blandet og ryggen holdt bla. til Double Svings m. 2x24 kg., Windmills m. 24 kg. og mere til :bigmsile:

En rigtig fed time, med masser af folk og masser af energi :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG 6/5/2008

På vej ud af døren til arbejdet sagde min ryg pludelig "KRAKONK!!!!", Jeg vaklede et par skridt og mærkede lidt efter... Venstre ben føltes meget let og.. hmm.. jo.. ryggen havde det sgu' en hel del bedre :w00t:

På arbejdet var der ikke ret meget, men jeg passede på mine arbejdsstillinger. Til sidst var der ingen problemer :4thumbup:

Så smuttede jeg til Hardcore timen som instruktør med frisk energi og et par små tricks i ærmet :shades:

HARDCORE

Der var åndssvagt mange idag - mellem 22 og 25 :4jumpy:

Det gjorde at jeg måtte ændre lidt i planerne, men det var kun til det bedre :4thumbup: Jeg havde ikke mine cd'ere med, så jeg smækkede min i-pod til og hver gang der kom et langsomt nr. eller et lortepunk nr., var der fælles straf i form af 5 reaktionsøvelser, ligegyldigt hvad man var igang med - det holdt ligesom pulsen oppe :devil:

Ellers forløb det som følger:

Opvarmning ca. 15 min.

EDT 1 med KB:

Double Swings med forskellig vægt i hver hånd.

One Arm BO Row

Windmill til OA OH Squat (For de øvede Bendpress til OA OH Squat)

EDT2 med sandsæk:

OA Pushup

Lunge med langt spark fremad (kan sgu' ikke lige huske det præcise navn) og sandsæk på skulderen.

Fællesleg til sidst:

Grupper af 3, 3 øvelser:

Bear Squats med 2 sandsække

Swings

Stående på hænder og tæer, sving det ene ben ind under kroppen og stræk det så langt som muligt.

Hver mand fra gruppen laver en af øvelserne 1 min. Derefter en fælles øvelsesserie:

8 vinkelsiddende situps

8 Rygliggende Rotationer "Fod til modsatte hånd" med armene ud til siden.

8 skrå mavebøjninger med 2 rotationer til hver side i hver situp

8 Frog situps.

Denne cirkel køres indtil hver mand i gruppen har været gennem hver øvelse - dvs. 3 cirkler :devil:

Undervejs var der selvfølgelig Reaktionsøvelser ved lortenumre på i-pod'en, samt 2 planke sektioner - GRRR :devil:

Selv fik jeg lavet lidt blandet og ryggen holdt bla. til Double Svings m. 2x24 kg., Windmills m. 24 kg. og mere til :bigmsile:

En rigtig fed time, med masser af folk og masser af energi :4thumbup: :4thumbup:

Holy shiiiiiiiat det lyder for cool master Kauf :w00t: Jeg tog min flok med over i Frederiksberg Have og gav dem klø - det er det de unge bavianer vil ha :devil:

Link to comment
Share on other sites

Holy shiiiiiiiat det lyder for cool master Kauf :w00t: Jeg tog min flok med over i Frederiksberg Have og gav dem klø - det er det de unge bavianer vil ha :devil:

Sweet :4thumbup: Ville nyde at gøre det samme, men det var også fantastisk at være inde i det i forvejen opvarmede rum af bodypumperne der har timen før os.. nåja og termostaten er gået i stykker på udluftningen, så der var rigtig jernhule stemning hvad angår klimaet :gal::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Sweet :4thumbup: Ville nyde at gøre det samme, men det var også fantastisk at være inde i det i forvejen opvarmede rum af bodypumperne der har timen før os.. nåja og termostaten er gået i stykker på udluftningen, så der var rigtig jernhule stemning hvad angår klimaet :gal::laugh:

Locker%20Room.jpg

Lockerroom stemning FTW

Link to comment
Share on other sites

Den kan du holde til frøken Erik, jeg kan se hvor sødt i teaser hinanden i din log - det er så dejligt med forår i luften :4winkkiss:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Thats it! Hvis/når jeg skal til HC igen, bliver det klart Kaufs time.... Tør sgu ikke klæde om med Jacob! :laugh:

:cry3: :cry3: :cry3:

Link to comment
Share on other sites

Og så Guarden's ævl om han arbejder så meget, så han ikke har tid at planlægge, hmm har arbejdet noget med MOL at gøre :laugh:

Selvølgelig har det det :bigsmile: Guarden har fundet en hemmelig sponsor, der betaler ham penge for at sidde på MOL dagen lang, så han behøver ikke at arbejde mere resten af sit liv :cool:

Link to comment
Share on other sites

hmm nu ved jeg sgu ikke om jeg glæder mig til at prøve HC alligevel :crazy:

Og så Guarden's ævl om han arbejder så meget, så han ikke har tid at planlægge, hmm har arbejdet noget med MOL at gøre :laugh:

Fordi jeg ikke har tid og lyst til at give gratis træning til folk jeg ikke kender, der PMér mig (læs Teddy), er selvfølgelig ikke ensbetydende med, at jeg ikke har tid til at være på MOL. Hvad jeg bruger min tid til, har jeg altså ikke tænkt mig at skulle stå til regnskab overfor dig for :wink:

BOGS: You said it baby!!!!

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Fordi jeg ikke har tid og lyst til at give gratis træning til folk jeg ikke kender, der PMér mig (læs Teddy), er selvfølgelig ikke ensbetydende med, at jeg ikke har tid til at være på MOL. Hvad jeg bruger min tid til, har jeg altså ikke tænkt mig at skulle stå til regnskab overfor dig for :wink:

BOGS: You said it baby!!!!

Hov hov kan du nu ikke tage noget pjat.. Er da ligeglad med hvad du bruger din tid på :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hov hov kan du nu ikke tage noget pjat.. Er da ligeglad med hvad du bruger din tid på :wink:

Sagtens, jeg oplever bare ofte at folk jeg ikke kender skriver mails til mig, for at høre om jeg ikke vil lave et program til dem. Jesus, jeg skriver heller ikke til en maler om han ikke har lyst til at komme og male min lejlighed. Jeg arbejder professionelt med at træne andre, så nu ved du hvordan landet ligger. Men jeg vil da stadig gerne give dig en gratis prøvetime til HardCore i fitness dk som jeg skrev til dig over PM.

Jacob

Link to comment
Share on other sites

Sagtens, jeg oplever bare ofte at folk jeg ikke kender skriver mails til mig, for at høre om jeg ikke vil lave et program til dem. Jesus, jeg skriver heller ikke til en maler om han ikke har lyst til at komme og male min lejlighed. Jeg arbejder professionelt med at træne andre, så nu ved du hvordan landet ligger. Men jeg vil da stadig gerne give dig en gratis prøvetime til HardCore i fitness dk som jeg skrev til dig over PM.

Jacob

er fint det er på det rene, men enten har du misforstået mine PM's elelr jeg har formuleret mig forkert, men hensigten havde været at forespørge om du kunne hyres til at give en omgang KB instruktion, men så kom du med et godt tilbud om at jeg dukkede op til en omgang Hardcore.

Så ingen skade sket.

Og KAUF sorry for log spamming;-)

Link to comment
Share on other sites

er fint det er på det rene, men enten har du misforstået mine PM's elelr jeg har formuleret mig forkert, men hensigten havde været at forespørge om du kunne hyres til at give en omgang KB instruktion, men så kom du med et godt tilbud om at jeg dukkede op til en omgang Hardcore.

Så ingen skade sket.

Og KAUF sorry for log spamming;-)

Begge dele kan selvfølgelig arrangeres :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvaaaa' drenge, kan I ikke lige tage den på messenger næste gang istedet for at lave støj i loggen :wink:

- og ingen grund til undskyldninger, bare I fikser jeres interne diskussioner i jeres egen log næste gang :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hvaaaa' drenge, kan I ikke lige tage den på messenger næste gang istedet for at lave støj i loggen :wink:

- og ingen grund til undskyldninger, bare I fikser jeres interne diskussioner i jeres egen log næste gang :cool:

DU ER SÅ SUR!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Træningen er blevet aflyst pga. dødsdruk, abegilder og tømmermænd i solen!

Det der med at køre splitprogram er bare ikke mig, og sleeet ikke i så godt vejr!! Så der røg den WSB (selvom den vist aldrig kom helt igang :laugh:)

Til gengæld har jeg lige instrueret en Hardcore time, hvor jeg selv lavede en helvedes masse reaktionsøvelser, nogle OH Pres til Mill til OH Squat m. 32'eren og nogle dobbeltsvings med 24+32 kg.

På vej hjem gik jeg OH Walk med 32'eren.

Suuupaaarr!!!! :4thumbup:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Torsdag 15/5/08

På Klinikken:

Wide Grip chins:

4x10

Supersettet m.

KB Clean n' press - Bend Press - 2 hands anyhow 16+24 kg.

1/1x3 pr. tur

3 ture.

KB TGU - Windmill - OH Squat m. 24 kg.:

1/1x4

Strøg direkte til IKEA - the house of fucking nasty sausages and bread :crazy: - teamede up med Catten for at købe ind til den kommende lille Hercules!!

Derefter hjem - klokken var blevet 21.15 og jeg havde været afsted siden 6.30 - godt baldret oveni skærmen tog jeg mine 24 og 32 kg. KB og gik ned i gården for lige at lave lidt.

Kørt uden videre pause end for at spytte lidt hist og her

BACKYARD BASH!

Double Swings 32 kg. 20 stk.

Enkel Swings 24 kg. 10/10

TGU - Windmill - OH Squat 24 kg.- 1/1x3

Renegade Rows 24 kg. 10/10

Stående 1 arm Rows 32 kg. 10/10

Snatch 24 kg. 10/10

-----spyt, hark, spyt----

Snatch 24 kg. 10/10

Renegade Rows 32 kg. 10/10

Stående 1 arm Rows 32 kg. 15/15

TGU - Windmill - OH Squat 32 kg. 1/1x3

Snatch 32 kg. 5/5

-----hark, spyt, pffuuuu---spyt...--- spyt----

Renegade Rows 32 kg. 15/15

Stående 1 arm Rows 32 kg. 20/20

TGU - Windmill - OH Squat - Windmill 32 kg. 1/1x3

Snatch 32 kg. 10/10

Double Swings - 24+32 kg./skift 10/10

Snatch 24 kg. 15/15

---hark, hark, pruuust... spyt -----

Sådan, al min rastløshed røg lige ud af vinduet og jeg var glad igen, selv efter en lang dag i en Ikea med et smadret klimaanlæg og rigtigt mange patienter på klinikken. Fantastisk, hvad lidt bevægelse i skroget kan gøre :4thumbup: :bigsmile: :4thumbup:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Der sker mange ting i livet og derfor bliver loggen kun sporadisk udfyldt, når jeg har lyst og tid og solen ikke skinner for vildt (jajaja, det gør den idag :tongue:)

Jeg træner ikke efter noget program og gør det jeg har lyst til. Derfor har jeg så også ramt sommerformen på 86 kg. og fedt% på 11. Styrken er til gengæld også røget, men det hører jo sammen, så det er ok. Til gengæld føler jeg mig dejligt bevægelig og jeg kan lave flaget igen, uden problemer :bigsmile::sun:

Torsdag:

Squat og Bænk Superset !!

Squat:

1x10x60 kg.

2x10x80 kg.

2x10x90 kg.

2x10x100 kg.

4x5x110 kg.

4x5x115 kg.

- uden neoprenbind på knæene, så jeg var lidt utryg på venstre knæet - rent psykisk :innocent:

Bænk:

1x10x60 kg.

2x10x70 kg.

2x10x80 kg.

2x5x90 kg.

2x5x95 kg.

4x3x100 kg.

Teh pain of feeling nooooooo Strength in Tah Bench :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Idag var jeg så vanvittigt heldig at få en times afbud!! :4thumbup:

Fredag:

Barfods Dødløft og spas:

Kødløft uden magnesium holder ikke, det måtte jeg nu engang konstatere, men det var rart at få lavet noget god gammeldags jernhiveri igen :devil:

Dødkødløft:

1x10x60 kg.

1x10x80 kg.

1x10x100 kg.

1x5x110 kg.

1x5x115 kg.

2x5x120 kg.

1x5x130 kg.

4x5x140 kg.

1x4x150 kg. fucking swetty ass grib!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1x1x160 kg. TEH HUMILIATION OF WEAK SWETTY GRIB!!!!!!!!!

4x5x140 kg.

Superset hist og her m.

Military press:

1x10x50 kg.

1x9x50 kg.

5x8x50 kg.

1x10x(2x22,5 kg.) Siddende DB skulderpres, da en anden gut skulle bruge Squatracket

High Rows + Chins Superset. Hele skidtet kørt ud i en lang køre uden pauser:

High Rows

4x6x40 kg.

Chins:

4x5

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share