Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Fed fed circuit dy bankede af.. Savner virkelig den slags træning. Men ud a hullerne, hva tænker du på kriger ??..

Tak skal du have. Det kan jeg sgu' godt forstå, kriger! Det er noget skidt med den ryg :unhappy:

Så vidt jeg husker, så bor du stadig i en mellemstørrelse by i det jyske? eller er jeg helt på månen??? :laugh: Om ikke andet, var det kærligt ment og bør endelig ikke tages ilde op :wink:

Link to comment
Share on other sites

Massive DOMS i bentøjet efter træningen i forgårs!!! :superman::superman:

Kursus hele dagen igår og idag fra 0800-2200 har besværliggjort træning.. især, da der ikke forefindes træningsmateriel, samt mit højre acromio-claviculærled fucker op efter den nye teknik i bænk... den er herved droppet :dry::dry::dry: Ved første armbøjning smerter den og fucker op... ingen strækkere eller andet form for pres duer lige for tiden... må lige se om jeg ikke selv kan få det på plads, ellers må jeg have hjælp af nogle kyndige kolleger :smile:

Dagens hurtige træning i pauserne fra kursus:

Superslow Airsquats:

20 sekunder excentrisk fase med fokus på bevægelsen fra 100-110 graders bøjning og nedefter, 20 sekunders koncentrisk fase med fokus i samme bevægegrad. over 120 grader er spændingen umiddelbart så lille, at hastigheden sættes op.

10 stk. ved middagstid

10 stk. ved aftentid

TEH BUUUURN!!! :firebounce: :firebounce: :firebounce:

Et par hundrede mavebøjsere. Nogle med fikserede ben, andre med frie ben, nogle twist og nogle lige.

Link to comment
Share on other sites

Med tøserne til mødre-julefrokost var der frit slag for en god gang træning i dag :superman: Kroppen ville ikke, men en gang NO-Explode sørgede for et lidt højere gear i traktormotoren!

Jeg tøffede afsted på et-gear-djævlen på tynde dæk, da alle cykelstiger var ryddet i Birkerød. Turen gik til Høvelte Kaserne, hvor materielet er i top til en ordentlig selv-straffende-røvfuld!! :crazy_pilot::crazy_pilot: Så snart jeg var ude af Birkerød by og kørte ind i Allerød kommune stoppede alt hvad der hed sne-rydning på cykelstigerne og jeg dinglede rundt - tak for lort Allerød!! :dry:

Der havde tilsydenladende været julefrokost igår aftes og hele omklædningen sejlede af øl og andre substanser. Selv der hvor der ikke var pletter på gulvet, var det super-sticky og jeg var ikke helt sikker på, hvad der gav mig våde tæer.. var det tis, øl.. eller andre substanser...??

På med tøjet og op til gummigulvet og vægtstængerne. Jeg har forkælet mig selv med 2 små forjulegaver - et par VL-sko, Adidas Ironworks III og et par Nike Split-toe. Begge blev inviet og begge har været super køb! :4thumbup: :4thumbup:

1 time og 15 min. VL:

Nye sko.. Mmmmm...

En helvedes masse tekniktræning, da især hofteeksplossionen i mit vend ikke fungerer.

En hulens masse Cleans fra hoften m. 20,40,50,60 kg.

Hertil lidt fri Pushjerk og Splitjerk, krydret med nogle GH situps.

Bedste Clean i dag var 90 kg., en enkelt 3'er med 85 kg. Bedste Splitjerk lå på 80 kg.

Efter et par 3'ere med 80 kg., måtte jeg konstatere, at jeg ikke havde hofteeksplossionen helt med og skiftede over til ren teknik.

Clean (fra hofte + splitjerk:

4x3x60 kg.

Clean fra bund + Pushjerk:

3x3x60 kg.

Det tog sin tid og efterhånden var jeg klar til en gang lungerne ud af halsen træning!! Eftersom der både var hamre, dæk, KB's, Hoppeplatforme osv., skulle der da lige køres et par runder i bedste Livgarderånd :superman: :superman: :superman:

Splittoe-sko... Mmmm....

Livgarder Madnesssssss!!

10x Boxjump (Høj box)

20x Hammertæsk til dæk (10 kg. hammer)

15x Powerrope Waves

10/10x GH situps. (skiftesvis H/V)

8/8x Lunges m. 40 kg. sandsæk

10/10x "Coretræk" - Med tåspidserne i jorden og armene strakt med en 24 KG. KB. i hver hånd. 1 stk. armbøjning + 1 stk. Row til hver side.

6x Chins (strict selvf.)

5 Runder... ØRK!!!

Jeg ville have kørt 6 runder, bare for at bryde den mentale barriere ved 5, men der var simpelthen udsolgt!! :gal::gal:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Efter masser af julefrokoster i tivoli, med familien, hos svigerfamilien og juleaften hos svigeren, samt oprydningsspise 1.ste juledag var jeg godt carbet op og klar til at bevæge kroppen lidt!

1. juledag, aften efter julefrokost hos svigeren. Udført da vi kom hjem og julefreden havde sænket sig... mens datteren tumlede rundt med de nye gaver på værelset :smile:

Stående DB curls, supersettet med Stående OA DB Triceps extensions:

5x25 kg.

10x22,5 kg.

10x20 kg.

10x20 kg. + 10x15 kg.

10x20 kg. + 10x15 kg.

10x20 kg. + 10x12,5 kg.

10x20 kg. + 10x12,5 kg.

10x20 kg. + 10x10 kg.

10x20 kg. + 15x10 kg.

10x20 kg. + 12x10 kg.

10x20 kg. + 15x10 kg.

2. Juledag var der lagt op til en tur på Høvelte kaserne, inden turen skulle gå videre til svigerfamiliens sidste julefrokost. Der var bulket godt op i de sidste par dage og derudover skulle der jo fyldes op igen. For en sikkerheds skyld snuppede jeg, for første gang, 1,5 scoop Superpump 250 - jeg synes dog at den umiddelbare effekt udeblev... skuffende... eller måske var kroppen så uoplagt efter de sidste dages madorgie, at jeg var peppet uden at kunne mærke det :blush:

Høvelte mix!

Opvarmning:

Cykling 4 km. i modvind.

Balistiske stræk for bentøjet.

Frivend fra knæ + stød: 10x40 kg., 10x50 kg., 10x60 kg.

Nogle hop.

Cirkel 1:

20 (10/10) mountainclimbers + ca. 8-10 m. sprint og et par m. deceleration, rør væg og sprint tilbage! - SUPER fokus på starteksplossion og accelerationen.

5 Boxjumps - høj box.

10x Powerrope Waves.

Farmerwalk 2x33,5 kg., medium fatbar, ca. 30 m.

5x50 kg. Clean and pres - bar på jorden hver gang.

2 runder, 1 min. pause af hensyn til teknik og eksplossion!

Total: 10 runder.

- 10 min. pause og en Organic bar i gabet -

Cirkel 2:

10 vertikale BW træk, 10 dips, 6 chins, 12 (6/6) GHD situps.

10 vertikale BW træk, 10 dips, 6 chins, 16 (8/8) GHD situps.

8 vertikale BW træk, 10 dips, 5 chins, 20 (10/10) GHD situps.

8 vertikale BW træk, 10 dips, 5 chins, 20 (10/10) GHD situps.

8 vertikale BW træk, 10 dips, 5 chins, 20 (10/10) GHD situps.

8 vertikale BW træk, 12 dips, 5 chins, 20 (10/10) GHD situps.

+ 12 dips.

- jeg ville gerne have nappet 10 runder, men tiden var inde til at søge mod det lille hjem og smutte videre til svigeren, hvor der blev tanket godt op! :4mewantfood: :4mewantfood:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg har netop tilegnet mig et højre knæ i dobbelt størrelse.. sådan går det, når man slås med for mange af gangen... (4 mod en... røvhuller...)

håber det kommer i orden igen hurtigst muligt... Forbandede julefrokoster...

I morgen bliver familien et medlem rigere... nemlig en lille hundehvalp på 8 uger.. nååååååååå, hvor er det sødt :bigsmile::bigsmile::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Super træning som altid Kauf. Du har været flittig hen over julen. Selv har jeg mest været flittig med maden. :4mewantfood:

Vil lige google dine nye sko. Lyder spændende. Håber det med knæet var en "for sjov fight".

Blev lige nysgerrig. Hvilken hund skal i have?

Godt nytår.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Super træning som altid Kauf. Du har været flittig hen over julen. Selv har jeg mest været flittig med maden. :4mewantfood:

Vil lige google dine nye sko. Lyder spændende. Håber det med knæet var en "for sjov fight".

Blev lige nysgerrig. Hvilken hund skal i have?

Godt nytår.

Junker

Julen har nu også været en madfest her, Junker :laugh:

Jeg er blevet belønnet med en nuværende kropsvægt på 89,5 kg., så sulen har ikke været nærig imod mig i år :laugh:

Min nye sko snuppede jeg udelukket pga. en klækkelig rabat. Om det er den bedste af sin slags kan jeg slet ikke vurdere. Jeg synes at den sidder fint og jeg er godt tilfreds med den.

Fighten var ganske rigtigt en halvt om halvt "for sjov" fight. Desværre kan fulde folk aldrig forstå et "stop" og derfor kostede denne lille kamp mig knæet, en kammerat halsen og en anden hans ene løg og dertilhørende hoved. Samme fights i samme selskab kostede mig for nogle år siden knust brusk i højre albue, en anden 3 bukkede ribben, blodnæse i flere dage osv. osv. Dog tager en af mine kammerater prisen, da han for 4 år siden endte med at banke hovedet ned i en radiator og fik et hul på størrelse med en 2-krone og efterfølgende plastikkirurgi 2-3 gange. Sådan kan det gå, når drengene leger... men damnit, det er nederen ikke at kunne gå ordentligt på benet :dry:

Hunden er en Stabyhound, som jeg smider et billede af i næste indlæg.

Min nye sko ser sådan ud:

post-4596-1262087142,03.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vi ska ikke snydes for pic a King :)..

Billederne er skudt, men er pt. for store.. ingen programmer på denne computer til at ændre på størrelsen.. heller ikke works.. Jeg får dem smidt over på en anden computer senere og redigeret dem, så i kan se kræet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg blev ringet op af kammerat Heino, som havde brug for at brænde igennem. Derudover har den lille hund og vores lille datter skulle finde ud af hinandens grænser (jeeesus, det kommer der til at gå lang tid med...), derfor ingen opdatering af billeder.

Heino og jeg kørte til Høvelte, men kasernen var lukket for aftenen. Turen gik derfor til FedtnæsDKååå i Birkerød, hvor kammerat Heino fik charmet sig til et gratis træningspas.

Aftenens træning:

1. Runde:

Vertikale træk, BW: 8, Dips BW: 10, Chins, BW: 6, GHD Situps 10/10

Vertikale træk, BW: 10, Dips BW: 12, Chins, BW: 6, GHD Situps 10/10

Vertikale træk, BW: 10, Dips BW: 12, Chins, BW: 5, GHD Situps 10/10

Vertikale træk, BW: 10, Dips BW+5 kg.: 12, Chins, BW: 5, GHD Situps 10/10

Vertikale træk, BW: 8, Dips BW+5 kg.: 12, Chins, BW: 5, GHD Situps 10/10

Vertikale træk, BW: 8, Dips BW+5 kg.: 12, Chins, BW: 5, GHD Situps 10/10

Vertikale træk, BW: 10, Dips BW+5 kg.: 12, Chins, BW: 5, GHD Situps 10/10

Vertikale træk, BW: 10, Dips BW+10 kg.: 12, Chins, BW: 5, GHD Situps 10/10

Vertikale træk, BW: 10, Dips BW+10 kg.: 12, Chins, BW: 6, GHD Situps 10/10

Vertikale træk, BW: 10, Dips BW+5 kg.: 12, Chins, BW: 5, GHD Situps 10/10

10 min. pause.

2. Runde:

Vertikale træk, BW: 10, Dips BW+10kg.: 10, Chins, BW: 6, GHD Situps 10/10

Vertikale træk, BW: 10, Dips BW+10kg.: 12, Chins, BW: 6, GHD Situps 10/10

Vertikale træk, BW: 10, Dips BW+10kg.: 12, Chins, BW: 6, GHD Situps 10/10

Vertikale træk, BW: 10, Dips BW+12kg.: 10, Chins, BW: 6, GHD Situps 10/10

Vertikale træk, BW: 10, 10 strækkere med fokus på at holde skulderbladet, Chins, BW: 5, GHD Situps 10/10

Vertikale træk, BW: 10, 10 strækkere med fokus på at holde skulderbladet, Chins, BW: 5, GHD Situps 10/10

Efter 4. runde i anden omgang blev vi enige om, at skuldrene ikke skulle have flere dips, derfor lave, langsomme strækkere med fokus på skulderbladsstabilitet. Næste gang tungere dips og færre gentagelser.

God runde, pissehyggeligt at brænde igennem med kammerat Heino. Shaker og hurtigt bad og derefter på McD og bulke på en McFlurry.. kammerat Heino havde løbet 12 km. i skoven tidligere og åd to, klamme fyr! :laugh:

Nu sidde på verandaen og nyde en Ron Zacappa 23 års eller en Plantation 20 års, mens hunden tisser af for natten :superman:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Solid træning. Tog i det hele som en stor gang supersæt og kun med 10 min pause mellem 1. og 2. runde? Lyder som noget, der giver et fornuftigt pump :4thumbup:

Var lige inde på hundegalleri og se på jeres race. Den ser sød ud og lyder jo som en fremragende familiehund. Ikke en race jeg før har hørt om. Selv går jeg og venter på en labradorhvalp, der nu er 5 uger.

Godt nytår.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Fine sutter du har fået dig makker! Allerede nu tegner 2010 vel til, at byde på masser af tung træk og stød :devil:.

Jeg faldt over din log på BB.dk. Hvorfor begge steder?

Husk i øvrigt at se TV2 på søndag kl. 20 :smile:

Jeg håber du har nydt julen i godt selskab. Godt nytår - pas på fingrene :superman:.

Link to comment
Share on other sites

Solid træning. Tog i det hele som en stor gang supersæt og kun med 10 min pause mellem 1. og 2. runde? Lyder som noget, der giver et fornuftigt pump :4thumbup:

Var lige inde på hundegalleri og se på jeres race. Den ser sød ud og lyder jo som en fremragende familiehund. Ikke en race jeg før har hørt om. Selv går jeg og venter på en labradorhvalp, der nu er 5 uger.

Godt nytår.

Junker

Hej Junker!

Vi bankede det hele igennem som et stort hoolistisk sæt. Der var en kort pause, da vi skiftedes til øvelserne og derfor går den nok ikke heeelt at kalde det hoolistisk sæt, men alligevel :smile: Yep! sådan en runde giver godt med pump :devil:

Cathrine har en hemmelig plan om at indføre den som en aktiv del af fysioterapien, som terapihund, så racen har både de famiiære egenskaber og det, som hun skal bruge.

Lyder fedt med en labrador! Er du klar på noget hvalpemøde, så kan hundene tumle og hvis der er tid eller plads, kan det måske kombineres med lidt fysisk aktivitet for deres mennesker også? Hvalpetræf er kunne ihvertfald være et hit!

Godt nytår til dig også, min ven!

Puuuuump!!! Du har selvfølgelig ringene med så som i laver træk og dips i :)..

Desværre nej, da det foregik i FedtnæsDkååå. Vores træning tog for lang tid til at vi kunne sætte os på et stativ uden at dele undervejs..

Jeg kunne godt have brugt dine solide poter idag til nogle solide skruer i en solid væg! ... det blev et længere varende projekt med mine svage poter :tongue:

Godt nytår, skipper!

Fine sutter du har fået dig makker! Allerede nu tegner 2010 vel til, at byde på masser af tung træk og stød :devil:.

Jeg faldt over din log på BB.dk. Hvorfor begge steder?

Husk i øvrigt at se TV2 på søndag kl. 20 :smile:

Jeg håber du har nydt julen i godt selskab. Godt nytår - pas på fingrene :superman:.

OH, sweet, tak for udate på TV2 :4thumbup: :4thumbup:

Indtil videre er jeg stadig helt grøn i træk og stød. Mine OH kræfter er forfærdelig ringe, så det bliver på hobbyplanet, ligesom al min anden træning :wink: Jeg skulle også gerne snart få en god træksele til noget bil/lastvognstræk, så bliver det rigtigt sjovt at træne!! :bigsmile:

Til jer alle, som venter på hundebilleder, må jeg desværre være en narrepik og skyde uploaden til næste år, da min kammerat Heino har valgt at blive et døgn ekstra i huset. Billederne bliver redigeret engang i de første dage af Januar, jeg vil gætte på inden for den næste uges tid :smile:

Tjo, hvorfor også BB.dk... jeg synes, at der er nogle rigtigt gode folk herinde på dette fora og derfor logger jeg også stadig herinde. Jeg kan godt lide at have en god log kørende og jeg kan egentlig også godt lide den kontakt, der opstår med folk med samme interesse. MOL har dog længe været meget stille og der er lidt langt imellem snapsene i både artikler og gode diskussioner. Derfor vil jeg prøve at dobbeltlogge i en periode og se om jeg møder andre spændende mennesker på det andet fora. Maxpower, Cat, Candygirl, Guarden, Musashi, du selv og en del andre ligesindede maskiner, er jeg glad for at stifte bekendtskab med IRL, hvor kontakten har været igennem MOL. Jeg ser det kun som yderligere spændende, hvis jeg kan møde lige så mange fantastiske mennesker ved at bruge et andet forum også :smile: Nogle læser ML, andre BB.dk og andre, som jeg selv, er at finde begge steder.

Rigtig godt nytår til dig også, Lasse! Vores bliver så roligt som det er muligt, da vi bliver hjemme for at tage os af den lille hund.. vi kan sgu' ikke risikere, at den bliver ødelagt af raketter og bliver skudræd resten af livet, bare fordi vi skal drikke bajere..så bliver festen en anden dag :devil:

Lov mig at fylde gaderne med krudt, så jeg kan set det helt oppe i Nordsjælland :king: :king:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Til jer alle, slm venter på hundebilleder, må jeg desværre være en narrepik og skyde uploaden til næste år, da min kammerat Heino har valgt at blive et døgn ekstra i huset. Billederne bliver redigeret engang i de første dage af Januar, jeg vil gætte på inden for den næste uges tid smile.gif

Moraka?!?!? tongue.gif

Buddy nu må det for fuck sake kunne lade sig gøre med en fælles træning uden at arbejde og andet sekundært kommer i vejen?? Det kunne jo være smukt med tyre-flips, farmer-walks og lidt lastbiltræk - selvom vi måske nok bør starte med en personbil laugh.gif

Link to comment
Share on other sites

Moraka?!?!? tongue.gif

Buddy nu må det for fuck sake kunne lade sig gøre med en fælles træning uden at arbejde og andet sekundært kommer i vejen?? Det kunne jo være smukt med tyre-flips, farmer-walks og lidt lastbiltræk - selvom vi måske nok bør starte med en personbil laugh.gif

:laugh: :laugh: Jeg vidste, at den ville komme :laugh: :laugh:

Sådan bliver det, desværre, skipper :smile:

JA!!!! Nu har du vel for fanden også snart fået fri... nu skal mit knæ bare i orden igen.. jeg kan stadig ikke gå mere end 5 skridt, uden det føles som om min menisk er flækket på tværs, langs og på skrå :crazy: :crazy: :crazy:

Link to comment
Share on other sites

laugh.giflaugh.gif Jeg vidste, at den ville komme laugh.giflaugh.gif

Sådan bliver det, desværre, skipper smile.gif

JA!!!! Nu har du vel for fanden også snart fået fri... nu skal mit knæ bare i orden igen.. jeg kan stadig ikke gå mere end 5 skridt, uden det føles som om min menisk er flækket på tværs, langs og på skrå crazy.gifcrazy.gifcrazy.gif

Ja, jeg har fri langt om længe... skal lige ha overstået en flytning i jan., så er jeg klar til træning - og kan nok også få flettet fællestræning ind, hvis der ik bliver for meget bøvl med salg af lejlighed osv. Så du siger bare til, når knæet er klar til combat. Og du siger også til, hvis Da Brutal Machine skal lave lidt ground 'n' pound payback på den nævenyttige person, der har flækket et stykke af din granit krop!!! mad.gif

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg har fri langt om længe... skal lige ha overstået en flytning i jan., så er jeg klar til træning - og kan nok også få flettet fællestræning ind, hvis der ik bliver for meget bøvl med salg af lejlighed osv. Så du siger bare til, når knæet er klar til combat. Og du siger også til, hvis Da Brutal Machine skal lave lidt ground 'n' pound payback på den nævenyttige person, der har flækket et stykke af din granit krop!!! mad.gif

Lyder som om vi snart kan få noget flækket sammen. Jeg håber sgu', at du kan komme hurtigt af med lejligheden. Det svinger sgu' en hel del med lejlighedsalgene for tiden..

Ground n' pound bliver ikke nødvendigt.. der var 4, en af dem blev mast op af en væg, en røg delvist ned af en trappe, en blev taget ved halsen og en tredje fik fornøjelsen af at få blå mærker på den ene testikel og dertilhørende hoved.. så jeg skulle mene, at regnskabet går op :devil:

Nu hedder den fiskeolie, feldencreme, ibuprofen/pinex kombi og så ellers is, is og atter is. Så håber jeg på snarlig bedring, eller også skal jeg ringe til en ven og bede om lidt hjælp til nogle kliniske tests - hint, hint, Laush (jeg kan se, at du læser med) :wink:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Nu hedder den fiskeolie, feldencreme, ibuprofen/pinex kombi og så ellers is, is og atter is. Så håber jeg på snarlig bedring, eller også skal jeg ringe til en ven og bede om lidt hjælp til nogle kliniske tests - hint, hint, Laush (jeg kan se, at du læser med) :wink:

HA HA Busted :laugh: . Er det ikke noget med man kan logge ind anonymt? :tongue::innocent:

Ej du ringer selvfølgelig bare hvis det bliver nødvendigt. Har netop investeret i kirurgisk laser til amputation af underekstremiteter!

Og lyder sgu da fedt med vovse! Kan godt savne at have hund en gang imellem.

og iøvrigt - godt nytår :strat:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share